Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Faktycznie niezły burdel tam mają, będę pamiętał żeby tam nic nie kupować. 

Opublikowano

Osrałem się trochę jak włączyłem konsolę i czarny ekran :obama: Przełączałem różne ustawienia, włączałem i wyłączałem konsolę/tv i nic. Podpiąłem do innego tv i obraz jest, wracam do soniacza i znowu działa. Jebane sony:lapka: Trzeba zrobić update fw, ale już się boję czy jakiegoś innego buga nie wprowadzili.

Opublikowano (edytowane)

no właśnie ja myślę jakiego sobie kupić na czas wymiany, myślę nad Elite 2 nawet... bo w sumie bryła z One mi lepiej leży w łapie

Edytowane przez Lokomotywa
Opublikowano
29 minutes ago, Emtebe said:

Ile by trwała wymiana takiego pada? Lepiej chyba na jej czas kupić sobie drugiego nie czekać aż naprawią?

No raczej tak, każdemu przydadzą się dwa pady, jak nie na granie na dwa pady lub boostowanie osiągnięć, to na takie sytuacje. Za dawnych czasów nie trzeba było odsyłać, ale zrobiono z tego "sposób na darmowego pada" i się skończyło.

Opublikowano (edytowane)

Mi po ostatniej aktualizacji przestała działać funkcja CEC czy jak tam to się mówi. Ze mi TV się włącza razem z konsolą. Przed aktu. działało, w ustawieniach konsoli jak i TV funkcja włączona. TV to LG C8.

 

Edytowane przez Kaczi
Opublikowano

Hej, czy mieliście już tą aktualizację bo ja nic takiego ostatnio nie miałem? W sumie nie man żadnych problemów ale chciałem zmienić sobie motyw w dashu 

Opublikowano
28 minut temu, 20inchDT napisał:

wejdz do ustawień i sprawdź ręcznie czy jest do ściągnięcia.

No chyba będę musiał tak zrobić. 

Opublikowano (edytowane)

@Michał102

Preferences -> Notifications
Możesz wyłączyć powiadomienia całkiem albo zmienić ich miejsce wyświetlania (np. żeby zamiast tekstu zasłaniały hud :banana:)

Edytowane przez Gość
Opublikowano
W dniu 3.12.2020 o 09:08, Kaczi napisał:

Mi po ostatniej aktualizacji przestała działać funkcja CEC czy jak tam to się mówi. Ze mi TV się włącza razem z konsolą. Przed aktu. działało, w ustawieniach konsoli jak i TV funkcja włączona. TV to LG C8.

 

U mnie to samo. Konsola podpięta do samsunga. Przed aktualizacją działało teraz muszę z pilota przełączyć się miedzi kanałami. 

Opublikowano
W dniu 3.12.2020 o 09:08, Kaczi napisał:

Mi po ostatniej aktualizacji przestała działać funkcja CEC czy jak tam to się mówi. Ze mi TV się włącza razem z konsolą. Przed aktu. działało, w ustawieniach konsoli jak i TV funkcja włączona. TV to LG C8.

 

 

2 minuty temu, des3 napisał:

U mnie to samo. Konsola podpięta do samsunga. Przed aktualizacją działało teraz muszę z pilota przełączyć się miedzi kanałami. 

też mam telewizor Samsunga i u mnie to cały czas działa

Opublikowano
1 godzinę temu, ASX napisał:

 

też mam telewizor Samsunga i u mnie to cały czas działa

Ok, dzięki za info. Sprawdzę na spokojnie ustawienia. Może jakieś opcje po aktualizacji wróciły do ustawień fabrycznych i trzeba je znów ręcznie zmienić. 

Opublikowano

Telewizor Sony, konsola Microsoftu i jak wciskam X na padzie to mi się TV włącza :banderas: piękna współpraca. 

 

Ostatnio miałem dziwny motyw, gram w spokoju w Valhalle podłączone słuchawki kablem do Pada i nagle pad zwariował. Kamera zaczęła kręcić się wokół postaci i pad się wyłączył. Ok. Więc wciskam X i pad się włączył, pograłem chwile i znów to samo. Zczaiłem że to akumulatorki wysiadły :) zmieniłem na drugi zestaw i problem znikł. 

 

Od czasu zakupu konsoli czyli 10.11.20 nie mam z nią żadnych problemów. Sztos :xboss:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.12.2020 o 08:47, Wredny napisał:

Nope, bo wciąż burdel w systemie i niby interwencja informatyka wymagana. 

Postałem znowu z godzinę, kierownik nic nie potrafił zaradzić, więc wypełniłem papierowy formularz reklamacyjny, zaznaczyłem "rękojmia", w rubryce "żądanie" (czy jakoś) wpisałem "wymiana sprzętu na nowy (preferowane)" lub "zwrot pieniędzy". 

 

Ja również oddałem swoją konsolę do Euro na rękojmię i żałuję do dziś :D

Reklamacja złożona 13.11, 27.11 odpowiedź o nieuznanej reklamacji, oczywiście nie znaleźli usterki, którą zgłosiłem, załączyłem nawet film obrazujący problem. I do dziś czekam na zwrot sprzętu (zaznaczyłem, że nie chcę naprawy tylko wymiany na nową). Na maile z żądaniem podania terminu zwrotu mojego sprzętu nie odpisują. Na stronie jest status, że weryfikuje autoryzowany serwis producenta. No cyrk normalnie. Już bym wolał na gwarancję oddać niż do nich. Czekam do końca tygodnia, później napiszę pismo do nich i do rzecznika praw konsumentów.

 

Edit. Dodam jeszcze, że przy oddawania sprzętu gość z obsługi chciał wpisać w opisie stanu: rysy i otarcia. Oczywiście konsola igła, 3 dni z niej korzystałem. Na moje pytania gdzie on widzi te rysy nie potrafił odpowiedzieć, za 3 razem pokazał mi ślady jego palców jak wyciągał konsolę z pudełka...

Edytowane przez A_Bogush
  • Smutny 1
Opublikowano
1 minutę temu, Edzio666 napisał:

Dzisiaj wyszedł... po prawie miesiącu patch do Cold Wara.

Konsole przestały się w końcu wyłączać przy włączonym Ray Tracingu.

 

 

u mnie nie chce teraz odpalić multi xDDD

Opublikowano
On 12/7/2020 at 12:54 PM, des3 said:

U mnie to samo. Konsola podpięta do samsunga. Przed aktualizacją działało teraz muszę z pilota przełączyć się miedzi kanałami. 


wylaczylem całkowicie konsole uruchomiłem ponownie  i potem przełączyłem w tryb uśpienia i znowu włączyłem i zadziałało 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...