Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Bzduras napisał:

Też tak trochę dziwnie, że dwa dni temu twierdził, że kontaktuje się z MS w tej sprawie, a konsola już czeka spakowana, po czym mamy film, w którym konsola stoi sobie jak gdyby nigdy nic.

podobno postawił ją w tym samym miejscu na potrzeby tego filmu

ta żartobliwa odpowiedź microsoftu też chyba nie miałaby miejsca, gdyby uważali, że coś takiego jest możliwe. jeszcze nie spotkałem się z wyjaśnieniem, co MOGŁO spowodować takie objawy

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, Quantum Flux napisał:

Z twierdzeniem, że ten dymiący xbox jest fejkiem to bym się nie zapędzał, ponieważ jak dotąd fakty zaprzeczają temu i świadczą wręcz na niekorzyść Microsoftu. Argumentacja chłopaka jest logiczna i wiarygodna. Człowiek pod własnym imieniem i nazwiskiem wrzuca post, który przedstawia dymiący, flagowy produkt korporacyjnego giganta w momencie jego premiery. Oczywistym jest, że taki obraz może budzić niepewność i wpłynąć jakoś negatywnie na sprzedaż i odbiór sprzętu, ale to nie świadczy o tym, że nasz rodak zrobił to specjalnie z oczerniającymi intencjami. Sam powiedział, że nagrał to by mieć jakikolwiek dowód na całe zajście. Wielu jest zdania, że film jest nieprawdziwy, gdyż chłopak rzekomo pierwsze co zrobił, to złapał za telefon i nagrał zdarzenie. Wybaczcie, ale mało to osób co przy byle (pipi)e wyciągają telefon i nagrywają wszystko? Po drugie gość chciał mieć dowód, co jest racjonalne. Po trzecie dym może i wygląda spektakularnie, ale subiektywne odczucie nagrywającego mogło mu podpowiadać, że nie dzieje się jeszcze nic niebezpiecznego, więc tym bardziej nie widział przeszkód we włączeniu nagrywania. Idąc dalej, to należy zauważyć, że obronna argumentacja z epapierosem jest kompletnie niepoważna i o niczym nie świadczy, a wręcz jest niebezpieczna. To co teraz przykładowo komuś się jakiś sprzęt elektroniczny zapali i zgłosi usterkę producentowi, a w odpowiedzi dostanie filmik negujący, na którym ktoś podpala dany sprzęt, co wg. tych standardów rozumowania ma świadczyć o tym, że zgłaszający usterkę mógł sobie sam go podpalić? Genialny tok rozumowania.  Żałosne jest to, że Microsoft zajął już stanowisko w tej sprawie prosząc, by nie wdmuchiwać dymu z epapiersoa do konsoli. Nikt tej konsoli ze strony korporacji nie sprawdził. Ona czeka na odebranie, chłopak jest otwarty na weryfikację, która chyba przeprowadzana przez osoby obeznane w temacie pozwoli stwierdzić co było przyczyną. Tym bardziej wątpię w to, że Microsoft posypie głowę popiołem, bo już zajął defensywną postawę, która świadczy o pójściu w zaparte. Jeżeli się okaże, że nie ma w tym kłamstwa, to raczej klasa będzie wymagać tego, by stanąć w obronie człowieka niesłusznie oskarżanego o fałsz. Z kolei jeśli facet chciał narobić szumu dla własnych korzyści, na co nic nie wskazuje, to powinien ponieść tego konsekwencje. Ciekaw jestem czy Xbox rozwiąże tę sprawę z należytą uczciwością.

Mój xox 3 razy trafiał na serwis. Czy staniesz w mojej obronie? 

14 minut temu, suteq napisał:

Mówi w filmie, że ludzie (różnej narodowości) wysyłali mu wiadomości z groźbami i życzyli mu, żeby MS zniszczył go za to. No nie wiem czy to jest racjonalne 'poddawanie w wątpliwość' czyjejś historii.

Ze strony forumka nic takiego nie miało miejsca. A co ktoś mu tam pisał to tego ja nie wiem, niech zgłasza do organów ścigania jakby co. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano (edytowane)

Nieporadny chłopaczek. Zrezygnował z kontaktu z supportem przez chat, bo po angielsku i czekał na drugi dzień, żeby na polska infolinie się dodzwonić. Idź baranie do sklepu jak zepsuta i oddaj albo drukuj etykietę i dzwon do ups po odbiór pudła. Sam powiedział, że jakiś polak, któremu  zepsuł się xbox, skontaktował się z nim, ale jego konsola już leci do MS. Je.bany będzie miesiąc to załatwiał, a potem się okaże, że jednak nie wysłał.

Edytowane przez 20inchDT
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

A swoją drogą dziwne jest to, że na tłicie napisał, że Xbox mu się zaczął fajczyć od tak zaraz po włączeniu w menu konsoli - a potem opowiada, że ograniczyła go ilość znaków... że co ? To mógł krótko opisać, że po kilku ha użytkowania xbox zagrzał się jak czajnik z wrzącą wodą i zaczął się dymić. Dziwne te wykręty.

Edytowane przez Gomlin
Opublikowano
3 minuty temu, 20inchDT napisał:

Nieporadny chłopaczek. Zrezygnował z kontaktu z supportem przez chat, bo po angielsku i czekał na drugi dzień, żeby na polska infolinie się dodzwonić. Idź baranie do sklepu jak zepsuta i oddaj albo drukuj etykietę i dzwon do ups po odbiór pudła. 

I gdzie wyśle bez dalszych instrukcji ze strony MS? Na ślepo żeby jeszcze dłużej sprawa się toczyła? A oddając do sklepu może nie otrzymać nowej konsoli jak sklep nie ma ich na stanie. 

 

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, suteq napisał:

I gdzie wyśle bez dalszych instrukcji ze strony MS? Na ślepo żeby jeszcze dłużej sprawa się toczyła? A oddając do sklepu może nie otrzymać nowej konsoli jak sklep nie ma ich na stanie. 

 

Jak to gdzie? Wchodzisz na stronę MS, zgłaszasz usterkę, a na maila dostajesz etykietę do wydrukowania i leci do Niemiec. W Polskich sklepach jest ich pełno, to daruj sobie tę gadkę.

Edytowane przez 20inchDT
  • Minusik 1
Opublikowano
6 minut temu, suteq napisał:

I gdzie wyśle bez dalszych instrukcji ze strony MS? Na ślepo żeby jeszcze dłużej sprawa się toczyła? A oddając do sklepu może nie otrzymać nowej konsoli jak sklep nie ma ich na stanie. 

 

Akurat w kwestii gwarancji to nic się nie zmieniło i nie trzeba znać jakiś specjalnych instrukcji ze strony Ms

Opublikowano

Usterka jest według chłopaka zgłoszona bo dostał numer sprawy ale dalej nie wiadomo na jakim ona jest etapie. Może takiej etykiety w ogóle nie ma do wygenerowania bo MS weryfikuje sprawę po tej całej imbie? 

 

Cytat

W Polskich sklepach jest ich pełno, to daruj sobie tę gadkę.

xD

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

Akurat w kwestii gwarancji to nic się nie zmieniło i nie trzeba znać jakiś specjalnych instrukcji ze strony Ms

Jak kiedyś zgłaszałem Xboksa na gwarę to przyjeżdżał do mnie kurier wezwany przez MS. Jak jest teraz? 

Opublikowano
2 minuty temu, suteq napisał:

Jak kiedyś zgłaszałem Xboksa na gwarę to przyjeżdżał do mnie kurier wezwany przez MS. Jak jest teraz? 

Tak samo

2 minuty temu, Donatello1991 napisał:

No i Xbox Polska mu wyśle nową konsolę, a starą weźmie na badania. No i co? Wyrok się wydało. Gościa na śmierć skazali, a tu jednak nie fejk i jest ogromny problem z przegrzewającymi się konsolami XSX. RROD v.2

Nie wiem czy to jakiś kolejny punkt twojej antyxboxowej krucjaty ale daruj sobie, konsola jest kilka dni na rynku, minęło zbyt mało czasu by ocenić skalę ewentualnego problemu, aktualnie rozmawiamy o pojedynczym przypadku chłopaczka z polski, który nie wiadomo nawet czy jest prawdziwy

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano
8 minut temu, suteq napisał:

Jak kiedyś zgłaszałem Xboksa na gwarę to przyjeżdżał do mnie kurier wezwany przez MS. Jak jest teraz? 

Tak samo, zgłaszasz i dostajesz etykietę, nikt tego jeszcze nie weryfikuje. 

Opublikowano

Ja żadnej etykiety nie dostawałem. xD

 

No ale to było dawno więc może teraz jest od razu z automatu. 

Opublikowano
25 minut temu, Shago napisał:

Pierwszy z brzegu: 

 


Zobacz na jego wielkość :) Jaki prąd poszedł na układ? Podali? To na filmiku, to stara konstrukcja. 
Podobnie jest w Ampli audio. Z tego co pamietam jak rozbierali XSX nie kojarzę takich elementów. 

Opublikowano

Może już zapomniałeś, normalnie wypełnia się formularz gwarancyjny online na końcu którego drukujesz etykietę kurierska, pakujesz konsole, naklejasz etykietę i znosisz konsole do punktu odbioru DHL lub czekasz na kuriera. 

  • Minusik 1
Opublikowano

w ogóle beka z tego momentu na filmie, jak zaczyna robić z siebie bohatera "być może uratowałem komuś życie" xD

Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

Może już zapomniałeś, normalnie wypełnia się formularz gwarancyjny online na końcu którego drukujesz etykietę kurierska, pakujesz konsole, naklejasz etykietę i znosisz konsole do punktu odbioru DHL lub czekasz na kuriera. 

Nigdy tego nie robiłem na stronie. Zawsze na infolinii Xboxa. 

 

No i fajnie że dają etykietę, a co jak ktoś nie ma jak wydrukować zwłaszcza teraz kiedy część biur oferujących takie usługi jest zamkniętych? IMO powinien być wybór na końcu czy sam drukujesz etykietę czy kurier ma od razu. 

Opublikowano
Godzinę temu, Rozi napisał:

Myślę, że jak ktoś płaci ponad 2 tysiące za sprzęt, to oczekuje niezawodności, a nie popsutego, dymiącego bubla. Każdy normalny kręciłby Małysza w internecie. 

 

:dynia:

 

po to masz gwarancje, zgłaszasz na stronie MS konsole, że się zje,bała po czym zabiera od ciebie ją kurier i tyle, po co robić tyle hałasu o usterkę? Koleś miał konto założone na tt w 2016 roku, którego nie używał i nagle wpadł na pomysł, że wrzuci filmik. Okej, dziwny zbieg okoliczności w którym zaczyna korzystać z tt tylko po to żeby pokazać dymiącego się xboxa. 

 

Ogólnie to wszystko jest ustawione przez sony, koleś dostał w łapę od Kaza Hirai a ta klitka to jakiś je,bany placeholder z ku,rwa drewnianymi skrzynkami i kablami zwisającymi przez pól pokoju 

Opublikowano
4 minuty temu, bluber napisał:

Ogólnie to wszystko jest ustawione przez sony, koleś dostał w łapę od Kaza Hirai a ta klitka to jakiś je,bany placeholder z ku,rwa drewnianymi skrzynkami i kablami zwisającymi przez pól pokoju 

Pewnie to jeszcze kuzyn @YETI

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...