Opublikowano 3 listopada 20204 l Odbiór będą pewnie w takim wypadku realizować prosto z magazynu, bez włażenia do sklepu. Już tak odbierałem parę razy większe sprzęty z MM.
Opublikowano 3 listopada 20204 l Tak, Ikea czy np. Media Expert tak umożliwiała odbiór swoich towarów na wiosnę.
Opublikowano 3 listopada 20204 l Dostał ktos juz jakaś informacje z media expert,na temat swojego zamówienia ? Czy oni sami jeszcze nic nie wiedzą.
Opublikowano 3 listopada 20204 l Ale jaką informacje? Zdjęcie palety z plejstejszynami przyjętej w sklepie?
Opublikowano 3 listopada 20204 l 19 minut temu, Dawid30 napisał: Dostał ktos juz jakaś informacje z media expert,na temat swojego zamówienia ? Czy oni sami jeszcze nic nie wiedzą. Też mam drugi preorder w ME i na razie zero informacji, status zamówienia cały czas jako "Nowe Zamówienie".
Opublikowano 3 listopada 20204 l Każdy ma chyba status jako "nowe zamowienie" i wątpię zeby to sie miało zmienic.Chodzi mi o to kiedy mogą informować,komu zrealizuja zamowienie.Bo jak na 2 dni przed premierą wyślą info ze anulowali,i potem kolejne 2 tyg.czekac za zwrotem kasy,to dziękuję.
Opublikowano 3 listopada 20204 l No teraz to już ciężko coś z tym zrobić niestety - pozostaje być dobrej myśli Nie ukrywam, że też liczę na jakiegoś emaila w jedną lub drugą stronę - przynajmniej coś
Opublikowano 3 listopada 20204 l Czy ktoś orientuje sie ile pi razy drzwi jest ps5 na jednej palecie ?Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 3 listopada 20204 l Ja miałem dziwną sytuację z moim zamówieniem na PS5 w Media Markt. Dzisiaj nagle w moim opłaconym już zamówieniu pojawiło się ubezpieczenie od awarii Komfort na 3 lata za 199zł. W zeszłym tygodniu się ze mną kontaktowali w celu potwierdzenia zamówienia i wtedy chcieli mi wcisnąć ubezpieczenie, ale stanowczo i wyraźnie odmówiłem. Musiałem teraz dzwonić na infolinie aby to odkręcić. Udało się, ale sami w sumie nie wiedzieli skąd to się wzięło w moim zamówieniu.
Opublikowano 3 listopada 20204 l @szyna100 Dobrze, że o tym napisałeś, bo dzięki temu sprawdziłem u siebie i mam tą samą sytuację. Powiedziałem gościowi przez telefon, że się zastanowię i niech zadzwoni dwa dni później. Fakt, że dwa dni później nie odebrałem telefonu, bo nie zdążyłem, ale wpychanie na chama ubezpieczenia bez mojej zgody? Ładnie ich po(pipi)ało.
Opublikowano 3 listopada 20204 l 3 godziny temu, schabek napisał: A na wiosne zamkneli wolnostojace elektromarkety czy nie? Bo tez mam w takim odbior Były zamknięte te w galeriach oraz powyżej 2 tys m2. No i kilka wolnistoajacych ME, Euro itp było zamkniętych 1-3 dni aby przystosować się do nowych przepisów (pleksie, dezynfekcja itp.)
Opublikowano 3 listopada 20204 l 12 minut temu, ginn napisał: @szyna100 Dobrze, że o tym napisałeś, bo dzięki temu sprawdziłem u siebie i mam tą samą sytuację. Powiedziałem gościowi przez telefon, że się zastanowię i niech zadzwoni dwa dni później. Fakt, że dwa dni później nie odebrałem telefonu, bo nie zdążyłem, ale wpychanie na chama ubezpieczenia bez mojej zgody? Ładnie ich po(pipi)ało. Do mnie nie dzwonili z ubezpieczeniem ale ja płaciłem z góry. Czy wy placiliscie z góry?
Opublikowano 3 listopada 20204 l 2 minuty temu, blantman napisał: Do mnie nie dzwonili z ubezpieczeniem ale ja płaciłem z góry. Czy wy placiliscie z góry? Tak zamówienie opłacone z góry w dniu składania, czyli 17 września.
Opublikowano 3 listopada 20204 l Ja wpłacałem tylko kaucję. Już zadzwoniłem na infolinię i to wyjaśniłem. Dla pewności dwukrotnie podkreśliłem, żeby usunęli mi tylko to ubezpieczenie, a nie całe zamówienie Przy okazji podpytałem jak sytuacja. Babka mi powiedziała, że nie ma żadnych przesłanek odnośnie ograniczonej ilości, ale tak naprawdę to będą w stanie to określić w momencie otrzymania dostawy.
Opublikowano 3 listopada 20204 l Może oni coś wiedzą odnośnie awaryjności PS5 i dlatego chcą wam ubezpieczenia dorzucić
Opublikowano 3 listopada 20204 l Skąd mogą wiedzieć o awaryjności skoro jeszcze nawet konsola nie wyszła? Dodatkowa gwarancja = dodatkowa prowizja dla nich.
Opublikowano 3 listopada 20204 l A ja bym chętnie przytulił taka dodatkowa gwarancje,200 zl to mało.Ale media expert nie dzwoni z taka propozycja..
Opublikowano 3 listopada 20204 l 7 godzin temu, Labtec napisał: Ja tam spokojnie czekam na PS5, ale to tylko chyba dlatego ze nie spieszy mi się w co gra na niej, Cyberpunk na PC, Sackboy z synem ale on jeszcze trochę za mały, a Morales-a zostawiam sobie na święta żeby pod klimat świątecznego N.Y. pasowało, wiec 0 stresu ale tym co sprzedali wszystkie konsole? ufff współczucia No jeśli kupujesz 10.11 xsx to ten spokój mnie nie dziwi.
Opublikowano 3 listopada 20204 l 2 godziny temu, Dawid30 napisał: A ja bym chętnie przytulił taka dodatkowa gwarancje,200 zl to mało.Ale media expert nie dzwoni z taka propozycja.. Eh jo oldscholowy anonimowy weteren ze Śląska chętnie załapałbym się na jakikolwiek preorder teraz... 36 lat na karku ale z każdym dniem hajp zaczyno zbierac swoje żniwo... Edytowane 3 listopada 20204 l przez Rash Literówka
Opublikowano 3 listopada 20204 l 4 godziny temu, blantman napisał: Do mnie nie dzwonili z ubezpieczeniem ale ja płaciłem z góry. Czy wy placiliscie z góry? Zadzwonili do mnie z ubezpieczeniem, powiedziałem że wezmę, ale zadzwonili wieczorem tego samego dnia i powiedzieli że opłaciłem zamówienie z góry + FV, więc mam próbować przy odbiorze w sklepie bo oni nie mają w takim przypadku możliwości dodać gwarancji (media markt).
Opublikowano 3 listopada 20204 l 1 minutę temu, MEVEK napisał: Ladnie sie rzuciliscie na te sluchaweczki 3D Juz nigdzie ich nie ma Edytowane 3 listopada 20204 l przez MEVEK
Opublikowano 3 listopada 20204 l ja tam widzę że można spokojnie je zamówić w sklepach, to nie wiem o czym ty piszesz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.