Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 841,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • https://www.mediaexpert.pl/gaming/playstation-5/konsole-ps5/konsola-sony-playstation-5-pro-ea-sports-fc-25-gra-ps5    Polecam! Konsola bez napędu w zestawie z grą na płycie  

  • Ja też nie rozumiem a na dodatek dostałem  dzisiaj od żony, która oczywiście nie jest zbytnio świadoma że potajemnie wymieniłem PS5 na wersję Pro- Stellar Blade w wersji pudełkowej. Zamiast cieszyć si

Opublikowano

Odbiór będą pewnie w takim wypadku realizować prosto z magazynu, bez włażenia do sklepu. Już tak odbierałem parę razy większe sprzęty z MM. 

Opublikowano

Tak, Ikea czy np. Media Expert tak umożliwiała odbiór swoich towarów na wiosnę.

Opublikowano

Dostał ktos juz jakaś informacje z media expert,na temat swojego zamówienia ? Czy oni sami jeszcze nic nie wiedzą.

Opublikowano

Ale jaką informacje? Zdjęcie palety z plejstejszynami przyjętej w sklepie?

Opublikowano
19 minut temu, Dawid30 napisał:

Dostał ktos juz jakaś informacje z media expert,na temat swojego zamówienia ? Czy oni sami jeszcze nic nie wiedzą.

Też mam drugi preorder w ME i na razie zero informacji, status zamówienia cały czas jako "Nowe Zamówienie".

Opublikowano

Każdy ma chyba status jako "nowe zamowienie" i wątpię zeby to sie miało zmienic.Chodzi mi o to kiedy mogą informować,komu zrealizuja zamowienie.Bo jak na 2 dni przed premierą wyślą info ze anulowali,i potem kolejne  2 tyg.czekac za zwrotem kasy,to dziękuję.

Opublikowano

No teraz to już ciężko coś z tym zrobić niestety - pozostaje być dobrej myśli :) 

 

Nie ukrywam, że też liczę na jakiegoś emaila w jedną lub drugą stronę - przynajmniej coś 

Opublikowano

Czy ktoś orientuje sie ile pi razy drzwi jest ps5 na jednej palecie ?

Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja miałem dziwną sytuację z moim zamówieniem na PS5 w Media Markt. Dzisiaj nagle w moim opłaconym już zamówieniu pojawiło się ubezpieczenie od awarii Komfort na 3 lata za 199zł. W zeszłym tygodniu się ze mną kontaktowali w celu potwierdzenia zamówienia i wtedy chcieli mi wcisnąć ubezpieczenie, ale stanowczo i wyraźnie odmówiłem. Musiałem teraz dzwonić na infolinie aby to odkręcić. Udało się, ale sami w sumie nie wiedzieli skąd to się wzięło w moim zamówieniu.

Opublikowano

@szyna100

 

Dobrze, że o tym napisałeś, bo dzięki temu sprawdziłem u siebie i mam tą samą sytuację. Powiedziałem gościowi przez telefon, że się zastanowię i niech zadzwoni dwa dni później. Fakt, że dwa dni później nie odebrałem telefonu, bo nie zdążyłem, ale wpychanie na chama ubezpieczenia bez mojej zgody? Ładnie ich po(pipi)ało.

Opublikowano
3 godziny temu, schabek napisał:

A na wiosne zamkneli wolnostojace elektromarkety czy nie? Bo tez mam w takim odbior

Były zamknięte te w galeriach oraz powyżej 2 tys m2. No i kilka wolnistoajacych ME, Euro itp było zamkniętych 1-3 dni aby przystosować się do nowych przepisów (pleksie, dezynfekcja itp.)

Opublikowano
12 minut temu, ginn napisał:

@szyna100

 

Dobrze, że o tym napisałeś, bo dzięki temu sprawdziłem u siebie i mam tą samą sytuację. Powiedziałem gościowi przez telefon, że się zastanowię i niech zadzwoni dwa dni później. Fakt, że dwa dni później nie odebrałem telefonu, bo nie zdążyłem, ale wpychanie na chama ubezpieczenia bez mojej zgody? Ładnie ich po(pipi)ało.

Do mnie nie dzwonili z ubezpieczeniem ale ja płaciłem z góry. Czy wy placiliscie z góry? 

Opublikowano
2 minuty temu, blantman napisał:

Do mnie nie dzwonili z ubezpieczeniem ale ja płaciłem z góry. Czy wy placiliscie z góry? 

Tak zamówienie opłacone z góry w dniu składania, czyli 17 września.

Opublikowano

Ja wpłacałem tylko kaucję. Już zadzwoniłem na infolinię i to wyjaśniłem. Dla pewności dwukrotnie podkreśliłem, żeby usunęli mi tylko to ubezpieczenie, a nie całe zamówienie :kaz:

 

Przy okazji podpytałem jak sytuacja. Babka mi powiedziała, że nie ma żadnych przesłanek odnośnie ograniczonej ilości, ale tak naprawdę to będą w stanie to określić w momencie otrzymania dostawy.

Opublikowano

Może oni coś wiedzą odnośnie awaryjności PS5 i dlatego chcą wam ubezpieczenia dorzucić :kaz:

Opublikowano

Skąd mogą wiedzieć o awaryjności skoro jeszcze nawet konsola nie wyszła? Dodatkowa gwarancja = dodatkowa prowizja dla nich.

Opublikowano

A ja bym chętnie przytulił taka dodatkowa gwarancje,200 zl to mało.Ale media expert nie dzwoni z taka propozycja..

Opublikowano
7 godzin temu, Labtec napisał:

Ja tam spokojnie czekam na PS5, ale to tylko chyba dlatego ze nie spieszy mi się w co gra na niej, Cyberpunk na PC,  Sackboy z synem ale on jeszcze trochę za mały, a Morales-a zostawiam sobie na święta żeby pod klimat świątecznego N.Y. pasowało, wiec 0 stresu

 

ale tym co sprzedali wszystkie konsole? ufff współczucia

No jeśli kupujesz 10.11 xsx to ten spokój mnie nie dziwi. 

Opublikowano
2 godziny temu, Dawid30 napisał:

A ja bym chętnie przytulił taka dodatkowa gwarancje,200 zl to mało.Ale media expert nie dzwoni z taka propozycja..

Eh jo oldscholowy anonimowy weteren ze Śląska chętnie załapałbym się na jakikolwiek preorder teraz... 36 lat na karku ale z każdym dniem hajp zaczyno zbierac swoje żniwo... 

Edytowane przez Rash
Literówka

Opublikowano
4 godziny temu, blantman napisał:

Do mnie nie dzwonili z ubezpieczeniem ale ja płaciłem z góry. Czy wy placiliscie z góry? 

Zadzwonili do mnie z ubezpieczeniem, powiedziałem że wezmę, ale zadzwonili wieczorem tego samego dnia i powiedzieli że opłaciłem zamówienie z góry + FV, więc mam próbować przy odbiorze w sklepie bo oni nie mają w takim przypadku możliwości dodać gwarancji (media markt).

Opublikowano

 

1 minutę temu, MEVEK napisał:

Ladnie sie rzuciliscie na te sluchaweczki 3D :Coolface:

 Juz nigdzie ich nie ma :dunno:

 

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

ja tam widzę że można spokojnie je zamówić w sklepach, to nie wiem o czym ty piszesz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.