Paolo de Vesir 9 610 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 40 minut temu, Masamune napisał(a): No ale dla takiego Wezyra z Białegostoku pojęcie rozwijania technologii może dotyczyć tylko i wyłącznie nowszej karty graficznej z logiem NVIDIA. Tylko NVIDIA może się rozwijać rezygnując z CNN na rzecz TNN w DLSS, każdy inny przypadek to wymiksowywanie się z technologii! Nie, dobrze, że się rozwijają - to pcha branżę do przodu. Ja po prostu szydzę z pewnych jednostek które w żywe oczy kłamią nt. jakości PSSR i próbują te kłamstwa bronić za wszelką cenę pomimo twardych danych. Zaś pisanie o tym, że jakaś nowa technologia wyjaśnia PC-ty "jak to było od zawsze" to wisienka na torcie tego spyerdolenia. Cytuj
Schranz1985 704 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Miałem ostatnio okazje wziąć prosiaka na gwarancji za 2.5k z olx 500m ode mnie Ale nadal zrobiłem rachunek sumienia w co będę grał w tym roku i wyszło mi że nie ma sensu . Fajnie że rozwijają technologię ale patrzę już na to pod kątem ps6. Do suikodena mgsa i death stranding 2 pro nie bedzie potrzebne. W ogóle twierdzę że DS2 znów udowodni jak piękna o ostra może być gra w 60 fps na starej 5. Cytuj
oFi 2 601 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Death stranding to miał z tego co pamiętam system dynamiczniej rozdzielczości jak kojimowcy zaimpementowali na fox engine wcześniej i gra była w każdym momencie ostra. Cytuj
messer88 6 900 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Death Stranding na PS5 to jest dalej ładniejszy niż powiedzmy 80% gier co wyszły już tylko na obecne konsole, zresztą nie jedyny taki przypadek gry z ps4 co wygląda lepiej od nowszych tytułów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.