Square 8 458 Opublikowano 15 godzin temu Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu HO wstępnie na czwartek jest, ale to żeby odebrać i ewentualnie otworzyć niż używać. Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 993 Opublikowano 15 godzin temu Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu 2 godziny temu, ASX napisał(a): Dokładnie to samo można napisać o PS Plusie. Obie konsole to z wyjątkiem kilku małych wyjątków w zasadzie to samo, podobnie dzialają, w 99% mają te same, tak samo różnorodne biblioteki gier i bardzo zbliżone ceny oraz technikalia. A ty piszesz że PS5 jest dla bardziej wymagających, bo ma Persone która jest na Xboxie Czyli o sukcesie decyduje tylko siła marki Sony? Nie chce mi się w to wierzyć i śmiem twierdzić, że prawie robi różnicę a to prawie to jest tych kilka ponadprzeciętnych gier, których nie ma na xboxie. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 554 Opublikowano 12 godzin temu Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu Gdyby to te kilka gier decydowało o tym że PlayStation sprzedaje kilkadziesiąt milionów konsol więcej to widać byłoby to po sprzedaży tych kilku pozycji, które powinny sprzedawać się w wielu milionach. A tymczssem jeśli spojrzysz na to w co gra się najwiecej na obu konsolach, zarówno tej dla koneserów jak i tej dla mniej wymagających, to jest to w zasadzie to samo, tylko kolejność lekko się zmienia. Oczywiście gry na wyłączność też odgrywają ważną rolę, ale ich rola jest zasadniczo mniejsza niż często im się przypisuje. A za sukcesem PS5 stoi o wiele więcej powodów niż te kilka ponadprzeciętnych gier. Cytuj Odnośnik do komentarza
kaktusr 32 Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu Alan Wake II Tryb jakości PS5 Pro oferuje opcje ray tracingu, które nie są dostępne na bazowej konsoli PS5. 30 FPS z ray tracingiem Ray traced reflections Rozdzielczość wyjściowa 3840 x 2160 (4K) Rozdzielczość renderowania 2176 x 1224 Render nie 4k za 4k w 30 fps w grze z przed roku 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 993 Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu 19 minut temu, kaktusr napisał(a): Alan Wake II Tryb jakości PS5 Pro oferuje opcje ray tracingu, które nie są dostępne na bazowej konsoli PS5. 30 FPS z ray tracingiem Ray traced reflections Rozdzielczość wyjściowa 3840 x 2160 (4K) Rozdzielczość renderowania 2176 x 1224 Render nie 4k za 4k w 30 fps w grze z przed roku AW2 kocham ale dla mnie to technologiczny koszmarek, jakoś mnie nie dziwi, że nawet na PRO nie dowiozą.. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 554 Opublikowano 10 godzin temu Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu Akurat Remedy już od czasów Alana Wake z X360 chodzącym w 540p jest znane z tego że natywna rozdzielczość, delikatnie mówić, nie jest ich głównym priorytetem, więc nie dziwi mnie że i na PS5 Pro kontynuują tę tradycję Cytuj Odnośnik do komentarza
kaktusr 32 Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu 1 godzinę temu, izon napisał(a): AW2 kocham ale dla mnie to technologiczny koszmarek, jakoś mnie nie dziwi, że nawet na PRO nie dowiozą.. Godzinę temu, ASX napisał(a): Akurat Remedy już od czasów Alana Wake z X360 chodzącym w 540p jest znane z tego że natywna rozdzielczość, delikatnie mówić, nie jest ich głównym priorytetem, więc nie dziwi mnie że i na PS5 Pro kontynuują tę tradycję Panowie Ja wiem że jakoś próbujecie sobie wytłumaczyć nietrafiony zakup, ale litości Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 246 Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu Przecież użytkownicy asax i izon nie kupili PS5 Pro Risercz młody, risercz trzeba robić Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 993 Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu 14 minut temu, kaktusr napisał(a): Panowie Ja wiem że jakoś próbujecie sobie wytłumaczyć nietrafiony zakup, ale litości Co Ty pierdolisz Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 561 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu no ale nie oszukujmy się, z takim patchem to by zrobili większą przysługę sony jakby żadnego patcha pod pro nie wydawali. oblicza gry też to nie odmieni z taką wydajnością, więc może to tak dla beki Cytuj Odnośnik do komentarza
jimmy 1 108 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Przecież będzie w Alanie tryb Pro czyli quality z bazowej PS5, ale w 60 fps. A więc dokładnie to o czym mowił Cerny na prezentacji. Ale sapać trzeba no nie Pozostałe konfiguracje to już inwencja/skill danego deva. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 370 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Kilkanaście stron krucjaty że Sony wali w ch00ja bo wypuszcza sprzęt za 3 i pół kloca bez napędu Ale walizka z figurką Leona, plakat i talizman za 2 klocki bo napisane jest collectors to już jest Smart move bo jestem GRACZEM. Jedni jeżdżą passatem w gazie bo chcą jeździć tanio, a drudzy 5cio litrowymi dodgami gdzie ciężko zaparkować i leja wannę oleju przy wymianie A Sony no trochę odpiera(Pipi)la Ale aktualnie konkurencja poszła na drzemkę i jak wypierdzielac z takimi fantazjami jak mają czelność to w sumie teraz albo nigdy ;p Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 561 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu 15 minut temu, jimmy napisał(a): Pozostałe konfiguracje to już inwencja/skill danego deva. bo przecież nie ograniczenia sprzętowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 945 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu 11 minut temu, jimmy napisał(a): Przecież będzie w Alanie tryb Pro czyli quality z bazowej PS5, ale w 60 fps. Tylko ten tryb ma zmniejszoną rozdzielczość z 1272p na 864p. No i jeszcze się chwalą tym jak "pięknie" działają lustra w trybie quality. To poleganie na RT żeby zrobić odbicia w zamkniętych pomieszczeniach w gorszej jakości niż to było ogarnięte ponad 20 lat temu to żart. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Schranz1985 669 Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu No ja też trochę śmiechlem ale mimo wszystko psrr robi robotę i skaluje to do 4k.Jest ostro i jest te 60 fps ( pewnie że spadkami)Nie ma co narzekać i tak to będzie lepsze doświadczenie niż na bazowej 5.I to sporo lepsze jeśli chodzi o jakość obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 203 Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Tutaj zbiorcze Pamiętajmy, że gra powstawała we współpracy z Nvidią i jest silnie nacechowana ich ficzerami, nie korzysta z żadnej formy SW RT, jak gry na UE5. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.