Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 minuty temu, malin1976 napisał:

To już pewne że będę brał digital który jest od 6 godzin dostępny a ja nie klikam kup teraz . Dziwne .

Mordo, życie jest jedno i jak chcesz to kupuj bo po co tyrać sobie banie.

Opublikowano

Ja też kupiłem, są w Media Markt zestawy, z FIFĄ 21 XD Terminatorem XD Sackboyem :notbad: i z Plusem na rok :obama: W końcu, Bydlęciątko będzie moje :banderas:

Opublikowano (edytowane)
55 minut temu, Czoperrr napisał:

OK kupiłem ten zestaw i od razu mi napisali, że w zestawie jest tylko Cyberpunk i karta podarunkowa, nie ma pada, ani pozostałych gier :shotgun:

 

Kupowanie teraz pleja to jest jakaś farsa, oczywiście anulowałem zamówienie bo aż tak mi nie zależy.

A ja dostałem maila ze towar z zamówienia jest dostępny i mam już status: "oczekuje na wysyłkę"

Screenshot_20210402-111514_Gmail.jpg

Screenshot_20210402-111847_Chrome.jpg

Edytowane przez ofsajd
Screen
Opublikowano

Heh nie dostałem żadnej informacji dot. pomyłki z ich strony, natomiast dostałem fakturę na której jest inny zestaw niż ten w zamówieniu. Porobiłem sobie screenshoty i napisałem do nich prośbę o potwierdzenie, jaki zestaw został do mnie wysłany i przesłanie poprawnej faktury :yao:. To się chyba nadaje do UOKiK?

Opublikowano

O widzę, że piszecie o Neonet. Ja z tymi leszczami obszedłem się w ten sposób, że zamówiłem zestaw z Cyberpunkiem, Sackboyem i FIFA i poprosiłem o zwrot gier.

Oni mi odmówili. Ja na to czemu? Oni mówią, że to zestaw... o_O. Ja, że na fakturze jest wszystko oddzielnie i odstępuję od umowy. Oni, że nie da rady. 2 tygodnie mailowania w 1 i drugą, studiowanie ustawy o prawach konsumenta z 2015 roku. Po 10 dniach wysłali mi jakiś rzekomy regulamin, że to był niby zestaw i że zwrot tylko w całości. No to ja, sorry, ale ten regulamin to mi podsyłacie po fakcie, a nie w momencie zakupu - regulaminy nie działają wstecz; znowu odwołuję się do ustawy. Nigdzie nie oznaczyliście, że to jakiś zestaw promocyjny. W potwierdzeniu zamówienia było, że mam prawo do zwrotu w terminie do 14 dni. Oni nadal swoje. No to zgłosiłem sprawę do Inspektoratu Handlowego we Wrocławiu. Pani inspektor bodajże tego samego dnia napisała swoje pismo i przesłała je do Neonet, przychylając się do mojej opinii, ale pisząc, że jest to tylko jednostronny obraz sytuacji i sklep musi swoje uargumentować. W tym czasie napisałem jeszcze jakieś 2 ping-pongi z Neonetem mówiąc im, że jak nie przyjmą zwrotu gier pomimo pozytywnej opinii Inspektora Handlowego, to idę z tym do sądu.

 

I nagle decyzja pozytywna - przyjmą zwrot gównianych gier! Wystarczyło postraszyć, aby zaczęli respektować prawa konsumenta.

 

Zaznaczam, że cała moja korespondencja z Neonet była kulturalna, bez bluzg itd. choć trochę mnie ponosiło kiedy im wysyłałem screenshoty z ich pozostałymi ofertami, które nie było oznaczone jako promocje. Zwróciłem im uwagę, by oznaczali je wyraźnie i przesyłali wszelkie regulaminy, kiedy takowe mają. Późniejsze oferty jakie widziałem chyba rzeczywiście były zmienione - tj. dodali tam jakiś banerek "zestaw promocyjny" czy coś i regulamin na innej stronie (co moim zdaniem nadal nie jest okej).

 

No i tak udało mi się wyrwać w Polsce gołą, nowiutką PS5 w oficjalnej cenie. Czy wykorzystałem błąd sprzedawcy? Pewnie tak. Czy naprawili swój błąd - być może. Czy klient ma rację? Ma. Nie wiem jak jest z zestawami w innych sklepach. Jak nie ma tam jakiegoś dodatkowego regulaminu, to bierzcie i potem róbcie tak jak ja. Co najwyżej zwrócicie konsolę po paru tygodniach, lol. Czas prawa do odstąpienia od umowy zeruje się po zaczęciu postępowania przez Inspektorat Handlowy, więc nawet jeśli Inspektorat orzeknie na Waszą niekorzyść, to będziecie mieli prawo do zwrotu całości (tylko nie rozpakowujcie gier, bo dobra cyfrowe po rozpakowaniu nie podlegają zwrotowi!).

 

W dniu 2.04.2021 o 13:12, ofsajd napisał:

Heh nie dostałem żadnej informacji dot. pomyłki z ich strony, natomiast dostałem fakturę na której jest inny zestaw niż ten w zamówieniu. Porobiłem sobie screenshoty i napisałem do nich prośbę o potwierdzenie, jaki zestaw został do mnie wysłany i przesłanie poprawnej faktury :yao:. To się chyba nadaje do UOKiK?

Pierwszym szczeblem jest Inspektorat Handlowy - wrocławski, bo są stamtąd.

 

Aha no i jeśli nie ma na ofertach NEONET nic o promocji czy dodatkowym regulaminie to ciśnijcie ich dokładnie tak samo jak ja, aż do skutku. Oni ten regulamin sobie wkleili tutaj https://www.neonet.pl/lpage/premiera-playstation5.html a my sobie linki do ofert (na których nie ma tego regulaminu) przekazujemy na forum, więc nie mamy możliwości obejrzenia go.

 

I jeśli nie doślą Wam go mailem, to sorry Neo, ale to ich błąd. Klient musi najpóźniej podczas zawierania umowy zostać poinformowanych o wszelkich jej warunkach. To tak jakby regulamin w sklepie był pod ladą... Czyli obowiązku nie dopełnia sprzedawca i bierze za to odpowiedzialność.

 

Ale jeśli gdzieś tam jest napisane "zestaw promocyjny", no to już po ptokach.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
21 minut temu, apsnt napisał:

Pierwszym szczeblem jest Inspektorat Handlowy - wrocławski, bo są stamtąd.

 

Aha no i jeśli nie ma na ofertach NEONET nic o promocji czy dodatkowym regulaminie to ciśnijcie ich dokładnie tak samo jak ja, aż do skutku. Oni ten regulamin sobie wkleili tutaj https://www.neonet.pl/lpage/premiera-playstation5.html a my sobie linki do ofert (na których nie ma tego regulaminu) przekazujemy na forum, więc nie mamy możliwości obejrzenia go.

 

I jeśli nie doślą Wam go mailem, to sorry Neo, ale to ich błąd. Klient musi najpóźniej podczas zawierania umowy zostać poinformowanych o wszelkich jej warunkach. To tak jakby regulamin w sklepie był pod ladą... Czyli obowiązku nie dopełnia sprzedawca i bierze za to odpowiedzialność.

 

Ale jeśli gdzieś tam jest napisane "zestaw promocyjny", no to już po ptokach.

 

Dotarła do mnie paczka, a w niej sama konsola... w zamówieniu jedno, na fakturze drugie, w paczce trzecie. Ale tam mają burdel, wszystko mam udokumentowane, wiec składam reklamacje, a następnie tak jak napisałeś do inspektoratu.

Opublikowano (edytowane)

Tzn. Najpierw się załatwia sprawę ze sprzedawcą, Inspektorat to już eskalacja :).

 

 

Aaaaha, gry przyszły mi jako osobna paczka choć dostarczone razem przez 1 kuriera! Zaczekaj 1 dzień, albo poszukaj jakichś numerów do śledzenia przesyłki. Pozdro i powodzenia!

Edytowane przez apsnt
  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, apsnt napisał:

Aaaaha, gry przyszły mi jako osobna paczka choć dostarczone...

 

Pewnie dlatego Media Expert chowa gry do kartonu w PS5 ;)

Opublikowano
7 godzin temu, k0zz napisał:

 

Pewnie dlatego Media Expert chowa gry do kartonu w PS5 ;)

A ja wziąłem z media expert i PS5, gra i pad i kamera były w osobnym , zbiorczym pudle. Wszystko zaplombowane nieotwierane 

Opublikowano

Sklepy cwaniakują na potęgę, maja teraz eldorado, a klienci niestety tańczą jak oni zagrają. Chociaż powoli sie sytuacja normuje przynajmniej na OLX i Allegro.

Momentem zwrotnym bedzie jak sklepy stacjonarne będą miały konsole na stanie i klienci nie będą wyrywać sobie ich z rąk.

Mi w euro cudem udało się wyrwać w styczniu zestaw z dodatkowym padem po cenie rynkowej, ale anlowaniu innego zestawu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...