Wredny 9 556 Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 8 minut temu, Edzio666 napisał: W moim przypadku wystarczyło w Euro napisać (na miejscu przy kasie) takie pismo, że chce oddać sprzęt. Twoje dane, numer paragonu i dwa zdania. Bez podawania powodu zwrotu. Oni to gdzieś 'wyżej' musieli wysłać. Za dwa dni zadzwonili, że można przyjść i oddać. Kasa do ręki i kupiłem od razu nowy (tyle, że już nie w Euro). Jeśli masz konto na stronie Euro to przypinasz pod nie paragon i wtedy masz 30 dni na zwrot, a jak nie to masz 15 dni (więc jeszcze się załapujesz). Warto się pomęczyć, dostać zwrot i kupić NOWĄ konsolę niż wysyłać na serwis i dostać naprawianą. Nie mam paragonu, bo do paczki kurierskiej takich rarytasów nie dołączają. Mam faktury na mailu (trzy różne, w tym korygującą ze zwrotem kasy, bo pewnie takie muszą wystawiać, jak się zmienia zamówienie z odbioru osobistego na kuriera) i żadna z nich nie przechodziła w systemie, gdy próbowałem oddać konsolę w sklepie stacjonarnym. No i jak widać na załączonym powyżej obrazku - ich system już stwierdził, że 2 tygodnie minęły, więc formularza zwrotnego przez stronę nie wypełnię. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 1 minutę temu, krzysiekp392 napisał: u mnie w mediaexpert jest lux, oddałem monitor, bo przeszkadzało mi smużenie, wymieniłem tv bo przeszkadzał mi banding, zero problemów Nie no. Spoko. Ale człowiek kupuje sprzęt, podmiat ma taką samą nazwę, mają wszystkie papiery a mówią że nie mogą nic zrobić. No przecież sami piszą że mają bałagan w papierach. Trzeba iść, być wrednym, narobić wsi. Tymbardziej że mówimy o zwykłej wymienię. No i jeszcze to stwierdzenie że minął termin zwrotu jak konsola miała premierę 10 a na zwrot jest 14 dni. Na sklepie nie mogą przyjąć bo zakup przez internet a internetowo zwrotu nie zrobisz bo odebrane na sklepie. Walą w chooya aż piszczy. Każda sprawę mogą załatwić poza systemem. Cytuj
messer88 6 480 Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 14 minut temu, Szymek napisał: Trzeba iść, być wrednym Cytuj
Gość Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 38 minut temu, Szymek napisał: Nie no. Spoko. Ale człowiek kupuje sprzęt, podmiat ma taką samą nazwę, mają wszystkie papiery a mówią że nie mogą nic zrobić. No przecież sami piszą że mają bałagan w papierach. Trzeba iść, być wrednym, narobić wsi. Tymbardziej że mówimy o zwykłej wymienię. No i jeszcze to stwierdzenie że minął termin zwrotu jak konsola miała premierę 10 a na zwrot jest 14 dni. Na sklepie nie mogą przyjąć bo zakup przez internet a internetowo zwrotu nie zrobisz bo odebrane na sklepie. Walą w chooya aż piszczy. Każda sprawę mogą załatwić poza systemem. Tak tylko napisałem, żeby się "pochwalić", że na szczęście nie muszę korzystać z takich ostatecznych rozwiązań, ale współczuję, oczywiście to zależy od konkretnych ludzi pracujących w markecie i jak się trafi na gościa który łaskę robi, że pracuje, to tak jest. Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 Godzinę temu, Edzio666 napisał: Warto się pomęczyć, dostać zwrot i kupić NOWĄ konsolę niż wysyłać na serwis i dostać naprawianą. K#rwa, przez ten tekst znów się z nimi użeram (bo oczywiście masz rację, że lepiej dostać nówkę niż spawaną używkę). Zadzwoniłem na infolinię, tam nie mają pojęcia, skąd ten burdel i czemu sklep nie może mnie obsłużyć z tym numerem faktury, no i babka poleciła mi napisanie maila i opisanie mojej sytuacji, co też uczyniłem i teraz czekam na kontakt. Będzie wojna Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 Rób znalezisko na wykopie, będzie płomień, bo my lubimy yebać takie firmy, co utrudniają klientom. Gwarantuję, że euro już się odezwie i zmienią konsolę po tej akcji wykopu. Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 21 listopada 2020 Opublikowano 21 listopada 2020 5 godzin temu, kislawa napisał: Odinstaluj grę i wejdź do sklepu ms i tam zainstaluj. Gra Ci się pobierze wtedy w całości. Dodatki będziesz mógł zainstalować później. Miłościwy Panie dzięki za cynk, działa! 1 Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 22 listopada 2020 Opublikowano 22 listopada 2020 Przedwczoraj pograłem trochę w nowego coda i wszystko super. Wczoraj gra zaczęła chodzić mniej płynnie a przez cały dzień 4 hard resety konsoli. Dodatkowo Xbox przestał się lubić z moim wifi i okazjonalnie postanawia wywalić komunikat że wifi nie ma. Cytuj
Lindros 0 Opublikowano 22 listopada 2020 Opublikowano 22 listopada 2020 Siema, zastanawia mnie czy taka rzecz jest normalna - gram sobie na konsoli kilka godzin, konsola jest lekko ciepła i oczywiście w trakcie gdy konsola jest włączona działa wiatrak.Po wyłączeniu konsoli wiatrak ciągle pracuję, nawet po godzinie czy dwóch. Pomyślałem, że pewnie ma jakieś zabezpieczenie by ochłodziło konsole jeszcze po wyłączeniu. Jednak zastanawia mnie bardziej inna rzecz, konsola wyłączona przez noc, ale ciągle podłączona do kontaktu nad ranem jest ciepła. Pochylająć się nad nią słyszę jakby coś tam bardzo cicho pracowało. Odłączyłem konsole z listy i podłączyłem po inną i nagle zaczął pracować wiatrak. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 22 listopada 2020 Opublikowano 22 listopada 2020 Przestaw w opcjach tryb z Instant-on na Oszczędzanie energii. 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 22 listopada 2020 Opublikowano 22 listopada 2020 1 hour ago, kislawa said: Przedwczoraj pograłem trochę w nowego coda i wszystko super. Wczoraj gra zaczęła chodzić mniej płynnie a przez cały dzień 4 hard resety konsoli. Dodatkowo Xbox przestał się lubić z moim wifi i okazjonalnie postanawia wywalić komunikat że wifi nie ma. wina leży po stronie Activision, coś popsuli w ostatnim patchu 1 Cytuj
Lindros 0 Opublikowano 23 listopada 2020 Opublikowano 23 listopada 2020 Siema, czy ktoś z Was gra w fife 20? Ja właśnie próbuję, gram mecz onilne i nagle wyrzuca mnie do startu. Czy u Was jest tak samo? Czy Xbox naprawi to jaką aktualizacją? Ktos coś wie?Siema, czy ktoś z Was gra w fife 20? Ja właśnie próbuję, gram mecz onilne i nagle wyrzuca mnie do startu. Czy u Was jest tak samo? Czy Xbox naprawi to jaką aktualizacją? Ktos coś wie? Z PESem 2021 jest inna rzecz, tam też wyrzuca, ale nie z całej gry, podobno Konamii z tym walczy. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Grałem kilka godzin w Fifa 20 - tryb Sezony i fabuła Volta bez żadnych problemów. Cytuj
Lindros 0 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Godzinę temu, Czoperrr napisał: Grałem kilka godzin w Fifa 20 - tryb Sezony i fabuła Volta bez żadnych problemów. a jak z Ultimate Team? Bo właśnie tam takie cuda mi się działy. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Nie chce mi się grać w Ultimate Team ale podejrzewam, że też będzie bez problemów. Generalnie próbowałem kilkanaście tytułów i ani razu mi się konsola nie wywaliła do systemu. Może przeinstaluj Fifę. Cytuj
Lindros 0 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 4 minuty temu, Czoperrr napisał: Nie chce mi się grać w Ultimate Team ale podejrzewam, że też będzie bez problemów. Generalnie próbowałem kilkanaście tytułów i ani razu mi się konsola nie wywaliła do systemu. Może przeinstaluj Fifę. Ok, tak też zrobię. Może też dzieje się tak, że na koncie na którym gram nie mam game passa ultimate, mam go na drugim koncie, ustawiłem go jako domowa i tak śmiga na wszystkich kontach na Xboxie. Czasami na innych kontach nie wykrywa game passa od razu, trzeba przelogować się na konto z wykupioną subskrypcją i ponownie się przelogować. Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Mój XSX dzisiaj jedzie do oddania. Samoczynne wyłączanie przy ACV, FH4 i G5 przy czym jeszcze w Assassina szło pograć około 10minut na raz, tak Forza i Gearsy nawet się nie odpalały. Co ciekawe w Diablo3 i Crysisa grałem po około godzinie i nic się nie działo. No cóż majkrosofcie, zawiodłem się. 1 Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Jakby to zaśpiewał Czesław - "Mam tak samo, jak Ty..." Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Ale tylko do momentu wyłączania konsoli, bo chyba jeszcze jej nie wysłałeś na gwarancję? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 A jaka jest procedura? Oddajecie do sklepu i oddają hajs, czy konsola jedzie do MS na serwis? Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Ciekawe czy problem jest z hardware (wyłączanie się w bardziej wymagających grach w tym przypadku, może przegrzanie?), czy też coś nie tak z softem - wtedy tego typu problemy powinny stawać się coraz rzadsze wraz z kolejnymi aktualizacjami. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 A była już jakaś aktualizacja czy na razie jedziemy na tej day1? Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Tak, właśnie trochę dziwne, że nic jeszcze nie wrzucali. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 24 listopada 2020 Opublikowano 24 listopada 2020 Na pewno? dałbym głowę że w menusach widziałem gdzieś jakieś aktualne daty co do aktualizacji systemowych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.