Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@bluber
Tweeter jest niestety ograniczony i mało można w takim tweecie zamieścić z powodu ograniczenia znaków. Sęk w tym, że ja nigdy żadnej zgody na naprawę nie wydałem - moimi żądaniami były "wymiana sprzętu na nowy" i "zwrot pieniędzy". Z dupy wzięli sobie jakąś naprawę (a jak kolega wcześniej pisał - to jakieś czeskie warsztaty do naprawy pralek, a nie żaden serwis MS).

Opublikowano (edytowane)

Kasy Ci nie oddadzą, bo to odstąpienie od umowy. Sprzedawcy korzystają z tego na samym końcu- ostateczność. 

Możesz ŻĄDAĆ kasy, jak towar NAPRAWIONY znowu ulegnie awarii. 

Ofcoz PL prawo to jakbyś mentalnie wszedł boso w pokrzywy. Możesz żądać zwrotu kasy przy 1 ataku w przypadku gdy wada towaru jest istotna. 

Ale tutaj sprzedawca korzysta ze swojego prawa i oferuję Ci naprawę.  Ale przy drugim razie, jak żądasz kasy, to już nie może odmówić. 

Ogólnie nie idą Tobie na rękę i jadą po najniższych możliwych kosztach. Odpisali i wyjaśnili. 

Musisz mieć dobrego kolesia obeznanego w prawie i w tych art. Tam trzeba dobrego meila wysmażyć. Pytanie czy masz czas, chęci i siły na to. 

 

i jeżeli w reklamacji nie wyraziłeś chęci naprawy o którym napisał Jakub, to dzwoń tam i wyjaśniaj. 

 

Edytowane przez iluck85
Opublikowano

Jakiś kolo na FB Euro RTV w kwestii PS5 napisał komentarz:

 

Widzę, że sprzedaż tylko takiej ilości PS5 jaką macie, przerasta was tak samo jak reklamacja nowego Xboxa. Niedość, że odrzucacie reklamacje konsoli do gier, na której nie można tak naprawdę grać, bo konsola się wyłącza, tak też nie potraficie 2 tygodnie po decyzji odesłać jej z powrotem i zbywacie klienta, że sprawa została przekazana opiekunowi reklamacji, który zareaguje i się ze mną skontaktuje, a tu po 3 dniach roboczych dalej żadnego maila nie ma... Bardzo słabe to z waszej strony

 

:nvmnd:

Opublikowano

Wredny w końcu wpadnie w jakiś stan maniakalno depresyjny i gotowy będzie sabotować te euro. 

Opublikowano

Cholera ostatnio zauważyłem, że mój napęd też mocno hałasuje, trochę to nawet śmieszne, bo jak się rozkręci to parę minut to trwa, w sumie zastanawiam się czy to nie wina pionowego ustawienia, może jakieś luzy tam są i dlatego jak płyta się rozpędzi to napęd zaczyna drgać. Tylko zaczyna świrować jak płyta jest zostawiona w napędzie, tj. przy włączaniu i wyłączaniu. Na wszelki wypadek teraz wyjmuję. XsX wersja digital only. ;)

Opublikowano

Ja już na One X nie trzymałem płyty w napędzie, kiedy nie grałem akurat w nic na płycie.

 

I tak dzisiaj jest luksus. Pamiętam wczesne czasy 360, kiedy napęd chodził bez przerwy, a dodatkowo mój drugi egzemplarz miał źle spasowaną blendę tacki na napęd, która dotykała reszty obudowy i wpadała w drgania, więc wkładałem w szparę kawałek papieru.

Opublikowano

Gdybym miał internet godny 2020 roku to już dawno całkowicie zrezygnowałbym z napędu, a tak muszę się wspomagać niestety.

Opublikowano

Na xboxie nie ma za bardzo wyboru jak ktoś chce series X i tak. Dla mnie spoko wersje digital, tylko jeszcze żeby nie wychodziły czasem drożej niż wersje pudełkowe, które do tego można odprzedać. Dobra, koniec offtopu.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Mustang napisał:

Na xboxie nie ma za bardzo wyboru jak ktoś chce series X i tak. Dla mnie spoko wersje digital, tylko jeszcze żeby nie wychodziły czasem drożej niż wersje pudełkowe, które do tego można odprzedać. Dobra, koniec offtopu.

Na one x to płyty miesiącami były w napędzie, ale tutaj strach bo jakby szlifierkę ktoś włączył. Z tego digital to się nabijam, bo może ja mam xsx digital bo napęd dostaje kota. Najcichsza konsola i najgłośniejszy napęd DVD ever w jednym, ms znów dostarczył. :)

Przynajmniej nie muszę się napierdalać z EURO. ;)

Edytowane przez lpcl
Opublikowano

@Wredny ja mam podobny problem, ale odkryłem jego źródło - słuchawki.

Po prostu muszę je włączać po uruchomieniu konsoli i wyłączać przed uśpieniem Xboxa.  

W przeciwny razie dzieją się cuda. Padł tracił połączenie z konsolą, albo Xboxa sam się odpalał. 

 

  • WTF 1
Opublikowano
2 godziny temu, lpcl napisał:

Cholera ostatnio zauważyłem, że mój napęd też mocno hałasuje, trochę to nawet śmieszne, bo jak się rozkręci to parę minut to trwa, w sumie zastanawiam się czy to nie wina pionowego ustawienia, może jakieś luzy tam są i dlatego jak płyta się rozpędzi to napęd zaczyna drgać. Tylko zaczyna świrować jak płyta jest zostawiona w napędzie, tj. przy włączaniu i wyłączaniu. Na wszelki wypadek teraz wyjmuję. XsX wersja digital only. ;)

Mam tak samo, ale problem chyba nie jest mechaniczny tylko amortyzacja coś średnio działa w ustawieniu pionowym - spróbuj podnieść o konsolę o milimetr w górę gdy jest płytka w środku i nagle wszystko cichnie, więc ten nakurwiator to w zasadzie drgania mebla na którym stoi konsola. W ustawieniu poziomym w ogóle problemu nie ma. 

Opublikowano
22 minuty temu, eskopado napisał:

Mam tak samo, ale problem chyba nie jest mechaniczny tylko amortyzacja coś średnio działa w ustawieniu pionowym - spróbuj podnieść o konsolę o milimetr w górę gdy jest płytka w środku i nagle wszystko cichnie, więc ten nakurwiator to w zasadzie drgania mebla na którym stoi konsola. W ustawieniu poziomym w ogóle problemu nie ma. 

Właşciwie to chyba masz rację bo to chrobotanie to raczej nie z napędu. 

Opublikowano
W dniu 11.12.2020 o 19:55, iluck85 napisał:

Jakiś kolo na FB Euro RTV w kwestii PS5 napisał komentarz:

 

Widzę, że sprzedaż tylko takiej ilości PS5 jaką macie, przerasta was tak samo jak reklamacja nowego Xboxa. Niedość, że odrzucacie reklamacje konsoli do gier, na której nie można tak naprawdę grać, bo konsola się wyłącza, tak też nie potraficie 2 tygodnie po decyzji odesłać jej z powrotem i zbywacie klienta, że sprawa została przekazana opiekunowi reklamacji, który zareaguje i się ze mną skontaktuje, a tu po 3 dniach roboczych dalej żadnego maila nie ma... Bardzo słabe to z waszej strony

W dniu 11.12.2020 o 20:17, Bzduras napisał:

Trochę ten użytkownik taki wredny, zgaduję.

W dniu 11.12.2020 o 21:51, lpcl napisał:

Wredny w końcu wpadnie w jakiś stan maniakalno depresyjny i gotowy będzie sabotować te euro. 

 

Ej, ej! To nie ja - serio - żadnego komentarza na ich stronie, a tym bardziej FB nie zostawiałem - tylko na twitterze ich oznaczyłem i tyle.
Ale to pokazuje, że nie jestem u nich jedyny (zresztą wiem o przynajmniej dwóch ziomkach z FB, którzy mają podobny problem, zarówno z konsolą, jak i ze sklepem - jesteśmy w kontakcie i dajemy sobie znać, jak tam brak postępów).

  • Haha 3
Opublikowano
42 minuty temu, Wredny napisał:

 

Ej, ej! To nie ja - serio - żadnego komentarza na ich stronie, a tym bardziej FB nie zostawiałem - tylko na twitterze ich oznaczyłem i tyle.
Ale to pokazuje, że nie jestem u nich jedyny (zresztą wiem o przynajmniej dwóch ziomkach z FB, którzy mają podobny problem, zarówno z konsolą, jak i ze sklepem - jesteśmy w kontakcie i dajemy sobie znać, jak tam brak postępów).

O Panie to ty jeszcze z tym tematem się bujasz? Byłem pewien, że już ciurasz na nowym sprzęcie. Ja ostatio też im kilka miłych słów napisałem po tym jak opłaciłem ps5 a oni wieczorem zrobili anulację. W sumie czułem się trochę jak Janusz zmuszony kupić ten debilny zestaw za 3,6 tysiaczka, ktorego nie chciałem, ale myślę sobie sprzedam te gry i kamerkę. No ale cóż jak zwykle pozwolili zbyt wielu ludziom sobie zapłacić, a pozniej ich bez mydła. Żaden sklep w tak krótkim czasie mnie nie zirytował. 

Opublikowano
W dniu 11.12.2020 o 19:55, iluck85 napisał:

Jakiś kolo na FB Euro RTV w kwestii PS5 napisał komentarz:

 

Widzę, że sprzedaż tylko takiej ilości PS5 jaką macie, przerasta was tak samo jak reklamacja nowego Xboxa. Niedość, że odrzucacie reklamacje konsoli do gier, na której nie można tak naprawdę grać, bo konsola się wyłącza, tak też nie potraficie 2 tygodnie po decyzji odesłać jej z powrotem i zbywacie klienta, że sprawa została przekazana opiekunowi reklamacji, który zareaguje i się ze mną skontaktuje, a tu po 3 dniach roboczych dalej żadnego maila nie ma... Bardzo słabe to z waszej strony

 

:nvmnd:

 

To akurat ja napisałem :D  Generalnie jako, że specjalnie założyłem konto, żeby udzielić się w tym wątku to już tłumaczę sytuację. Zamówiłem Series X z Assassinem w preorderze w Euro, wszystko ładnie fajnie doszło 10 listopada. No i na tym dobre rzeczy się kończą. Z racji wolnego neta najpierw pobrałem sobie z game passa Minecrafta i jakiegoś indyka. I te gry uruchomiły się normalnie i fajnie działały. W tym czasie pobierałem aktualizację do Assassina, wszystko się pobrało. Uruchomiłem grę, włączyła się pierwsza scenka, potem mogłem ruszyć postacią i nagle wszystko się zawiesiło, po chwili konsola się wyłączyła, pad dalej został włączony, a konsolę dało się uruchomić tylko przyciskiem na niej. Później było już tylko gorzej, bo konsola robiła to samo już na ekranie ładowania gry. Rady supportu Microsoftu (odłączenie od prądu, przywrócenie ustawień fabrycznych, aktualizacja offline) nie pomogły. Potem jeszcze próbowałem włączyć Forzę Horizon 4 oraz UFC 3, ale efekt był taki sam, konsola wyłączała się podczas ich uruchamiania. Co ciekawe, przy niektórych próbach uruchomienia tych gier, konsola się zawieszała i wyrzucało mnie do menu bez wyłączania konsoli. Co jeszcze ciekawsze dwa razy udało mi się uruchomić Valhalle i pograć w nią łącznie przez ok. 1,5h. Po tym wszystkim stwierdziłem, że trzeba ją reklamować i tutaj popełniłem błąd oddając ją 14.11 na rękojmię do Euro. Gdybym wtedy wiedział, że serwis gwarancyjny Microsoftu działa tak szybko wysłałbym ją im na gwarancję. 27.11 dostałem decyzję negatywną, gdyż serwis rzekomo nie stwierdził opisanej wady. Pomijając zasadność tej decyzji, serwis dalej nie potrafi odesłać konsoli, a pomimo zapewnień Euro, które dostałem po raz pierwszy tydzień temu na infolinii, o zgłoszeniu sprawy do opiekuna reklamacji i, że skontaktuje się ze mną w tej sprawie, kontaktu dalej nie ma. W piątek znowu dzwoniłem na infolinię i pan, z którym rozmawiałem był zdziwiony czemu jeszcze nie dostałem konsoli z powrotem. Powiedział, że napisał maila do opiekuna reklamacji i, że ktoś może jeszcze tego samego dnia się ze mną skontaktuje. Jak można się spodziewać dalej to nie nastąpiło, mimo że zaraz wtorek. Na napisanego w sobotę maila również nikt mi nie odpowiedział (chociaż to jestem jeszcze w stanie zrozumieć ze względu na pewnie dużą ilość maili). Jak do jutra po południu nie będzie żadnego kontaktu to dzwonię do nich znowu. Podsumowując, mija równy miesiąc jak oddałem im konsolę, a dalej nie wiem kiedy otrzymam ją z powrotem, bo utknęła w serwisie w Czechach xD

2 godziny temu, Wredny napisał:

 

Ej, ej! To nie ja - serio - żadnego komentarza na ich stronie, a tym bardziej FB nie zostawiałem - tylko na twitterze ich oznaczyłem i tyle.
Ale to pokazuje, że nie jestem u nich jedyny (zresztą wiem o przynajmniej dwóch ziomkach z FB, którzy mają podobny problem, zarówno z konsolą, jak i ze sklepem - jesteśmy w kontakcie i dajemy sobie znać, jak tam brak postępów).

No właśnie to między innymi ze mną wymieniałeś komentarze na ten temat na jednej z grup na FB :D

  • Smutny 1
Opublikowano
6 hours ago, lpcl said:

Na one x to płyty miesiącami były w napędzie, ale tutaj strach bo jakby szlifierkę ktoś włączył.

A to nie wiem, u mnie jest taki sam dźwięk na XOX i XSX.

 

Niemniej bym się tym nie przejmował, zważywszy na to jak rzadko w praktyce używa się napędu.

Opublikowano
8 godzin temu, Mustang napisał:

A to nie wiem, u mnie jest taki sam dźwięk na XOX i XSX.

 

Niemniej bym się tym nie przejmował, zważywszy na to jak rzadko w praktyce używa się napędu.

Eskopado miał rację tj. drgania z konsoli przechodziły na stołek na którym stoi xsx, nie chciałem go trzymać na podłodze więc stoi sobie, tylko teraz atlas drogowy podłożyłem i jest git. 

Opublikowano
10 godzin temu, kuba545 napisał:

 

To akurat ja napisałem :D  Generalnie jako, że specjalnie założyłem konto, żeby udzielić się w tym wątku to już tłumaczę sytuację. Zamówiłem Series X z Assassinem w preorderze w Euro, wszystko ładnie fajnie doszło 10 listopada. No i na tym dobre rzeczy się kończą. Z racji wolnego neta najpierw pobrałem sobie z game passa Minecrafta i jakiegoś indyka. I te gry uruchomiły się normalnie i fajnie działały. W tym czasie pobierałem aktualizację do Assassina, wszystko się pobrało. Uruchomiłem grę, włączyła się pierwsza scenka, potem mogłem ruszyć postacią i nagle wszystko się zawiesiło, po chwili konsola się wyłączyła, pad dalej został włączony, a konsolę dało się uruchomić tylko przyciskiem na niej. Później było już tylko gorzej, bo konsola robiła to samo już na ekranie ładowania gry. Rady supportu Microsoftu (odłączenie od prądu, przywrócenie ustawień fabrycznych, aktualizacja offline) nie pomogły. Potem jeszcze próbowałem włączyć Forzę Horizon 4 oraz UFC 3, ale efekt był taki sam, konsola wyłączała się podczas ich uruchamiania. Co ciekawe, przy niektórych próbach uruchomienia tych gier, konsola się zawieszała i wyrzucało mnie do menu bez wyłączania konsoli. Co jeszcze ciekawsze dwa razy udało mi się uruchomić Valhalle i pograć w nią łącznie przez ok. 1,5h. Po tym wszystkim stwierdziłem, że trzeba ją reklamować i tutaj popełniłem błąd oddając ją 14.11 na rękojmię do Euro. Gdybym wtedy wiedział, że serwis gwarancyjny Microsoftu działa tak szybko wysłałbym ją im na gwarancję. 27.11 dostałem decyzję negatywną, gdyż serwis rzekomo nie stwierdził opisanej wady. Pomijając zasadność tej decyzji, serwis dalej nie potrafi odesłać konsoli, a pomimo zapewnień Euro, które dostałem po raz pierwszy tydzień temu na infolinii, o zgłoszeniu sprawy do opiekuna reklamacji i, że skontaktuje się ze mną w tej sprawie, kontaktu dalej nie ma. W piątek znowu dzwoniłem na infolinię i pan, z którym rozmawiałem był zdziwiony czemu jeszcze nie dostałem konsoli z powrotem. Powiedział, że napisał maila do opiekuna reklamacji i, że ktoś może jeszcze tego samego dnia się ze mną skontaktuje. Jak można się spodziewać dalej to nie nastąpiło, mimo że zaraz wtorek. Na napisanego w sobotę maila również nikt mi nie odpowiedział (chociaż to jestem jeszcze w stanie zrozumieć ze względu na pewnie dużą ilość maili). Jak do jutra po południu nie będzie żadnego kontaktu to dzwonię do nich znowu. Podsumowując, mija równy miesiąc jak oddałem im konsolę, a dalej nie wiem kiedy otrzymam ją z powrotem, bo utknęła w serwisie w Czechach xD

No właśnie to między innymi ze mną wymieniałeś komentarze na ten temat na jednej z grup na FB :D

Ta te rady supportu ms o odłączaniu z prądu, przywracaniu ustawień fabrycznych, znam to, nie ma nawet sensu o tym z nimi gadać. Nawet wysyłka do naprawy tak naprawdę nie gwarantuje, że wam to zreperują, mojego xox 2 razy wysyłałem i chuja zrobili (podobną objawy do waszych tj. wyłączał się, wieszał i nie chciał się włączyć). Dopiero wymieniłem ją na inną (ten program wymiany nie wiem czy akurat działa dla xsx) i było spoko. Tak więc oni działają dosyć szybko (3 tyg.) ale wcale nie macie też pewności czy Hans wam to w ogóle naprawi, może przywróci do ustawień, chwilę potestuje i odeśle. Zresztą powodzenia Panowie. 

Opublikowano
3 hours ago, lpcl said:

Eskopado miał rację tj. drgania z konsoli przechodziły na stołek na którym stoi xsx, nie chciałem go trzymać na podłodze więc stoi sobie, tylko teraz atlas drogowy podłożyłem i jest git. 

Trochę jak problem kumpla kiedyś na One, któremu regularnie wyłączały się płytowe gry. Dopiero po jakimś czasie zauważył, że dzieje się tak, kiedy ulicą przejeżdża tramwaj.

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...