jimmy 1 262 Opublikowano poniedziałek o 09:09 Opublikowano poniedziałek o 09:09 W dniu 17.11.2024 o 09:10, gnom napisał(a): U Was tez te swiatelka statusu konsoli tak licho swieca ? A w zasadzie najbardziej podswietlaja przycisk POWER i nawey nie dochodzi do polowy konsoli. Ja mam ustawione domyślnie i konsola świeci od dołu trochę za połowę. Robi to fajny efekt w sumie, na pewno lepszy niż w Facie. 21 godzin temu, Square napisał(a): Czy ja wiem, pakowanie takie jak każde inne, czyli tanio. Akurat z Dualsensami to chyba nie ma żadnego standardu. Mam 2 limitowane i i ten z Pająka 2 jest dużo lepiej zapakowany niż ten od Astrobota. A ten 30th Anniversary jeszcze inaczej no i ma te fajne smaczki. Cytuj
tjery 1 245 Opublikowano poniedziałek o 11:49 Opublikowano poniedziałek o 11:49 5 godzin temu, easye napisał(a): Myślę, że to idealnie pokazuje, że jednak w rozmowie o ulepszeniach technicznych jedyny sens mają cyferki i fakty, a nie opinie użytkowników "łoł, ale to u mnie super wygląda, o wiele lepiej niż na zwykłym PS5". Cytuj
nero2082 790 Opublikowano poniedziałek o 12:15 Autor Opublikowano poniedziałek o 12:15 odnośnie SW Jedi Survivor a, jakiś dev podpiął się pod dyskusję na erze : Cytat As this is UE4 game, it's using SDK9. This also means earlier PSSR implementation. Maybe even the initial one. For up-to-date version of PSSR you need to use later SDKs (10 and up). I am pretty sure UE5.5 titles using PSSR will looks much better - even at lower internal resolution. I cannot give you specific details because of NDAs (like how many different PSSR iterations are already available, or what kind of improvements they present), but you can expect IQ improvements in the second/third batch of PS5 Pro supported games using PSSR. For a game I am working, PSSR (one of the later versions, but not the up-to-date one) is giving us much better results in comparison to TSR and FSR. I am expecting in the next 6-12 months PSSR to be in a much better state in comparison to the initial versions used in the first batch of Pro supported titles. It's already is. TLDR - czekać na patche 1 Cytuj
tjery 1 245 Opublikowano poniedziałek o 12:19 Opublikowano poniedziałek o 12:19 2 minuty temu, nero2082 napisał(a): odnośnie SW Jedi Survivor a, jakiś dev podpiął się pod dyskusję na erze : TLDR - czekać na patche O, jak dobrze jak od razu po moim poście wlatuje post z faktami. Cytuj
nero2082 790 Opublikowano poniedziałek o 12:33 Autor Opublikowano poniedziałek o 12:33 41 minut temu, tjery napisał(a): Myślę, że to idealnie pokazuje, że jednak w rozmowie o ulepszeniach technicznych jedyny sens mają cyferki i fakty, a nie opinie użytkowników "łoł, ale to u mnie super wygląda, o wiele lepiej niż na zwykłym PS5". w temacie o PS5 Pro wolę czytać opinie osób posiadających daną konsolę i ich nawet najbardziej laickie i lakoniczne wrażenia, natomiast opinie teoretyków latają mi koło chuja. mam nadzieję że rozjaśniłem. 4 7 Cytuj
Plackus 418 Opublikowano poniedziałek o 12:43 Opublikowano poniedziałek o 12:43 Rebirth pieknie teraz wyglada. Dogma 2 tak samo błyszczy ale to podobno placebo. Liczy sie to ze pod upscalerem jest słaba rozdzielczość bazowa i ktoś poczuł powołanie by o tym pisać i wszystkich uświadamiać bo to ważne. ps5 pro-gorsze / komputer-lepsze. 1 1 Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano poniedziałek o 12:45 Opublikowano poniedziałek o 12:45 1 minute ago, Plackus said: Rebirth pieknie teraz wyglada. Dogma 2 tak samo błyszczy ale to podobno placebo. Liczy sie to ze pod upscalerem jest słaba rozdzielczość bazowa i ktoś poczuł powołanie by o tym pisać i wszystkich uświadamiać bo to ważne. ps5 pro-gorsze / komputer-lepsze. Rebirth nie reprezentuje sobą nic z czym nie powinno sobie poradzić bazowe PS5. Po prostu droższa konsola stała się lekarstwem na nieudolność i lenistwo developerów. Lekarstwem, które nie zawsze działa i czasami ma efekty uboczne. 9 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano poniedziałek o 12:46 Opublikowano poniedziałek o 12:46 Chyba chodzi o to, że na razie to w wielu testach wypada, że nieraz obraz wygląda gorzej niż na amatorze. i nie piszą tego trolle z CW, PCMR-y tylko mówi o tym np. Digital Foundry których jednak można podejrzewać, że coś tam jednak kumają Chociaż może tych gier nie testowali na OLEDzie min. 77" i stąd nie było widać różnicy? Cytuj
GearsUp 192 Opublikowano poniedziałek o 12:55 Opublikowano poniedziałek o 12:55 7 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Chyba chodzi o to, że na razie to w wielu testach wypada, że nieraz obraz wygląda gorzej niż na amatorze. i nie piszą tego trolle z CW, PCMR-y tylko mówi o tym np. Digital Foundry których jednak można podejrzewać, że coś tam jednak kumają Chociaż może tych gier nie testowali na OLEDzie min. 77" i stąd nie było widać różnicy? Tylko warto zaznaczyć, że mówią o spójności obrazu (bugi itp). Sama ostrość obrazu na tym filmiku upskalowana do 1800p jest wyższa od DLSS 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano poniedziałek o 13:01 Opublikowano poniedziałek o 13:01 Czyli masz ostry obraz z masą artefaktów i bugów. No, ale nic - uciekam z tematu, bo będzie, że mam ból dupy, bo przecież na oko jest 4K/60. Cytuj
tjery 1 245 Opublikowano poniedziałek o 13:30 Opublikowano poniedziałek o 13:30 (edytowane) 36 minut temu, GearsUp napisał(a): Tylko warto zaznaczyć, że mówią o spójności obrazu (bugi itp). Sama ostrość obrazu na tym filmiku upskalowana do 1800p jest wyższa od DLSS To jest ten sam przykład co z FSR, o którym kiedyś rozmawialiśmy. Ten też zazwyczaj ma wyższą "ostrość", bo ma podkręcony filtr ostrości i nakłada go na zupscallowany obraz. W grach z DLSS masz od tego suwak. A sama jakość upscallingu to właśnie te "bugi". Edytowane poniedziałek o 13:31 przez tjery Cytuj
MEVEK 3 506 Opublikowano poniedziałek o 13:31 Opublikowano poniedziałek o 13:31 U mnie status zamowienia limitki sie zmienil na processing Tylko czemu kaski nie pobieraja ? Za wczesnie jeszcze? Cytuj
GearsUp 192 Opublikowano poniedziałek o 13:37 Opublikowano poniedziałek o 13:37 (edytowane) 8 minut temu, tjery napisał(a): To jest ten sam przykład co z FSR, o którym kiedyś rozmawialiśmy. Ten też zazwyczaj ma wyższą "ostrość", bo ma podkręcony filtr ostrości i nakłada go na zupscallowany obraz. W grach z DLSS masz od tego suwak. A sama jakość upscallingu to właśnie te "bugi". Niby tak ale filtr filtrowi nierówny. Gdyby to było takie oczywiste rozwiązanie to nic nie stoi na przeszkodzie żeby sobie przecież podnieść suwak ostrości w samym TV. Wiadomo, że tu dochodzi masa innych procesów ale nie wiemy czy to jest zwykły filtr wyostrzający obraz na samym końcu tych wszystkich operacji czy bez niego samo PSSR by nie funkcjonowało, tu trzeba by posiąść głębszą wiedzę. Jeżeli to zwykły suwak jak przy DLSS no to sprawa jest oczywista. Edytowane poniedziałek o 13:39 przez GearsUp 1 1 Cytuj
gnom 89 Opublikowano poniedziałek o 14:44 Opublikowano poniedziałek o 14:44 Jak narazie to PRO to jest odzwierciedlenie sytuacji wewnetrznej w SONY. Tam chyba malo kto kontroluje co sie dzieje w firmie. Marketing, wspolpraca z devami itd. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano poniedziałek o 15:05 Opublikowano poniedziałek o 15:05 Raczej powiedziałbym, że jest stagnacja na rynku i sony nic nie musi. Pro bedzie rozwijane w kolejnych produkcjach, gta VI prawdopodobnie juz się smaży z dopakowanym boostem na pro a widać, że VR2 również dostaje lepsze wsparcie. 4 Cytuj
ThePatrickyo 50 Opublikowano poniedziałek o 15:41 Opublikowano poniedziałek o 15:41 2 godziny temu, MEVEK napisał(a): U mnie status zamowienia limitki sie zmienil na processing Tylko czemu kaski nie pobieraja ? Za wczesnie jeszcze? A o jakim sklepie mowa? W Euro RTV mam już przygotowanie do wysyłki, a w ME cisza od momentu złożenia preordera. Może w jakimś MM jeszcze inaczej Cytuj
czarek250885 318 Opublikowano poniedziałek o 16:20 Opublikowano poniedziałek o 16:20 3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): Chyba chodzi o to, że na razie to w wielu testach wypada, że nieraz obraz wygląda gorzej niż na amatorze. i nie piszą tego trolle z CW, PCMR-y tylko mówi o tym np. Digital Foundry których jednak można podejrzewać, że coś tam jednak kumają Chociaż może tych gier nie testowali na OLEDzie min. 77" i stąd nie było widać różnicy? Trzeba po prostu odróżnić osoby, które tak jak ty argumentują konkretnie informacje o konsoli, od tych, które siedzą tylko i trolują, przyczepiając się do wszystkiego co można. Ja osobiście cieszę się, że co raz więcej rzeczy jest na plus, ale na pewno nie jestem ślepym wyznawcą, który uparcie będzie twierdzić, że wszystko jest oh i ah. Pojawiają się patche usprawniające gry, ale też się zdążają sytuacje, gdy gra wygląda gorzej niż na podstawce. Myślę, że to kwestia czasu jak zostanie to poprawione. Mi najbardziej rzuca się w oczy płynność, nawet jeśli grafika jest lepsza to jest to bardzo mała różnica i obawiam się, że nawet przy next genach będzie to marginalna różnica. Zapewne marketing będzie sprzedawać nowe konsole cyferkami. Nie siedzę 50 cm od monitora, a raczej w salonie 3m od tv, więc jedyne co rzuca się w oczy to, to czy gra traci płynność, a ona jest dla mnie podstawą, oczywiście też nie chcę by jakieś filtry blurowały obraz udając, że jest super cudownie, ale jeśli ktoś chce spokojnie dotrwać do końca generacji skazany jest na ps5 pro. Można oczywiście zainwestować w PC, ale to nie moja bajka, konsola to jednak lenistwo, plus to, że nie martwię się, że dzieciaki coś tam nabroją. Ciekawi mnie jednak, że MS nie poszedł w tym kierunku, wiec może planują szybciej ruszyć z całkiem nową konsolą? Zabawne jakby na najbliższym pokazie wyskoczyli z reklamą swojego nowego sprzętu. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano poniedziałek o 16:35 Opublikowano poniedziałek o 16:35 Patrząc, że różnice między generacjami są coraz mniejsze to myśle, że MS po prostu będzie realizował swoją wizję w której ostatnią konsolą sensu stricto jest XS. Następnie będzie już pewnie hybryda PC i konsoli + przenośniak, zwłaszcza że MS od lat pracuje przecież nad DirectML. Cytuj
drozdu7 2 789 Opublikowano poniedziałek o 16:54 Opublikowano poniedziałek o 16:54 Nie ma co się też oszukiwać. MS swoimi decyzjami pewnie załatwił Sony końcówkę tej i kolejną spokojną generację. Dostarczy im gier, zmniejszy znaczenie swojej konsoli już totalnie. Część zawiedzionych 30-40 latkow pragnących jeszcze przedłużenia tego tradycyjnego modelu z exami, płytami itp. zwyczajnie przeniesie się do konkurencji Cytuj
krzysiek923 1 658 Opublikowano poniedziałek o 17:16 Opublikowano poniedziałek o 17:16 MS nie mógł wygrać z Sony na rynku konsol, więc niszczy rynek konsol w formie którą zdominowało Sony i tworzy własną przestrzeń. Sony długoterminowo kopie sobie grób, jest zbyt pewne swojej pozycji, chociaż teraz może tego nie widzieć. Przykładowo pozbywając się eksów, bo MS też tak robi. To zawsze była siła Sony i jak dorzucą do tego porzucenie napędu to mogą się zdziwić, kiedyś skończą się sentymenty całkowicie i pozostanie realna oferta. Ludzi pamiętających PSX i PS2 będzie coraz mniej. Sony idzie w ślad za Xboksem, ale jeśli strategia Microsoftu ma szansę na odniesienie sukcesu, to w tej materii rządzić będzie MS, Sony marginalizując pudełko pod TV ma mniejsze szanse na przetrwanie. Bo co będzie wydawać Sony na PC? Te kilka własnych gier? MS już teraz ma własne gry i dodaje do tego multiplatformy. Zanim Sony dojdzie do tego etapu, MS będzie do przodu jak teraz Steam jest przed MS. 1 1 Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano poniedziałek o 17:34 Opublikowano poniedziałek o 17:34 (edytowane) 2 godziny temu, oFi napisał(a): gta VI prawdopodobnie juz się smaży z dopakowanym boostem na pro Niech po prostu Rockstar podniesie natywna rozdzielczosc o tyle, ile moze. Niech nie bawi sie w dodawanie odbic w kaluzach, ktore i tak nikogo. I juz bedzie jakis efekt. Tak samo inni devi. Edytowane poniedziałek o 17:36 przez Lukas_AT Cytuj
drozdu7 2 789 Opublikowano poniedziałek o 18:27 Opublikowano poniedziałek o 18:27 59 minut temu, krzysiek923 napisał(a): Sony marginalizując pudełko pod TV ma mniejsze szanse na przetrwanie Pytanie czy ludzie sami go nie zmarginalizuja, w sensie gnoje które wolą pykac na telefonie lub komputerku w CSa. Jesteśmy w punkcie zwrotnym dla konsol, każdy wybiera swój model na przetrwanie. Może tak nagła zmiana w MS okaże się dla nich strzałem w dziesiątkę. Mój wewnętrzny fanboj i dziaders też się czasem gotuje, bo na czym innym się wychowałem. Ale być może są jedną z największych firm świata ze sztabem analityków że dobrze odczytają rynek. A może nie, kto wie. Sony poza tradycyjnym modelem ? Kurwa nie wiem, ciężko. Ale nie uwierzę że w ciągu 5-10lat oni nie będą już normalnie na PC, GeForce Now lub nawet własnym streamingiem. No nie. Zresztą wystarczy jedna regulacja unijna czy coś o wpuszczeniu sklepów, aplikacji itp by dla dobra klienta zwiększyć konkurencję i mamy przewrót totalny. Apple takie sprawy przegrywało i Google, a chętnych na takie coś na rynku nie brakuje pewnie. 1 Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano poniedziałek o 19:48 Opublikowano poniedziałek o 19:48 Obecnie w PlayStation najbardziej mnie odrzuca zamknięty ekosystem, zamknięty na jedną platformę. U MS gierki mogę ogrywać na konsoli, pc, w chmurze i to w gry kupione na własność albo w abonamencie. Na PC to samo, ogrywam sobie na kompie albo na Steam Decku. U Sony? Tylko na konsoli. 2 Cytuj
addhoc 63 Opublikowano poniedziałek o 20:59 Opublikowano poniedziałek o 20:59 A na czym chciałbyś jeszcze ogrywać? Na kuchence mikrofalowej? 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.