balon 5 372 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 Pany na Ps5 boost mają: - GoT 60 klatek i jaka rozdzielczość? Jak na Ps4 przy 30 ks? - Days Gone, to samo czy te 60 ks coś na rozdzielczość wpłynęło? - The Last Gourdian 60 ks? Coś jeszcze? Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 (edytowane) God of war - 4k czekebording+ 60 fps Rozdzielczości takie jak na pro przy czym chyba wszystkie trzymają górną granicę tej szachownicy. Edytowane 30 grudnia 2020 przez Jakim 1 Cytuj
łom 2 027 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 God of War i The Last Guardian mają 60fps+4k tylko w wersjach 1.0, nie spatchowanych/płytowych. Po patchach masz 1080p/60fps lub 4k/30 w God of War i 4k/30fps w Last Guardian. 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 11 minut temu, łom napisał: God of War i The Last Guardian mają 60fps+4k tylko w wersjach 1.0, nie spatchowanych/płytowych. Po patchach masz 1080p/60fps lub 4k/30 w God of War i 4k/30fps w Last Guardian. Czyli co? Jak będę instalował to odłączyć od neta, czy można bez pacza na ps5 to odpalić? Bo akurat na płycie mam te gry. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 Odłączasz z neta, wkladasz plyte, instalujesz bez patcha i uruchamiasz. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 Ghost of Tsushima ma też szachownicę i 60 fps? Bo jak zmieniam tryby między wysoką rozdzielczością, a wydajnością to nic się nie zmienia. Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 (edytowane) 8 godzin temu, balon napisał: Czyli co? Jak będę instalował to odłączyć od neta, czy można bez pacza na ps5 to odpalić? Bo akurat na płycie mam te gry. Odłączasz konsolę od neta lub w opcjach pobierania anulujesz ściąganie aktualizacji, zanim jeszcze ta się pobierze. Pamiętaj jednak o tym, że w przypadku The Last Guardian w wersji 1.0 istnieją 3 miejsca w grze, w którym niespatchowana wersja się całkowicie crashuje i by przejść dalej konieczna jest instalacja aktualizacji. Już na zaktualizowanej wersji można przejść problematyczne miejsce i po zapisaniu się gry, usunąć TLG z dysku i ponownie zainstalować ją bez łatek. Jest z tym trochę zachodu, by pograć w TLG w 60 klatkach. Tracisz też obsługę HDR i możliwość ustawienia kamery. Całkowicie zaś zaktualizowana gra działa w 30 klatkach w rozdzielczości 1890p, obsługuje HDR i nie ma tych bolączek. Edytowane 30 grudnia 2020 przez Hal Emmerich 1 1 Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 23 minuty temu, Hal Emmerich napisał: Już na zaktualizowanej wersji można przejść problematyczne miejsce i po zapisaniu się gry, usunąć TLG z dysku i ponownie zainstalować ją bez łatek. Nie ma wtedy żadnych problemów z kompatybilnością sejwa? Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 (edytowane) Sam tego jeszcze nie testowałem, bo niestety nie mam PS5. Interesuję się jednak tematem i z opinii osób, które ukończyły tak grę, wynika że sejwy pomiędzy różnymi wersjami się nie gryzą i można tak przejść całość. 9 godzin temu, balon napisał: Pany na Ps5 boost mają: - GoT 60 klatek i jaka rozdzielczość? Jak na Ps4 przy 30 ks? - Days Gone, to samo czy te 60 ks coś na rozdzielczość wpłynęło? - The Last Gourdian 60 ks? Coś jeszcze? Niektóre z gier od studiów Sony, które obecnie dużo skorzystały po odpaleniu we wstecznej kompatybilności: - Days Gone - 60 fps 2160p checkerboard (był patch) - Dreams - 60 fps 1440p - Ghost of Tsushima - 60 fps 1800 checkerboard (był patch) - God of War - 60 fps 1080p - Infamous Second Son / First Light - 60 fps 1800p checkerboard - Killzone Shadowfall - 60 fps 1080p - Knack 1 & 2 - 60 fps 1800p checkerboard - Until Dawn - 60 fps 1080p - The Last Guardian (wersja płytowa bez aktualizacji) - 60 fps 1890p bez HDR (gra się crashuje w 3 miejscach, po zainstalowaniu patcha i przejściu problematycznego sektora, można na nowo odinstalować grę i zainstalować ją bez łatki, by kontynuować rozgrywkę w 60 fpsach). Spatchowany The Last Guardian - 30 fps 1890p z HDR. Reszta ma stabilniejszy framerate, ale jest ograniczona capem na klatkaż lub rozdziałkę i bez patcha nie zyska sporo. Edytowane 30 grudnia 2020 przez Hal Emmerich 2 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 Ogólnie to wsio oprócz Ghosta mam ograne i tylko chciałem sprawdzić w ramach ciekawostki. No ale Ducha pierwszy raz z przyjemnością ogram w 60 ks i 1800p Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 Ja cały czas czekam na patcha do TLoU2. Chciałbym przejść raz jeszcze, ale nie w obecnym stanie gry, gdy sam początek w lesie na koniach chodzi gorzej niż na PS4 Pro. Nie wiem jak jest dalej bo mnie odrzuciło na samym początku. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 Na PS5 chodzi gorzej niż na PS4? A to dziwne. Na pro pamiętam, że raczej stałe 30 klatek. Cytuj
Figuś 21 253 Opublikowano 30 grudnia 2020 Autor Opublikowano 30 grudnia 2020 Imo tak świeży tytuł powinien dostać patch na start PS5 ściągający chociaż blokadę z 30FPS, aż takie trudne to chyba nie jest?! Na upgrejdy graficzne już można by poczekać na do wydania Multi, jeżeli w ogóle wyjdzie Cytuj
ZjemCiKolege 4 Opublikowano 30 grudnia 2020 Opublikowano 30 grudnia 2020 4 minuty temu, Figuś napisał: Imo tak świeży tytuł powinien dostać patch na start PS5 ściągający chociaż blokadę z 30FPS, aż takie trudne to chyba nie jest?! Na upgrejdy graficzne już można by poczekać na do wydania Multi, jeżeli w ogóle wyjdzie Widocznie wydadzą z multikiem o którym cisza :p Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 31 grudnia 2020 Opublikowano 31 grudnia 2020 te gry bez patcha to taki spoiler że szykują coś w tym temacie multi dla TLOU2 jest pewne, ale może być znacznie ciekawiej, może raytracing? Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 31 grudnia 2020 Opublikowano 31 grudnia 2020 Prędzej remaster za pełną kasę.Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Mike 97 Opublikowano 4 stycznia 2021 Opublikowano 4 stycznia 2021 W dniu 30.12.2020 o 12:36, ginn napisał: Ghost of Tsushima ma też szachownicę i 60 fps? Bo jak zmieniam tryby między wysoką rozdzielczością, a wydajnością to nic się nie zmienia. W trybie High Resolution na PS5 jest szachownicowe 1800p/60fps (z drobnymi spadkami) a w trybie Better Frame Rate natywne 1080p/60fps. 1 Cytuj
michal5016 1 Opublikowano 5 stycznia 2021 Opublikowano 5 stycznia 2021 Ja cały czas czekam na patcha do TLoU2. Chciałbym przejść raz jeszcze, ale nie w obecnym stanie gry, gdy sam początek w lesie na koniach chodzi gorzej niż na PS4 Pro. Nie wiem jak jest dalej bo mnie odrzuciło na samym początku.Ja mam tak samo. TLoU2 i Wiedźmin 3 chodzą gorzej nie wiedząc czemu na PS5 ale na szczęście obie pozycje na pewno będą mieć stosowny patch dla PS5. TLoU2 jeszcze nie potwierdzony przez twórców co prawda ale myśle ze to kwestia czasu.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W trybie High Resolution na PS5 jest szachownicowe 1800p/60fps (z drobnymi spadkami) a w trybie Better Frame Rate natywne 1080p/60fps. Zacząłem na PS4 i splatynowalem kilka dni temu na PS5. 60 FPS w tej grze to prawdziwy game changer i zazdroszczę wszystkim, którzy zaczną grę w takim stanie. Generalnie grałem w 4K/60 i nie widziałem żadnych dropow Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 5 stycznia 2021 Opublikowano 5 stycznia 2021 1 godzinę temu, michal5016 napisał: Ja mam tak samo. TLoU2 i Wiedźmin 3 chodzą gorzej nie wiedząc czemu na PS5 ale na szczęście obie pozycje na pewno będą mieć stosowny patch dla PS5. TLoU2 jeszcze nie potwierdzony przez twórców co prawda ale myśle ze to kwestia czasu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zacząłem na PS4 i splatynowalem kilka dni temu na PS5. 60 FPS w tej grze to prawdziwy game changer i zazdroszczę wszystkim, którzy zaczną grę w takim stanie. Generalnie grałem w 4K/60 i nie widziałem żadnych dropow Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak się ma sytuacja z save kiedy zacząłeś na PS4 a chcesz skończyć na PS5 ? Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 5 stycznia 2021 Opublikowano 5 stycznia 2021 46 minut temu, giger_andrus napisał: Jak się ma sytuacja z save kiedy zacząłeś na PS4 a chcesz skończyć na PS5 ? Normalnie. Nie widzisz różnicy. Cytuj
michal5016 1 Opublikowano 5 stycznia 2021 Opublikowano 5 stycznia 2021 Jak się ma sytuacja z save kiedy zacząłeś na PS4 a chcesz skończyć na PS5 ?Zsynchronizowaly mi się save’y przy przenoszeniu danych z jednej konsolki do drugiej, ale tylko ten tytuł kontynuowałem, nie wiem jak inne gry i ich save’y Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 6 stycznia 2021 Opublikowano 6 stycznia 2021 Panowie, jak mam gry z PS4, które są ulepszone do PS4 Pro, to na PS5 będą działać tak jak ulepszona wersja do PS4 Pro czy jak wersja na zwykłą PS4? Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 27 stycznia 2021 Opublikowano 27 stycznia 2021 Może coś się w końcu ruszy z TLoU2 na PS5:https://www.ppe.pl/news/153921/the-last-of-us-2-z-wersja-na-ps5-naughty-dog-mialo-pracowac-nad-aktualizacja.htmlWysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
michal5016 1 Opublikowano 27 stycznia 2021 Opublikowano 27 stycznia 2021 Może coś się w końcu ruszy z TLoU2 na PS5:https://www.ppe.pl/news/153921/the-last-of-us-2-z-wersja-na-ps5-naughty-dog-mialo-pracowac-nad-aktualizacja.htmlWysłane z mojego SM-G770F przy użyciu TapatalkaNo mam nadzieje na to! Tylko myśl o możliwej aktualizacji mnie powstrzymuje przed zagraniem. Mam na dysku ale czekam na choćby 60 FPS - po ghost of tsushima wiem ze to dla mnie game changer Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.