ASX 14 941 Opublikowano wczoraj o 16:41 Opublikowano wczoraj o 16:41 Czasy kiedy w konsolach pojawiały się jakieś unikalne, niedostępne nigdzie indziej technologie już dawno minęły. PS5, PS5 Pro, XSX jest zrobiony ze średniej/niskiej klasy podzespołów AMD, Switch ma niskiej klasy podzespoły Nvidii. Jedyne na co stać Sony, Microsoft i Nintendo, to jakieś niewielkie modyfikacje na potrzeby własnych konsol. Jeśli ktoś wierzy że Sony której konsole bazują na technologii AMD stać na to by ich wyprzedzić i wyprodukować jakąś technologię która odstawi zarówno AMD jak i NVIDIIe to sam siebie oszukuje. Cytuj
Masamune 204 Opublikowano wczoraj o 16:43 Opublikowano wczoraj o 16:43 23 hours ago, ASX said: Mark Cerny obiecuje że PSSR poprawi się w 2026 r. Hmm, nawet nie sądziłem, że ten FSR4 jest już taki wypasiony, że trzeba się na nim wzorować. Z ostatniej analizy DF wyglądał jak DLSS3, a więc poziom obecnego PSSR .PSSR w ostatnim czasie raczej dowozi i trudno mu wiele zarzucić. 4 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 610 Opublikowano wczoraj o 16:50 Opublikowano wczoraj o 16:50 Mega śmieszne, bo raczej mówi się, że PSSR jest po prostu lepszy ale niż FSR3, a do DLSS lata świetlne. DSSL3 performance (więc upscalowany z 1080p) w Spidermanie podaje lepszy obraz niż Quality PSSR który upscalluje obraz z 1800p a jednocześnie wyświetla go w 30 klatkach. W zresztą, czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że PSSR nie dostarczyło skoro nawet Sony próbuje się z niego wymiksować? Pół roku po premierze. To już Vite czekał dłuższy żywot. 1 1 Cytuj
ASX 14 941 Opublikowano wczoraj o 16:52 Opublikowano wczoraj o 16:52 Myślę że jeśli główny architekt PS5 Pro Mark Cerny przyznaje że PSSR wymaga pewnych poprawek i obiecuje że w 2026 zaimplementuje FSR4 na PS5 Pro, to może być jednak coś na rzeczy Cytuj
Faka 4 103 Opublikowano wczoraj o 16:53 Opublikowano wczoraj o 16:53 Do tego czasu już nikt nie będzie pamiętał o tej konsoli pro, bo po prostu ludzie będą dalej kupować zwykłe ps5 slim, które jest tańsze i dostępne w każdym markecie. No i defacto za dużo to te pro nie zawojowało, jak takie df wyrzuciło kawę na ławę i konkretnie wypunktowało sprzęt. Cytuj
Paolo de Vesir 9 610 Opublikowano wczoraj o 16:57 Opublikowano wczoraj o 16:57 Patrząc, że Sony swoje silniki ma naprawdę opanowane na tip top to nie ma co się martwić o jakość grafiki w ich grach nawet na bazowym sprzęcie. a jak ktoś chce faktycznie porządnych multiplatform to bierze PC albo idzie na kompromisy Cytuj
Masamune 204 Opublikowano wczoraj o 16:57 Opublikowano wczoraj o 16:57 3 minutes ago, Paolo de Vesir said: Mega śmieszne, bo raczej mówi się, że PSSR jest po prostu lepszy ale niż FSR3, a do DLSS lata świetlne. DSSL3 performance (więc upscalowany z 1080p) w Spidermanie podaje lepszy obraz niż Quality PSSR który upscalluje obraz z 1800p a jednocześnie wyświetla go w 30 klatkach. W zresztą, czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że PSSR nie dostarczyło skoro nawet Sony próbuje się z niego wymiksować? Pół roku po premierze. To już Vite czekał dłuższy żywot. Daj jakiś link do tego porównania, chętnie zobaczę, jak Sony dostaje lanie w swojej 1st party bombie od Nvidii z ich DLSS z 1080p. Co do wymiksowania się z PSSR - na razie to wyglada, że to właśnie dzięki PSSR i Sony karty graficzne AMD dostały w końcu swój ML skaler. 2 Cytuj
tjery 1 359 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Masamuane, już się możesz wyłączyć z trybu głównego bajkopisarza obrońcy PSSR, sam Cerny przyznał, że to fail niewiele lepszy niż FSR3 i zamieniają go na normalny skaler z PC, pobudka. 2 godziny temu, Masamune napisał(a): Co do wymiksowania się z PSSR - na razie to wyglada, że to właśnie dzięki PSSR i Sony karty graficzne AMD dostały w końcu swój ML skaler. Taa, Sony dostało jakieś popłuczyny z procesu tworzenia FSR4 do PRO, ale wiadomo, SONY zbawca świata. 2 godziny temu, Masamune napisał(a): Daj jakiś link do tego porównania, chętnie zobaczę, jak Sony dostaje lanie w swojej 1st party bombie od Nvidii z ich DLSS z 1080p. DLSS shows better image quality in performance mode compared to PSSR in fidelity mode Oczywiście mowa tu o DLSS3, nie 4, więc z czym do ludu. 1 1 1 Cytuj
LiŚciu 1 294 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu (edytowane) Troche nie rozumiem czemu nie chce Wam się nawet tekstu przeczytać i dorabiacie jakieś narracje o porzuceniu PSSR. Paolo to wiem, chore nasienie, ale reszta? Mówią wprost że w 2026 ma nastąpić ewolucja PSSR idąc w strone FSR4 w tym jakimś tam projecie Amethyst. Ale już hurr durr - odpuszczają PSSR. To że to całe PSSR nie dogania tych wspaniałych DLLSów z PC to już zostało napisane. Niemniej jednak czy nadal PS5Pro nie jest JEDYNĄ konsolą na rynku posiadającą upscaler? No jest. Jakoś nie czytałem nigdzie że xbox wrzuca sobie tego typu technologie do swojego sprzętu. Na PC już od lat to jest i na PC jest to dobrze rozwijane. Sony jako pierwsze wrzuciło to do konsoli. I z tego co piszą, nadal to będą rozwijąć żeby na konsolach dać lepsze efekty. Nie wiem po co ta ciągła gadka o porównywaniu do PC bo przecież nikt nie kupił PCta tylko konsole. Edytowane 21 godzin temu przez LiŚciu 1 1 1 Cytuj
tjery 1 359 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Nie, nie jest, wszystkie konsole posiadają upscaller w postaci FSR. Jako jedyna ma HW upscalling. Poza tym rozmowa jest o technologii upscallingu i jego jakości, a nie o tym, czy ten upscalling jest na PS5PRO, na PC, na Gameboyu czy na Sega Mega Drive. 1 1 1 Cytuj
czarek250885 345 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu (edytowane) Raczej skończyły się czasy, że ktoś tworzył coś swojego, ostatnią konsolą na swoich bebechach było ps3 i wyszło tak sobie. Teraz jest tylko wybór między AMD/Nvidia, kwestia kto na co się zdecyduję. W sumie Sony nie ma wyboru jeśli ma być wsteczna, a xbox to nawet najstarsi górale nie wiedzą co to będzie. Ps szkoda, że Sony nie chce ożywić ps vita i zrobić jakąś nową wersję, na 100% wielu by kupiło taki sprzęt. Edytowane 21 godzin temu przez czarek250885 Cytuj
Paolo de Vesir 9 610 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Liściu nie rozumiejący o co jest cały problem? Ziobro zaskoczenia. Cytuj
LiŚciu 1 294 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu (edytowane) 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): PSSR nie dostarczyło skoro nawet Sony próbuje się z niego wymiksować? Pół roku po premierze. Nie odwracaj tabletki dupom. Edytowane 21 godzin temu przez LiŚciu Cytuj
Paolo de Vesir 9 610 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 2 minuty temu, LiŚciu napisał(a): Nie odwracaj tabletki dupom. Jest słuszna beka, bo wycofują się ze wsparcia własnej technologii na rzecz FSR4 które będzie standardem dla przyszłych konsol (i wyjdzie na PS5 kiedy MS będzie już miał już swoją konsole na rynku). A śmieszy to o tyle, że ludzie budowali tu narrację jak to DLSS ma godnego konkurenta, a pierwsze nie tylko jest to kłamstwem, a drugie to że PSSR w przeciwieństwie do rozwiązań PCtowych nie gwarantuje wsparcia od twórców ani nie działa retroaktywnie. Dodaj do tego imbę z napędami która zdaje się wszystkim poza pewną grupą celowym zagraniem aby przyzwyczajać graczy do cyfry i masz obraz konsoli sklejonej na kolanie. Wisienka na torcie są posty muramasy i Krycha piszącego o dodaniu RT do gry która jej nie ma. Takze tak baw się dobrze, ale beka jest w pełni zasłużona. 1 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 593 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 4 godziny temu, Masamune napisał(a): Daj jakiś link do tego porównania, chętnie zobaczę, jak Sony dostaje lanie w swojej 1st party bombie od Nvidii z ich DLSS z 1080p. Co do wymiksowania się z PSSR - na razie to wyglada, że to właśnie dzięki PSSR i Sony karty graficzne AMD dostały w końcu swój ML skaler. Sony zasponsorowalo imprezę i teraz łącząc siły mogą spokojnie rozprawić się ze świecącą kurtką. 1 Cytuj
LiŚciu 1 294 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu (edytowane) 28 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dodaj do tego imbę z napędami która zdaje się wszystkim poza pewną grupą celowym zagraniem aby przyzwyczajać graczy do cyfry i masz obraz konsoli sklejonej na kolanie. No, ale nienawiść przez Ciebie nie przemawia. Na PC już nie ma/nie korzysta się z napędów. Od lat. Xbox wycofał XsX ze sprzedaży a jedyny, dostępny w bezpiecznych sieciówkach, to ten bez napędu. No i sobie go nie dokupisz, jbc. No i połowa xboxów sprzedanych to XsS. Bez napędu. Edytowane 20 godzin temu przez LiŚciu 1 Cytuj
Bzduras 13 239 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu 8 godzin temu, LiŚciu napisał(a): Xbox wycofał XsX ze sprzedaży a jedyny, dostępny w bezpiecznych sieciówkach, to ten bez napędu. Tu akurat nieprawdę mówisz, bo był restock i XSX z napędem kupisz od ręki. 1 Cytuj
LiŚciu 1 294 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Patrzyłem wczoraj jak to pisałem i tylko allegro czy morele lub Empik od sprzedawcy zewnętrznego. No i te ceny. No chyba że ten restock to nie u nas. Cytuj
Bzduras 13 239 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Jeszcze w piątek były dostępne w Media Expert, MM i innych sieciówkach, nawet @krzysiek923 wysmażył o tym posta. Cytuj
ASX 14 941 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu widocznie nie za dużo ich było Cytuj
LiŚciu 1 294 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu W każdym razie, od napędów odchodzą/odeszli wszyscy. I cała ta nagonka na Sony za brak napędu to mocna hipokryzja i odklejka. Albo właśnie nienawiść do kawałka plastiku. Cytuj
Patapon 87 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Poprostu mieli inwentaryzację i dopisali te 3 sztuki co im się walały po magazynie. Wielki mi restock. Cytuj
GearsUp 453 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu 9 minut temu, LiŚciu napisał(a): W każdym razie, od napędów odchodzą/odeszli wszyscy. I cała ta nagonka na Sony za brak napędu to mocna hipokryzja i odklejka. Albo właśnie nienawiść do kawałka plastiku. Tu raczej chodzi o sposób w jaki chcą zrezygnować z tych napędów. Bycie online w celu przyłączenia napędu gryzie się z filozofią zbieraczy płyt i zanim ktoś wyskoczy, że do płyt i tak trzeba dociągnąć zawartość to pewnie jest masa gier na PS5 do których nie trzeba niczego dociągać. Cytuj
łom 2 147 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Nie no to jednorazowe podłączenie do netu w celu aktywacji napędu to żaden problem dopóki te napędy będą produkowane. Gorzej jeśli zaprzestaną produkcję i przez to zamienniki z aliexpres nie będą działać. Cytuj
Masamune 204 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu 9 hours ago, KrYcHu_89 said: Sony zasponsorowalo imprezę i teraz łącząc siły mogą spokojnie rozprawić się ze świecącą kurtką. Dokładnie, strzelam, że ten cały projekt Amethyst być może zaowocuje dedykowaną serią GPU z brandingiem PS dla PC i będzie już niemal bezpośrednie starcie. A co do FSR4, nic dziwnego, że skoro zainwestowali kasę w AMD, Sony dalej chce rozwijać PSSR implementując użyte w FSR4 rozwiązania (za które zapłacili) w techu dostępnym na konsoli, bo na tym polega ewolucja. Mówi się o tym, że FSR4 to hybryda sieci konwolucyjnej i transformerowej, więc to krok do przodu i jeśli uda się im to wpakować jeszcze na PS5, to użytkownicy tylko na tym zyskają. No ale dla takiego Wezyra z Białegostoku pojęcie rozwijania technologii może dotyczyć tylko i wyłącznie nowszej karty graficznej z logiem NVIDIA. Tylko NVIDIA może się rozwijać rezygnując z CNN na rzecz TNN w DLSS, każdy inny przypadek to wymiksowywanie się z technologii! 10 hours ago, tjery said: Nie, nie jest, wszystkie konsole posiadają upscaller w postaci FSR. Jako jedyna ma HW upscalling. Poza tym rozmowa jest o technologii upscallingu i jego jakości, a nie o tym, czy ten upscalling jest na PS5PRO, na PC, na Gameboyu czy na Sega Mega Drive. Czepiasz się słówek, dobrze wiesz, że koledze chodziło o jedyną konsolę na rynku z HW skalerem jeśli przyjąć twoją logikę, to i zwykły resampling można nazwać "skalerem na konsoli" 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.