bluber 1 183 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 44 minuty temu, 20inchDT napisał: Nie słuchaj go. Nie oddawaj na żadne gwarancje - w sklepie też. Kasa do łapy i bierz nową. No spoko niech idzie do euro a oni przyjmą to na gwarancje i tyle z tego będzie. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 13 minut temu, sajmon34 napisał: Ja nauczony doswiadczeniem nigdy w zadnym sklepie nic nie kupie z odbiorem osobistym. Wszystko kurier/paczkomat. Wtedy 100% pewnosc ze ma sie 14 dni na zwrot. Przecież forma odbioru nie na na to wpływu. Jedyna zależność to forma zakupu. Jak kupiłeś (zamówiłeś) w necie to masz 14dni. Na stronie Euro i innych sklepów jest opisana procedura + formularz zwrotu. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 2 minuty temu, bluber napisał: No spoko niech idzie do euro a oni przyjmą to na gwarancje i tyle z tego będzie. Jak się nie umie załatwić prostej sprawy, to tak to jest Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 (edytowane) @balon Przeczytales co napisalem? Zakupy przes strone internetowa z odbiorem osobistym sa traktowane nie jak zakupy na odleglosc gdzie przysluguje 14 dni na zwrot ale jak zakupy stacjonarne bezposrednio w sklepie. Zauwaz ze towar ktory sie zamawia przez neta w euro czy me ma status rezerwacja. I w tym caly myk. Edytowane 16 listopada 2020 przez sajmon34 2 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 5 minut temu, sajmon34 napisał: Przeczytales co napisalem? Zakupy przes strone internetowa z odbiorem osobistym sa traktowane nie jak zakupy na odleglosc gdzie przysluguje 14 dni na zwrot ale jak zakupy stacjonarne bezposrednio w sklepie. Bulshit, skąd takie info? Przecież nie raz tak robiłem i zwracałem czy w Euro czy inny sklepach, np ostatnio router w Euro. Zamówiony przez net, odebrany w sklepie, zasięg mi nie odpowiadał. Wypełniłem formularz zwrotu, odesłałem, po 2-3 dniach miałem hajs na koncie. Tak samo teraz z konsolą. Nie dostałem nawet od sklepu paragonu. Odebrałem konsole i po 10 min dostałem e fakturę. Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 7 minut temu, balon napisał: Bulshit, skąd takie info? Przecież nie raz tak robiłem i zwracałem czy w Euro czy inny sklepach, np ostatnio router w Euro. Zamówiony przez net, odebrany w sklepie, zasięg mi nie odpowiadał. Wypełniłem formularz zwrotu, odesłałem, po 2-3 dniach miałem hajs na koncie. Tak samo teraz z konsolą. Nie dostałem nawet od sklepu paragonu. Odebrałem konsole i po 10 min dostałem e fakturę. Regulamin euro: Zakup towaru w sklepie fizycznym po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 regulaminem sklepu internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.) Natomiast euro ma program że można oddać nawet do 30 dnia ale tylko nieużywany sprzęt. 1 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 2 minuty temu, kislawa napisał: Regulamin euro: Zakup towaru w sklepie fizycznym po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 regulaminem sklepu internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.) Ale rezerwacja to coś innego niż zamówienie. Rezerwacja to jak towar jest na stanie w sklepie czyli należy do danej placówki, przeszedł przez jej magazyn i sobie bookujesz, odbierasz nawet za chwilę w salonie, gdzie dostajesz paragon z kasy fiskalnej sklepu. Co innego jak coś zamawiasz i odbierasz za 2-3 dni jak dojdzie do sklepu. Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Teraz, balon napisał: Ale rezerwacja to coś innego niż zamówienie. Rezerwacja to jak towar jest na stanie w sklepie czyli należy do danej placówki, przeszedł przez jej magazyn i sobie bookujesz, odbierasz nawet za chwilę w salonie, gdzie dostajesz paragon z kasy fiskalnej sklepu. Co innego jak coś zamawiasz i odbierasz za 2-3 dni jak dojdzie do sklepu. No niestety, ale w euro to tak nie działa, każde zamówienie z odbiorem w sklepie nazywa się REZERWACJA Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Nieeeeee. No przecież 2 tyg temu tak router zwracałem. Na XSX po odbiorze ze sklepu nie dostałem od nich paragonu, tylko z centrali fakturę. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Tzw dobra wola sklepu. U mnie byl z tym klopot. Cytuj
Sebas 1 577 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 W euro można zarezerwować i dokonać zakupu w sklepie albo zakupić na stronie i odebrać osobiście. Dwie osobne procedury. Skończcie już. 1 Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Widocznie przyjęli to jako zwrot w ramach programu Zakupy bez obaw, ale ogólnie to nie możesz oddać używanego sprzętu ramach tego programu. Ja kupiłem u nich soundbar właśnie aby sprawdzić czy będzie ok no i zostałem po weekendzie ze sprzętem za 4799zł z którego nie byłem zadowolony, bo "no ale odbiór w sklepie to nie internet", a w ramach zwrotu bez obaw nie przyjmiemy bo używany Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Teraz, sajmon34 napisał: Tzw dobra wola sklepu. U mnie byl z tym klopot. Ale ja nie zwracałem do sklepu. Wypełniłem formularz ze strony, odesłałem i wsio. 3 minuty temu, Sebas napisał: W euro można zarezerwować i dokonać zakupu w sklepie albo zakupić na stronie i odebrać osobiście. Dwie osobne procedury. Skończcie już. Dzięki za pomoc Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 A to ja nie wiem, mają bardzo nieprzejrzyste zasady uznawania zwrotów w każdym razie Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Masz formularz, zwrotu. Wypełniasz, odsyłasz sprzęt i zwracają hajs. Nic skomplikowanego, tylko trzeba pamiętać, że rezerwacja =//= zakupowi. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 (edytowane) No ale po co ta dyskusja przecież napisał że przyzwyczaił się do "swojego klocuszka" więc raczej go nie odda. Edytowane 16 listopada 2020 przez devilbot 1 Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 przyzwyczajenie do swojego klocuszka brzmi jak ładne określenie zatwardzenia Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Sorry, on napisał że " zżył się z klocuszkiem" Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Ale żeś Wredny rozbujał temat. A tak serio to współczuję kopania się ze sklepem. Jeden z powodów, dla których nie kupuję sprzętu na premierę. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Tak naprawdę ten temat jest tylko o jednym jedynym przypadku awarii konsoli u Wrednego, a ten jak wiadomo nigdy marki nie szanował. 3 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Ktoś wejdzie na forum i zobaczy 17 stron tematu to pomyśli, że Xbox nie działa nikomu 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Jeszcze Ins miał problem, ale napisał o tym jednego posta, oddał konsole na gwarancje i po temacie. Cytuj
Mike 97 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 (edytowane) Wredny podawał kiedy wyprodukowana jego sztuka? 17 minut temu, LukeSpidey napisał: Ale żeś Wredny rozbujał temat. A tak serio to współczuję kopania się ze sklepem. Jeden z powodów, dla których nie kupuję sprzętu na premierę. Jakby po premierze nikomu już nie trafił się wadliwy egzemplarz. Edytowane 16 listopada 2020 przez Mike Cytuj
Mike 97 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 2 godziny temu, bluber napisał: (...)mając gwarancje door2door od MS przez 2 lata trzeba z niej korzystać a nie bawić się w jakichś pośredników (i nie oddawaj jej w twoim oryginalnym pudle od xboxa bo już go nie dostaniesz) To jest akurat debilizm. Oryginalne pudło ma wytłoczki, to w czym to odsyłać - w kartonie po bananach wyłożonym wytłaczankami po jajkach? Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 16 listopada 2020 Opublikowano 16 listopada 2020 Dobra, przekonaliście mnie. Rejestruję konsolę na stronie MS, bo z Euro nie chce mi się użerać. Poczekam jednak na ten update i wtedy się zobaczy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.