Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie mam siły się przebijać przez 225 stron a pewnie było poruszane: da się zwrócić same gry jak są na osobnych pozycjach na fakturze?

Opublikowano

Zależy od sklepu - Neonet np. pomimo tego, ze księgował oddzielnie żądał zwrotu całego zestawu, bo była to według nich promocja.

Anulowałem zestaw w NeoNet, bo oni nawet nie wiedza kiedy będą te konsole, dzisiaj doszła konsola z MM - odpakowałem - a tam 2 gry + wersja konsoli DIGITAL.:facepalm:

No nie powiem, ja mam wyjątkowe szczęście do elektroniki w każdym aspekcie.

 

Teraz weryfikują proces pakowania...

 

  • WTF 1
Opublikowano

Jak kupowałem w neo-necie była z Returnalem to na fakturze miałem jako 1 pozycję konsola+pad+returnal i nie dało się oddać bo kumpel co kupił też chciał oddać. Ale jak są osobne pozycje na fv to powinno się dać oddać :)

Opublikowano
Godzinę temu, easye napisał:

Zależy od sklepu - Neonet np. pomimo tego, ze księgował oddzielnie żądał zwrotu całego zestawu, bo była to według nich promocja.

Anulowałem zestaw w NeoNet, bo oni nawet nie wiedza kiedy będą te konsole, dzisiaj doszła konsola z MM - odpakowałem - a tam 2 gry + wersja konsoli DIGITAL.:facepalm:

No nie powiem, ja mam wyjątkowe szczęście do elektroniki w każdym aspekcie.

 

Teraz weryfikują proces pakowania...

 

właśnie z nimi rozmawiałem (tj z neonet) i faktycznie zasłaniają się regulaminem promocji. Przejdę się w poniedziałek do Rzecznika Praw Konsumenta i zadziałam jak zaleci.

Opublikowano
1 hour ago, easye said:

Zależy od sklepu - Neonet np. pomimo tego, ze księgował oddzielnie żądał zwrotu całego zestawu, bo była to według nich promocja.

Anulowałem zestaw w NeoNet, bo oni nawet nie wiedza kiedy będą te konsole, dzisiaj doszła konsola z MM - odpakowałem - a tam 2 gry + wersja konsoli DIGITAL.:facepalm:

No nie powiem, ja mam wyjątkowe szczęście do elektroniki w każdym aspekcie.

 

Teraz weryfikują proces pakowania...

 

 

Czekaj, więc zamówiłeś Disc wersję konsoli, a oni przysłali Digitala i dwie gry na płytach :yao:

A nie chcesz sprzedać tego digitala. Bo ja szukam ale wszędzie wrzucają tylko te gówniane Disc Wersje i jeszcze bezczelnie wrzucają gry do zestawu.  :/ 

Opublikowano

Ja się cieszę z zakupu na premierę. Nie wyobrażam sobie jakbym miał nie mieć konsoli, albo czatować na jakieś okazje czy zwykłe pojawienie się w sklepie.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja cały czas liczę na to, że Sony ogarnie lepiej produkcje i za jakiś czas ceny wrócą do tych bardziej normalnych. Są ku temu sygnały, bo ceny GPU od lutego cały czas spadają, Xboxy też już można kupić bez problemu po cenie sugerowanej przez producenta, więc wydaje mi się że coś tam za kulisami musiało się zadziać i wkrótce również ceny Sonek spadną.

Opublikowano

Jezu, nie spodziewałem się, że MM jest aż takim zacofanym sklepem. Czaicie, że oni chyba nie mają wspólnego systemu - tam magazyn nie widzi sprzedaży online, online nie widzi sprzedaży stacjonarnej, ba - dzwonisz na infolinie, gdzie odbiera za każdym razem inny konsultant i kompletnie nie wie czego dotyczy sprawa, bo nie ma żadnych informacji w systemie. W piątek wysłałem parę maili i zadzwoniłem już lekko zirytowany, że dawno miał być kurier wymienić konsole, zasypałem wszytskie działay od online po magazyn centralny i w końcu przyjechał kurier - w sobotę...

 

Ktoś mu źle wypisał list przewozowy, bo zostawił nową konsole, Digitala nie wziął.

Teraz mam w domu dwie konsole w pudełku :notbad:

Czekam, aż się zorientują, bym mógł też im odpowiedzieć:

 

Dziękuję za kontakt.

Uprzejmie informuję, że sprawa została przekazana do dalszej weryfikacji oraz realizacji przez odpowiedni dział.

 

  • Haha 3
Opublikowano

Moja historia z MM i zamówieniem ps5 GT i horizona. Tak dla opisania jaka ten sklep ma organizację i podejście do klienta:

 

Wtorek - zamawiam konsolę

Środa - mail że konsola która mi została wysłana jest nieprawidłowa i proszą o jej nieodbieranie. Przekierowałem przesyłkę do punktu i napisałem im o tym żeby ją po prostu wycofali. W środę dostaje nowy list przewozowy od DPD co do przesyłki.

Czwartek - dostaje telefony których nie mogę odebrać. Proszę kontakt sms lub mail na bieżąco. Dostaję maila ze została mi wysłana zła konsola i mam ja odebrać ale nie otwierać. Przekazałem ja do punktu i w końcu odebrałem. Miałem dostać w tej sprawie telefon po 16:30. Nie dostałem, za to dostałem kilka telefonów w piątek których też nie mogłem odebrać.

Piątek - dostaje telefony, proszę smsowo o kontakt po 13. O 13 konsultant mówi mi że dzisiaj przyjedzie kurier z dobra konsola i żebym ja odebrał a stara zwrócił. Na prośbę o numer przewozowy przesyłki którego nie mam powiedział że też nie ma ale dostanę dzisiaj przesyłkę i żebym się nie martwił. Godzina 15 dostaje telefon od innego konsultanta z pytaniem czy odebrałem złą konsolę i jeżeli nie to żebym jej nie odbierał. Poinformowałem że już telefonicznie i mailowo powiadomiłem że konsole odebrałem w czwartek i jest u mnie w domu. Konsultant mówi mi że konsola będzie we wtorek za tydzień. Na pytanie czemu dwie godziny temu konsultant dzwonił i mówił że będzie dzisiaj dostałem odpowiedź że skoro ktoś mi tak powiedział to może tak będzie. Zmieniłem postawę bo się już wkurzyłem lekko mówiąc i powiedziałem że jeżeli konsoli nie będzie do rana to ja wystawiam przed drzwi i mnie nie interesuje co się z nią będzie działo. Dostałem informację że będzie się że mną kontaktować osoba która ma jakiekolwiek kompetencje w sobotę.

 

Sobota - dzwoni jakiś kierownik mówiąc od początku że on ma kontakt z klientami raz na pół roku i że moja sprawa jest priorytetowa i dlatego do mnie dzwoni. Prosi żeby nie wyrzucać konsoli. Mówi mi UWAGA!!! Że nie wiadomo jaka konsola jest u mnie w domu, dobra czy zła więc prosi żebym otworzył karton i sobie sprawdził. Sprawdziłem okazało się że zła. Poprosił żebym poczekał do wtorku. Powiedziałem mniej grzecznie że nie będę do żadnego wtorku czekał i że konsola zaraz ląduje za drzwiami. Oczywiście nie chciałem tego robić. Zaproponowalem że oddam konsolę do sklepu bo mam po drodze a nie będę jej trzymał tydzień bo jeżeli coś się z nią stanie to znając życie MM pierwszy będzie mi kazał zwracać hajs za zniszczenie. Pan powiedział że nie wie czy tak się da i powiedział że to ustali i oddzwoni.

 

Zajęło mu to 4 godziny. Odzwonił i powiedział że może tak być choć jest to dla nich duży problem bo towar oddawany nie jest taki sam jak na fakturze XDDDDDD.

 

Pojechalem do sklepu. Powiedziałem od razu że nie oddam konsoli (mówiłem to też na infolinii) bez potwierdzenia że konsola jest nowa, kompletna i sprawna. Napisali mi że jest nowa i kompletna. Powiedziałem że nie napisali że jest sprawna czego żądam. Powiedzieli mi że nie mogą tego sprawdzić bo musieliby ja otworzyć (no shit Sherlock). Powiedziałem że skoro nie chcą konsoli mimo że ja próbuję właśnie zwrócić to uznaje że sklep nie chce zwrotu i wracam z konsolą do domu i traktuję ja jako moja i oczywiście żądam jeszcze tamtej. Ogólnie to wiedziałem że takie rozwiązanie i tak nie wchodzi w grę bo nie mam czasu i chęci na toczenie sporow sądowych z tą śmieszną firma więc rzuciłem im koło ratunkowe żeby napisali iż na wyraźne zadanie klienta sklep odmówił sprawdzenia czy konsola jest sprawna i na obecną chwilę czekam na wtorkową dostawę. 

 

 

W każdym razie jak więc reklama "nie dla idiotów" wprowadza delikatnie w błąd.

  • WTF 1
  • Smutny 1
Opublikowano

Mnie u nich wkurwia, ze maja rozne ceny stacjonarnie i w sklepie online. Patrze ostatnio, że Elden za 259zł, mialem akurat cos do zalatwienia w galerii gdzie jest mm, to podszedlem, biore gre z półki, ide do kasy a tam mi babka woła 289zł. Podziekowalem, wzialem telefon, zamówiłem online z odbiorem w sklepie i patrzyłem z boku, jak te sama gre, ktore zostawilem w kasie, dołączaja do mojego zamowienia online i po 5 minutach mialem mail, ze moge odebrac.:dunno:

Opublikowano
14 minut temu, Shen napisał:

Mnie u nich wkurwia, ze maja rozne ceny stacjonarnie i w sklepie online. Patrze ostatnio, że Elden za 259zł, mialem akurat cos do zalatwienia w galerii gdzie jest mm, to podszedlem, biore gre z półki, ide do kasy a tam mi babka woła 289zł. Podziekowalem, wzialem telefon, zamówiłem online z odbiorem w sklepie i patrzyłem z boku, jak te sama gre, ktore zostawilem w kasie, dołączaja do mojego zamowienia online i po 5 minutach mialem mail, ze moge odebrac.:dunno:

W ME jest to samo. Chciałem kupić tv, bo mieli w promocji online. To poszedłem do sklepu, a tam cena 500zł wyższa. Więc zamówiłem przez internet i chwilę później odbiór.

Niby głupota, ale to specjalna pułapka na ludzi typu Janusze, którzy nie kupują w internecie i nie sprawdzają cen.

Opublikowano
13 minut temu, Square napisał:

Możecie powiedzieć, że na stronie jest taniej i wtedy obniżają wam cenę. Tak samo jak np. w innej sieciówce jest taniej to też wam obniżą.

 
Dokładnie tak i poprawili to. Empik to dzisiaj tego nie ogarnia. Książka na polce 49zl ide do typa i pokazuje ich stronę-35zl. Wie, ale muszę zamówić online i musi to przyjść z centrali. Media itp miały tak samo, a teraz idziesz do komputerka na danym dziale, drukują papier i z tym do kasy= masz cenę online. 
A co zamieszania z konsolami, to coś chyba system im psikusa zrobił i numery katalogowe się nie zgadzają. Inaczej tego nie umiem wytłumaczyć. 

Opublikowano
33 minuty temu, Square napisał:

Możecie powiedzieć, że na stronie jest taniej i wtedy obniżają wam cenę. Tak samo jak np. w innej sieciówce jest taniej to też wam obniżą.

No mi nie chciała sprzedac po cenie internetowej, wiec moze niedouczona. Dobrze wiedziec na przyszlosc.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...