Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

4 godziny temu, tomek625 napisał:

Jaki formularz wybierasz? Mi sie wydaje, że nie mam takiej opcji i wszystko idzie na Allegro lokalnie, które jest dramatem.

Pudelko nie wejdzie w paczkomat. Rozmawiałem z człowiekiem z inpost i mówił, że mogą wtedy cofnąć paczkę i dostawa może się opóźnić albo nawet zwrocic do.nadawcy. można też dzwonić jak jest juz list przewozowy na infolinię i przekierować z dostawą do domu. Jak zadzwoniłem do Neonet, gdzie mam preorder i zmienilem dostawę na kuriera.

 

 

Dzwoniłem do Media Expert i nie chcą mi to zmienić ale nie będę się rzucał czy anulował zamówienia bo nigdzie nie znajdę ps5 do stycznia potem ;)

Czyli mam rozumieć ,że jak jest list przewozowy można przekierować paczkę do domu? Ja nawet bym im ułatwił sprawę bo mogę tam podbić pod Paczkomat jak już tenm kueerier będzie bo do paczkomatu mam minutę drogi ;)

Odnośnik do komentarza

X-Kom najwcześniej w styczniu 2021 dostanie PS5.

 

Cytat

Dzień dobry,

 

w najbliższych tygodniach prawdopodobnie w naszym sklepie nie będziemy mieć konsol PlayStation 5. Przepraszamy i wyjaśniamy, co się wydarzyło.

 

Co się stało

 

Zapotrzebowanie na nowe konsole Sony zaskoczyło prawdopodobnie wszystkich. Informację o tym, że nie dostaniemy urządzeń z oficjalnej dystrybucji otrzymaliśmy dzień po starcie preorderów – przestaliśmy wtedy przyjmować zamówienia.

 

Niestety, producent nie przesłał nam konsol na premierę. Dostawy spodziewamy się na początku 2021 roku. Jednocześnie, cały czas szukamy ich u innych dystrybutorów na całym świecie.

 

Co teraz

 

Możesz anulować swoje zamówienie. Jeżeli zapłaciłeś za konsolę, dostaniesz zwrot całej sumy. Jeśli zdecydujesz się pozostawić swoje zamówienie – pamiętaj, że dostawa PlayStation 5 będzie najwcześniej za kilka tygodni.

 

Możesz też zamienić swoje zamówienie na desktop z serii G4M3R z rabatem 500 zł. W tej sprawie napisz do nas na bok@x-kom.pl lub zadzwoń pod numer 34 377 00 56.

 

Co dalej

 

Przepraszamy, że nie udało nam się zapewnić dostawy nowej konsoli. Chcielibyśmy Ci to jednak zrekompensować.

 

Otrzymasz od nas bon na 100 złotych, który możesz wykorzystać w x-komie do końca roku. Będzie ważny niezależnie od tego, czy zdecydujesz się anulować zamówienie, czy poczekasz z nami na dostawę PS5. Kod wyślemy do Ciebie w osobnym mejlu.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...