Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój kumpel wczoraj odebrałem świeżego series X i ma problem. Non stop jest wywalany z Xbox live, połączenie kablowe. Zrywa co chwilę. Na PS4 działał internet bez problemu. Konsola zwipeowana, kabel ethernet wymieniony i to samo. Jakieś pomysły? Napisał mi że jak uszkodzona konsola to chuj go strzeli 

Opublikowano

Co do QR działa Wam to z Assassinem? Jak z grami z ssd śmiga mi dobrze, tak z Assassinem ni hooja. Na początku odpalało jednka i tak gra się zawieszała po 10-15 sek, teraz w ogóle nie działa.

 

 

Nie wiem czy to Assassin czy w ogóle gry z płyty coś świrują?

Opublikowano

Musza dopracować trochę software, chociaż przyznam ze u mnie jakichś większych akcji nie ma, czasem nie włączy się QR albo gra się „zrestartuje” ale przy obecnych prędkościach uruchamiania i działania jakoś kompletnie mnie to nie rusza.

Opublikowano

Na razie jakoś to QR mnie nie przekonuje, ostatnio BF1 włączyło się niby z QR i po paru minutach wywaliło do dasha. Po normalnym włączeniu zero problemów. Jest potencjał jak to dopracują, ale na tę chwilę zysk czasu niewielki (do tego często i tak trzeba łapać tryb online od nowa), a potencjalnie pojawiają się problemy.

Opublikowano

Żadna gra online nie będzie raczej wspierała QR bez problemu, bo  to sie kłóci z samym wymogiem bycia online podczas rozgrywki.

Podobnie było z grami, które wymagaja zalogowania na poprzedniej generacji, gdy korzystało się z trybu czuwania

Opublikowano

Ej pany o chuj tu chodzi - grałem z godzinę dziś, wyłączyłem assasina, przychodzę po 2h I włączam konsole znowu, a tu żadna płyta nie działa z konsola... ani AC, ani DR3. po 20 minutach walki zrobiłem hardreset system i dopiero ruszylo.

Wtf?

Opublikowano

A czy ma ktoś tak, że po wyłączeniu samego pada, i próbie włączenia go po np. 30 minutach, pad nie łączy się z konsolą i trzeba robić reset? Nawet jak wyłączę wtedy konsole i z pada ją włącze, to pad i tak nie działa. 

Jeśli go wyłączę i włączę od razu to nie ma problemu, ale po kilkunastu minutach, pad z konsolą coś u mnie nie chce funkać. 

Opublikowano
5 godzin temu, maciekww28 napisał:

Te trochę to już mogłeś poczekać 

 

A skąd ja miałem wiedzieć, kiedy coś wypuszczą? I czy będzie zawierać to, o co mi chodzi? :dunno:

Nie było żadnego "znamy problem i jak najszybciej postaramy się przygotować łatkę", więc jak tylko Pinokio otworzył sklepy to zaniosłem, bo każdy dzień zwłoki to kolejny problem ze strony sprzedawcy. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Wredny napisał:

 

A skąd ja miałem wiedzieć, kiedy coś wypuszczą? I czy będzie zawierać to, o co mi chodzi? :dunno:

Nie było żadnego "znamy problem i jak najszybciej postaramy się przygotować łatkę", więc jak tylko Pinokio otworzył sklepy to zaniosłem, bo każdy dzień zwłoki to kolejny problem ze strony sprzedawcy. 

Ale kasy oddać nie chcieli? 

Opublikowano

Nope, bo wciąż burdel w systemie i niby interwencja informatyka wymagana. 

Postałem znowu z godzinę, kierownik nic nie potrafił zaradzić, więc wypełniłem papierowy formularz reklamacyjny, zaznaczyłem "rękojmia", w rubryce "żądanie" (czy jakoś) wpisałem "wymiana sprzętu na nowy (preferowane)" lub "zwrot pieniędzy". 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...