Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
12 minut temu, Square napisał(a):

W Stellar też nie wiem po co zostawili stare tryby. W Horizonach są te same co były tylko teraz mają dopisek Pro.

A jest jakaś duża różnica w grafice między 30/40 a 60, jak nie to czemu nie zostawili tylko trybu 60 a zaoszczędzony czas poświęcili na wyciśnięcie czegoś więcej (np. dalszy draw distance). No nie czaję tego podejścia tym bardziej w grach które w 60 FPSach nie wyglądają jak gówno rozmazane.

Opublikowano
34 minuty temu, Square napisał(a):

PS4 i PS5 też były z uchwytem, wersje Pro były bez. No pakowanie to pożal się boże, już chociaż w tym Pro powinno być na wzór Xboxa.

Niestety jakość opakowań premium jest tylko w limitkach i to tych drogich typu 20th anniversary /500 milion itd :(

Opublikowano
8 minut temu, łom napisał(a):

A jest jakaś duża różnica w grafice między 30/40 a 60

Na FAT nie widziałem jakiejś różnicy, ale też 30/40 odpalałem tylko na chwilę. No byłoby lepiej jakby na Pro by się skupiali na jednym trybie.

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem zapowiedź Pro to miało nie być więcej trybów. Zamiast tego jeden - połączone quality z performance. Jak dalej mają zamiar ładować kolejne tryby to jest to absolutny bezsens. Miałem wczoraj jechać po to Pro, ale z braku czasu nie pojechałem, za to obejrzałem kilka recenzji i pozostaję z moim premierowym fatem jeszcze jakiś czas. 

  • Lubię! 1
  • beka z typa 1
  • This 1
Opublikowano
53 minuty temu, łom napisał(a):

Z tych wszystkich testów to i tak największą wtopę według mnie zaliczyli developerzy i robią ten sam błąd co wcześniej, pakują masę trybów zamiast dać jeden (max 2) mega dopracowany i przynajmniej w jakimś stopniu potwierdzić słowa Cernego na prezentacji. Najśmieszniejsze jest to że najlepszą robotę w tym względzie zrobił... Ubisoft z The Crew Motorfest

The Crew Motorfest takes advantage of PlayStation 5 Pro
Jeden tryb, elegancki opis co i jak zmienia, AC Mirrage podobnie. A z drugiej strony Insomniac wyskoczył z opcjami na dodanie/odjęcie poszczególnych opcji RT, TLOU nie wiadomo po kiego zostawiło stare tryby a Hogwarts Legacy nadal zarzuca 5-cioma trybami z czego 3 są do niczego.

No te kolejne tryby to gooowno straszna.
W takim Stellar Blade są dodatkowe tryby pro i pro max, no i ponoć pro max gorszy od pro? :notlikethis:

@Szermac który tryb lepszy? 

Opublikowano
5 minut temu, balon napisał(a):

@Szermac który tryb lepszy?

Pro Max nie używa PSSR i jest to bazowy Quality Mode z TAA zalockowany na 50 klatkach. Pro używa PSSR, które robi największą różnice i czyści obraz jak żyletka i wypala Ci gały na dużym TV i ma 60 klatek, jak masz VRR to masz 80.

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano
26 minutes ago, Bzduras said:

Oho, czyli przez miesiąc teraz poczytamy, że Pro się nie opłaca i w ogóle nie jesteś nią zainteresowany, po czym jednak kupisz. Tak zwane "Twierdzenie Grega" :nosacz3:

 

Nieee, dłużej niż miesiąc. Powiem Ci, że ostatnio nawet mi się udaje wygrać z moim fomo. Steamdecka nie wymieniłem na OLEDa, chociaż to sprzęt którego używam w zasadzie codziennie i gram na nim najwięcej. Series S też stoi od 3 lat i nie mam ochoty na zmianę. Że nawet o telefonie, czyli chyba 6letnim iPhone 11 Pro Max :) Więc może i tym razem mi się uda nie pierdolić dookoła jak to się nie opłaca i nie chcę lol

  • Plusik 1
Opublikowano
47 minut temu, Szermac napisał(a):

Pro Max nie używa PSSR i jest to bazowy Quality Mode z TAA zalockowany na 50 klatkach. Pro używa PSSR, które robi największą różnice i czyści obraz jak żyletka i wypala Ci gały na dużym TV i ma 60 klatek, jak masz VRR to masz 80.

Czyli ten tryb Pro powinien być Pro max tak na chłopski rozum? Mocno zagmatwane.
Z ciekawości jest gdzieś przy tym trybie w menu gierki napisane, że ten używa pssr, a tamten nie?  

Patrząc na to to tego trybu „pro max” w ogóle mogli nie dawać, aby nie robić zamieszania i dociągnąć to co było obiecane, czyli lepsza grafa w 60+ klatkach? :philosoraptor:

Opublikowano
Teraz, balon napisał(a):

Czyli ten tryb Pro powinien być Pro max tak na chłopski rozum? Mocno zagmatwane.

W Max masz po prostu natywną rozdzielczość, a Pro używa PSSR. Tak to przynajmniej rozumiem.

Opublikowano
13 godzin temu, SpacierShark123 napisał(a):

Ja dalej śledze temat czekając na bundle z napędem i najbardziej niepodoba mi się że konsole jednak słychać w stosunku do cichutkiego Fat-a. Na nagraniach średnio to wygląda

 

 

Jaka wirówka :lul:

 

 

Żarty na bok, ktoś z decylometrem to mierzył? Bo takie coś to jest profanacja robienia rzetelnego testu głośności CZEGOKOLWIEK.

Opublikowano
3 minuty temu, Bzduras napisał(a):

W Max masz po prostu natywną rozdzielczość, a Pro używa PSSR. Tak to przynajmniej rozumiem.

Taaa, no i pro wygląda i chodzi lepiej od pro max:) 

Opublikowano

Jeśli implementacja upscalingu jest dobra to nic dziwnego. Wewnętrzna rozdziałka jest niższa więc klatki idą w górę, a jakość obrazu wcale na tym nie traci. Stellar Blade wszędzie jest pokazywane paluszkiem jako przykład tego, jak powinno wyglądać wykorzystanie PSSR z tego co widzę w internetach.

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano
4 minuty temu, oFi napisał(a):

 

Jaka wirówka :lul:

 

 

Żarty na bok, ktoś z decylometrem to mierzył? Bo takie coś to jest profanacja robienia rzetelnego testu głośności CZEGOKOLWIEK.

No mnie nie obchodzi czy konsola ma 10dB czy 40dB a to czy ją słychać czy nie a tutaj jednak słysze ją mocniej od Fat-a. Dziś byłem w Holenderskim MM i całe stoisko zawalone PRO ale żadnego napędu, sony naprawde nie ogarnia w logistyke.

Opublikowano
9 minutes ago, SpacierShark123 said:

No mnie nie obchodzi czy konsola ma 10dB czy 40dB a to czy ją słychać czy nie a tutaj jednak słysze ją mocniej od Fat-a. Dziś byłem w Holenderskim MM i całe stoisko zawalone PRO ale żadnego napędu, sony naprawde nie ogarnia w logistyke.

Sony nie chce napędów i tyle. To jest celowe działanie.

  • This 1
Opublikowano
8 minut temu, Bzduras napisał(a):

Stellar Blade wszędzie jest pokazywane paluszkiem jako przykład tego, jak powinno wyglądać wykorzystanie PSSR z tego co widzę w internetach.

Ano jest tak. Nie zastanawiasz się, po prostu odpalasz grę i wiesz. Odpowiednie użycie PSSR to może być gamechanger.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pamietam ze z ps4pro tez były jakieś cyrki j dopiero druga edycja poprawila błędy poprzednika.

 

Ps5pro na premierę gta Vi to będzie must buy panowie. Mam nadzieję ze do tego czasu przytwierdza drut chlodzeniowy do blachy jak w poprzednich konsolach :niki:

Opublikowano
44 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

 

Która rzekomo miałaby się pojawić w grudniu.

W grudniu to łaskawe Sony uwolni napędy, żeby zalegające premierowe prosiaki pogonić.

Opublikowano
50 minut temu, krzysiek923 napisał(a):

PS3 nie miało problemu z hałasem, więc to nie jest tak, że nie wiedzą jak zrobić cichy napęd.

Chyba z tym tez roznie bylo, ale kultrka i ogolny design PS3 Slim to jest extra. Moze ten chropowaty czarny plastik nie urodziwy ale konsola byla solidna. A pozniej znowu finezja poniosla Sony i zrobili model super slim z drzwiczkami przesuwanymi... wtf. Oni maja jakis tam problem osobowosciowy. Ktos tam nie umie rozwiiac dobrych wzorcow (patrzcie PS4 - PS4PRO - PS4 Slim).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...