Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
40 minut temu, Masamune napisał(a):

No ale dla takiego Wezyra z Białegostoku pojęcie rozwijania technologii może dotyczyć tylko i wyłącznie nowszej karty graficznej z logiem NVIDIA. Tylko NVIDIA może się rozwijać rezygnując z CNN na rzecz TNN w DLSS, każdy inny przypadek to wymiksowywanie się z technologii!

 

Nie, dobrze, że się rozwijają - to pcha branżę do przodu. Ja po prostu szydzę z pewnych jednostek które w żywe oczy kłamią nt. jakości PSSR i próbują te kłamstwa bronić za wszelką cenę pomimo twardych danych. Zaś pisanie o tym, że jakaś nowa technologia wyjaśnia PC-ty "jak to było od zawsze" to wisienka na torcie tego spyerdolenia.:) 

Opublikowano

Miałem ostatnio okazje wziąć prosiaka na gwarancji za 2.5k z olx 500m ode mnie

Ale nadal zrobiłem rachunek sumienia w co będę grał w tym roku i wyszło mi że nie ma sensu .

Fajnie że rozwijają technologię ale patrzę już na to pod kątem ps6.

Do suikodena mgsa i death stranding 2 pro nie bedzie potrzebne.

W ogóle twierdzę że DS2 znów udowodni jak piękna o ostra może być gra w 60 fps na starej 5.

Opublikowano

Death stranding to miał z tego co pamiętam system dynamiczniej rozdzielczości jak kojimowcy zaimpementowali na fox engine wcześniej i gra była w każdym momencie ostra. 

 

Opublikowano
7 hours ago, Paolo de Vesir said:

 

Nie, dobrze, że się rozwijają - to pcha branżę do przodu. Ja po prostu szydzę z pewnych jednostek które w żywe oczy kłamią nt. jakości PSSR i próbują te kłamstwa bronić za wszelką cenę pomimo twardych danych. Zaś pisanie o tym, że jakaś nowa technologia wyjaśnia PC-ty "jak to było od zawsze" to wisienka na torcie tego spyerdolenia.:) 

 

Nikt tu nie napisał, że PSSR wyjaśnia szanowne i niedoścignione PCMR. Może faktycznie mówienie, że to już poziom DLSS3 to lekkie nadużycie, ale w całokształcie daj zadowalające rezultaty w porównaniu do bazowej PS5.

Opublikowano
6 godzin temu, Schranz1985 napisał(a):

Miałem ostatnio okazje wziąć prosiaka na gwarancji za 2.5k z olx 500m ode mnie

Ale nadal zrobiłem rachunek sumienia w co będę grał w tym roku i wyszło mi że nie ma sensu .

Fajnie że rozwijają technologię ale patrzę już na to pod kątem ps6.

Do suikodena mgsa i death stranding 2 pro nie bedzie potrzebne.

W ogóle twierdzę że DS2 znów udowodni jak piękna o ostra może być gra w 60 fps na starej 5.

Mam podobnie, kilka razy już miałem palec na BUY żeby stwierdzić, że ta konsola nie ma żadnego sensu. Może zmieni się to wraz z premierą GTA 6..

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, Masamune napisał(a):

 

Nikt tu nie napisał, że PSSR wyjaśnia szanowne i niedoścignione PCMR. Może faktycznie mówienie, że to już poziom DLSS3 to lekkie nadużycie, ale w całokształcie daj zadowalające rezultaty w porównaniu do bazowej PS5.

No tylko cały problem w tym, że te rezultaty nie zawsze są zadowalające, bo obok pozytywnych efektów są też (liczne) przypadki, gdzie PSSR wypada ponownywalnie do FSR3 (w pewnych aspektach lepiej, w pewnych gorzej), a nawet po prostu gorzej.... a chyba nie taki efekt był celem przejścia na ML.

 

Jeśli faktycznie uda im się poprawić PSSR aby dawał efekty porownywalne do chociaż DLSS na CNN (bo na poziom FSR4, a tym bardziej DLSS na TNN nie ma szans) i poprawi się dostępność napędów.... wtedy będzie można rozważyć zakup Pro.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ale Cerny mami że może w 2026 to zrobią, i na dobrą sprawę nie wiadomo kiedy wyjdzie to poprawione PSSR, i na ile to nie będzie marketingowe bajanie

 

Inna sprawa że to jest późno bo to już czas kiedy będzie się szykować powoli na next gen

Edytowane przez Alpha Trion
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
1 hour ago, Emet said:

No tylko cały problem w tym, że te rezultaty nie zawsze są zadowalające, bo obok pozytywnych efektów są też (liczne) przypadki, gdzie PSSR wypada ponownywalnie do FSR3 (w pewnych aspektach lepiej, w pewnych gorzej), a nawet po prostu gorzej.... a chyba nie taki efekt był celem przejścia na ML.

 

Jeśli faktycznie uda im się poprawić PSSR aby dawał efekty porownywalne do chociaż DLSS na CNN (bo na poziom FSR4, a tym bardziej DLSS na TNN nie ma szans) i poprawi się dostępność napędów.... wtedy będzie można rozważyć zakup Pro.

 

Rezultaty nie zawsze są zadowalające... Ja z własnych obserwacji zauważyłem, że np w Black Myth Wukong problemem PSSR jest rozdzielczość natywna. Obraz skalowany jest z niższej rozdzielczości niż w przypadku FSR i nie wiem o co tu chodzi, bo gra wygląda identycznie pod kątem ustawień efektów. Skąd taka decyzja deva? Dlaczego nie zostawili wysokiej rozdzielczości natywnej? Podejrzewam, że priorytetem jest ilość FPS i odbija się to czkawką na jakości. 

 

26 minutes ago, Alpha Trion said:

Ale Cerny mami że może w 2026 to zrobią, i na dobrą sprawę nie wiadomo kiedy wyjdzie to poprawione PSSR, i na ile to nie będzie marketingowe bajanie

 

Inna sprawa że to jest późno bo to już czas kiedy będzie się szykować powoli na next gen

 

Na kwiecień jest już planowana jakaś pośrednia aktualizacja PSSR rzekomo do wersji 10.1.1  ale na razie tylko jedno źródło o tym mówi... Problem w tym, że jeśli nie dadzą systemowej opcji napisania wersji PSSR, które będzie działać retroaktywnie, to jeszcze przez długi czas możemy nie zobaczyć efektów.

 

https://x.com/SmtihAlex15630/status/1897990417301356971?t=IYZ1yGPnhvGxUdT9EyGFfw&s=19

 

https://x.com/SmtihAlex15630/status/1897995276297609475?t=IV2GtWo7DVnvg5KQcn_hPw&s=19

 

Screenshot_20250313-152917.thumb.png.90e1cad63af3a1892dd6ea961e79bbc5.png

Edytowane przez Masamune
  • Plusik 1
Opublikowano

Widziałem ostatnio w akcji Rebirth u ziomka z PRO i to chyba jedyna gra, gdzie faktycznie widać dużą różnicę. Aż chciałoby się więcej tak zoptymalizowanych tytułów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...