Czoperrr 5 070 Opublikowano piątek o 13:56 Opublikowano piątek o 13:56 3 minutes ago, Whisker said: Spiderman 2 na Pro jest jeszcze lepszy, nie tak dawno przechodziło się przecież na bazowym ale widać od razu że jest znaczna poprawa. Na TV wygląda to jeszcze lepiej: Wrzucisz foty z Moralesa? Dzięki. 4 Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano piątek o 13:58 Opublikowano piątek o 13:58 1 minutę temu, Czoperrr napisał(a): Wrzucisz foty z Moralesa? Dzięki. Tak Morales też dostał kopa, nie tak wielkiego jak S2 ale też ma upgrade. W wolnym czasie wrzucę bo po kilkugodzinnej sesji dam odpocząć Pro Cytuj
messer88 6 453 Opublikowano piątek o 14:24 Opublikowano piątek o 14:24 Niech się spoci, testuj moc bestii. 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): Konsol nie zabraknie, pewnie napędów z czasem również i będzie można kupić kompletne pro za 3K. IMO uczciwa cena. nie zapominaj o podstawce Cytuj
Szermac 2 699 Opublikowano piątek o 14:26 Opublikowano piątek o 14:26 Ogarniają patcha do SH2 1 Cytuj
Masamune 157 Opublikowano piątek o 14:42 Opublikowano piątek o 14:42 Parę zrzutów ode mnie: Ludzie się śmiali, że Pro renderuje Alana w 864p, tymczasem ja np nie potrafię odróżnić gdzie tu jest 864p. 5 Cytuj
Wredny 9 491 Opublikowano piątek o 14:45 Opublikowano piątek o 14:45 Jakby mi nie było żal kasy to pewnie bym kupił (choć niewykluczone, że kiedyś się to zdarzy), ale choćby przykłady FFVII Rebirth i SW Jedi Survivor pokazują, że PRO ma sens - każdy, kto grał w to na bazowej "piątce", wie jakie gówno rozmazane było na ekranie - na PROsiaku jest cudeńko. Osobiście interesowałoby mnie, co ta konsola potrafi zrobić z Bloodborne (podobno niewiele, bo BB ma od cholery aberracji chromatycznej, z którą PSSR sobie nie radzi) i z takim Batman Arkham Knight, które też działało w jakiejś nikczemnej rozdziałce (no i pewnie w obydwu nadal tylko 30fps, bo do tego to już patcha by trzeba było). Cytuj
Czoperrr 5 070 Opublikowano piątek o 14:45 Opublikowano piątek o 14:45 2 minutes ago, Masamune said: Parę zrzutów ode mnie: No nie wyglądają korzystnie te screeny. Cytuj
łom 1 974 Opublikowano piątek o 14:53 Opublikowano piątek o 14:53 3 minuty temu, Wredny napisał(a): Osobiście interesowałoby mnie, co ta konsola potrafi zrobić z Bloodborne (podobno niewiele, bo BB ma od cholery aberracji chromatycznej, z którą PSSR sobie nie radzi) i z takim Batman Arkham Knight, które też działało w jakiejś nikczemnej rozdziałce (no i pewnie w obydwu nadal tylko 30fps, bo do tego to już patcha by trzeba było). Dopóki BB, Batman czy każda inna gra nie dostaną patcha to żadnego PSSRa tam nie zobaczysz, jedynie filtr wyostrzający który nie zmienia rozdzielczości możesz zaaplikować do gier z PS4. Cytuj
GearsUp 145 Opublikowano piątek o 14:53 Opublikowano piątek o 14:53 8 minut temu, Masamune napisał(a): Ludzie się śmiali, że Pro renderuje Alana w 864p, tymczasem ja np nie potrafię odróżnić gdzie tu jest 864p. To w trybie Performance w Quality jest już 1224p. Te dwa screeny z tego samego miejsca to zrobiłeś w tych dwóch trybach właśnie? Cytuj
tjery 1 168 Opublikowano piątek o 15:22 Opublikowano piątek o 15:22 (edytowane) Wracając do wcześniejszych dywagacji na temat mocy PS5 PRO i odpowiednika karty graficznej z PC to jest pierwsze porównanie od DF w Elden Ringu na tych samych ustawieniach co quality mode z konsoli. Od 21:40, koło 10 klatek mniej niż RX6800 (a zapewne różnica była by większa na korzyść 6800, bo gra ma capa na 60 fps i 6800 daje równe 60). Wychodzi na to, że jak pisałem, że to będzie maks 7700XT (wydajność taka jak 6800) to i tak przestrzeliłem, bo jest minimum 20% mniej na tym przykładzie. A tu padało, że gdzie tam, 7700XT za słaby, minimum 4070 albo 7800XT. Edytowane piątek o 15:26 przez tjery Cytuj
Paolo de Vesir 9 086 Opublikowano piątek o 15:27 Opublikowano piątek o 15:27 Ah, to by tłumaczyło ten downgorad z 34 na 16 terafanka. Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano piątek o 15:28 Opublikowano piątek o 15:28 Serial 4000 nvidii ma duże features ktore nie ma RDNA więc nie fair porównanie Cytuj
Insane3d 6 Opublikowano piątek o 15:35 Opublikowano piątek o 15:35 (edytowane) 52 minuty temu, Masamune napisał(a): Parę zrzutów ode mnie: Ludzie się śmiali, że Pro renderuje Alana w 864p, tymczasem ja np nie potrafię odróżnić gdzie tu jest 864p. strasznie słabo to wygląda, ta pierwsza gra to nowy COD? Zrzuty wygrają jak gry z Ery PS4 ( może z wyjątkiem gry świateł na ostatnich obrazkach ) Edytowane piątek o 15:35 przez Insane3d Cytuj
wojtas011 534 Opublikowano piątek o 15:47 Opublikowano piątek o 15:47 no tymi screenami to reklamy pro nie zrobi xd Cytuj
Masamune 157 Opublikowano piątek o 15:54 Opublikowano piątek o 15:54 56 minutes ago, GearsUp said: To w trybie Performance w Quality jest już 1224p. Te dwa screeny z tego samego miejsca to zrobiłeś w tych dwóch trybach właśnie? Dokładnie, tam gdzie masz pełny samochód w odbiciu to Quality z RT, ten drugi to już zwykłe odbicia i 60fps. 16 minutes ago, Insane3d said: strasznie słabo to wygląda, ta pierwsza gra to nowy COD? Zrzuty wygrają jak gry z Ery PS4 ( może z wyjątkiem gry świateł na ostatnich obrazkach ) Bo to są w większości gry z PS4 pierwszy zrzut to Off The Grid, darmowy br. Później masz BF4 w 900p, MGSV i na końcu Alan w trybie Q i P. 6 minutes ago, wojtas011 said: no tymi screenami to reklamy pro nie zrobi xd To jest to co mnie interesuje. Stare gry z PS4 + kilka nowości. Poza tym chyba muszę wyłączyć opcję przechwytywania obrazów z HDR, bo skriny mają artefakty kompresji. Cytuj
GearsUp 145 Opublikowano piątek o 15:56 Opublikowano piątek o 15:56 1 minutę temu, Masamune napisał(a): Dokładnie, tam gdzie masz pełny samochód w odbiciu to Quality z RT, ten drugi to już zwykłe odbicia i 60fps. No to w takim razie na prosiaku jest mała różnica między SSR a RT Cytuj
Faka 3 987 Opublikowano piątek o 16:01 Opublikowano piątek o 16:01 7 godzin temu, XM. napisał(a): A ja słyszę i już wiem, że by mnie to też wkurwialo. @Fakaustaw nadajnik na maxa i daj znać jak u ciebie Jaki nadajnik? XD Ja nie kupowałem pro. Cytuj
KrYcHu_89 2 267 Opublikowano piątek o 16:09 Opublikowano piątek o 16:09 40 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Ah, to by tłumaczyło ten downgorad z 34 na 16 terafanka. Nie wiem, czy rozumiesz, czym się różni FP16 od FP32, ale chyba nie ma po co tłumaczyć :). Cytuj
nero2082 765 Opublikowano piątek o 16:19 Autor Opublikowano piątek o 16:19 3 godziny temu, Masamune napisał(a): Pro to też trochę taki wymuszacz abonamentu minimum Extra. Brak napędów podobnie jeśli twoja teoria się sprawdzi to listopadowa wrzutka (ew. grudniowa) będzie najmocniejszą w całym roku Cytuj
Insane3d 6 Opublikowano piątek o 16:23 Opublikowano piątek o 16:23 11 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Nie wiem, czy rozumiesz, czym się różni FP16 od FP32, ale chyba nie ma po co tłumaczyć :). Single issue FP32 XSS 4TF PS5 10.3TF XSX 12.2TF 4070 16.2TF at gaming clocks (2750mhz) PS5 Pro 16.7TF at 2175mhz 4070 Super 19.7TF at gaming clocks (2750mhz) 4080 Super 28.2TF 4090 45TF Czyli teoretycznie według tego GPU Ps5 Pro powinno być na podobnym poziomie co 4070- to dlaczego w testach wypada gorzej? Ktoś kojarzy czy opinia DF o tym, że GPU PS5 PRO jest najbliżej do 4070 jeśli chodzi o wydajność była przed dostaniem sprzętu do testów czy już w trakcie ? Cytuj
Paolo de Vesir 9 086 Opublikowano piątek o 16:23 Opublikowano piątek o 16:23 13 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Nie wiem, czy rozumiesz, czym się różni FP16 od FP32, ale chyba nie ma po co tłumaczyć :). Po prostu dokonali marketingowego gangbangu na ludziach którzy lecą na cyfry, a tacy są targetem PRO. Widzę niezła obrona już się włącza, takich klientów potrzebują wielomiliardowe korporacje. Cytuj
KrYcHu_89 2 267 Opublikowano piątek o 16:25 Opublikowano piątek o 16:25 5 minut temu, Insane3d napisał(a): Single issue FP32 XSS 4TF PS5 10.3TF XSX 12.2TF 4070 16.2TF at gaming clocks (2750mhz) PS5 Pro 16.7TF at 2175mhz 4070 Super 19.7TF at gaming clocks (2750mhz) 4080 Super 28.2TF 4090 45TF Czyli teoretycznie według tego GPU Ps5 Pro powinno być na podobnym poziomie co 4070- to dlaczego w testach wypada gorzej? Ktoś kojarzy czy opinia DF o tym, że GPU PS5 PRO jest najbliżej do 4070 jeśli chodzi o wydajność była przed dostaniem sprzętu do testów czy już w trakcie ? W ostatniej recenzji sprawdzili tylko Eldena do RX 6800 w trybie wstecznej, bez Pro patcha i do tego jest to gra CPU limited, a nie podał na jakim procku odpalił. Trochę z dupy ta ich wrzutka, ale akurat to wrzutka Siwego, a on fanem PS to nie jest xD. Głównym ficzerem, prócz mocniejszego GPU i 10% w CPU jest PSSR i będzie PSSR. Czym w sumie jestem najbardziej zdziwiony na plus, to ilością patchy day1/day2 jest dużo dużo więcej tego, niż przy PS4 Pro, gdzie dostały je wtedy głównie exy i kilka innych gier, a tak to było bardzo różnie. Cytuj
GearsUp 145 Opublikowano piątek o 16:33 Opublikowano piątek o 16:33 6 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Głównym ficzerem, prócz mocniejszego GPU i 10% w CPU jest PSSR i będzie PSSR. Ech kiedyś checkerboard był za darmo implementowany w grach i o jego istnieniu można było się dowiedzieć dopiero z filmików DF. Czaicie dzisiaj płacić na PC za DLSS w grze? XDDD 1 1 Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano piątek o 16:37 Opublikowano piątek o 16:37 Tak. Trzeba zapłacić za RTXa. 1 1 Cytuj
GearsUp 145 Opublikowano piątek o 16:46 Opublikowano piątek o 16:46 Niby ta ale dla pececiarzy głównym selling pointem kart jest ich wydajność a nie upscalery Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.