Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

Opublikowano
17 minut temu, blantman napisał:

A tak przy okazji radzę zarejestrować pada na stronie ms mi pokazuje gwarancję do połowy listopada 2021. Pięknie ms to zawsze ma rozpisane a i Xbox series x w końcu u mnie wygląda jak xsx a nie jak Xbox one na stronie ;) dodali grafikę

 

Mi też tylko do listopada 2021, a mianowicie do 4. To pady mają tylko roczną gwarancję?

Edytowane przez Faka

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 213 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano

A pomyśleć, że kiedyś użytkownik kanabis pisał nawet dow(nene)nie i na temat. Lubiłem nawet czytać jego posty ale coś poszło nie tak.

Opublikowano

No ja ciebie kojarze tylko z jakiegos smętnego marudzenia , bezbekowych postow starego sfrustrowanego kawalera wiec niekoniecznie sie przejmuje ze odpadl mi taki fan :)

Opublikowano
55 minut temu, kanabis napisał:

Obstawiam ze chodzi o bardzo delikatna kwestie i o pewna rzecz na ktora mozna mowic tylko dobrze albo wcale na litere g. Wiesz jak napisalem zwrot "dla mnie" to juz jest moje subiektywne zdanie. Ale rozumiem nie mozna miec wlasnego zdania na ten temat. I ja skorzystalem z gamepassa przeciez bo na koniec generacji moglem sobie wszystkie exy ktore chcialem za grosze ograc wiec nie musisz juz plakac ze ktos brzydko o nim napisal

Juz dobrze

No nie, piszemy o awaryjności, a Ty jak mantrę powtarzasz kwestię Game Passa, co ma piernik do wiatraka w tym przypadku?

Opublikowano

 

6 minut temu, kanabis napisał:

No ja ciebie kojarze tylko z jakiegos smętnego marudzenia , bezbekowych postow starego sfrustrowanego kawalera wiec niekoniecznie sie przejmuje ze odpadl mi taki fan :)

Wszystko co napisales to prawda tylko kawalerem nie jestem już chyba od miesiąca ale fakt długo byłem. Ty to jednak umiesz czytać ludzi.

Opublikowano

Ja jestem z xboxem od początku, miałem każda konsole i każda jej rewizje i jedyny problem przez te wszystkie lata miałem z padem raz i tyle


natomiast ps3, ps4 coś chwile coś się działo albo sprzetowo albo systemowo 

Opublikowano
2 minutes ago, kubson said:

Ja jestem z xboxem od początku, miałem każda konsole i każda jej rewizje i jedyny problem przez te wszystkie lata miałem z padem raz i tyle


natomiast ps3, ps4 coś chwile coś się działo albo sprzetowo albo systemowo 

Natomiast u mnie jedyną konsola, która mi się zepsuła (nie liczę zajechanego ps2 z padniętym laserem, które miałem przez chwilę) był X360. Dostał RRoD mimo, że była to model Arcade Jasper. 

 

Póki co XSX działa wybornie i mam nadzieję, że tak zostanie. 

Opublikowano

Ja bez problemów na razie. Teraz zostawię konsole w instant on na jakis czas, zeby mi posiagala gierki i zobacze co bedzie. Super sprzecik.

Opublikowano
15 minut temu, MYSZa7 napisał:

No nie, piszemy o awaryjności, a Ty jak mantrę powtarzasz kwestię Game Passa, co ma piernik do wiatraka w tym przypadku?

Nie wiem moze dlatego ze 99,9% uzytkownikow xboxa ma rowniez gamepassa i w rozwazaniu jego awaryjnosii i potencjalnego kupna ciezko o tym nie wspomniec? Fajnie ze w poscie na a4 ktory w 99% dotyczyl awaryjnosci konsol ty wypatrzyles ten 1% zupelnie nic nie znaczacy punkt o gamepassie. 

Polecam odstawienie cw bo ja sie tam nie udzielam i nie mialem zamiaru tutaj kogokolwiek do czegokolwiek prowokowac. Przewrazliwiony jestes.

 

Z mojej strony koniec tematu. Szukasz zaczepki to idz do cw

Opublikowano

A idźcie w chooy z tym EURO. Od godziny stoję przy ladzie, a oni próbują znaleźć w ogóle jakieś dokumenty, faktury, cokolwiek, co pozwoliłoby przyjąć reklamację. Pokazałem faktury na mailu, ale i po nich nie mogą dojść. 

Oczywiście jak się uda to i tak na nową konsolę poczekam, mimo że na wejściu minąłem stertę XBOXów... 

Opublikowano

Nie oddadza ci od razu kasy? Bierz hajs, podejdz do nowego pudla z xboxem i kup po raz drugi xD

Opublikowano
1 minutę temu, Wredny napisał:

A idźcie w chooy z tym EURO. Od godziny stoję przy ladzie, a oni próbują znaleźć w ogóle jakieś dokumenty, faktury, cokolwiek, co pozwoliłoby przyjąć reklamację. Pokazałem faktury na mailu, ale i po nich nie mogą dojść. 

Oczywiście jak się uda to i tak na nową konsolę poczekam, mimo że na wejściu minąłem stertę XBOXów... 

To niezła reklama tego euro. 

Opublikowano

Obserwuje ten temat od kilku dni i nurtuje mnie jedna kwestia. Byłem przekonany do wzięcia Xboxa na raty, razem z Soundbarem, teraz widzę, że jednak jest trochę tych przypadków z wymianą konsol na nowe. Czy jak wezmę na raty konsolę z opłatą zaczynającą się w styczniu 2021 to w razie problemu z konsolą w ciągu 14 dni też będę mógł iść do sklepu i wymienić na nową? Wiem, że jak wezmę za gotówkę i zapłacę całość, to w razie czego idę do sklepu po zwrot pieniędzy i biorę kolejną, a jak to wygląda gdybym wziął na raty. Trochę się cykam. 

Opublikowano

Fajnie, niech do mnie jeszcze zadzwonią, bo z tym EURO to ciężko cokolwiek ustalić. 

Jestem już w domu, oczywiście z wadliwym klockiem, bo póki co nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. 

Będą się kontaktować... 

Opublikowano
Godzinę temu, lpcl napisał:

To niezła reklama tego euro. 

Nic mi nie mów, ostatnio chcialem w sklepie kupić tv, przy kasie płacąc kartą wyskakiwało mi, że nie można wykonać transakcji, gościu pyta czy mam jakiś limit, a ja tak na 10 tysięcy, po dlugiej walce dałem sobie spokój i wróciłem do domu. Myślę zamówię przez stronę, gdyż akurat chciałem mieć ten tv w tak atrakcyjnej cenie. Znów dochodzimy do momentu zaplaty, przekierowuję mnie do banku, gdyż potrzebne jest uwierzytelnienie, wszystko ok, więc wracamy do strony, ktora ma końcowo zatwierdzić kupno a tam wyskakuję błąd i znowu zonk, 3 razy probuje i nic. Byłem tak wkurzony, że za chwilę ucieknie mi taka okazja. Zrezygnowany siedzę, a żona mówi weź zrób przelew, na pewno jest taka opcja. Wtedy dopiero się udało, no i teraz czekam na 17 lstopada. Może akurat tego dnia byly jakieś problemy(straszne przeciążenia sieci) zapewne po informacji rzadu o ponownym zamknięciu galerii, ale tak czy inaczej niesmak pozostaje. 

 

Ps. Pomijam fakt jak pracownik sklepu robił zamowienie a tam wyskoczyło gdy się logował, że nie moze przeprowadzić transakcji, gdyż nie jest praciwnikiem sklepu, wtedy (pipi)lem, bo czekałem, aż dział techniczny mu pomoże. 

Edytowane przez czarek250885

Opublikowano

Poyebane to euro rtv, tak to jest, jak się przyjmuje głąbów do pracy i nie potrafią się brać za procedury reklamacyjne, bo jakieś papiery im zniknęły XD. Ku.rwa rozmiar qtasa też im podawać? Wystarczy pokazać wyciąg z banku, że zapłacona konsola w ich sklepie, a teraz czekaj, bo nie kumają cza cza cza. Przez takie badziewia, to człowiek się nie może nacieszyć konsolą.

Edytowane przez Faka

Opublikowano
16 minut temu, Faka napisał:

Poyebane to euro rtv, tak to jest, jak się przyjmuje głąbów do pracy i nie potrafią się brać za procedury reklamacyjne

No a kogo mają zatrudniać inżynierków, lekarzy,  notariuszy? No i podejrzewam, że to wina słabego wdrożenia, a nie jednostki ludzkiej.

Opublikowano

Ja wychodzę z założenia, że jednak na swoim stanowisku powinno się trochę ogarniać temat, a nie robić na odp.ierdol i utrudniać życie klientowi.

 

Polecam robić zadymę jak lecą w kulki. Brat brał w MM Series S, robili problem z wydaniem konsoli, bo ten pin nie przychodził. Mówili, że wysyłają i ma poczekać chwilę, a czekał 40 minut, wezwał kierownika, zadzwonił do centrali, pin przyszedł w 5 minut i jeszcze kupon na GP dostał, żeby pisemnej skargi nie złożył xd

Opublikowano

No ja po powrocie do domu zadzwoniłem od razu na infolinię i opisałem całą sytuację, domagając się zaznaczenia, że dziś próbowałem zwrócić wadliwy sprzęt (a licznik bije, 14dni leci) i życzę sobie wystawienia jasnych i przejrzystych dokumentów, które po przypisaniu do mojego konta, pomogą pracownikom sklepu fizycznego w identyfikacji mnie, jako właściciela sprzętu i osoby, która chce rozpocząć procedurę reklamacyjną.
Póki co dostałem tylko maila, że "zgłoszenie przyjęte" - jutro/pojutrze mają się kontaktować.
Musiałem zadzwonić, bo w sklepie wszystko było "na mordę" - koleś nic nie mógł zrobić, więc na koniec poprosił o moje imię i numer telefonu, napisał to na karteluszku i pewnie po moim wyjściu poszło w śmietnik.
 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.