qvstra 3 213 Opublikowano 10 listopada 2020 Opublikowano 10 listopada 2020 @eX4cT_PL skonczylem wlasnie rozmowe z supportem i dostalem info, ze kody sa najprawdopodobniej z usa i z racji, ze sa z nieautoryzowanej sprzedazy to nic z tym nie moga zrobic. zmienilem region w ms store i adres na amerykanski (wtedy gpu za $1), ale i tak dostaje blad z regionem e: kliknalem w microsoft store na subskypcje -> xbox live i dostaje opcje przedluzenia golda w $. jak ustawie vpn na usa to przejdzie? e2: czy to moze byc przez to, ze ciagle mam aktywna subskrypcje na gamepass pc do 02.12 i mam obecnie 37 miesiecy abonamentu? Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 10 listopada 2020 Opublikowano 10 listopada 2020 Max co możesz mieć to 36 miesięcy Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 10 listopada 2020 Opublikowano 10 listopada 2020 47 minut temu, -Q- napisał: @eX4cT_PL skonczylem wlasnie rozmowe z supportem i dostalem info, ze kody sa najprawdopodobniej z usa i z racji, ze sa z nieautoryzowanej sprzedazy to nic z tym nie moga zrobic. zmienilem region w ms store i adres na amerykanski (wtedy gpu za $1), ale i tak dostaje blad z regionem e: kliknalem w microsoft store na subskypcje -> xbox live i dostaje opcje przedluzenia golda w $. jak ustawie vpn na usa to przejdzie? e2: czy to moze byc przez to, ze ciagle mam aktywna subskrypcje na gamepass pc do 02.12 i mam obecnie 37 miesiecy abonamentu? Jeśli są na USA to możesz migrować swoje konto tez na USA, ale jak trafisz na ogarnięta osobę to Ci to zrobią, mi za pierwszym razem tez nic nie mogli poradzić. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 10 listopada 2020 Opublikowano 10 listopada 2020 Regiony się nie łączą, jak masz coś z pl to nie zgra się z USA Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 10 listopada 2020 Opublikowano 10 listopada 2020 kurde no ale dziwna sprawa z tym goldem, bo w teorii bez vpn nie da sie aktywowac kodu z innego regionu bo maja geolock. przy zatwierdzaniu kodu w sklepie ms mialem komunikat xxx@gmail.com (united states), ale nie sadzilem, ze moga byc z tym jakies problemy. no nic bede meczyl support w czwartek, bo na ten moment nic wiecej nie wymysle e: w jaki sposob porozmawiac z czlowiekiem na czacie? nie moge nigdzie znalezc tej opcji, a bot nie jest zbyt pomocny Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 Miał ktoś sytuację, że mu gry z EA access nie działają na GPU? Cytuj
keyzee 86 Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) 17 godzin temu, -Q- napisał: @eX4cT_PL skonczylem wlasnie rozmowe z supportem i dostalem info, ze kody sa najprawdopodobniej z usa i z racji, ze sa z nieautoryzowanej sprzedazy to nic z tym nie moga zrobic. zmienilem region w ms store i adres na amerykanski (wtedy gpu za $1), ale i tak dostaje blad z regionem e: kliknalem w microsoft store na subskypcje -> xbox live i dostaje opcje przedluzenia golda w $. jak ustawie vpn na usa to przejdzie? e2: czy to moze byc przez to, ze ciagle mam aktywna subskrypcje na gamepass pc do 02.12 i mam obecnie 37 miesiecy abonamentu? Jak zmieniasz region konsoli to nie wbijesz od razu kodów z innego regionu.Trzeba czekać 3 miesiące.Ja tak utknąłem z goldem-konwersja nie przechodzi mi.Pewnie spróbuję sprzedać takie konto. Edytowane 11 listopada 2020 przez keyzee Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 4 godziny temu, keyzee napisał: Jak zmieniasz region konsoli to nie wbijesz od razu kodów z innego regionu.Trzeba czekać 3 miesiące.Ja tak utknąłem z goldem-konwersja nie przechodzi mi.Pewnie spróbuję sprzedać takie konto. Dobrze wiedzieć, dlatego tak się męczyli kiedyś nad moim kontem na supporcie, pewnie sami tego nie wiedzieli bo proponowali zrobić migracje a później nie chciało im się właśnie coś załączyć. 1 Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 pisalem wczoraj na supporcie najpierw z xbox specialist, ale mimo szczerych checi musial mnie przekierowac do kogos z wiekszymi uprawnieniami. senior po krotkiej rozmowie stwierdzil, ze jest problem z moim kontem i ich dzial techniczny pracuje nad naprawieniem tego problemu i jak juz bedzie ogarniete to sie do mnie odezwie droga mailowa. nie byl w stanie okreslic ile czasu to zajmie (poza asap), wiec pozostalo mi czekac na info od uprzejmego pracownika supportu ms az problem bedzie rozwiazany Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 1 godzinę temu, -Q- napisał: pisalem wczoraj na supporcie najpierw z xbox specialist, ale mimo szczerych checi musial mnie przekierowac do kogos z wiekszymi uprawnieniami. senior po krotkiej rozmowie stwierdzil, ze jest problem z moim kontem i ich dzial techniczny pracuje nad naprawieniem tego problemu i jak juz bedzie ogarniete to sie do mnie odezwie droga mailowa. nie byl w stanie okreslic ile czasu to zajmie (poza asap), wiec pozostalo mi czekac na info od uprzejmego pracownika supportu ms az problem bedzie rozwiazany Za jakiś czas dobrze znowu napisać przez chat, ja kiedyś miałem problem to dopiero 3 osoba ogarnęła i załatwiła od ręki. Pozostałe 2 gadały, że to zrobią i nic się nie działo. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 (edytowane) Jak trafisz na jakies mało angielsko brzmiące imię, to skip Pajeety to nigdy nic nie załatwią Edytowane 12 listopada 2020 przez 20inchDT Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 2 minuty temu, 20inchDT napisał: Jak trafisz na jakies mało angielsko brzmiące imię, to skip Pajeety to nigdy nic nie załatwią A uj ich tam wie, ten support to chyba w Irlandii więc exact tam może siedzieć, chociaż on to by chyba cały czas grał i nic byś nie załatwił. Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Ja dzisiaj również się skontaktowałem i Mammed mi powiedział, ze faktycznie źle się przekonwertowało i czekają na info z góry, podobno maja dzisiaj mieć jakieś spotkania tego dotyczące bo jest dużo zgłoszeń. Tak wiec czekam jeszcze kilka dni i robię im ponowny wjazd na infolinie. Cytuj
Mike 97 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 U mnie konwersja bez problemów. Spokój do stycznia 2023. Cytuj
Jaca044 4 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 doladowalem 3 lata golda (kody z cdkeys region eu) i przy probie kupna gpu za 4zł dostaje komunikat, zebym zmienil region sklepu ms store (mam ustawiony PL). ktos mial podobny problem? Sprobój przekonwertowac zdrapka na miesiąc ultimate ale globalem. Powinno pojscWysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka Cytuj
medzik1992 2 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Witam. Prawdopodobnie będę nowym posiadczem Xboxa Series X i chciałbym aby ktoś mi wytłumaczył różnice jakie są między abonentami bo widzę, że jest Live Gold , Game Pass, Game Pass Ultimate ? Wytłumaczy ktoś różnice ? Dziękuję ! Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Dobra trafilem na ogarnietego pracownika supportu, ktory od reki zmienil region subskrypcji golda na prawidlowy i bez problemu wlecial GPU na 3 lata Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Super, no właśnie z nimi tak jest, trzeba trafić na ogarnięta osobę. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Dostałem maila od supportu, żeby sie z nimi skontaktować. przedłuzyli mi do 9.11.2023. O miesiąc więcej niż się spodziewałem Cytuj
keyzee 86 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 A ja zawaliłem i został mi kod.Nie wiem czy za rok będzie coś z tego.Tak to jest jak się człowiek śpieszy.Chyba że jest jakiś sposób wbić golda na ultimate. Cytuj
Tomek P. 61 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 A jeśli w grudniu kończy mi się game pass to ten myk z goldem po zakończeniu subskrypcji mi przejdzie czy to jest tylko na te konta gdzie nigdy nie było aktywnego passa? Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 mialem aktywny gamepass na pc do grudnia, golda do 2023 i udalo sie zrobic konwersje na ultimate Cytuj
jar3czek 489 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 1 godzinę temu, Tomek P. napisał: A jeśli w grudniu kończy mi się game pass to ten myk z goldem po zakończeniu subskrypcji mi przejdzie czy to jest tylko na te konta gdzie nigdy nie było aktywnego passa? Przejdzie, tylko golda trzeba doładować po zakończeniu subskrypcji i zrobić konwersję za pomocą kupna 1 miesiąca Game Pass Ultimate w pełnej cenie (nie da się wtedy wyrwać go za 4zł jak za pierwszym razem). 1 Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 15 listopada 2020 Opublikowano 15 listopada 2020 I co panowie którym przekonwertowało tylko część EA play zamiast całości? Mnie support zapewnił że znają sytuacje i do 14.11.2020 wszystko się finalnie przekonwertuje ale dalej nic. Jutro będę się musiał kontaktować ponownie... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.