Skocz do zawartości

Xbox Game Pass - Jak kupić NAJTANIEJ?

Featured Replies

Opublikowano

@eX4cT_PL skonczylem wlasnie rozmowe z supportem i dostalem info, ze kody sa najprawdopodobniej z usa i z racji, ze sa z nieautoryzowanej sprzedazy to nic z tym nie moga zrobic. zmienilem region w ms store i adres na amerykanski (wtedy gpu za $1), ale i tak dostaje blad z regionem :( 

e: kliknalem w microsoft store na subskypcje -> xbox live i dostaje opcje przedluzenia golda w $. jak ustawie vpn na usa to przejdzie?

e2: czy to moze byc przez to, ze ciagle mam aktywna subskrypcje na gamepass pc do 02.12 i mam obecnie 37 miesiecy abonamentu?

  • Odpowiedzi 942
  • Wyświetleń 120,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ale tu nikt nie kupuje za pln xddd

  • https://xbox.grykom.pl/   Myślę, że warto aby ta stronka, którą wykonał @grykom też się tu znalazła.

  • Trochę to żenujące. Jakieś eneby, Węgry itd. Przecież 12 miesięcy Golda z legalnej dystrybucji to trochę ponad dwie bańki. Legalnie konwertuje się na UGP i mamy za ok 22kilka złotych miesiąc UGP . No

Opublikowano
47 minut temu, -Q- napisał:

@eX4cT_PL skonczylem wlasnie rozmowe z supportem i dostalem info, ze kody sa najprawdopodobniej z usa i z racji, ze sa z nieautoryzowanej sprzedazy to nic z tym nie moga zrobic. zmienilem region w ms store i adres na amerykanski (wtedy gpu za $1), ale i tak dostaje blad z regionem :( 

e: kliknalem w microsoft store na subskypcje -> xbox live i dostaje opcje przedluzenia golda w $. jak ustawie vpn na usa to przejdzie?

e2: czy to moze byc przez to, ze ciagle mam aktywna subskrypcje na gamepass pc do 02.12 i mam obecnie 37 miesiecy abonamentu?

Jeśli są na USA to możesz migrować swoje konto tez na USA, ale jak trafisz na ogarnięta osobę to Ci to zrobią, mi za pierwszym razem tez nic nie mogli poradzić.

Opublikowano

kurde no ale dziwna sprawa z tym goldem, bo w teorii bez vpn nie da sie aktywowac kodu z innego regionu bo maja geolock. przy zatwierdzaniu kodu w sklepie ms mialem komunikat xxx@gmail.com (united states), ale nie sadzilem, ze moga byc z tym jakies problemy.

 

no nic bede meczyl support w czwartek, bo na ten moment nic wiecej nie wymysle

 

e: w jaki sposob porozmawiac z czlowiekiem na czacie? nie moge nigdzie znalezc tej opcji, a bot nie jest zbyt pomocny 

Opublikowano

 

17 godzin temu, -Q- napisał:

@eX4cT_PL skonczylem wlasnie rozmowe z supportem i dostalem info, ze kody sa najprawdopodobniej z usa i z racji, ze sa z nieautoryzowanej sprzedazy to nic z tym nie moga zrobic. zmienilem region w ms store i adres na amerykanski (wtedy gpu za $1), ale i tak dostaje blad z regionem :( 

e: kliknalem w microsoft store na subskypcje -> xbox live i dostaje opcje przedluzenia golda w $. jak ustawie vpn na usa to przejdzie?

e2: czy to moze byc przez to, ze ciagle mam aktywna subskrypcje na gamepass pc do 02.12 i mam obecnie 37 miesiecy abonamentu?

Jak zmieniasz region konsoli to nie wbijesz od razu kodów z innego regionu.Trzeba czekać 3 miesiące.Ja tak utknąłem z goldem-konwersja nie przechodzi mi.Pewnie spróbuję sprzedać takie konto.

Edytowane przez keyzee

Opublikowano
4 godziny temu, keyzee napisał:

 

Jak zmieniasz region konsoli to nie wbijesz od razu kodów z innego regionu.Trzeba czekać 3 miesiące.Ja tak utknąłem z goldem-konwersja nie przechodzi mi.Pewnie spróbuję sprzedać takie konto.

Dobrze wiedzieć, dlatego tak się męczyli kiedyś nad moim kontem na supporcie, pewnie sami tego nie wiedzieli bo proponowali zrobić migracje a później nie chciało im się właśnie coś załączyć.

Opublikowano

pisalem wczoraj na supporcie najpierw z xbox specialist, ale mimo szczerych checi musial mnie przekierowac do kogos z wiekszymi uprawnieniami. senior po krotkiej rozmowie stwierdzil, ze jest problem z moim kontem i ich dzial techniczny pracuje nad naprawieniem tego problemu i jak juz bedzie ogarniete to sie do mnie odezwie droga mailowa. nie byl w stanie okreslic ile czasu to zajmie (poza asap), wiec pozostalo mi czekac na info od uprzejmego pracownika supportu ms az problem bedzie rozwiazany

Opublikowano
1 godzinę temu, -Q- napisał:

pisalem wczoraj na supporcie najpierw z xbox specialist, ale mimo szczerych checi musial mnie przekierowac do kogos z wiekszymi uprawnieniami. senior po krotkiej rozmowie stwierdzil, ze jest problem z moim kontem i ich dzial techniczny pracuje nad naprawieniem tego problemu i jak juz bedzie ogarniete to sie do mnie odezwie droga mailowa. nie byl w stanie okreslic ile czasu to zajmie (poza asap), wiec pozostalo mi czekac na info od uprzejmego pracownika supportu ms az problem bedzie rozwiazany

Za jakiś czas dobrze znowu napisać przez chat, ja kiedyś miałem problem to dopiero 3 osoba ogarnęła i załatwiła od ręki. Pozostałe 2 gadały, że to zrobią i nic się nie działo. 

Opublikowano

Jak trafisz na jakies mało angielsko brzmiące imię, to skip :Coolface: Pajeety to nigdy nic nie załatwią

Edytowane przez 20inchDT

Opublikowano
2 minuty temu, 20inchDT napisał:

Jak trafisz na jakies mało angielsko brzmiące imię, to skip :Coolface: Pajeety to nigdy nic nie załatwią

A uj ich tam wie, ten support to chyba w Irlandii więc exact tam może siedzieć, chociaż on to by chyba cały czas grał i nic byś nie załatwił. ;)

Opublikowano

Ja dzisiaj również się skontaktowałem i Mammed mi powiedział, ze faktycznie źle się przekonwertowało i czekają na info z góry, podobno maja dzisiaj mieć jakieś spotkania tego dotyczące bo jest dużo zgłoszeń. Tak wiec czekam jeszcze kilka dni i robię im ponowny wjazd na infolinie.

Opublikowano

U mnie konwersja bez problemów. Spokój do stycznia 2023. :banderas:

Opublikowano
doladowalem 3 lata golda (kody z cdkeys region eu) i przy probie kupna gpu za 4zł dostaje komunikat, zebym zmienil region sklepu ms store (mam ustawiony PL). ktos mial podobny problem? 
Sprobój przekonwertowac zdrapka na miesiąc ultimate ale globalem. Powinno pojsc

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam. Prawdopodobnie będę nowym posiadczem Xboxa Series X i chciałbym aby ktoś mi wytłumaczył różnice jakie są między abonentami bo widzę, że jest Live Gold , Game Pass, Game Pass Ultimate ? Wytłumaczy ktoś różnice ? Dziękuję !

Opublikowano

Dobra trafilem na ogarnietego pracownika supportu, ktory od reki zmienil region subskrypcji golda na prawidlowy i bez problemu wlecial GPU na 3 lata

Opublikowano

Super, no właśnie z nimi tak jest, trzeba trafić na ogarnięta osobę.

Opublikowano

Dostałem maila od supportu, żeby sie z nimi skontaktować. przedłuzyli mi do 9.11.2023. O miesiąc więcej niż się spodziewałem :xboss:

Opublikowano

A ja zawaliłem i został mi kod.Nie wiem czy za rok będzie coś z tego.Tak to jest jak się człowiek śpieszy.Chyba że jest jakiś sposób wbić golda na ultimate.

Opublikowano

A jeśli w grudniu kończy mi się game pass to ten myk z goldem po zakończeniu subskrypcji mi przejdzie czy to jest tylko na te konta gdzie nigdy nie było aktywnego passa?

Opublikowano

mialem aktywny gamepass na pc do grudnia, golda do 2023 i udalo sie zrobic konwersje na ultimate

Opublikowano
1 godzinę temu, Tomek P. napisał:

A jeśli w grudniu kończy mi się game pass to ten myk z goldem po zakończeniu subskrypcji mi przejdzie czy to jest tylko na te konta gdzie nigdy nie było aktywnego passa?

 

Przejdzie, tylko golda trzeba doładować po zakończeniu subskrypcji i zrobić konwersję za pomocą kupna 1 miesiąca Game Pass Ultimate w pełnej cenie (nie da się wtedy wyrwać go za 4zł jak za pierwszym razem).

Opublikowano

I co panowie którym przekonwertowało tylko część EA play zamiast całości? Mnie support zapewnił że znają sytuacje i do 14.11.2020 wszystko się finalnie przekonwertuje ale dalej nic. Jutro będę się musiał kontaktować ponownie...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.