Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 922,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano

Ten sam kod z 2009 z nową grafiką, ale to jest NEXTGEN. :we_need_to_go_deeper:

Opublikowano

ale będą grane adaptacyjne triggery w call of duty :banderas:

Opublikowano

No co ty, to trzeba na spokojnie, bo jeszcze pękną. Raz w tygodniu można.

Opublikowano

no to H A P T Y C Z N E wibracje po zderzeniu penisami krisztiano z messim w fifce, oczywiście prawilnie na kablu, aby wibrowało jak najdłużej

Edytowane przez Gość

Opublikowano
15 minut temu, krzysiekp392 napisał:

ale będą grane adaptacyjne triggery w call of duty :banderas:

 

na multi chyba każdy to wyłączy, a najlepiej to przełączyć na L1/R1 bo te spusty u Sony to do strzelanek zawsze do kitu były

Opublikowano
2 godziny temu, Emet napisał:

Pierdu pierdu, a póki co kolejna gra, która lepiej chodzi na PS5 :scratch_one-s_head:

Szczerze to sam jestem zaskoczony.. bo mimo, że bliżej mi do PS5 niż do X'a to byłem przekonany, że jednak normą będzie jakaś drobna przewaga na rzecz tego drugiego. Obstawiałem coś na zasadzie 1800p vs 2160p ... a póki co to rozdziałki sa takie same, a peformance taki sam lub lepszy na PS5 (np w AC Valhalla performance ciut lepszy na PS5 i dynamiczna rozdzielczość też mniej spada niż na XsX). 

Ciekawy jestem jak to będzie za kilka miesięcy..

 

Było to już pisane, nawet samo DF to wspominało 

 

125209498_567399864096330_468379247220859228_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=VfUC6dnHzawAX_CSsrW&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&tp=7&oh=cd163bdd602a192ea9887f66a0681411&oe=5FD83D29

Opublikowano
Teraz, Lokomotywa napisał:

 

na multi chyba każdy to wyłączy, a najlepiej to przełączyć na L1/R1 bo te spusty u Sony to do strzelanek zawsze do kitu były

pewnie tak, bo w multi liczy się ułamek sekundy w reakcji, a "przeskok" takiego triggera na pewno ma jakiś wpływ

Opublikowano

Na materiale IGNu z DMC5 SE gość mówił, że po chwili wyłączył tę całą haptykę, bo przeszkadza w graniu jak ktoś już ma timing opanowany. Ficzer może i fajny, ale ilu śmiałków zakonu niebieskiej c00rwy będzie go faktycznie używać przy fifce albo forciku?

Opublikowano

głosniczek, żyroskop, touchpad - już pomijając preferencje graczy, ilu developerów to sensownie wykorzystało?

Opublikowano
16 minut temu, Soul napisał:

 

Było to już pisane, nawet samo DF to wspominało 

 

125209498_567399864096330_468379247220859228_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=VfUC6dnHzawAX_CSsrW&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&tp=7&oh=cd163bdd602a192ea9887f66a0681411&oe=5FD83D29

 

"I'm sure it will improve in time" - jak ktoś nie rozumie po angielsku jak boty usprawiedliwiają że "najpotężniejsza konsola na świecie" ma gorsze multiplatformy niż PS5, to tutaj tłumaczenie na polski:

 

 

Edytowane przez Observer

Opublikowano

No ale co kogo obchodzą jakieś narzędzia deweloperskie jak dostaje gry chodzące gorzej niż na sprzecie konkurencji i to jest fakt.

Opublikowano

No póki co to PS5 się dalej rozkręca z tym swoim SSD o rzekomej kosmicznej prędkości i coś rozkręcić nie może.

Opublikowano

No ten SSD w ps5 to chyba gorsza sciema niż blast procesing w mega drive - gry NEXTgenowe szybciej się wczytują na sexie jak np nowe NBA które musicie przyznać jako jedyna gra wygląda nextgenowo w dodatku parkiet na ps5 to rozmazane (pipi).

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

czyli wyszło na to, że XSX ma szybszy dysk, a PS5 bebechy. Niespodziewany obrót wydarzeń 

Opublikowano
5 minut temu, Lokomotywa napisał:

czyli wyszło na to, że XSX ma szybszy dysk, a PS5 bebechy. Niespodziewany obrót wydarzeń 

Nie, śmieciarka 4.5 bez gier nie ma ani tego ani tego lepszego/szybszego. 

Jedyne co ma turbo szybkie to rozładowanie pada po 4h :kaz:

Opublikowano
4 minuty temu, Lokomotywa napisał:

czyli wyszło na to, że XSX ma szybszy dysk, a PS5 bebechy. Niespodziewany obrót wydarzeń 

 

To jak wyszło dowiemy się tego za jakiś czas a póki co fanboye mogą sobie tłumaczyć, dla mnie te różnice i tak są minimalne, nie mam zamiaru się kłócić od 5 fps i o 2-3 sekundy szybszego ładowania :dafuq: szanujmy się. Zobaczymy co Exy pokażą. 

Opublikowano

zaraz się rozkręci... słyszałem to przez całą generację PS3. Chłopaki, nie idźcie tą drogą

Opublikowano
5 minut temu, Czoperrr napisał:

No ale trochę słabo, że MS wypuszcza konsole z niedopracowanymi narzędziami developerskimi.

one chyba są nie tyle niedopracowane, co inne w obsłudze dla devów i jeszcze w 100% nie ogarniają

Opublikowano

Narzędzia developerskie wydadzą nowe zaraz po uruchomieniu mocy chmury, pisali na twiterze.

Opublikowano

Dokładnie jest to nowe środowisko plus nie mają jeszcze wszystkich asetów/ficherów w obsłudze, takowe mają być dodawane z czasem.

Trochę beka.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

mejm czekający na moc drzemiącą w przepotężnym cellu

 

f9928322c91efe4ea9036796a621e148.jpeg

Opublikowano

To jak to, RE8 chodzi lepiej bez narzędzi na XSX a crossgeny już gorzej? Coś mi się tutaj nie klei. 

Opublikowano

Kogo interesuje wydajność przy tych tytułach crossgenowych, ktore tylko troche lepiej wyglądają na nowych konsolach względem starych.

Poczekajmy na gry pisane już tylko na nowe konsole. 

 

Na ten moment- xbox ssie xd

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.