Wredny 9 580 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 @bluber Tweeter jest niestety ograniczony i mało można w takim tweecie zamieścić z powodu ograniczenia znaków. Sęk w tym, że ja nigdy żadnej zgody na naprawę nie wydałem - moimi żądaniami były "wymiana sprzętu na nowy" i "zwrot pieniędzy". Z dupy wzięli sobie jakąś naprawę (a jak kolega wcześniej pisał - to jakieś czeskie warsztaty do naprawy pralek, a nie żaden serwis MS). Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 (edytowane) Kasy Ci nie oddadzą, bo to odstąpienie od umowy. Sprzedawcy korzystają z tego na samym końcu- ostateczność. Możesz ŻĄDAĆ kasy, jak towar NAPRAWIONY znowu ulegnie awarii. Ofcoz PL prawo to jakbyś mentalnie wszedł boso w pokrzywy. Możesz żądać zwrotu kasy przy 1 ataku w przypadku gdy wada towaru jest istotna. Ale tutaj sprzedawca korzysta ze swojego prawa i oferuję Ci naprawę. Ale przy drugim razie, jak żądasz kasy, to już nie może odmówić. Ogólnie nie idą Tobie na rękę i jadą po najniższych możliwych kosztach. Odpisali i wyjaśnili. Musisz mieć dobrego kolesia obeznanego w prawie i w tych art. Tam trzeba dobrego meila wysmażyć. Pytanie czy masz czas, chęci i siły na to. i jeżeli w reklamacji nie wyraziłeś chęci naprawy o którym napisał Jakub, to dzwoń tam i wyjaśniaj. Edytowane 10 grudnia 2020 przez iluck85 Cytuj
Bzduras 12 582 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Trzeba było wysłać do MSu a nie pierdolić się z jakąś januszerką. Teraz znów 20 stron tematu o Euro i jednej sztuce konsoli będzie... 3 Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Trzeba było zostać przy sonce! Ryszard Wredny: Skazany na sonkę! 1 Cytuj
yaczes 14 484 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Lider rynku rtv i agd w Polsce! Cytuj
Boomcio 4 076 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 12 godzin temu, Dave Czezky napisał: Lider rynku rtv i agd w Polsce! Czeski, jak się odpalił na konkurencję Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Jakiś kolo na FB Euro RTV w kwestii PS5 napisał komentarz: Widzę, że sprzedaż tylko takiej ilości PS5 jaką macie, przerasta was tak samo jak reklamacja nowego Xboxa. Niedość, że odrzucacie reklamacje konsoli do gier, na której nie można tak naprawdę grać, bo konsola się wyłącza, tak też nie potraficie 2 tygodnie po decyzji odesłać jej z powrotem i zbywacie klienta, że sprawa została przekazana opiekunowi reklamacji, który zareaguje i się ze mną skontaktuje, a tu po 3 dniach roboczych dalej żadnego maila nie ma... Bardzo słabe to z waszej strony Cytuj
Bzduras 12 582 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Trochę ten użytkownik taki wredny, zgaduję. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Wredny w końcu wpadnie w jakiś stan maniakalno depresyjny i gotowy będzie sabotować te euro. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Cholera ostatnio zauważyłem, że mój napęd też mocno hałasuje, trochę to nawet śmieszne, bo jak się rozkręci to parę minut to trwa, w sumie zastanawiam się czy to nie wina pionowego ustawienia, może jakieś luzy tam są i dlatego jak płyta się rozpędzi to napęd zaczyna drgać. Tylko zaczyna świrować jak płyta jest zostawiona w napędzie, tj. przy włączaniu i wyłączaniu. Na wszelki wypadek teraz wyjmuję. XsX wersja digital only. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Ja już na One X nie trzymałem płyty w napędzie, kiedy nie grałem akurat w nic na płycie. I tak dzisiaj jest luksus. Pamiętam wczesne czasy 360, kiedy napęd chodził bez przerwy, a dodatkowo mój drugi egzemplarz miał źle spasowaną blendę tacki na napęd, która dotykała reszty obudowy i wpadała w drgania, więc wkładałem w szparę kawałek papieru. Cytuj
Gość Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Gdybym miał internet godny 2020 roku to już dawno całkowicie zrezygnowałbym z napędu, a tak muszę się wspomagać niestety. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 Na xboxie nie ma za bardzo wyboru jak ktoś chce series X i tak. Dla mnie spoko wersje digital, tylko jeszcze żeby nie wychodziły czasem drożej niż wersje pudełkowe, które do tego można odprzedać. Dobra, koniec offtopu. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Mustang napisał: Na xboxie nie ma za bardzo wyboru jak ktoś chce series X i tak. Dla mnie spoko wersje digital, tylko jeszcze żeby nie wychodziły czasem drożej niż wersje pudełkowe, które do tego można odprzedać. Dobra, koniec offtopu. Na one x to płyty miesiącami były w napędzie, ale tutaj strach bo jakby szlifierkę ktoś włączył. Z tego digital to się nabijam, bo może ja mam xsx digital bo napęd dostaje kota. Najcichsza konsola i najgłośniejszy napęd DVD ever w jednym, ms znów dostarczył. Przynajmniej nie muszę się napierdalać z EURO. Edytowane 14 grudnia 2020 przez lpcl Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 @Wredny ja mam podobny problem, ale odkryłem jego źródło - słuchawki. Po prostu muszę je włączać po uruchomieniu konsoli i wyłączać przed uśpieniem Xboxa. W przeciwny razie dzieją się cuda. Padł tracił połączenie z konsolą, albo Xboxa sam się odpalał. 1 Cytuj
Gość Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 2 godziny temu, lpcl napisał: Cholera ostatnio zauważyłem, że mój napęd też mocno hałasuje, trochę to nawet śmieszne, bo jak się rozkręci to parę minut to trwa, w sumie zastanawiam się czy to nie wina pionowego ustawienia, może jakieś luzy tam są i dlatego jak płyta się rozpędzi to napęd zaczyna drgać. Tylko zaczyna świrować jak płyta jest zostawiona w napędzie, tj. przy włączaniu i wyłączaniu. Na wszelki wypadek teraz wyjmuję. XsX wersja digital only. Mam tak samo, ale problem chyba nie jest mechaniczny tylko amortyzacja coś średnio działa w ustawieniu pionowym - spróbuj podnieść o konsolę o milimetr w górę gdy jest płytka w środku i nagle wszystko cichnie, więc ten nakurwiator to w zasadzie drgania mebla na którym stoi konsola. W ustawieniu poziomym w ogóle problemu nie ma. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 22 minuty temu, eskopado napisał: Mam tak samo, ale problem chyba nie jest mechaniczny tylko amortyzacja coś średnio działa w ustawieniu pionowym - spróbuj podnieść o konsolę o milimetr w górę gdy jest płytka w środku i nagle wszystko cichnie, więc ten nakurwiator to w zasadzie drgania mebla na którym stoi konsola. W ustawieniu poziomym w ogóle problemu nie ma. Właşciwie to chyba masz rację bo to chrobotanie to raczej nie z napędu. Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 W dniu 11.12.2020 o 19:55, iluck85 napisał: Jakiś kolo na FB Euro RTV w kwestii PS5 napisał komentarz: Widzę, że sprzedaż tylko takiej ilości PS5 jaką macie, przerasta was tak samo jak reklamacja nowego Xboxa. Niedość, że odrzucacie reklamacje konsoli do gier, na której nie można tak naprawdę grać, bo konsola się wyłącza, tak też nie potraficie 2 tygodnie po decyzji odesłać jej z powrotem i zbywacie klienta, że sprawa została przekazana opiekunowi reklamacji, który zareaguje i się ze mną skontaktuje, a tu po 3 dniach roboczych dalej żadnego maila nie ma... Bardzo słabe to z waszej strony W dniu 11.12.2020 o 20:17, Bzduras napisał: Trochę ten użytkownik taki wredny, zgaduję. W dniu 11.12.2020 o 21:51, lpcl napisał: Wredny w końcu wpadnie w jakiś stan maniakalno depresyjny i gotowy będzie sabotować te euro. Ej, ej! To nie ja - serio - żadnego komentarza na ich stronie, a tym bardziej FB nie zostawiałem - tylko na twitterze ich oznaczyłem i tyle. Ale to pokazuje, że nie jestem u nich jedyny (zresztą wiem o przynajmniej dwóch ziomkach z FB, którzy mają podobny problem, zarówno z konsolą, jak i ze sklepem - jesteśmy w kontakcie i dajemy sobie znać, jak tam brak postępów). 3 Cytuj
czarek250885 322 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 42 minuty temu, Wredny napisał: Ej, ej! To nie ja - serio - żadnego komentarza na ich stronie, a tym bardziej FB nie zostawiałem - tylko na twitterze ich oznaczyłem i tyle. Ale to pokazuje, że nie jestem u nich jedyny (zresztą wiem o przynajmniej dwóch ziomkach z FB, którzy mają podobny problem, zarówno z konsolą, jak i ze sklepem - jesteśmy w kontakcie i dajemy sobie znać, jak tam brak postępów). O Panie to ty jeszcze z tym tematem się bujasz? Byłem pewien, że już ciurasz na nowym sprzęcie. Ja ostatio też im kilka miłych słów napisałem po tym jak opłaciłem ps5 a oni wieczorem zrobili anulację. W sumie czułem się trochę jak Janusz zmuszony kupić ten debilny zestaw za 3,6 tysiaczka, ktorego nie chciałem, ale myślę sobie sprzedam te gry i kamerkę. No ale cóż jak zwykle pozwolili zbyt wielu ludziom sobie zapłacić, a pozniej ich bez mydła. Żaden sklep w tak krótkim czasie mnie nie zirytował. Cytuj
kuba545 0 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 W dniu 11.12.2020 o 19:55, iluck85 napisał: Jakiś kolo na FB Euro RTV w kwestii PS5 napisał komentarz: Widzę, że sprzedaż tylko takiej ilości PS5 jaką macie, przerasta was tak samo jak reklamacja nowego Xboxa. Niedość, że odrzucacie reklamacje konsoli do gier, na której nie można tak naprawdę grać, bo konsola się wyłącza, tak też nie potraficie 2 tygodnie po decyzji odesłać jej z powrotem i zbywacie klienta, że sprawa została przekazana opiekunowi reklamacji, który zareaguje i się ze mną skontaktuje, a tu po 3 dniach roboczych dalej żadnego maila nie ma... Bardzo słabe to z waszej strony To akurat ja napisałem Generalnie jako, że specjalnie założyłem konto, żeby udzielić się w tym wątku to już tłumaczę sytuację. Zamówiłem Series X z Assassinem w preorderze w Euro, wszystko ładnie fajnie doszło 10 listopada. No i na tym dobre rzeczy się kończą. Z racji wolnego neta najpierw pobrałem sobie z game passa Minecrafta i jakiegoś indyka. I te gry uruchomiły się normalnie i fajnie działały. W tym czasie pobierałem aktualizację do Assassina, wszystko się pobrało. Uruchomiłem grę, włączyła się pierwsza scenka, potem mogłem ruszyć postacią i nagle wszystko się zawiesiło, po chwili konsola się wyłączyła, pad dalej został włączony, a konsolę dało się uruchomić tylko przyciskiem na niej. Później było już tylko gorzej, bo konsola robiła to samo już na ekranie ładowania gry. Rady supportu Microsoftu (odłączenie od prądu, przywrócenie ustawień fabrycznych, aktualizacja offline) nie pomogły. Potem jeszcze próbowałem włączyć Forzę Horizon 4 oraz UFC 3, ale efekt był taki sam, konsola wyłączała się podczas ich uruchamiania. Co ciekawe, przy niektórych próbach uruchomienia tych gier, konsola się zawieszała i wyrzucało mnie do menu bez wyłączania konsoli. Co jeszcze ciekawsze dwa razy udało mi się uruchomić Valhalle i pograć w nią łącznie przez ok. 1,5h. Po tym wszystkim stwierdziłem, że trzeba ją reklamować i tutaj popełniłem błąd oddając ją 14.11 na rękojmię do Euro. Gdybym wtedy wiedział, że serwis gwarancyjny Microsoftu działa tak szybko wysłałbym ją im na gwarancję. 27.11 dostałem decyzję negatywną, gdyż serwis rzekomo nie stwierdził opisanej wady. Pomijając zasadność tej decyzji, serwis dalej nie potrafi odesłać konsoli, a pomimo zapewnień Euro, które dostałem po raz pierwszy tydzień temu na infolinii, o zgłoszeniu sprawy do opiekuna reklamacji i, że skontaktuje się ze mną w tej sprawie, kontaktu dalej nie ma. W piątek znowu dzwoniłem na infolinię i pan, z którym rozmawiałem był zdziwiony czemu jeszcze nie dostałem konsoli z powrotem. Powiedział, że napisał maila do opiekuna reklamacji i, że ktoś może jeszcze tego samego dnia się ze mną skontaktuje. Jak można się spodziewać dalej to nie nastąpiło, mimo że zaraz wtorek. Na napisanego w sobotę maila również nikt mi nie odpowiedział (chociaż to jestem jeszcze w stanie zrozumieć ze względu na pewnie dużą ilość maili). Jak do jutra po południu nie będzie żadnego kontaktu to dzwonię do nich znowu. Podsumowując, mija równy miesiąc jak oddałem im konsolę, a dalej nie wiem kiedy otrzymam ją z powrotem, bo utknęła w serwisie w Czechach xD 2 godziny temu, Wredny napisał: Ej, ej! To nie ja - serio - żadnego komentarza na ich stronie, a tym bardziej FB nie zostawiałem - tylko na twitterze ich oznaczyłem i tyle. Ale to pokazuje, że nie jestem u nich jedyny (zresztą wiem o przynajmniej dwóch ziomkach z FB, którzy mają podobny problem, zarówno z konsolą, jak i ze sklepem - jesteśmy w kontakcie i dajemy sobie znać, jak tam brak postępów). No właśnie to między innymi ze mną wymieniałeś komentarze na ten temat na jednej z grup na FB 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 14 grudnia 2020 Opublikowano 14 grudnia 2020 6 hours ago, lpcl said: Na one x to płyty miesiącami były w napędzie, ale tutaj strach bo jakby szlifierkę ktoś włączył. A to nie wiem, u mnie jest taki sam dźwięk na XOX i XSX. Niemniej bym się tym nie przejmował, zważywszy na to jak rzadko w praktyce używa się napędu. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 15 grudnia 2020 Opublikowano 15 grudnia 2020 8 godzin temu, Mustang napisał: A to nie wiem, u mnie jest taki sam dźwięk na XOX i XSX. Niemniej bym się tym nie przejmował, zważywszy na to jak rzadko w praktyce używa się napędu. Eskopado miał rację tj. drgania z konsoli przechodziły na stołek na którym stoi xsx, nie chciałem go trzymać na podłodze więc stoi sobie, tylko teraz atlas drogowy podłożyłem i jest git. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 15 grudnia 2020 Opublikowano 15 grudnia 2020 10 godzin temu, kuba545 napisał: To akurat ja napisałem Generalnie jako, że specjalnie założyłem konto, żeby udzielić się w tym wątku to już tłumaczę sytuację. Zamówiłem Series X z Assassinem w preorderze w Euro, wszystko ładnie fajnie doszło 10 listopada. No i na tym dobre rzeczy się kończą. Z racji wolnego neta najpierw pobrałem sobie z game passa Minecrafta i jakiegoś indyka. I te gry uruchomiły się normalnie i fajnie działały. W tym czasie pobierałem aktualizację do Assassina, wszystko się pobrało. Uruchomiłem grę, włączyła się pierwsza scenka, potem mogłem ruszyć postacią i nagle wszystko się zawiesiło, po chwili konsola się wyłączyła, pad dalej został włączony, a konsolę dało się uruchomić tylko przyciskiem na niej. Później było już tylko gorzej, bo konsola robiła to samo już na ekranie ładowania gry. Rady supportu Microsoftu (odłączenie od prądu, przywrócenie ustawień fabrycznych, aktualizacja offline) nie pomogły. Potem jeszcze próbowałem włączyć Forzę Horizon 4 oraz UFC 3, ale efekt był taki sam, konsola wyłączała się podczas ich uruchamiania. Co ciekawe, przy niektórych próbach uruchomienia tych gier, konsola się zawieszała i wyrzucało mnie do menu bez wyłączania konsoli. Co jeszcze ciekawsze dwa razy udało mi się uruchomić Valhalle i pograć w nią łącznie przez ok. 1,5h. Po tym wszystkim stwierdziłem, że trzeba ją reklamować i tutaj popełniłem błąd oddając ją 14.11 na rękojmię do Euro. Gdybym wtedy wiedział, że serwis gwarancyjny Microsoftu działa tak szybko wysłałbym ją im na gwarancję. 27.11 dostałem decyzję negatywną, gdyż serwis rzekomo nie stwierdził opisanej wady. Pomijając zasadność tej decyzji, serwis dalej nie potrafi odesłać konsoli, a pomimo zapewnień Euro, które dostałem po raz pierwszy tydzień temu na infolinii, o zgłoszeniu sprawy do opiekuna reklamacji i, że skontaktuje się ze mną w tej sprawie, kontaktu dalej nie ma. W piątek znowu dzwoniłem na infolinię i pan, z którym rozmawiałem był zdziwiony czemu jeszcze nie dostałem konsoli z powrotem. Powiedział, że napisał maila do opiekuna reklamacji i, że ktoś może jeszcze tego samego dnia się ze mną skontaktuje. Jak można się spodziewać dalej to nie nastąpiło, mimo że zaraz wtorek. Na napisanego w sobotę maila również nikt mi nie odpowiedział (chociaż to jestem jeszcze w stanie zrozumieć ze względu na pewnie dużą ilość maili). Jak do jutra po południu nie będzie żadnego kontaktu to dzwonię do nich znowu. Podsumowując, mija równy miesiąc jak oddałem im konsolę, a dalej nie wiem kiedy otrzymam ją z powrotem, bo utknęła w serwisie w Czechach xD No właśnie to między innymi ze mną wymieniałeś komentarze na ten temat na jednej z grup na FB Ta te rady supportu ms o odłączaniu z prądu, przywracaniu ustawień fabrycznych, znam to, nie ma nawet sensu o tym z nimi gadać. Nawet wysyłka do naprawy tak naprawdę nie gwarantuje, że wam to zreperują, mojego xox 2 razy wysyłałem i chuja zrobili (podobną objawy do waszych tj. wyłączał się, wieszał i nie chciał się włączyć). Dopiero wymieniłem ją na inną (ten program wymiany nie wiem czy akurat działa dla xsx) i było spoko. Tak więc oni działają dosyć szybko (3 tyg.) ale wcale nie macie też pewności czy Hans wam to w ogóle naprawi, może przywróci do ustawień, chwilę potestuje i odeśle. Zresztą powodzenia Panowie. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 15 grudnia 2020 Opublikowano 15 grudnia 2020 3 hours ago, lpcl said: Eskopado miał rację tj. drgania z konsoli przechodziły na stołek na którym stoi xsx, nie chciałem go trzymać na podłodze więc stoi sobie, tylko teraz atlas drogowy podłożyłem i jest git. Trochę jak problem kumpla kiedyś na One, któremu regularnie wyłączały się płytowe gry. Dopiero po jakimś czasie zauważył, że dzieje się tak, kiedy ulicą przejeżdża tramwaj. 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 15 grudnia 2020 Opublikowano 15 grudnia 2020 Ja już do płyt chyba nie wrócę, bo to się nieco kłuci z opcją quick resume. Takiej wygody w przeskakiwaniu między grami jeszcze nie było i ruszanie dupy do konsoli by zmienić płytę cała tą harmonię zaburza Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.