Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
36 minut temu, MEVEK napisał(a):

To nie jest kwestia pieniadza tylko dumy. Ja juz nie dam sie nabrac na te ich sztuczki :lapka:

Jakiej dumy? Albo kupujesz nowy kawałek plastiku albo nie. Nie ma sensu odpowiadać jakichś przekonań do tego.

  • This 1
Opublikowano
Godzinę temu, MEVEK napisał(a):

To nie jest kwestia pieniadza tylko dumy. Ja juz nie dam sie nabrac na te ich sztuczki :lapka:

Poczekamy zobaczymy :jim: 2899 i duma pójdzie do kieszeni. Nie ma co ściemniać, że w tej całej dyskusji o Pro nie chodzi o pieniążki

Spoiler

biedaki :yao:

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Alpha Trion napisał(a):

Ja myślę że szybko może spaść w Polsce, to jest dla nas po prostu za drogie

Jak była promka na black friday w euro to wszystkie pro zeszły i musiałem czekać kilka dni na dostawe nowej partii. Coś tam jednak schodzi.

Opublikowano
9 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Przecież PRO można dostać od ręki wszędzie, brak dostępności tych konsol to jakaś halucynacja z niedożywienia.

Anulowali mi zamówienie z powodu braku towaru :gayos: Promka ze spłatą dwóch rat była, to ludzie się widocznie rzucili

Przechwytywanie.JPG.92f2a922457dbbdb44c8e73fcc926146.JPG

Opublikowano

I znowu wracamy do tej samej dyskusji.

 

Aktualnie PRO weszło na rynek dla entuzjastów. Tak samo bylo z ps4pro. Kto chciał kupił z samej ciekawości.

 

Poprzednika kupiłem rok po premierze, bo nowe gry przestały domagać na amatorze.

 

Bankowo juz gra od ND czy gta vi będzie mocno wykorzystywać większą moc prosiaka - aktualnie to jeśli ktoś ma amatora zakup zbędny lub w celach "chciałem to mam, będzie spokój bo i tak za rok bym kupił".

Opublikowano
1 minutę temu, Shen napisał(a):

Anulowali mi zamówienie z powodu braku towaru :gayos: Promka ze spłatą dwóch rat była, to ludzie się widocznie rzucili

Przechwytywanie.JPG.92f2a922457dbbdb44c8e73fcc926146.JPG

 

To akurat kwestia ograniczeń co do promocji. Poza nią PRO jest dostępne od ręki, a byłem w ciągu ostatnich kilku tygodni przynajmniej z może 10 razy w różnych elektromarketach w Gdyni i Gdańsku i PRO od ręki. Za to napędów to wiadomo. :kekyayaya:

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam, Prosiak dostępny w Euro również w Białymstoku, przynajmniej przed weekendem był wystawiony w sklepie, jakieś 4 sztuki?

 

Co do napędów, nie wiem jak to się potoczy, DF robi jakieś filmy z dyskusjami o tym, jakoby next gen Xbox miał być Digital Only, Niemcy podbili ceny na eBay, z 155-165 zrobiło się 185€...

Edytowane przez Masamune
Opublikowano
9 minut temu, oFi napisał(a):

I znowu wracamy do tej samej dyskusji.

 

Aktualnie PRO weszło na rynek dla entuzjastów. Tak samo bylo z ps4pro. Kto chciał kupił z samej ciekawości.

 

Poprzednika kupiłem rok po premierze, bo nowe gry przestały domagać na amatorze.

 

Bankowo juz gra od ND czy gta vi będzie mocno wykorzystywać większą moc prosiaka - aktualnie to jeśli ktoś ma amatora zakup zbędny lub w celach "chciałem to mam, będzie spokój bo i tak za rok bym kupił".

Nie do końca, prosiak dawał 4K, a ludzie już mieli takie telewizory, także tutaj był większy sens. Sam sie przesiadłem na PS4 pro.

Natomiast ps5 pro, to tak jest dla entuzjastów. Cena, brak napędu itd.;)

 

Opublikowano

Tatu Aalot z Remedy: "od początku było jasne, że nie możemy wsadzić do wersji konsolowej wszystkiego, co mamy na topowych pecetach. Najwyższe ustawienia w Alanie Wake'u 2 mają na celu wykorzystanie mocy kart graficznych kosztujących dwa razy tyle, co całe PS5 Pro". 

 

 

Powiedział to, co myślałem każdy myśli. Konsola droga, ale w pewnej perspektywie jednak też tania. Pecety są tak naprawdę drogie. No i nie mają napędów.

Opublikowano (edytowane)

No jasne, Alan Wake 2 miał na celu promowanie kart NVIDIA, to jak ta gra działa na konsoli to już dla nich bardziej kwestia ambicji, bo nic z tego więcej nie mają. 

 

Nad wersją dla PRO i tak sporo posiedzieli, nowy tryb 40fps z RT odbiciami daje radę, a i kroki w kierunku optymalizacji pod PSSR zostały poczynione. W sumie dobra wersja dla PS5 PRO to dla nich dobra reklama, o tym się mówi.

 

Mamy aktualizację w sprawie napędów od X-kom.

Średnio bym powiedział, bo taniej idzie to kupić od niemieckich skalperów.

 

Screenshot_20241218-095649.png

Edytowane przez Masamune
Opublikowano

Guerilla Games pokazało że jak jest wystarczająca rozdzielczość wejściowa to nie trzeba PSSRa ani DLSS do uzyskania świetnych efektów, z drugiej strony jak niektórzy devi startują z rozdzielczością bliższą PS3 a nie PS4 to nic dziwnego że są problemy.

 

  • Plusik 1
Opublikowano
10 minut temu, łom napisał(a):

Guerilla Games pokazało że jak jest wystarczająca rozdzielczość wejściowa to nie trzeba PSSRa ani DLSS do uzyskania świetnych efektów, z drugiej strony jak niektórzy devi startują z rozdzielczością bliższą PS3 a nie PS4 to nic dziwnego że są problemy.

 

Bo najlepszego silnika do gier nie jest w stanie zepsuć nawet upscaler :D. 

Opublikowano

Gry PS Studios w zasadzie nie używają i tak Unreala prawie w ogóle. Każdy ma swoje rozwiązania. Pamiętam tylko Days Gone, które na dodatek chodziło na premierę oczywiście najgorzej, aczkolwiek potem się z tym uporali. 

 

Na zewnątrz by mogli wypchnąć to fakt, tylko Kojima używa :/. 

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Mnie dziwi, że Sony tego silnika nie chce sprzedawać. Patrząc jak na konsolach radzi sobie UE5 a jak taka ForzaTech, idTechczy czy Decima to wydaje się wręcz, że pieniądze leżą na ulicy.

Ale komu mają go niby sprzedać? Więksi devi mają swoje rozwiązania a mniejszych po pierwsze nie będzie stać a po drugie był by kłopot ze znalezieniem osób ogarniających taki silnik skoro każdy zaczyna od darmowego Unity/UE/Godot.

Opublikowano

Wszystko idzie w kierunku unifikacji i standaryzacji. Na rynku dominuje Unreal i Unity, które większość devów zna i z miejsca i można ich z miejsca wdrożyć do pracy (dlatego 343 teraz Halo Srudio np. porzuciło Slipspace na rzecz Unreala). 

 

Coraz mniej opłaca się utrzymywać, rozwijać własny silnik, a potem wdrażać w niego nowo zatrudnionych pracowników. Nawet wewnętrzne studia Sony jeśli zmieniają silnik to robią przesiadkę na Unreala a nie na Decime

Opublikowano
7 minut temu, SlimShady napisał(a):

Kojima pewnie zajebał Fox Engine na pendrive z siedziby Konami i zmiksował z Decimą pod siebie, bo jest zbyt duże podobieństwo do MGS-a V.

Fox to jest GOAT silniczek, szkoda, że tak słabo wykorzystany, bo akurat trafił na Patchinkową odklejkę Konami. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...