Kazub 4 584 Opublikowano 27 kwietnia 2021 Opublikowano 27 kwietnia 2021 Kiedyś się już o tym rozpisywałem jak mass effecty były jeszcze świeże w mojej głowie ale tak, uważam, że zmiany w sequelach nie spłaszczyły erpegowej otoczki ale ją......ulepszyły. IMO system z jedynki sprawiał tylko wrażenie bogatszego, bo oferował więcej skilli na postać, więcej punktów do przydzielenia i więcej ekwipunku do zebrania ale wcale to nie przekładało się na eee....głębię. Każda postać miała swoją profesję, którą w zasadzie rozwijało się tak samo i nie byłło sensu za dużo zmieniać. Właściwie, to od połowy gry Liara i Tali zabijały wszystko spamem mocy bez cooldownów, czytaj - wszystko wybuchało i latało. Tak, teoretycznie na każdy skill dawało się więcej punktów.....tylko po co ? Po co podnosiliśmy ekwipunek i inne itemy dosłownie co chwilę, wałęsając się po pustych przestrzeniach, skoro każdy dawał 1 lub dwa punkty jakiegoś stata więcej ale nie zmieniał za wiele. Teraz zmiany, jakie zaszły w dwójce, to IMO duże usprawnienie również warstwy erpegowej. Skilli jest mniej i składaja się z mniejszej liczby punktów do przydzielenia ALE nie można już rzucać nimi na przemian. Każda postać ma co najmniej jedna alternatywę w kierunku, jakim możemy ją budować. Teraz postacie na prawdę między sobą się różnią i budując skład, bierzemy pod uwagę ciekawsze aspekty, jak synergia między postaciami i mocami, power combosy i fajniej rozwinięty system osłon i odporności, gdzie trzeba sie już zastanowić, zanim zaczniemy walić adeptem w armora. Action skille to też duży krok na przód. ALE UWAGA - większość tych rzeczy ma znaczenia na poziomie trudności hard i wyżej, bo normal jest właśnie...spłaszczony. Większość zwykłych przeciwników ma uniwersalne odporności i brakuje im osłon. Na hardzie i wyżej niemal wszyscy mają jakis rodzaj osłony, przewaznie bariera lub zbroja, co ma bardzo duże przełożenie na to, w jakim składzie idziemy na misje i z czego do nich walimy. Dla mnie, zagranie w jedynkę po dwukrotnym przemieleniu trójki było w tych aspektach zaskoczeniem, bo miałem w głowie właśnie ogół tych opinii, jakoby uprościli warstwe er-peg-ie i gra stała się bardziej action-orientet w sequelach. Z pierwszym się zgadzam, z drugim zupełnie nie. Zresztą nawet devi opowiadają w tych trailerach, jak jedynka była toporna w niektórych z tych kwestii i implementują do niej rozwiązania z dalszych części (zmieniają jednak więcej, niż się spodziewałem). No i będzie to dobra okazja do zweryfikowania wspomnień z trylogii i zmian między kolejnymi odsłonami. 3 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 1080p/60 (pewnie realnie jakieś 30-45) na One Oj, coś czuję, że wyjebongo w nowe gry i Król Effect LE wjedzie. 1 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 Ja anulowałem preorder, mam w co grać i nie będę kolejnej gry napoczynał, wjedzie używka po wakacjach. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 Pinnacle Station nie bedzie w jedynce? To zadna strata w sumie bo sa o wiele lepsze dodatki, ale mam nadzieje, ze wiecej nie wytna. Na pewno za jakus czas wjedzie plytka. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 4 minuty temu, Yap napisał: Pinnacle Station nie bedzie w jedynce? Nie będzie bo coś nie tak z kodem źródłowym czy coś. 1 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 Dynamiczne skalowanie i pływające FPSy, tylko do wyboru masz lepsze albo gorsze tekstury. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 Nigdy nie grałem, chyba se spróbuję 120/1440 też brzmi zachęcająco Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 5 maja 2021 Opublikowano 5 maja 2021 Ja niestety nie mam TV 120Hz, ale w 60iu fps’ach na SeX’ie mozna juz szarpnac z powodzeniem. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 https://www.ea.com/pl-pl/games/mass-effect/mass-effect-legendary-edition/mass-effect-bonus-content-download 1 Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Na telewizorach hdmi 2.0 działa 1440p 120 fps? Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Fajne te bonusy, chociaż jeśli się nie mylę, to mam cały ten zestaw na kompie jeszcze z czasów grania w trylogię. Ale i tak miło. Fajnie też, że nawet na bazowej PS4 celują w 1080p/60 w trybie "performance" i że w ogóle będzie wybór, nic mi w takim razie więcej nie potrzeba. Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 Szkoda tylko, że się w tym remastrze nie pokusili o zrobienie prawilnego zakończenia całej trylogii. Oglądanie RBG na końcu trochę słabe. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 Ile średnio zajmuje przejście każdej z części? Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 Zależy czy chcesz robić wszystko, czy nie. Ja ostatnio przechodziłem wszystkie części i taka jedynka zajęła mi 15h, dwójka trochę ponad 20, trójka podobnie, ale nie robiłem wszystkiego. No myślę, że można powiedzieć, że około 20h średnio. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 Na 100% me1 koło 25/30h, me2 prawie 70h, me3 też kolo 60/70h. Mówię tu z dlc. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 No DLC jest dużo i wiekszość co najmniej dobra:) Ojj pograłbym ale pewnie później bo czasu nie ma na 5 przejście całości a inne gry też istnieją:) Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 No ja nigdy nie grałem, więc chyba się skuszę. Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 Ja właśnie mega się cieszę, bo nie grałem w żadne DLC, a słyszałem, że dobre. Dodatkowo nie widziałem prawilnego zakończenie po patchu, więc podwójna podjarka Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 7 maja 2021 Opublikowano 7 maja 2021 (edytowane) 7 godzin temu, Donatello1991 napisał: Ile średnio zajmuje przejście każdej z części? Mnie jakoś 30-40h wychodziło za pierwszym razem w każdą część, starając się robić wszystko, co się da (a ta seria akurat ma spoko side questy, a niektóre, przede wszystkim w ME2, to praktycznie trzon historii). Było to w stu procentach naturalne dla mnie, bo chłonąłem ten świat i cieszyły mnie wszystkie zadania (gorzej, że część można dosyć łatwo pominąć i nie mieć już możliwości ich powtórzenia, ot trzeba zwiedzać huby, słuchać rozmów i się czasem włączać). Oczywiście nie mówię tu o jakichś trofeach na kiju etc. Edytowane 7 maja 2021 przez kotlet_schabowy Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 8 maja 2021 Opublikowano 8 maja 2021 jedynka sidequesty ma jednak słabe. Mówie o tych na planetach w identycznych lokacjach i troche strzelania. Chyba tylko jeden ma jakieś znaczenie i efekty. Spoiler ten na ziemskim księżycu. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 8 maja 2021 Opublikowano 8 maja 2021 (edytowane) https://www.eurogamer.pl/articles/2021-05-08-polski-dubbing-powroci-w-mass-effect-legendary-edition Generalnie to ja polskiego dubbingu nie potrzebuje do szczęścia, wystarczy wersja kinowa. Ale dziwne rozwiązanie. Edytowane 8 maja 2021 przez dee Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.