Homelander 2 260 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca GTA 6 musi płynnie działać na Xbox Series S, a Wy wymieniacie ten tytuł jako argument za kupnem Pro? 1 Cytuj
Beelzeboss 324 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca "Musi" iksde. Tak jak dragons dogma "musi" płynnie działać. 1 Cytuj
Homelander 2 260 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca 7 minutes ago, Beelzeboss said: "Musi" iksde. Tak jak dragons dogma "musi" płynnie działać. Xbox Series S: Dynamic 1440p/~35fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Xbox Series X: Dynamic 2160p/~40fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Playstation 5: Dynamic 2160p/~38fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Na wszystkich konsolach w mieście spada do 30 klatek. Wersja na Series S nie ma RT. Więc chyba nie jest tak źle, co nie? Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca Dragon dogma 2 akurat zarzyna topowe cpu, to nie jest gra która zabłyszczy na pro 18 hours ago, KrYcHu_89 said: To byłaby strzała w kolano, 50% preorderów na PRO wyjdzie z realnych benefitów pod GTA VI. Ta gra tez będzie na pewno super zooptymalizowana, bo jak wiemy, na PC nie wyjdzie, tryb perf zapewne będzie i będzie ograniczony pod Pro. Oczekujesz po mid-gen refreshu performance jaki może bedzie w ps6, nie taka jest idea. Bazowe ps5 i tak będzie ważniejsze w kwestii pokrycia rynku. Pro się może sprzedać nawet gorzej niż ps4 pro, z uwagi na cenę i brak sensownych gier Cytuj
KrYcHu_89 2 386 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca 3 minuty temu, Alpha Trion napisał: Dragon dogma 2 akurat zarzyna topowe cpu, to nie jest gra która zabłyszczy na pro Oczekujesz po mid-gen refreshu performance jaki może bedzie w ps6, nie taka jest idea. Bazowe ps5 i tak będzie ważniejsze w kwestii pokrycia rynku. Pro się może sprzedać nawet gorzej niż ps4 pro, z uwagi na cenę i brak sensownych gier PS4 Pro miał bardzo dobre wsparcie, mimo słabej sprzedaży, więc cośtam pewnie dadzą. Były patche, a nawet bez nich gry z unlocked frame nagle dobijały do 30/60 itp, z rodzdziałką do wyższej itp. To jaka jest idea, jak nie wzrost wydajności, może wyjaśnisz xD? 9 godzin temu, Homelander napisał: Xbox Series S: Dynamic 1440p/~35fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Xbox Series X: Dynamic 2160p/~40fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Playstation 5: Dynamic 2160p/~38fps with temporal reconstruction and unlocked framerate Na wszystkich konsolach w mieście spada do 30 klatek. Wersja na Series S nie ma RT. Więc chyba nie jest tak źle, co nie? Bo pomyśleli i nie dali jebanego RT do Series S, a za 3 miesiące ktoś mądry wpadnie na to, żeby wywalić RT też z PS5 i X (jak zrobili to przy Jedi). Nawet na PC już były recki perfa, że RT żerne jak świnia, jak zwykle zresztą, a z okularami zobaczysz tylko na konsoli różnice. Cytuj
KrYcHu_89 2 386 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca Co do GTA VI jest cień szansy, że gra będzie chodzić dobrze i nie będzie takim koszmarkiem optymalizacyjnym na konsolach jak Baldur 3, albo Dogma 2, tylko bardziej jak Horizon FW (właśnie wpadł port na PC i działa po prostu genialnie na starszym nawet sprzęcie), czy nawet Cyberpunk 2077, który na konsolach z tego co wiem działa bardzo fajnie . Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca Nie no, nawiązuję co napisałeś o zen 2 Cepie jakim zostawią ,ja się domyślałem że będzie podobnoe co z ps4 pro, czyli wydajniejsze gpu a procek ten sam, finalnie to overclock poszedł na 33 % tego jaguara, tu będzie wzrost marginalny. Idea nie jest na pewno żeby wszystkie gry szły na 4k/60 fps a tego ludzie oczekiwali. Ja na razie się trzymam tego że będzie 10-15 fps więcej w gpu bound grach i 5-10 fps więcej w cpu bound grach, a takie będzie GTA VI. Jedyna szansa w tym AI upscalerze ale znowu, AMD jakimś potworem w tej kwestii nie jest, nvidia przepaliła mnóstwo kasy na turinga i zajeło jej to 10 lat. Pamięci więcej nie ma, zwiększyła się tylko przepustowość, a to postawa w RT No i kończąc, skąd pewność że zajechany robotą Rockstar miał czas na dopieszczanie gry pod platformę która się dopiero będzie sprzedawać?, czym przekonasz Rockstar?, pieniędzmi? Cytuj
tjery 1 275 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca 18 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: To byłaby strzała w kolano, 50% preorderów na PRO wyjdzie z realnych benefitów pod GTA VI. Ta gra tez będzie na pewno super zooptymalizowana, bo jak wiemy, na PC nie wyjdzie, tryb perf zapewne będzie i będzie ograniczony pod Pro. Poprzednie GTA też wychodziły day one tylko na konsole i nie powiedziałbym, że były super zoptymalizowane Co do PRO to nie zapominaj, że mimo, że lepiej niż bazowe PS5, to wciąż tylko poziom 7700XT, a więc karty wydajnościowo niewiele lepszej (kilka %) niż 3070, czyli karty ze średniej półki z poprzedniej generacji, a do czasu zanim wyjdzie PRO, to już sprzed dwóch generacji Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca 5 minutes ago, KrYcHu_89 said: Co do GTA VI jest cień szansy, że gra będzie chodzić dobrze i nie będzie takim koszmarkiem optymalizacyjnym na konsolach jak Baldur 3, albo Dogma 2, tylko bardziej jak Horizon FW (właśnie wpadł port na PC i działa po prostu genialnie na starszym nawet sprzęcie), czy nawet Cyberpunk 2077, który na konsolach z tego co wiem działa bardzo fajnie . tak naprawdę nie wiemy jaki będzie finalny spec, może zupełnie inny (lepszy lub gorszy) Cytuj
KrYcHu_89 2 386 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca (edytowane) 4 minuty temu, Alpha Trion napisał: Nie no, nawiązuję co napisałeś o zen 2 Cepie jakim zostawią ,ja się domyślałem że będzie podobnoe co z ps4 pro, czyli wydajniejsze gpu a procek ten sam, finalnie to overclock poszedł na 33 % tego jaguara, tu będzie wzrost marginalny. Idea nie jest na pewno żeby wszystkie gry szły na 4k/60 fps a tego ludzie oczekiwali. Ja na razie się trzymam tego że będzie 10-15 fps więcej w gpu bound grach i 5-10 fps więcej w cpu bound grach, a takie będzie GTA VI. Jedyna szansa w tym AI upscalerze ale znowu, AMD jakimś potworem w tej kwestii nie jest, nvidia przepaliła mnóstwo kasy na turinga i zajeło jej to 10 lat. Pamięci więcej nie ma, zwiększyła się tylko przepustowość, a to postawa w RT No i kończąc, skąd pewność że zajechany robotą Rockstar miał czas na dopieszczanie gry pod platformę która się dopiero będzie sprzedawać?, czym przekonasz Rockstar?, pieniędzmi? O Zen2 to pisałem tylko, że zjebali, no szkoda, ale nic się z tym nie zrobi, mocniejsze procki to dużo prądu i pieniędzy... Nie wiemy jeszcze, czy GTA VI będzie CPU bound, Rockstar ma większy budżet od reszty i robią grę tylko na konsole na początek. Jeżeli będzie: a) unlocked framerate + dynamiczna rodziałka -> PS5 Pro zyska benefity b) patch z trybem perf -> PS5 Pro zyska benefity c) wszystko locked -> też zyska, ale mniej na pewno filmik na DF na premierę będzie gorący xD Edytowane 21 marca przez KrYcHu_89 Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca DF nawet analizowało ten trailer GTA VI i mówili że nie wygląda na to żeby to było przygotowane na pro (30 fps) Cytuj
łom 2 035 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca 1 minutę temu, Alpha Trion napisał: Pamięci więcej nie ma Są ploty że ma trochę ponad 1GB więcej dostępne dla gier, niby mało ale to wzrost o ~ 20%, na podstawowe efekty RT starczy (bo chyba nikt nie spodziewa się path tracingu albo jednoczesnych odbić, cieni i oświetlenia). A co do GTA VI to na 100% będzie miał natywne wsparcie dla Pro a wszystko rozbija się o to jak będzie obciążało procek i dopóki nie pokażą czystego gameplayu to można sobie tylko gdybać. Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 21 marca Opublikowano 21 marca Też nie wiadomo czy Sony nie będzie chciało wydać pro z gta VI, czyli nie holiday season tylko początek 2025 Ale Rockstar niestety lubi opóźniać swoje gry, i obsuwy, jedna, dwie pewnie będą Cytuj
LeifErikson 1 120 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca A tak z ciekawości, sprzedawał ktoś albo kupowal niedawno używanego grubasa z napędem? Jak takie realne ceny stoją? Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca 1500-1600 , ale nie wiem czy to nie scam bo rzadko kupuję na olx Cytuj
LeifErikson 1 120 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca No właśnie dlatego jestem ciekaw jak wyglądają realne ceny "transakcyjne", bo widziałem ogłoszenia wystawione w tych granicach. Cytuj
jimmy 1 364 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca Fatka pewnie pójdzie w cenę z czasem biorąc pod uwagę zintegrowany napęd, normalną podstawkę i generalnie lepszy wygląd od slimki. Cytuj
LeifErikson 1 120 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca Jakby się udało spieniezyc za 1,5k żeby do prosiaka dołożyć 1,5k (strzelam że za ok 3k bedzie) to by było w miarę spoko. Cytuj
oFi 2 498 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca 56 minut temu, jimmyyy8 napisał: Fatka pewnie pójdzie w cenę z czasem biorąc pod uwagę zintegrowany napęd, normalną podstawkę i generalnie lepszy wygląd od slimki. Fatki zawsze najładniejsze. PS4 fat do dzisiaj robi wrażenie, czego nie można powiedzieć o slimce i prosiaku Cytuj
Plugawy 3 710 Opublikowano 25 marca Opublikowano 25 marca Kiedy to ps5 pro wychodzi? Może będą przeceny przy okazji zwyklakow albo slimow? Cytuj
jimmy 1 364 Opublikowano 25 marca Opublikowano 25 marca Miał być koniec roku czyli listopad pewnie. 1 Cytuj
23kowal 55 Opublikowano 8 kwietnia Opublikowano 8 kwietnia jaka jest cena regularna na PS5 slim 1tb? w święta Wielkanocne widziałem oferty na RTVEuroAGD na PS5 Slim 1tb z napędem i 2 padami za ok. 2550zł. nie było jej dostępnej w sklepach w mojej okolicy więc stwierdziłem, że zajmę się tym po świętach a tymczasem cena urosła do 2948zł. wtf? czy to była wówczas aż taka promka czy nagle ceny poszły w górę? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.