Paolo de Vesir 9 624 Opublikowano środa o 08:07 Opublikowano środa o 08:07 40 minut temu, Masamune napisał(a): No ale dla takiego Wezyra z Białegostoku pojęcie rozwijania technologii może dotyczyć tylko i wyłącznie nowszej karty graficznej z logiem NVIDIA. Tylko NVIDIA może się rozwijać rezygnując z CNN na rzecz TNN w DLSS, każdy inny przypadek to wymiksowywanie się z technologii! Nie, dobrze, że się rozwijają - to pcha branżę do przodu. Ja po prostu szydzę z pewnych jednostek które w żywe oczy kłamią nt. jakości PSSR i próbują te kłamstwa bronić za wszelką cenę pomimo twardych danych. Zaś pisanie o tym, że jakaś nowa technologia wyjaśnia PC-ty "jak to było od zawsze" to wisienka na torcie tego spyerdolenia. Cytuj
Schranz1985 702 Opublikowano środa o 12:28 Opublikowano środa o 12:28 Miałem ostatnio okazje wziąć prosiaka na gwarancji za 2.5k z olx 500m ode mnie Ale nadal zrobiłem rachunek sumienia w co będę grał w tym roku i wyszło mi że nie ma sensu . Fajnie że rozwijają technologię ale patrzę już na to pod kątem ps6. Do suikodena mgsa i death stranding 2 pro nie bedzie potrzebne. W ogóle twierdzę że DS2 znów udowodni jak piękna o ostra może być gra w 60 fps na starej 5. Cytuj
oFi 2 638 Opublikowano środa o 12:32 Opublikowano środa o 12:32 Death stranding to miał z tego co pamiętam system dynamiczniej rozdzielczości jak kojimowcy zaimpementowali na fox engine wcześniej i gra była w każdym momencie ostra. Cytuj
messer88 6 925 Opublikowano środa o 12:59 Opublikowano środa o 12:59 Death Stranding na PS5 to jest dalej ładniejszy niż powiedzmy 80% gier co wyszły już tylko na obecne konsole, zresztą nie jedyny taki przypadek gry z ps4 co wygląda lepiej od nowszych tytułów. Cytuj
Masamune 205 Opublikowano środa o 15:29 Opublikowano środa o 15:29 7 hours ago, Paolo de Vesir said: Nie, dobrze, że się rozwijają - to pcha branżę do przodu. Ja po prostu szydzę z pewnych jednostek które w żywe oczy kłamią nt. jakości PSSR i próbują te kłamstwa bronić za wszelką cenę pomimo twardych danych. Zaś pisanie o tym, że jakaś nowa technologia wyjaśnia PC-ty "jak to było od zawsze" to wisienka na torcie tego spyerdolenia. Nikt tu nie napisał, że PSSR wyjaśnia szanowne i niedoścignione PCMR. Może faktycznie mówienie, że to już poziom DLSS3 to lekkie nadużycie, ale w całokształcie daj zadowalające rezultaty w porównaniu do bazowej PS5. Cytuj
izon 1 023 Opublikowano środa o 18:49 Opublikowano środa o 18:49 6 godzin temu, Schranz1985 napisał(a): Miałem ostatnio okazje wziąć prosiaka na gwarancji za 2.5k z olx 500m ode mnie Ale nadal zrobiłem rachunek sumienia w co będę grał w tym roku i wyszło mi że nie ma sensu . Fajnie że rozwijają technologię ale patrzę już na to pod kątem ps6. Do suikodena mgsa i death stranding 2 pro nie bedzie potrzebne. W ogóle twierdzę że DS2 znów udowodni jak piękna o ostra może być gra w 60 fps na starej 5. Mam podobnie, kilka razy już miałem palec na BUY żeby stwierdzić, że ta konsola nie ma żadnego sensu. Może zmieni się to wraz z premierą GTA 6.. Cytuj
mario10 605 Opublikowano czwartek o 06:19 Opublikowano czwartek o 06:19 Ja na razie obserwuje, też myślałem nad przesiadką na pro ale tylko DS2 by mnie przekonało, na razie mi się komfortowo korzysta z bazowej ps5 1 Cytuj
Emet 1 121 Opublikowano czwartek o 13:18 Opublikowano czwartek o 13:18 (edytowane) 21 godzin temu, Masamune napisał(a): Nikt tu nie napisał, że PSSR wyjaśnia szanowne i niedoścignione PCMR. Może faktycznie mówienie, że to już poziom DLSS3 to lekkie nadużycie, ale w całokształcie daj zadowalające rezultaty w porównaniu do bazowej PS5. No tylko cały problem w tym, że te rezultaty nie zawsze są zadowalające, bo obok pozytywnych efektów są też (liczne) przypadki, gdzie PSSR wypada ponownywalnie do FSR3 (w pewnych aspektach lepiej, w pewnych gorzej), a nawet po prostu gorzej.... a chyba nie taki efekt był celem przejścia na ML. Jeśli faktycznie uda im się poprawić PSSR aby dawał efekty porownywalne do chociaż DLSS na CNN (bo na poziom FSR4, a tym bardziej DLSS na TNN nie ma szans) i poprawi się dostępność napędów.... wtedy będzie można rozważyć zakup Pro. Edytowane czwartek o 13:24 przez Emet 1 Cytuj
Alpha Trion 125 Opublikowano czwartek o 14:03 Opublikowano czwartek o 14:03 (edytowane) Ale Cerny mami że może w 2026 to zrobią, i na dobrą sprawę nie wiadomo kiedy wyjdzie to poprawione PSSR, i na ile to nie będzie marketingowe bajanie Inna sprawa że to jest późno bo to już czas kiedy będzie się szykować powoli na next gen Edytowane czwartek o 14:03 przez Alpha Trion 1 Cytuj
Masamune 205 Opublikowano czwartek o 14:16 Opublikowano czwartek o 14:16 (edytowane) 1 hour ago, Emet said: No tylko cały problem w tym, że te rezultaty nie zawsze są zadowalające, bo obok pozytywnych efektów są też (liczne) przypadki, gdzie PSSR wypada ponownywalnie do FSR3 (w pewnych aspektach lepiej, w pewnych gorzej), a nawet po prostu gorzej.... a chyba nie taki efekt był celem przejścia na ML. Jeśli faktycznie uda im się poprawić PSSR aby dawał efekty porownywalne do chociaż DLSS na CNN (bo na poziom FSR4, a tym bardziej DLSS na TNN nie ma szans) i poprawi się dostępność napędów.... wtedy będzie można rozważyć zakup Pro. Rezultaty nie zawsze są zadowalające... Ja z własnych obserwacji zauważyłem, że np w Black Myth Wukong problemem PSSR jest rozdzielczość natywna. Obraz skalowany jest z niższej rozdzielczości niż w przypadku FSR i nie wiem o co tu chodzi, bo gra wygląda identycznie pod kątem ustawień efektów. Skąd taka decyzja deva? Dlaczego nie zostawili wysokiej rozdzielczości natywnej? Podejrzewam, że priorytetem jest ilość FPS i odbija się to czkawką na jakości. 26 minutes ago, Alpha Trion said: Ale Cerny mami że może w 2026 to zrobią, i na dobrą sprawę nie wiadomo kiedy wyjdzie to poprawione PSSR, i na ile to nie będzie marketingowe bajanie Inna sprawa że to jest późno bo to już czas kiedy będzie się szykować powoli na next gen Na kwiecień jest już planowana jakaś pośrednia aktualizacja PSSR rzekomo do wersji 10.1.1 ale na razie tylko jedno źródło o tym mówi... Problem w tym, że jeśli nie dadzą systemowej opcji napisania wersji PSSR, które będzie działać retroaktywnie, to jeszcze przez długi czas możemy nie zobaczyć efektów. https://x.com/SmtihAlex15630/status/1897990417301356971?t=IYZ1yGPnhvGxUdT9EyGFfw&s=19 https://x.com/SmtihAlex15630/status/1897995276297609475?t=IV2GtWo7DVnvg5KQcn_hPw&s=19 Edytowane czwartek o 14:30 przez Masamune 1 Cytuj
izon 1 023 Opublikowano piątek o 08:57 Opublikowano piątek o 08:57 Widziałem ostatnio w akcji Rebirth u ziomka z PRO i to chyba jedyna gra, gdzie faktycznie widać dużą różnicę. Aż chciałoby się więcej tak zoptymalizowanych tytułów. Cytuj
Square 9 010 Opublikowano piątek o 11:56 Opublikowano piątek o 11:56 Za dużo to nie ogrywałem, ale widać od razu w innych tytułach też, np. Stellar i Horizony. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.