Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz dopiero dali mi "Person" do wyboru, ale to jakiś "XBOX Gamer" - na ch#j mi rozmowa z graczem? Nikt tam nie pracuje?
Dobra, w sumie yebać te ich czaty, bo i tak chodzi tylko o wymianę sprzętu, więc trzeba utworzyć zlecenie naprawy/wymiany.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.01.2021 o 18:40, eX4cT_PL napisał:

Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie?

.

Edytowane przez emwusc
Opublikowano

Dzisiaj odłączyło mi pada w trakcie gry.. myślałem, że się rozładował, ale drugiego też nie widzi. Co teraz ? Jak wrócę do domu to na nowo synchronizować pady czy po ponownym włączeniu powinno być już wszystko w porządku ?

Opublikowano
Godzinę temu, funditto napisał:

Dzisiaj odłączyło mi pada w trakcie gry.. myślałem, że się rozładował, ale drugiego też nie widzi. Co teraz ? Jak wrócę do domu to na nowo synchronizować pady czy po ponownym włączeniu powinno być już wszystko w porządku ?

 

Odłącz (po wyłączeniu) od prądu na ok 30 sekund. Sprawdzone!

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Mi się ostatnio zdarzył disconnect jak grałem na padzie series X. Pomogło naciśnięcie 2 razy przycisku do synchronizacji na padzie. Nie wiem czy to przypadek, ale grałem od premiery tylko na padzie od one i nie było żadnych dc.

Edytowane przez 20inchDT
Opublikowano

Takie jazdy to miałem przed aktualizacją słuchawek, od kiedy dostały patch'a całkowite zero problemu. 

 

Swoją drogą, była jakaś aktualizacja dziś, gdzieś coś pisali co łatali? Bo w zakładce co nowego odnoście aktualizacji, od 3 czy 2 miesięcy te same informacje, że dodali więcej dynamicznych teł itp. 

Opublikowano

Z przyzwyczajenia już zawsze wyłączam konsole całkowicie bez tego bajeranckiego instant on. Sprawdzę to dopiero latem jak będę mieć więcej czasu wolnego. Wstaje rano śniadanie, granie, potem przerwa na trening rowerowy i po treningu znów granie. Wówczas przekonam się co to a do tego momentu nie mam żadnych problemów. Współczuje tym którzy się borykają z jakimiś dolegliwościami Series X/S bo z każdym dniem doceniam jaki to solidny sprzęt. 

Opublikowano

Wróciła dzisiaj moja series X z naprawy serwisowej w Niemczech, zajęło to 9 dni, w pudełku standardowa kartka Polsko/Węgierska że przepraszają i konsola została sprawdzona i przywrócono ustawienia fabryczne, więc nie wiadomo czy coś wymieniali a konsola się nie uruchomiała, numer seryjny ten sam, ale nowa naklejka więc może coś grzebali, na razie chodzi, brak kodu na utracony gamepass.

Opublikowano
W dniu 28.01.2021 o 18:47, ainam102 napisał:

Wróciła dzisiaj moja series X z naprawy serwisowej w Niemczech, zajęło to 9 dni, w pudełku standardowa kartka Polsko/Węgierska że przepraszają i konsola została sprawdzona i przywrócono ustawienia fabryczne, więc nie wiadomo czy coś wymieniali a konsola się nie uruchomiała, numer seryjny ten sam, ale nowa naklejka więc może coś grzebali, na razie chodzi, brak kodu na utracony gamepass.


Czyli to samo, co u mnie (choć u Ciebie jakimś cudem pomogło, ale też usterka była widoczna na pierwszy rzut oka), tylko że moją EURO wysłało do Czech, tu więc upada mit pod tytułem:

 

W dniu 21.01.2021 o 18:48, eX4cT_PL napisał:

takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu


Co mi po tym, że będą mi odsyłać konsolę w takim samym stanie, jak była? Dlatego wojuję z EURO o wymianę sprzętu/kasę.

Opublikowano

No nie wiem czy to samo jak jego wróciła po 9 dniach,a twoja po 1,5 miesiąca. I jego działa jeżeli dobrze rozumiem :dunno:

Niedługo miną 3 miesiące od launchu, ale to twój cyrk i twoje małpy.

  • Plusik 4
Opublikowano

Ta kartka, ktora dostales z serwisu, nie jest spersonalizowana, a wszyscy dostają to samo. Nie wiesz co robili z jego konsolą. Z twoją zresztą też. Skoro problem występuje tylko w niektorych grach, to moze nie byli w stanie zdiagnozować. Sorry, ale jak nie załatwiłeś sprawy do 14 dni po zakupie, to teraz pisanie maili do sklepu niewiele zdziała. Pewnie nawet ich nie czytają, a wiedzą, że większość ludzi nie pojdzie z tym do sądu. Nie wyglupiaj się i złóż zlecenie serwisowe na stronie MS. Jeżeli jest miejsce na dodanie komentarza to opisz problem, a jak nie, to ja bym na kartce opisał po angielsku co dokładnie nie działa i przykleił do konsoli. Może ktoś kumaty przeczyta i ułatwi sobie robotę.

  • Minusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, 20inchDT napisał:

Ta kartka, ktora dostales z serwisu, nie jest spersonalizowana, a wszyscy dostają to samo. Nie wiesz co robili z jego konsolą. Z twoją zresztą też. Skoro problem występuje tylko w niektorych grach, to moze nie byli w stanie zdiagnozować. Sorry, ale jak nie załatwiłeś sprawy do 14 dni po zakupie, to teraz pisanie maili do sklepu niewiele zdziała. Pewnie nawet ich nie czytają, a wiedzą, że większość ludzi nie pojdzie z tym do sądu. Nie wyglupiaj się i złóż zlecenie serwisowe na stronie MS. Jeżeli jest miejsce na dodanie komentarza to opisz problem, a jak nie, to ja bym na kartce opisał po angielsku co dokładnie nie działa i przykleił do konsoli. Może ktoś kumaty przeczyta i ułatwi sobie robotę.

W obronie wrednego dodam tylko, że akurat miał pecha bo wtedy przez covida zamykali sklepy a i ten cały support teraz nie ułatwia z tym całym ich automatycznym przekierowywaniem, już chyba lepiej dzwonić do nich na ten telefon w pl. 

Opublikowano
2 minuty temu, MYSZa7 napisał:

@Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.

 

image.png.7ab0bfb9fe20ef64d2d5d5c0fc8153a9.png

 

:potter:

Z takim wyglądem to też kasy bym nie oddał wrednemu. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...