Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Haha, jakie ME3 jechane za fabułę? To jakaś wierutna bzdura. ME3 było jechane za zakończenie, które bez wydania rozszerzonej jego wersji tak jak Hum pisze różniło się tylko kolorem filtra z Instagrama. Wciśnij A, B lubc C. Ale wiesz co? Nie ma znaczenie co wciśniesz. Oglądaj filmik. Acha, i była też afera z DLC dodawanym do preorderów (mogę się mylić ale to nie było dodawane nawet do podstawowej wersji) z Proteanami. Coś tak kluczowego fabularnie było wrednie wycięte. Cała reszta to cymesik. Świetnie pozamykane wątki przez które była duża presja fandomu. Wywiązali się z tego wzorowo i gdyby nie wyjebali się na pysk na metr przed metą to cała trylogia byłaby dziełem idealnym. Wprowadzili zupełnie nową postać (Kai Leng) którą uwielbiało się przez całą grę nienawidzić i ją ścigać. Dla mnie trylogia Mass Effecta to najlepsze co zrobiło BioWare ale to w niej zaczęły się ich największe problemy - EA. Jedynę zrobili bez presji tych kretynów i wyszedł instant classic. Dwójka to kontynuacja tego uniwersum i EA jeszcze nie zdążyło tej marki położyć. Zaczęło się to dopiero w trójce przez wpływ na zakończenie (Mac Walters planował je zupełnie inaczej i potrzebowali czasu, którego nie dostali), wepchnięcie multi, które było zupełnie w tej trylogii niepotrzebne i fakt, żeby zdobyć 100% mobilizacji środków w singlu trzeba było grać w poboczne gierki na telefonie i w multi właśnie. Inaczej nie było możliwe zdobycie 100%. Wtedy EA naciskało na takie pierdoły, uzupełnianie gier jakimiś bzdurnymi gierkami mobilnymi itd. No a potem to już każdy wie jak było. Andromeda i Anthem. 5 1 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Dla mnie mam wrażenie, że w ME 3 to był za szybko wydany sequel, który nie dość, że miał zyebane zakończenie, które postanowili "naprawić" a po drugie gdzieś umknęła tam rpg-owa otoczka tej serii (już ME 2 było mocno uproszczone w tym względzie, ale ogólnie jako całość się broni więc nie będę narzekał) i mialem wrażenie, że gra stała się po prostu strzelanką akcji z wyborami do tego wiele fajnych momentów zostalo wycięte z gry i wrzucone jako DLC (Leviathan!) Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Przecież są gameplaye z jedynki. Przeszła lifting ale remake to to nie jest. Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Cytat Mass Effect: Legendary Edition bez jednego z DLC - przez uszkodzony kod źródłowy Mass Effect: Legendary Edition zaoferuje trzy gry oraz ponad 40 dodatków, lecz nie znajdzie się wśród nich Pinnacle Station. Kod źródłowy DLC jest mocno uszkodzony, a tym samym niemożliwy do odzyskania. Drugi dodatek do pierwszej części serii to trzynaście wyzwań związanych z walką w tajnej placówce treningowej sił Przymierza. Nie wprowadzał nowych postaci i nie rozszerzał fabuły. Pinnacle Station nie pojawił się w wersji Mass Effect już na PS3, pięć lat po premierze gry na Xbox 360. Właśnie wtedy deweloperzy przyznali, że dane dodatku są uszkodzone. Teraz, pomimo prób przywrócenia kodu przez BioWare, sytuacja się nie zmieniła, więc dodatkowej zawartości zabraknie również w Legendary Edition. W przeciwieństwie do większości DLC do Mass Effet, Pinnacle Station opracował zewnętrzny zespół, Demiurge Studios. BioWare chciało zawrzeć pakiet w Legendary Edition, więc skontaktowało się ze studiem i otrzymało kopię dodatku, ale okazało się, że ona również jest niezdatna do użytku. Deweloperzy zaznaczyli, że mogliby odtworzyć Pinnacle Station, ale zajęłoby to zbyt dużo czasu - jak twierdzi BioWare, nawet sześć miesięcy. https://www.eurogamer.pl/articles/2021-02-04-remaster-mass-effect-bez-jednego-z-dlc-zaginal-kod-zrodlowy i na temat multi Cytat W Mass Effect: Legendary Edition - odświeżonej wersji trylogii o przygodach komandora Sheparda - zabraknie znanego z trzeciej części trybu multiplayer. Teraz twórcy postanowili wyjaśnić, dlaczego. Reżyser projektu - Mac Walters - w wywiadzie dla Game Informer tłumaczy, że dodanie wariantu wieloosobowego byłoby zbyt czasochłonnym zadaniem. Poza tym deweloperzy musieliby rozwiązać problemy, które nie były obecne w pierwowzorze. - Jestem przekonany, że wybraliśmy elementy, które są najważniejsze dla większości fanów. Przywrócenie multipayera byłoby bardzo trudne. Uruchomienie systemów sieciowych byłoby dużym wyzwaniem, ale pojawiłyby się inne kwestie logistyczne - mówi deweloper. - Musielibyśmy się zastanowić, co z popremierowym rozwojem, osobami, które nadal grają w oryginalny tryb, a także czy umożliwimy wspólną rozgrywkę między posiadaczami PS3 a właścicielami PS4 - dodaje Walters. Opcja sieciowa z Mass Effect 3 przyjęła formę wariantu kooperacji, w którym wraz z innymi graczami odpieraliśmy kolejne fale przeciwników. Całość powiązano z kampanią fabularną - tocząc kolejne zmagania, użytkownicy zwiększali gotowość bojową, co pozwoliło odblokować lepsze zakończenie. Walters porównuje próbę odświeżenia multiplayera do renowacji samochodu Porche z 1982 roku, przez lata zabetonowanego. Twierdzi, że naprawa takiego auta wymaga dużych nakładów pracy, a efekt okazuje się ostatecznie niewarty zachodu. https://www.eurogamer.pl/articles/2021-02-04-remaster-mass-effect-bez-multiplayera-bioware-tlumaczy-dlaczego Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 W dniu 2.02.2021 o 20:03, Wredny napisał: Tak jak koledzy wyżej pisali Ten Szepart to wygląda jakby prędzej przeruchał Wrexa niż Liarę. 2 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 14 minut temu, mugen napisał: Ten Szepart to wygląda jakby prędzej przeruchał Wrexa niż Liarę. O to musisz już winić rodziców wrednego. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Jest różnica, ale bez opadu szczeny. ME uwielbiam, ale chce zobaczyc realny gameplay a nie wycięte kawałki na trailer. Robocice ubrali bo była zbyt gibka? Pierwszy z prawej koleś to jakiś npc a w screenie porównawczym jest przecież Kaidan czy jak on tam sie nazywał, na jego miejscu. 9 godzin temu, Figuś napisał: Już nawet Nibel udostępnia filmy porównawcze cycu1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Zamienili pewnie postać stworzonego Sheparda na Kaidana. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 O jezu, przypomniała mi się jeszcze jedna wada ME3. Vega... Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Mi się przypomniał beznadziejny edytor postaci, jak dobrze, że defaultowy Shepard jest ładny : Spoiler Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 38 minut temu, MYSZa7 napisał: Zamienili pewnie postać stworzonego Sheparda na Kaidana. To randomowy NPC który się pojawiał w scence kiedy Spoiler Kaidan nie żył 1 Cytuj
PiotrekP 1 880 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Z chęcią zobaczę to w odświeżonej jakości w 4k i głośności na full: 2 2 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 15 minut temu, PiotrekP napisał: Z chęcią zobaczę to w odświeżonej jakości w 4k i głośności na full: kuuuurwa, ciary za każdym razem Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 53 minuty temu, MYSZa7 napisał: Mi się przypomniał beznadziejny edytor postaci, jak dobrze, że defaultowy Shepard jest ładny : Pokaż ukrytą zawartość Aż mi się przypomniał ten filmik 1 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 26 minut temu, MYSZa7 napisał: kuuuurwa, ciary za każdym razem Chcesz ciary? Proszę bardzo Dobra, odpalam dzisiaj The Expanse, podobno dla fana Mass Effecta to pozycja obowiązkowa. 1 Cytuj
Observer 10 528 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 (edytowane) Godzinę temu, MYSZa7 napisał: Mi się przypomniał beznadziejny edytor postaci, jak dobrze, że defaultowy Shepard jest ładny : Był jeszcze: https://www.facesofgaming.com/mass-effect-2/characters?sorting=highest-rated Fajne mordki można tam było znaleźć, lepsze niż default. Wystarczyło kod ze stronki wpisać do edytora w grze. Ciekawe czy dalej będą kompatybilne. Edytowane 4 lutego 2021 przez Observer Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Godzinę temu, Figuś napisał: To randomowy NPC który się pojawiał w scence kiedy Pokaż ukrytą zawartość Kaidan nie żył No to jest manipulacja, bo ten screen jest zestawiony w taki sposób, żeby ludzie myśleli, że to ten sam gośc tylko zremake'owany. Nie chce nic mówić, ale śmierdzi mi ten cały remake i bardziej to pod remastera podchodzi. No, ale czekam na prawdziwy gameplay. Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Nigdy nie było wspominane że to pełnoprawny remake Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 A to sorry, bo przez forumową podjarkę myślałem, że to będzie coś wiecej niż remaster i podrasowana jedynka. Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Jakby to miał być pełnoprawny remake to pewnie byśmy płacili 50$ za każdą część z osobna Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 I czekalibyśmy pewnie jeszcze dodatkowe 5-6 lat na takie wydanie. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 4 lutego 2021 Opublikowano 4 lutego 2021 Zauważcie, że rimejkowane są z reguły dosyć krótkie gry. Wyjątkiem jest DemonsSouls, a tak to raczej tytuły na kilka, lub kilkanaście godzin. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.