Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał(a):

Wrzucisz foty z Moralesa? Dzięki.

Tak Morales też dostał kopa, nie tak wielkiego jak S2 ale też ma upgrade. W wolnym czasie wrzucę bo po kilkugodzinnej sesji dam odpocząć Pro

Opublikowano

Jakby mi nie było żal kasy to pewnie bym kupił (choć niewykluczone, że kiedyś się to zdarzy), ale choćby przykłady FFVII Rebirth i SW Jedi Survivor pokazują, że PRO ma sens - każdy, kto grał w to na bazowej "piątce", wie jakie gówno rozmazane było na ekranie - na PROsiaku jest cudeńko.
Osobiście interesowałoby mnie, co ta konsola potrafi zrobić z Bloodborne (podobno niewiele, bo BB ma od cholery aberracji chromatycznej, z którą PSSR sobie nie radzi) i z takim Batman Arkham Knight, które też działało w jakiejś nikczemnej rozdziałce (no i pewnie w obydwu nadal tylko 30fps, bo do tego to już patcha by trzeba było).

Opublikowano
3 minuty temu, Wredny napisał(a):

Osobiście interesowałoby mnie, co ta konsola potrafi zrobić z Bloodborne (podobno niewiele, bo BB ma od cholery aberracji chromatycznej, z którą PSSR sobie nie radzi) i z takim Batman Arkham Knight, które też działało w jakiejś nikczemnej rozdziałce (no i pewnie w obydwu nadal tylko 30fps, bo do tego to już patcha by trzeba było).

Dopóki BB, Batman czy każda inna gra nie dostaną patcha to żadnego PSSRa tam nie zobaczysz, jedynie filtr wyostrzający który nie zmienia rozdzielczości możesz zaaplikować do gier z PS4.

Opublikowano
8 minut temu, Masamune napisał(a):

Ludzie się śmiali, że Pro renderuje Alana w 864p, tymczasem ja np nie potrafię odróżnić gdzie tu jest 864p.

 

To w trybie Performance w Quality jest już 1224p. Te dwa screeny z tego samego miejsca to zrobiłeś w tych dwóch trybach właśnie?

Opublikowano (edytowane)

Wracając do wcześniejszych dywagacji na temat mocy PS5 PRO i odpowiednika karty graficznej z PC to jest pierwsze porównanie od DF w Elden Ringu na tych samych ustawieniach co quality mode z konsoli.

 

 

Od 21:40, koło 10 klatek mniej niż RX6800 (a zapewne różnica była by większa na korzyść 6800, bo gra ma capa na 60 fps i 6800 daje równe 60). Wychodzi na to, że jak pisałem, że to będzie maks 7700XT (wydajność taka jak 6800) to i tak przestrzeliłem, bo jest minimum 20% mniej na tym przykładzie. A tu padało, że gdzie tam, 7700XT za słaby, minimum 4070 albo 7800XT.

Edytowane przez tjery
Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, Masamune napisał(a):

Parę zrzutów ode mnie: 

 

 

 

 

 

Ludzie się śmiali, że Pro renderuje Alana w 864p, tymczasem ja np nie potrafię odróżnić gdzie tu jest 864p.


strasznie słabo to wygląda, ta pierwsza gra to nowy COD? Zrzuty wygrają jak gry z Ery PS4 ( może z wyjątkiem gry świateł na ostatnich obrazkach ) 

Edytowane przez Insane3d
Opublikowano
56 minutes ago, GearsUp said:

 

To w trybie Performance w Quality jest już 1224p. Te dwa screeny z tego samego miejsca to zrobiłeś w tych dwóch trybach właśnie?

Dokładnie, tam gdzie masz pełny samochód w odbiciu to Quality z RT, ten drugi to już zwykłe odbicia i 60fps.

 

16 minutes ago, Insane3d said:


strasznie słabo to wygląda, ta pierwsza gra to nowy COD? Zrzuty wygrają jak gry z Ery PS4 ( może z wyjątkiem gry świateł na ostatnich obrazkach ) 

 

Bo to są w większości gry z PS4 :D pierwszy zrzut to Off The Grid, darmowy br. Później masz BF4 w 900p, MGSV i na końcu Alan w trybie Q i P.

 

6 minutes ago, wojtas011 said:

no tymi screenami to reklamy pro nie zrobi xd

 

To jest to co mnie interesuje. Stare gry z PS4 + kilka nowości. Poza tym chyba muszę wyłączyć opcję przechwytywania obrazów z HDR, bo skriny mają artefakty kompresji.

Opublikowano
1 minutę temu, Masamune napisał(a):

Dokładnie, tam gdzie masz pełny samochód w odbiciu to Quality z RT, ten drugi to już zwykłe odbicia i 60fps.

 

No to w takim razie na prosiaku jest mała różnica między SSR a RT

Opublikowano
7 godzin temu, XM. napisał(a):

A ja słyszę i już wiem, że by mnie to też wkurwialo.

 

@Fakaustaw nadajnik na maxa i daj znać jak u ciebie 


Jaki nadajnik? XD 

 

Ja nie kupowałem pro. 

Opublikowano
40 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Ah, to by tłumaczyło ten downgorad z 34 na 16 terafanka.

Nie wiem, czy rozumiesz, czym się różni FP16 od FP32, ale chyba nie ma po co tłumaczyć :). 

Opublikowano
3 godziny temu, Masamune napisał(a):

Pro to też trochę taki wymuszacz abonamentu minimum Extra. Brak napędów podobnie :D

 

jeśli twoja teoria się sprawdzi to listopadowa wrzutka (ew. grudniowa) będzie najmocniejszą w całym roku

Opublikowano
11 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Nie wiem, czy rozumiesz, czym się różni FP16 od FP32, ale chyba nie ma po co tłumaczyć :). 


Single issue FP32

XSS 4TF
PS5 10.3TF
XSX 12.2TF
4070 16.2TF at gaming clocks (2750mhz)
PS5 Pro 16.7TF at 2175mhz
4070 Super 19.7TF at gaming clocks (2750mhz)
4080 Super 28.2TF
4090 45TF
 

Czyli teoretycznie według tego GPU Ps5 Pro powinno być na podobnym poziomie co 4070- to dlaczego w testach wypada gorzej? Ktoś kojarzy czy  opinia DF o tym, że GPU PS5 PRO jest najbliżej do 4070 jeśli chodzi o wydajność była przed dostaniem sprzętu do testów czy już w trakcie ?  

Opublikowano
13 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Nie wiem, czy rozumiesz, czym się różni FP16 od FP32, ale chyba nie ma po co tłumaczyć :). 


Po prostu dokonali marketingowego gangbangu na ludziach którzy lecą na cyfry, a tacy są targetem PRO. :) Widzę niezła obrona już się włącza, takich klientów potrzebują wielomiliardowe korporacje.

Opublikowano
5 minut temu, Insane3d napisał(a):


Single issue FP32

XSS 4TF
PS5 10.3TF
XSX 12.2TF
4070 16.2TF at gaming clocks (2750mhz)
PS5 Pro 16.7TF at 2175mhz
4070 Super 19.7TF at gaming clocks (2750mhz)
4080 Super 28.2TF
4090 45TF
 

Czyli teoretycznie według tego GPU Ps5 Pro powinno być na podobnym poziomie co 4070- to dlaczego w testach wypada gorzej? Ktoś kojarzy czy  opinia DF o tym, że GPU PS5 PRO jest najbliżej do 4070 jeśli chodzi o wydajność była przed dostaniem sprzętu do testów czy już w trakcie ?  

W ostatniej recenzji sprawdzili tylko Eldena do RX 6800 w trybie wstecznej, bez Pro patcha i do tego jest to gra CPU limited, a nie podał na jakim procku odpalił.  Trochę z dupy ta ich wrzutka, ale akurat to wrzutka Siwego, a on fanem PS to nie jest xD. 

 

Głównym ficzerem, prócz mocniejszego GPU i 10% w CPU jest PSSR i będzie PSSR. 

 

Czym w sumie jestem najbardziej zdziwiony na plus, to ilością patchy day1/day2 jest dużo dużo więcej tego, niż przy PS4 Pro, gdzie dostały je wtedy głównie exy i kilka innych gier, a tak to było bardzo różnie. 

Opublikowano
6 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Głównym ficzerem, prócz mocniejszego GPU i 10% w CPU jest PSSR i będzie PSSR. 

 

Ech kiedyś checkerboard był za darmo implementowany w grach i o jego istnieniu można było się dowiedzieć dopiero z filmików DF.

 

Czaicie dzisiaj płacić na PC za DLSS w grze? XDDD

  • Plusik 1
  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...