Wredny 9 554 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Jestem zalogowany, mam też zarejestrowane urządzenia i nic oprócz tego nie wywalczę Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 A jak zgłosisz naprawe/wymianę to nikt się do CB nie odezwie? Nic nie reklamowałem ale jak robiłem dwa razy zwrot na zakupy cyfrowe to miałem przydzielonego polskiego konsultanta na maila. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Teraz dopiero dali mi "Person" do wyboru, ale to jakiś "XBOX Gamer" - na ch#j mi rozmowa z graczem? Nikt tam nie pracuje? Dobra, w sumie yebać te ich czaty, bo i tak chodzi tylko o wymianę sprzętu, więc trzeba utworzyć zlecenie naprawy/wymiany. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Jest jeszcze infolinia 008004411796 Czynne 10-18 Cytuj
emwusc 95 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 (edytowane) W dniu 21.01.2021 o 18:40, eX4cT_PL napisał: Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie? . Edytowane 27 lipca 2021 przez emwusc Cytuj
funditto 657 Opublikowano 26 stycznia 2021 Opublikowano 26 stycznia 2021 Dzisiaj odłączyło mi pada w trakcie gry.. myślałem, że się rozładował, ale drugiego też nie widzi. Co teraz ? Jak wrócę do domu to na nowo synchronizować pady czy po ponownym włączeniu powinno być już wszystko w porządku ? Cytuj
Boomcio 4 058 Opublikowano 26 stycznia 2021 Opublikowano 26 stycznia 2021 Godzinę temu, funditto napisał: Dzisiaj odłączyło mi pada w trakcie gry.. myślałem, że się rozładował, ale drugiego też nie widzi. Co teraz ? Jak wrócę do domu to na nowo synchronizować pady czy po ponownym włączeniu powinno być już wszystko w porządku ? Odłącz (po wyłączeniu) od prądu na ok 30 sekund. Sprawdzone! 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 26 stycznia 2021 Opublikowano 26 stycznia 2021 (edytowane) Mi się ostatnio zdarzył disconnect jak grałem na padzie series X. Pomogło naciśnięcie 2 razy przycisku do synchronizacji na padzie. Nie wiem czy to przypadek, ale grałem od premiery tylko na padzie od one i nie było żadnych dc. Edytowane 26 stycznia 2021 przez 20inchDT Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 26 stycznia 2021 Opublikowano 26 stycznia 2021 Mi tez czasem rozłącza pada, czasem ponowne łączenie nic nie daje i muszę wyłączyć konsole całkowicie, może kiedyś naprawia softwareowo. Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 26 stycznia 2021 Opublikowano 26 stycznia 2021 Takie jazdy to miałem przed aktualizacją słuchawek, od kiedy dostały patch'a całkowite zero problemu. Swoją drogą, była jakaś aktualizacja dziś, gdzieś coś pisali co łatali? Bo w zakładce co nowego odnoście aktualizacji, od 3 czy 2 miesięcy te same informacje, że dodali więcej dynamicznych teł itp. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 26 stycznia 2021 Opublikowano 26 stycznia 2021 Z tym rozłączaniem pada zauważyłem pewną zależność - u mnie się to dzieje gdy wyłączam konsolę w trybie instant on. Natomiast jeśli konsola wcześniej była wyłączona całkowicie, to zawsze jest ok i pad nie gubi połączenia. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 27 stycznia 2021 Opublikowano 27 stycznia 2021 Z przyzwyczajenia już zawsze wyłączam konsole całkowicie bez tego bajeranckiego instant on. Sprawdzę to dopiero latem jak będę mieć więcej czasu wolnego. Wstaje rano śniadanie, granie, potem przerwa na trening rowerowy i po treningu znów granie. Wówczas przekonam się co to a do tego momentu nie mam żadnych problemów. Współczuje tym którzy się borykają z jakimiś dolegliwościami Series X/S bo z każdym dniem doceniam jaki to solidny sprzęt. Cytuj
ainam102 0 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 Wróciła dzisiaj moja series X z naprawy serwisowej w Niemczech, zajęło to 9 dni, w pudełku standardowa kartka Polsko/Węgierska że przepraszają i konsola została sprawdzona i przywrócono ustawienia fabryczne, więc nie wiadomo czy coś wymieniali a konsola się nie uruchomiała, numer seryjny ten sam, ale nowa naklejka więc może coś grzebali, na razie chodzi, brak kodu na utracony gamepass. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 29 stycznia 2021 Opublikowano 29 stycznia 2021 18 godzin temu, ainam102 napisał: brak kodu na utracony gamepass. Tutaj to się już nie starają. Kiedyś dawali takie rekompensaty, ba, nawet dodatkowe pady się trafiały. Ten miesiąc GPU powinni dać i całkiem inaczej by to wyglądało. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 30 stycznia 2021 Opublikowano 30 stycznia 2021 W dniu 28.01.2021 o 18:47, ainam102 napisał: Wróciła dzisiaj moja series X z naprawy serwisowej w Niemczech, zajęło to 9 dni, w pudełku standardowa kartka Polsko/Węgierska że przepraszają i konsola została sprawdzona i przywrócono ustawienia fabryczne, więc nie wiadomo czy coś wymieniali a konsola się nie uruchomiała, numer seryjny ten sam, ale nowa naklejka więc może coś grzebali, na razie chodzi, brak kodu na utracony gamepass. Czyli to samo, co u mnie (choć u Ciebie jakimś cudem pomogło, ale też usterka była widoczna na pierwszy rzut oka), tylko że moją EURO wysłało do Czech, tu więc upada mit pod tytułem: W dniu 21.01.2021 o 18:48, eX4cT_PL napisał: takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu Co mi po tym, że będą mi odsyłać konsolę w takim samym stanie, jak była? Dlatego wojuję z EURO o wymianę sprzętu/kasę. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 30 stycznia 2021 Opublikowano 30 stycznia 2021 No nie wiem czy to samo jak jego wróciła po 9 dniach,a twoja po 1,5 miesiąca. I jego działa jeżeli dobrze rozumiem Niedługo miną 3 miesiące od launchu, ale to twój cyrk i twoje małpy. 4 Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 31 stycznia 2021 Opublikowano 31 stycznia 2021 Tak, ale obydwa serwisy lecą w ch#ja, tyle że jemu taki bzdurny zabieg pomógł, a u mnie sprawa jest zbyt poważna na "wyłącz i włącz", byle klient się odpyerdolił. Cytuj
Boomcio 4 058 Opublikowano 31 stycznia 2021 Opublikowano 31 stycznia 2021 Brak słów. Niby XXI wiek, a w polszy dalej średniowiecze. Jedyny plus, że Ci się gwarancja przedłuża o czas pobytu konsoli w serwisie. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Ta kartka, ktora dostales z serwisu, nie jest spersonalizowana, a wszyscy dostają to samo. Nie wiesz co robili z jego konsolą. Z twoją zresztą też. Skoro problem występuje tylko w niektorych grach, to moze nie byli w stanie zdiagnozować. Sorry, ale jak nie załatwiłeś sprawy do 14 dni po zakupie, to teraz pisanie maili do sklepu niewiele zdziała. Pewnie nawet ich nie czytają, a wiedzą, że większość ludzi nie pojdzie z tym do sądu. Nie wyglupiaj się i złóż zlecenie serwisowe na stronie MS. Jeżeli jest miejsce na dodanie komentarza to opisz problem, a jak nie, to ja bym na kartce opisał po angielsku co dokładnie nie działa i przykleił do konsoli. Może ktoś kumaty przeczyta i ułatwi sobie robotę. 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Bzduras 12 529 Opublikowano 1 lutego 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 1 lutego 2021 Zrobiłem sobie z nudów małe podsumowanie @Wredny gate. Tylko posty zawierające jeden i ten sam pomysł: Spoiler W dniu 14.11.2020 o 01:51, lpcl napisał: Ostatecznie możesz zrobić tak, że przez support zgłosisz i o ile to możliwe powiesz, że chcesz żeby nową ci wysłali a ty odeślesz starą, plus taki, że za tydzień będziesz miał konsolę, minus, że zablokują ci kasę do czasu odesłania starej. W dniu 14.11.2020 o 01:54, lpcl napisał: No to lipa. To albo wycieczka do Frankfurtu albo jakiś sklep znajdziesz w okolicy jednak. W dniu 15.11.2020 o 12:37, zloto napisał: Ty kontaktowałem się z supportem MS, w celu odesłania konsoli po prostu? Myślę, że tak byłoby lepiej dla Ciebie. Oddajesz sprzęt w punkcie kurierskim, czekasz tydzień i paczka wraca. W dniu 16.11.2020 o 09:36, PiPoLiNiO napisał: Dziwny gość z Ciebie. 3 dzień gadasz o tym samym, zamiast zgłosić konsole na serwis. Akurat serwis ms jest bardzo sprawny, pomimo iż konsola odwiedza Berlin. W dniu 16.11.2020 o 09:42, PiPoLiNiO napisał: W euro jak dostaniesz nową to jesteś yebanym magikiem. Tam próba zwrotu czegoś kupionego stacjonarnie to pójście na wojnę. Szybciej będzie z serwisem. W dniu 16.11.2020 o 11:57, bluber napisał: Ja pier.dole W co ty grasz Wredny w co ty grasz Zarejestruj w końcu na stronie MS tę konsole i zgłoś ją do serwisu jako wadliwa i tyle bo to nie jest normalne. W dniu 16.11.2020 o 12:53, sajmon34 napisał: Chyba ze zamawiales przez strone euro a odbierales osobiscie. To wtedy euro traktuje jak zakup stacjonarny bez mozliwosci zwrotu przez 14dni i wtedy najlepszy rozwiazanem jest zgloszenie bezposrednio do ms. W dniu 18.11.2020 o 05:04, cithall napisał: Na chwilę obecną masz kilka wyjść: oddać do sklepu lub na gwarancję do MS. Dołączyć do insiderow i sprawdzić ten updated, albo czekać aż dadzą to wszystkim. Po co robić te rozkminy? W dniu 18.11.2020 o 21:09, lpcl napisał: Nawet w tym temacie radzą oddać na gwarancję W dniu 10.12.2020 o 16:48, lpcl napisał: Dobra odsyłaj Wredny na support i tyle, lipa bo święta idą i odeślą pewnie w nowym roku. W dniu 10.12.2020 o 19:45, Bzduras napisał: Trzeba było wysłać do MSu a nie pierdolić się z jakąś januszerką. Teraz znów 20 stron tematu o Euro i jednej sztuce konsoli będzie... W dniu 16.01.2021 o 19:21, ASX napisał: Wyobraź sobie wredny że gdybyś to ty wysłał go do serwisu to już miałbyś konsole u siebie W dniu 16.01.2021 o 19:45, MYSZa7 napisał: Wredny całe życie na Playstation, to nie wiedział, że można konsolę bezpośrednio do serwisu wysłać. W dniu 21.01.2021 o 07:31, Bzduras napisał: No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów. W dniu 21.01.2021 o 18:48, eX4cT_PL napisał: Gdyby problem dotyczył mnie to już bym zapomniał ze była w serwisie, tyle razy było tłumaczone ze takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu w nawet gratisa się dostanie w ramach przeprosin. I taka wisienka celem podsumowania: W dniu 30.01.2021 o 23:08, 20inchDT napisał: No nie wiem czy to samo jak jego wróciła po 9 dniach,a twoja po 1,5 miesiąca. I jego działa jeżeli dobrze rozumiem Niedługo miną 3 miesiące od launchu, ale to twój cyrk i twoje małpy. 1 1 12 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Godzinę temu, 20inchDT napisał: Ta kartka, ktora dostales z serwisu, nie jest spersonalizowana, a wszyscy dostają to samo. Nie wiesz co robili z jego konsolą. Z twoją zresztą też. Skoro problem występuje tylko w niektorych grach, to moze nie byli w stanie zdiagnozować. Sorry, ale jak nie załatwiłeś sprawy do 14 dni po zakupie, to teraz pisanie maili do sklepu niewiele zdziała. Pewnie nawet ich nie czytają, a wiedzą, że większość ludzi nie pojdzie z tym do sądu. Nie wyglupiaj się i złóż zlecenie serwisowe na stronie MS. Jeżeli jest miejsce na dodanie komentarza to opisz problem, a jak nie, to ja bym na kartce opisał po angielsku co dokładnie nie działa i przykleił do konsoli. Może ktoś kumaty przeczyta i ułatwi sobie robotę. W obronie wrednego dodam tylko, że akurat miał pecha bo wtedy przez covida zamykali sklepy a i ten cały support teraz nie ułatwia z tym całym ich automatycznym przekierowywaniem, już chyba lepiej dzwonić do nich na ten telefon w pl. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Panowie a to tylko konsola strach pomyśleć co będzie jak się Wrednemu zepsuje coś innego. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. MYSZa7 8 920 Opublikowano 3 lutego 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 3 lutego 2021 @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu. 3 3 15 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 2 minuty temu, MYSZa7 napisał: @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu. Z takim wyglądem to też kasy bym nie oddał wrednemu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.