Opublikowano 11 marca11 mar Czasy kiedy w konsolach pojawiały się jakieś unikalne, niedostępne nigdzie indziej technologie już dawno minęły. PS5, PS5 Pro, XSX jest zrobiony ze średniej/niskiej klasy podzespołów AMD, Switch ma niskiej klasy podzespoły Nvidii. Jedyne na co stać Sony, Microsoft i Nintendo, to jakieś niewielkie modyfikacje na potrzeby własnych konsol. Jeśli ktoś wierzy że Sony której konsole bazują na technologii AMD stać na to by ich wyprzedzić i wyprodukować jakąś technologię która odstawi zarówno AMD jak i NVIDIIe to sam siebie oszukuje.
Opublikowano 11 marca11 mar 23 hours ago, ASX said: Mark Cerny obiecuje że PSSR poprawi się w 2026 r. Hmm, nawet nie sądziłem, że ten FSR4 jest już taki wypasiony, że trzeba się na nim wzorować. Z ostatniej analizy DF wyglądał jak DLSS3, a więc poziom obecnego PSSR .PSSR w ostatnim czasie raczej dowozi i trudno mu wiele zarzucić.
Opublikowano 11 marca11 mar Mega śmieszne, bo raczej mówi się, że PSSR jest po prostu lepszy ale niż FSR3, a do DLSS lata świetlne. DSSL3 performance (więc upscalowany z 1080p) w Spidermanie podaje lepszy obraz niż Quality PSSR który upscalluje obraz z 1800p a jednocześnie wyświetla go w 30 klatkach. W zresztą, czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że PSSR nie dostarczyło skoro nawet Sony próbuje się z niego wymiksować? Pół roku po premierze. To już Vite czekał dłuższy żywot.
Opublikowano 11 marca11 mar Myślę że jeśli główny architekt PS5 Pro Mark Cerny przyznaje że PSSR wymaga pewnych poprawek i obiecuje że w 2026 zaimplementuje FSR4 na PS5 Pro, to może być jednak coś na rzeczy
Opublikowano 11 marca11 mar Do tego czasu już nikt nie będzie pamiętał o tej konsoli pro, bo po prostu ludzie będą dalej kupować zwykłe ps5 slim, które jest tańsze i dostępne w każdym markecie. No i defacto za dużo to te pro nie zawojowało, jak takie df wyrzuciło kawę na ławę i konkretnie wypunktowało sprzęt.
Opublikowano 11 marca11 mar Patrząc, że Sony swoje silniki ma naprawdę opanowane na tip top to nie ma co się martwić o jakość grafiki w ich grach nawet na bazowym sprzęcie. a jak ktoś chce faktycznie porządnych multiplatform to bierze PC albo idzie na kompromisy
Opublikowano 11 marca11 mar 3 minutes ago, Paolo de Vesir said: Mega śmieszne, bo raczej mówi się, że PSSR jest po prostu lepszy ale niż FSR3, a do DLSS lata świetlne. DSSL3 performance (więc upscalowany z 1080p) w Spidermanie podaje lepszy obraz niż Quality PSSR który upscalluje obraz z 1800p a jednocześnie wyświetla go w 30 klatkach. W zresztą, czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że PSSR nie dostarczyło skoro nawet Sony próbuje się z niego wymiksować? Pół roku po premierze. To już Vite czekał dłuższy żywot. Daj jakiś link do tego porównania, chętnie zobaczę, jak Sony dostaje lanie w swojej 1st party bombie od Nvidii z ich DLSS z 1080p. Co do wymiksowania się z PSSR - na razie to wyglada, że to właśnie dzięki PSSR i Sony karty graficzne AMD dostały w końcu swój ML skaler.
Opublikowano 11 marca11 mar Masamuane, już się możesz wyłączyć z trybu głównego bajkopisarza obrońcy PSSR, sam Cerny przyznał, że to fail niewiele lepszy niż FSR3 i zamieniają go na normalny skaler z PC, pobudka. 2 godziny temu, Masamune napisał(a): Co do wymiksowania się z PSSR - na razie to wyglada, że to właśnie dzięki PSSR i Sony karty graficzne AMD dostały w końcu swój ML skaler. Taa, Sony dostało jakieś popłuczyny z procesu tworzenia FSR4 do PRO, ale wiadomo, SONY zbawca świata. 2 godziny temu, Masamune napisał(a): Daj jakiś link do tego porównania, chętnie zobaczę, jak Sony dostaje lanie w swojej 1st party bombie od Nvidii z ich DLSS z 1080p. DLSS shows better image quality in performance mode compared to PSSR in fidelity mode Oczywiście mowa tu o DLSS3, nie 4, więc z czym do ludu.
Opublikowano 11 marca11 mar Troche nie rozumiem czemu nie chce Wam się nawet tekstu przeczytać i dorabiacie jakieś narracje o porzuceniu PSSR. Paolo to wiem, chore nasienie, ale reszta? Mówią wprost że w 2026 ma nastąpić ewolucja PSSR idąc w strone FSR4 w tym jakimś tam projecie Amethyst. Ale już hurr durr - odpuszczają PSSR. To że to całe PSSR nie dogania tych wspaniałych DLLSów z PC to już zostało napisane. Niemniej jednak czy nadal PS5Pro nie jest JEDYNĄ konsolą na rynku posiadającą upscaler? No jest. Jakoś nie czytałem nigdzie że xbox wrzuca sobie tego typu technologie do swojego sprzętu. Na PC już od lat to jest i na PC jest to dobrze rozwijane. Sony jako pierwsze wrzuciło to do konsoli. I z tego co piszą, nadal to będą rozwijąć żeby na konsolach dać lepsze efekty. Nie wiem po co ta ciągła gadka o porównywaniu do PC bo przecież nikt nie kupił PCta tylko konsole. Edytowane 11 marca11 mar przez LiŚciu
Opublikowano 11 marca11 mar Nie, nie jest, wszystkie konsole posiadają upscaller w postaci FSR. Jako jedyna ma HW upscalling. Poza tym rozmowa jest o technologii upscallingu i jego jakości, a nie o tym, czy ten upscalling jest na PS5PRO, na PC, na Gameboyu czy na Sega Mega Drive.
Opublikowano 11 marca11 mar Raczej skończyły się czasy, że ktoś tworzył coś swojego, ostatnią konsolą na swoich bebechach było ps3 i wyszło tak sobie. Teraz jest tylko wybór między AMD/Nvidia, kwestia kto na co się zdecyduję. W sumie Sony nie ma wyboru jeśli ma być wsteczna, a xbox to nawet najstarsi górale nie wiedzą co to będzie. Ps szkoda, że Sony nie chce ożywić ps vita i zrobić jakąś nową wersję, na 100% wielu by kupiło taki sprzęt. Edytowane 11 marca11 mar przez czarek250885
Opublikowano 11 marca11 mar 4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a): PSSR nie dostarczyło skoro nawet Sony próbuje się z niego wymiksować? Pół roku po premierze. Nie odwracaj tabletki dupom. Edytowane 11 marca11 mar przez LiŚciu
Opublikowano 11 marca11 mar 2 minuty temu, LiŚciu napisał(a): Nie odwracaj tabletki dupom. Jest słuszna beka, bo wycofują się ze wsparcia własnej technologii na rzecz FSR4 które będzie standardem dla przyszłych konsol (i wyjdzie na PS5 kiedy MS będzie już miał już swoją konsole na rynku). A śmieszy to o tyle, że ludzie budowali tu narrację jak to DLSS ma godnego konkurenta, a pierwsze nie tylko jest to kłamstwem, a drugie to że PSSR w przeciwieństwie do rozwiązań PCtowych nie gwarantuje wsparcia od twórców ani nie działa retroaktywnie. Dodaj do tego imbę z napędami która zdaje się wszystkim poza pewną grupą celowym zagraniem aby przyzwyczajać graczy do cyfry i masz obraz konsoli sklejonej na kolanie. Wisienka na torcie są posty muramasy i Krycha piszącego o dodaniu RT do gry która jej nie ma. Takze tak baw się dobrze, ale beka jest w pełni zasłużona.
Opublikowano 11 marca11 mar 4 godziny temu, Masamune napisał(a): Daj jakiś link do tego porównania, chętnie zobaczę, jak Sony dostaje lanie w swojej 1st party bombie od Nvidii z ich DLSS z 1080p. Co do wymiksowania się z PSSR - na razie to wyglada, że to właśnie dzięki PSSR i Sony karty graficzne AMD dostały w końcu swój ML skaler. Sony zasponsorowalo imprezę i teraz łącząc siły mogą spokojnie rozprawić się ze świecącą kurtką.
Opublikowano 11 marca11 mar 28 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dodaj do tego imbę z napędami która zdaje się wszystkim poza pewną grupą celowym zagraniem aby przyzwyczajać graczy do cyfry i masz obraz konsoli sklejonej na kolanie. No, ale nienawiść przez Ciebie nie przemawia. Na PC już nie ma/nie korzysta się z napędów. Od lat. Xbox wycofał XsX ze sprzedaży a jedyny, dostępny w bezpiecznych sieciówkach, to ten bez napędu. No i sobie go nie dokupisz, jbc. No i połowa xboxów sprzedanych to XsS. Bez napędu. Edytowane 11 marca11 mar przez LiŚciu
Opublikowano 12 marca12 mar 8 godzin temu, LiŚciu napisał(a): Xbox wycofał XsX ze sprzedaży a jedyny, dostępny w bezpiecznych sieciówkach, to ten bez napędu. Tu akurat nieprawdę mówisz, bo był restock i XSX z napędem kupisz od ręki.
Opublikowano 12 marca12 mar Patrzyłem wczoraj jak to pisałem i tylko allegro czy morele lub Empik od sprzedawcy zewnętrznego. No i te ceny. No chyba że ten restock to nie u nas.
Opublikowano 12 marca12 mar Jeszcze w piątek były dostępne w Media Expert, MM i innych sieciówkach, nawet @krzysiek923 wysmażył o tym posta.
Opublikowano 12 marca12 mar W każdym razie, od napędów odchodzą/odeszli wszyscy. I cała ta nagonka na Sony za brak napędu to mocna hipokryzja i odklejka. Albo właśnie nienawiść do kawałka plastiku.
Opublikowano 12 marca12 mar Poprostu mieli inwentaryzację i dopisali te 3 sztuki co im się walały po magazynie. Wielki mi restock.
Opublikowano 12 marca12 mar 9 minut temu, LiŚciu napisał(a): W każdym razie, od napędów odchodzą/odeszli wszyscy. I cała ta nagonka na Sony za brak napędu to mocna hipokryzja i odklejka. Albo właśnie nienawiść do kawałka plastiku. Tu raczej chodzi o sposób w jaki chcą zrezygnować z tych napędów. Bycie online w celu przyłączenia napędu gryzie się z filozofią zbieraczy płyt i zanim ktoś wyskoczy, że do płyt i tak trzeba dociągnąć zawartość to pewnie jest masa gier na PS5 do których nie trzeba niczego dociągać.
Opublikowano 12 marca12 mar Nie no to jednorazowe podłączenie do netu w celu aktywacji napędu to żaden problem dopóki te napędy będą produkowane. Gorzej jeśli zaprzestaną produkcję i przez to zamienniki z aliexpres nie będą działać.
Opublikowano 12 marca12 mar 9 hours ago, KrYcHu_89 said: Sony zasponsorowalo imprezę i teraz łącząc siły mogą spokojnie rozprawić się ze świecącą kurtką. Dokładnie, strzelam, że ten cały projekt Amethyst być może zaowocuje dedykowaną serią GPU z brandingiem PS dla PC i będzie już niemal bezpośrednie starcie. A co do FSR4, nic dziwnego, że skoro zainwestowali kasę w AMD, Sony dalej chce rozwijać PSSR implementując użyte w FSR4 rozwiązania (za które zapłacili) w techu dostępnym na konsoli, bo na tym polega ewolucja. Mówi się o tym, że FSR4 to hybryda sieci konwolucyjnej i transformerowej, więc to krok do przodu i jeśli uda się im to wpakować jeszcze na PS5, to użytkownicy tylko na tym zyskają. No ale dla takiego Wezyra z Białegostoku pojęcie rozwijania technologii może dotyczyć tylko i wyłącznie nowszej karty graficznej z logiem NVIDIA. Tylko NVIDIA może się rozwijać rezygnując z CNN na rzecz TNN w DLSS, każdy inny przypadek to wymiksowywanie się z technologii! 10 hours ago, tjery said: Nie, nie jest, wszystkie konsole posiadają upscaller w postaci FSR. Jako jedyna ma HW upscalling. Poza tym rozmowa jest o technologii upscallingu i jego jakości, a nie o tym, czy ten upscalling jest na PS5PRO, na PC, na Gameboyu czy na Sega Mega Drive. Czepiasz się słówek, dobrze wiesz, że koledze chodziło o jedyną konsolę na rynku z HW skalerem jeśli przyjąć twoją logikę, to i zwykły resampling można nazwać "skalerem na konsoli"
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.