Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, Wredny napisał:


"There is a bomb in RTV EURO AGD you have 30 minutes" :newell:


W ch#ju mam polityczną poprawność i że ktoś może odebrać to jako CW - nie będę przecież pisał "mam konsolę innej firmy, której nazwy nie mogę napisać, by nie urazić uczuć religijnych co bardziej wrażliwych jednostek" :reggie:

Raczej w sensie, że ofiara systemu, która ma wyjebane. ;)

Opublikowano
6 godzin temu, Aleks napisał:

Ja kiedyś reklamowałam telefon w Euro. Trochę inna sutuacja, bo po pierwszej naprawie kilka miesięcy działał. Ale za drugim razem - ten sam problem, nie zgodziłem się na naprawę i zarządałem zwrot kasy/wymiany na nowy (tak było wpisane w papierach). Po kilku dniach telefon/mail z propozycją, że albo naprawia, albo odsyłają wadliwy. O zwrocie mogłem zapomnieć. To tyle jeśli chodzi o drugą reklamacje i nasze prośby co do jej rozwiązania. 

 

Bo nie reklamowałeś z tytulu rekojmi. Zwyklą reklamacje mogą naprawiać do usranej snierci i nic z tym zrobić nie możesz.

  • Dzięki 1
Opublikowano
5 godzin temu, easye napisał:

Bo nie reklamowałeś z tytulu rekojmi. Zwyklą reklamacje mogą naprawiać do usranej snierci i nic z tym zrobić nie możesz.

 

A ja reklamowałem z tytułu rękojmi i co im Pan zrobisz? :reggie:

 

5 godzin temu, Hubert249 napisał:

@Wrednya to Halo to odpalasz z płyty czy jak człowiek digital? 

 

Pisałem, że z GPU. Pudełko wciąż w folii :D

Opublikowano

No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów.

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Bzduras napisał:

No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów.

 

A co to zmieni, skoro konsola była w "Autoryzowanym Serwisie Producenta" i tam sprawę olali? :dunno:

 

DSC_0030.JPG

Opublikowano

To da, że wyjaśnisz sytuację i wskażesz na to, że problem nie ustąpił. Ktoś do niej zajrzy, chagiewu co tam Euro powypisywało w reklamacji? :dunno:

Chyba, że wolisz się bujać z polskim sklepem, droga wolna :) Ja tam bym na supporcie z MS wyjaśniał, omijając ten januszex totalnie.

Opublikowano
2 godziny temu, Wredny napisał:

 

A ja reklamowałem z tytułu rękojmi i co im Pan zrobisz? :reggie:

 

 

Pisałem, że z GPU. Pudełko wciąż w folii :D

No to 2 reklamacja uprawnia Cie do zadania zwrotu pieniędzy.

Opublikowano
53 minuty temu, Wredny napisał:

 

A co to zmieni, skoro konsola była w "Autoryzowanym Serwisie Producenta" i tam sprawę olali? :dunno:

 

DSC_0030.JPG

Te serwisy to teraz wyglądają jakby ci tzw. fachowcy robili to co radzą na stronach supportu tj. odłączenie z prądu, hard reset, przywracanie ustawień fabrycznych no ale przecież nie o to chodzi. Jak jest wina hardware to powinni to jakoś sprawdzać i od ręki reperować. 

BTW kto tą kasę ma oddać? Sklep?

Jak tak to bardzo w to wątpię. 

Opublikowano

A idź Pan w ch#j z tą stroną - tylko przedefiniowane opcje z pytaniem "Czy to rozwiązuje twój problem?", albo opcja pogadania z "wirtualnym agentem".
To ja już wolę w sobotę zawieźć to znowu do EURO i kontynuować wojnę w zakresie rękojmi - tam przynajmniej mogę wydrzeć mordę na żywego człowieka, a nie pisać z botem.

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Wredny napisał:

A idź Pan w ch#j z tą stroną - tylko przedefiniowane opcje z pytaniem "Czy to rozwiązuje twój problem?", albo opcja pogadania z "wirtualnym agentem".
To ja już wolę w sobotę zawieźć to znowu do EURO i kontynuować wojnę w zakresie rękojmi - tam przynajmniej mogę wydrzeć mordę na żywego człowieka, a nie pisać z botem.

Wredny ty to jesteś oporny. Wchodzisz na 

https://support.xbox.com/pl-PL/

Tam wybierasz problem, potem wybierasz tego agenta skipujesz te farmazony i daje ci opcje gadania z człowiekiem. 

A i zaloguj się i zarejestruj konsolę jak tego nie zrobiłeś na swoim koncie ms. 

3 minuty temu, Czoperrr napisał:

Hellservice: The Wredny's Saga 

Wiatr w oczy wrednego, non stop. Jak nie euro to ten support. :D

Edytowane przez lpcl
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, eX4cT_PL napisał:

Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie?

Za bardzo kocha sony. ;)

Saga wrednego, ciąg dalszy. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano

Gdyby problem dotyczył mnie to już bym zapomniał ze była w serwisie, tyle razy było tłumaczone ze takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu w nawet gratisa się dostanie w ramach przeprosin.

To tak jak z Apple i jego „autoryzowanymi” sprzedawcami, każda naprawę ZAWSZE zgłasza się u producenta.

Teraz, Wredny napisał:

Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale :dunno:

Tak, gadasz z botem na początku, ale jak kilka razy naciśniesz ze ten głupi bot nie rozwiązał Twojego problemu to łączy Cię z obsługa ŻYWĄ

Opublikowano
Teraz, Wredny napisał:

Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale :dunno:

Wredny wybierasz bota a potem, ni, nie i daje opcje gadania z człowiekiem. 

Tylko nie zapomnij im napisać, że Twoja ksywa to bad motherfucker, żeby nie lecieli w chuja. 

Opublikowano

Masz, na każde pytanie "czy to rozwiązało twój problem?" odpowiadałem "NIE" i jedyne co mam to opcja naprawy/wymiany (w sumie o to mi chodzi), ale nigdzie nie ma opcji, żeby pogadać z człowiekiem :dunno:
 

XBOX Support.png

Opublikowano
Teraz, Wredny napisał:

Masz, na każde pytanie "czy to rozwiązało twój problem?" odpowiadałem "NIE" i jedyne co mam to opcja naprawy/wymiany (w sumie o to mi chodzi), ale nigdzie nie ma opcji, żeby pogadać z człowiekiem :dunno:
 

XBOX Support.png

Dobra ale może zaloguj się wpierw i potem zobacz, bo ja się nawet poświęciłem i zalogowałem aby to sprawdzić czy działa i po 4 czy 5 nie dał o opcje gadania z konsultantem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...