Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Supergiant to małe studio i zazwyczaj pracuje tylko nad jedną wersją naraz, ale przy takim sukcesie, jaki odniósł Hades, nie wierzę, że ta gra nie zostanie sportowana na inne konsole. Sprzedaż tej gry na pewno wiele im ułatwi. Może minąć trochę czasu (Bastion trafił na konsole Sony 4 lata po premierze, na Nintendo - 7 lat po), ale myślę, że będzie.

 

Bardziej jestem ciekaw, czy kiedykolwiek wyjdzie Pyre na Switcha, idealnie by pasowało, ale podobno nie jest to łatwe.

Opublikowano

Wróciłem dzisiaj do Hadesa. Ja cię kręcę, ale gra :D

 

Już zapomniałem jak ciężko się od tego oderwać, bo grałem dzisiaj chyba z 5h i już nie mogę doczekać się jutra, żeby pograć znowu.

 

Postanowiłem, że pobawię się tymi broniami od których wcześniej stroniłem. No i dzisiaj wziąłem się za rękawice (są spoko), choć już wcześniej chwilkę nimi grałem, i łuk (mimo 25h zagrałem dziś nim po raz pierwszy, lol). No i ten ostatni mnie cholernie zaskoczył, bo gra się nim naprawdę elegancko. Tylko nie mogę nim przejść ostatniego bossa (zginąłem dziś chyba tam z 5 razy).

 

Aha, tarcza coś mnie nadal nie przekonuje, ale może włączę Hadesa za następne pół roku i wtedy zmienię zdanie.

  • Plusik 1
Opublikowano

Matko, ale gra - pierwsze parę h za mną, tak jak niektórzy pisali - oderwać się nie można - obłędnie dynamiczny, rozbudowany system walki, barwne postacie, piękna grafika i wszystko w 600 fpsach. 

 

Opublikowano

Yep, Hades to chyba też jedyna gra, w której bawię się w speed running (na razie 10:01 to najszybsze przejście na heat 12, pechowo nie zszedłem poniżej 10 minut, niestety) i w zasadzie wracam do niej minimum raz w miesiącu, chociaż już dawno wszystko odblokowane.

Opublikowano (edytowane)

Ok, może będzie jak ostatnim razem w okolicach premiery, gdy przez kilka dni grałem w to jak szalony, a później mi się trochę znudziło, ale coraz częściej zaczynam myśleć, że Hades to moja ulubiona gra. 

 

Jezu, no serio, tu nie ma dla mnie znaczenia, czy uda mi się uciec, czy nie. Tak czy siak mam w głowie jedną myśl - jeszcze tylko jeden run i kończę. Oczywiście później jadę jeszcze raz i jeszcze raz. I tak w kółko.

 

Jak sobie pomyślę, że nabiłem w to 36h, a uciekłem łącznie chyba z 5 razy, to zdaję sobie sprawę, że nie widziałem nawet połowy z tego, co tu twórcy przygotowali i jeszcze tyle grania przede mną, że hoho

 

Wspaniała gra.

Edytowane przez Ludwes
Opublikowano

Podpowiedzi: jak ktoś dopiero zaczyna i jest średni w gry zręcznościowe (Hades ma prostą konstrukcję, tylko no, trzeba szybko przyciski naciskać, hehe) - to pierwsze 15-30 runów niech się skupi tylko na dwóch rzeczach: klucze i darkness, później nectar i zdobywanie keepsake'ów (na początek? Cerber, Syzyf, Hypnos - warto też każdego napotkanego boga obdarować, co by kierować własnymi buildami, ale ostatecznie chcesz mieć wszystkie oczywiście).

Za darkness podstawa to fioletowa część skilli (zielona jest dobra do paru broni i speed runningu, ma też lepsze rzeczy odpowiedzialne za rng, ale to już mid-late game), klucze to oczywiście broń (każda jest ok - ale włócznia jest imo najsłabsza, zarówno pod względem z czym startujesz jak i względem opcji rozbudowy) oraz kolejne części lustra.

Kierowanie buildami to imo najważniejsza cześć gry (poza refleksem): tu jest dużo opcji, ale kilka jest jednak mocniejszych niż konkurencja jak np. Zeus na atak, przy szybkich broniach/upgrade'ach, czy Artemis na wolne, ale zadające duży damage, czy Posejdon na cast buildy - chociaż tu jest więcej opcji i zależy od broni w dużej mierze, czy Atena na dash - bardzo przydatne dla początkujących, bo dash reflectuje wszystko w zasadzie i zwiększa bezpieczeństwo (ale np. już nie jest przydatny jak chce się dobry czas wykręcić).

No i hint dla tych co regularnie dochodzą do końca: w drugiej fazie da się wskoczyć w obszarowy atak bossa, dashując bardzo blisko niego, w zasadzie darmowy damage, bo bezkarnie można atakować, wymaga jednak dobrego timmingu i chwili treningu.

No i jak w każdej grze tego typu: nie zrażać się, imo warto chociaż dotrzeć do endingu, czyli zrobić:

Spoiler

10 ucieczek

- oczywiście to dopiero początek, bo w Hadesie grania/odblokowywania jest dużo, dużo więcej. 

  • Dzięki 1
Opublikowano

158,73 zł. Serdecznie dziękuje szanownemu koledze! Zamówione. A gry mi się zachciało bo (mitologia, to oczywiste, ale) nasłuchałem się soundtracku i przez to. W życiu nie próbowałem rogue like :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...