devilbot 3 722 Opublikowano 15 grudnia 2020 Opublikowano 15 grudnia 2020 Ta gra na szczęście nie będzie Switchowym exclusivem. Wg znanego wycieku z Capcomu Nintendo zapłaciło Capcomowi ileś tam milionów dolarów za półroczną excluzywność, a po tym czasie wg wycieku wersja PC czyli pewnie razem z nią duże konsole. Także jak ktoś nie chce grać w upośledzony port i gardzi Switchem, a nie ma ciśnienia to może poczekać. Ja kupię i na Switchu i na większych sprzętach Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 8 stycznia 2021 Opublikowano 8 stycznia 2021 W światku wywołało się poruszenie, bo Capcom zapowiedział demko na 7 grudnia - ale coś go nie ma i wychodzi na to, że chyba dzisiaj dostęp do niego dostali tylko streamerzy. Trochę specyficzna decyzja. Reszta ludzi chyba jutro. 2 questy samouczkowe przedstawiające nowe mechaniki i 2 bossowie. Limit 30 przejść. Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 8 stycznia 2021 Opublikowano 8 stycznia 2021 Jest polski język jakby kogoś. Cytuj
firana140 622 Opublikowano 8 stycznia 2021 Opublikowano 8 stycznia 2021 Limit questow da sie obejsc, wystarczy skasowac save data. No siemka dawno mnie tu nie bylo lol. W porownaniu do GU w ktorego troche pogralem ostatnio (znowu kupilo sie konsole tylko dla mh) Rise wyglada i rusza sie bajkowo. Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 9 stycznia 2021 Opublikowano 9 stycznia 2021 (edytowane) Nintendo power: "Docked mode renders the game at a resolution of approximately 1344x756 and renders the UI at 1920x1080. Portable mode renders the game at a resolution of approximately 960x540 and renders the UI at 1280x720." Mimo tego gra wygląda na handheldzie super i nie dropi klatek a to już coś na switchu. Edytowane 9 stycznia 2021 przez devilbot Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 stycznia 2021 Opublikowano 14 stycznia 2021 Zajebiscie się gra xD na chuj to sprawdziłem demo, znowu 200h będzie grania i Full zamówiony. Wiadomo ile monsterow ma być? 1 Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 14 stycznia 2021 Opublikowano 14 stycznia 2021 Nie wiadomo ale pewnie sporo bo mają dużo gotowych z world. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 19 stycznia 2021 Opublikowano 19 stycznia 2021 Czy w tym Monster Hunterze (i pewnie każdym) jest ten limit czasowy na zabicie potwora? Bardzo nie lubię czegoś takiego w grach, ale zagrałem w demo i mi się bardzo spodobało. I jak w tej serii jest z poziomem trudności? Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 19 stycznia 2021 Opublikowano 19 stycznia 2021 Jest limit czasu zawsze chyba 50 minut ale w 15 można się wyrobić nawet jak się nie umie grać. Poziom trudności dosyć wysoki jak na gry obecnie ale to jak ktoś nie umie to będzie długo bił a nie że umrze i nie przejdzie. Ekwipunek jaki byśmy nie mieli to od początku do końca gry najważniejsze są umiejetnosci gracza. Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 stycznia 2021 Opublikowano 19 stycznia 2021 Tzn jak masz słaby ekwipunek to po prostu dostajesz więcej obrażeń i zadajesz mniejszy dmg, więc będziesz potwora bić dłużej i będzie niebezpieczniej. Na hunt chyba są 3 karty, czyli 3 razy możesz zaliczyć KO zanim jest quest failed. Lepszy ekwipunek też pozwala na manipulację ze skillami. Nie wiem jak będzie w Rise, ale w World miałeś miejsca na kamienie z dodatkowymi skillami i mogłeś tymi kamieniami np. dodać sobie życia, albo odporność na stuna, albo zwiększyć szansę na krytyka itd. Im lepszy sprzęt tym bardziej możesz customizować i przez to zwiększyć szansę na poprawę błędów, ale z drugiej strony potwory też biją coraz mocniej, więc każdy gracz pod siebie zrobi balans. Przykładowo jak grałem z devilem to ja miałem speed eating na niektórych setach, bo tak często dostawałem w ryj że musiałem szybko pić potiony, a on miał za to więcej ataku, bo obrywał rzadziej. Poziom trudności też zależy od potwora. Każdy gracz będzie miał problem z czym innym, bo niektóre potwory są szybsze albo bardziej agresywne, albo więcej latają itd. Tego wszystkiego można się nauczyć i do tego też zachęca gra, bo potwory dają znać przed wypuszczeniem mocnego ataku i sadzą komba, które zazwyczaj są takie same. Trzeba obserwować jak potwór się zachowuje i samemu ustalić kiedy atakować, a kiedy się wycofać. Jeżeli chodzi o element czasu to nie jest to aż tak ważny czynnik jakby się mogło wydawać. Ja też nie przepadam za tego typu bajerami, ale przynajmniej w World nie był to problem. Fakt, że były czasem investigations, takie dodatkowe questy pod farmienie konkretnego potwora dla kamieni albo materiałów, które były mocno ograniczone czasowo (np. do 15 minut) i wtedy trzeba było spiąć mocno dupę i po prostu nie popełniać błędów. Natomiast nikt nie karze ci robić tego typu ograniczonych questów. Te same materiały i kamienie można zrobić w inny sposób, a same questy mogą mieć różne ograniczenia np. tylko do 2 graczy albo maks 1 KO jest dopuszczalny itd. Poza tym jak bijesz potwora 40 minut to znaczy że coś robisz nie tak. Masz albo za słaby sprzęt albo za dużo obrywasz i musisz się leczyć co chwilę i uciekać do obozu. Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 27 stycznia 2021 Opublikowano 27 stycznia 2021 Tematyczna konsola i pad ogłoszone na Europę Nintendo of Europe na Twitterze: „This Monster Hunter Rise #NintendoSwitch bundle (includes download code for #MHRise + Deluxe Kit DLC + bonus content) will be available on 26/03, alongside this special edition Nintendo Switch Pro Controller. https://t.co/38qm3qPZF0” / Twitter Cytuj
Scythe 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Opublikowano 15 lutego 2021 Wiadomo coś o dacie premiery drugiego demka? Do premiery pełnej wersji co raz bliżej, więc chyba demko#2 wypuszczą na dniach? Cytuj
estel 806 Opublikowano 15 lutego 2021 Opublikowano 15 lutego 2021 Drugie demko jest tylko spekulacją. Nic nie wiadomo. Cytuj
Scythe 0 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Trailer rzuca trochę światła na Rampage Magnamalo Cytuj
beardo0 128 Opublikowano 14 marca 2021 Opublikowano 14 marca 2021 Dobre to drugie demko Przyjemnie się gra i steruje postacią Będzie grane Cytuj
roivas 41 Opublikowano 24 marca 2021 Opublikowano 24 marca 2021 87% średnia z 61 recenzji na metacritics, jest dobrze. Szkoda, że potworów się nie szuka mimo wszystko, niektórzy narzekają, że to trochę psuje klimat i to tyle. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 24 marca 2021 Opublikowano 24 marca 2021 No to jak to teraz wygląda z tymi potworami? Grałem w ten World i tam się szukało na danej lokacji. Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 24 marca 2021 Opublikowano 24 marca 2021 Tak. Tak samo od 17 lat to wygląda. @Kmiot bierzesz na premierę? Jak coś na discordzie będziemy grać. Wpadnij. Cytuj
roivas 41 Opublikowano 24 marca 2021 Opublikowano 24 marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, devilbot napisał: Tak. Tak samo od 17 lat to wygląda. @Kmiot bierzesz na premierę? Jak coś na discordzie będziemy grać. Wpadnij. Ja bym pograł chętnie, chyba, że X-kom jak zwykle nawali. Ale to najwyżej z kilkudniową obsuwą. Nie chcę grac z francuzami xD Edytowane 24 marca 2021 przez roivas Cytuj
Kmiot 13 843 Opublikowano 24 marca 2021 Opublikowano 24 marca 2021 2 godziny temu, devilbot napisał: Tak. Tak samo od 17 lat to wygląda. @Kmiot bierzesz na premierę? Jak coś na discordzie będziemy grać. Wpadnij. Nie planuję, bo w sumie dopiero co jestem po MH:World i jakoś mnie nie ciągnie do kolejnego MonHuna. Tym bardziej, że grałem w demo i średnio mnie porwało, szczególnie otoczenie wypadło blado w stosunku z świeżym w mojej pamięci Worldem. Ale będę śledził temacik i może się nahajpuję. 1 Cytuj
firana140 622 Opublikowano 24 marca 2021 Opublikowano 24 marca 2021 W piatek sie okaze quo vadis capcom Cytuj
roivas 41 Opublikowano 26 marca 2021 Opublikowano 26 marca 2021 Cud. Mam do odbioru z X-komu, wieczorem mogę pograć, ktoś chętny? Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 28 marca 2021 Opublikowano 28 marca 2021 Włączyłem. Ciekawe uczucie włączyć Switcha i widzieć takie realistyczne twarze. W sumie jeszcze tego nie było. Scenki jak z fajnala niemal (krótkie). W docku Switch się nagrzewa jak sztabeczka złota w piecu. Ogólnie całe production value robi wrażenie, zwłaszcza jak na Switcha. Pierwsza taka gra na Switcha. Po 17 latach od premiery oryginału, wiele się w tej serii nie zmieniło. Zaczynamy w osadzie ze stoiskami i oglądamy niekończące się plansze tutorialowe. Masa dziwnych słów, zasad, nieraz nowych. Nawet weterani serii będą mieli sporo do nauki. Wykonanie piękne. Mam od początku kota, psa ORAZ sowę. Sowa tylko przylatuje czasami, ale pies i kot łażą za mną ciągle. Ogólnie wszędzie jest dużo dopracowanych przez twórców i uroczych zwierząt i czujemy ten szintoistyczny ideał bycia w naturze jak nigdy wcześniej. To kolejny krok rozwijania wyjątkowego klimatu i przesłania Monster Huntera. Potencjał nadal pozostaje ogromny, bo gra jest stosunkowo ograniczona. Koty nadal ciągle używają paściarskich kalamburów i gier słownych (w sumie ciul wie czemu, bo pod względem dźwiękowym to one nadal tylko mrauczą). Jeden z pierwszych zaczął zdanie od słowa "meowllo". Czaicie, jak "hello", tylko że z kocim kalamburem. Chwilę mi zajęło. Tak naprawdę nie trzeba polować na potwory, gra jest na 9 za same interakcje z kotami. Większy update zapowiadany jest już niedługo, w kwietniu. Nazwany 2.0, chociaż chyba największe zmiany to po prostu więcej potworów. No ale gra musiała wyjść teraz, żeby Capcom podbił sobie wynik za ten rok fiskalny. W ciągu tych kilku dni i tak pewnie milion czy dwa sztuk się sprzeda. Cytuj
Kornolio 1 053 Opublikowano 28 marca 2021 Opublikowano 28 marca 2021 To moja pierwsza styczność z MH, ktoś ma ochotę pograć z leszczem i prowadzić go za rączkę tłumacząc co i jak? SW-1124-6011-1944. Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 marca 2021 Opublikowano 28 marca 2021 Dolacz do discorda. Mamy tam kanal i na pewno ktos pomoze. Jak nie chcesz disco to zadaj tu pytania. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.