Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli sklep w ciągu 14 dni nie rozpatrzy reklamacji i się do niej nie ustosunkuje to wtedy klient musi odzyskać gotówkę a sprzedawca przyjąc sprzęt czyli konsument wygrywa. Kiedyś kupiłem jakąś zdrapkę w empiku i przez 14 dni ani widu ani słychu więc jak wbiłem po czasie to sprzedawca do mnie z tekstem "i dobrze dla pana" :) Jak kupowałem xos w media markt i też miał pewną wadę to typek powiedział aby olać dział reklamacji i poszedłem prosto do pracownika który zajmuje się konsolami i wyjął z pudełka nową konsole dał mi, a tą uszkodzoną wpakował do pudła po tej nowej, dał naklejke, że uszkodzona i tak wroicłem w 10 minut z nową konsolą:)

Opublikowano

Właśnie, jak wygląda sprawa z tymi naklejkami? Ostatnio czytałem, że w USA nie mają one prawa bytu i normalnie można sobie rozkręcić konsolę, aby ją wyczyścić. Podobnie niby to wygląda w świetle prawa UE. Chętnie bym przeczyścił moją konsolę z kurzu, bo jednak w ciągu kilku miesięcy coś tam się zebrało, a bez rozkręcenia ciężko. 

Opublikowano

Może to kwestia kraju lub sklepu, ale ja premierowego XSX oddałem 22/3 bo się popsuł, sklep nie miał na wymianę  i oddał cała kase, pare dni później kupiłem nówkę sztukę 

Opublikowano
4 minutes ago, kubson said:

Może to kwestia kraju lub sklepu, ale ja premierowego XSX oddałem 22/3 bo się popsuł, sklep nie miał na wymianę  i oddał cała kase, pare dni później kupiłem nówkę sztukę 

Na rękojmię czy tak po prostu? Jeśli zwykły zwrot po takim czasie to musiałeś mieć farta.

Opublikowano

Napisałem ze konsola nie działa i ze chce wymianę lub zwrot hajsu, nie mieli na wymianę i oddali pieniądze. Zamawiałem z Amazonu i pewnie przez to nie było problemu 

Opublikowano
10 minutes ago, Czoperrr said:

A co Ci przestało działać? Nie kojarzę z tego tematu.

Różne artefakty na ekranie, migający obraz, jaskrawe kolory przy odpaleniu gry itd czasem musiałem z 3-4 razy odpalić grę żeby zaskoczyło 

Opublikowano (edytowane)

OK wrócił właśnie Xbox, coś tam robili bo jest naklejka serwisowa no ale konsola ma uszkodzoną obudowę, na dole rysy a u góry uwalony róg :/ Wiedziałem, że tak będzie bo partacze X360 też mi zniszczyli. Kupiłem nową konsolę a mam już szrot. Czy naprawiony napęd nie wiem, nie sprawdzałem bo mi się odechciało jej odpalać.

 

 

 

 

 

 

IMG_20210414_113503.jpg

IMG_20210414_113447.jpg

 

EDIT: No podłączyłem konsolę i jak nie czytał płyt tak nie czyta dalej.

 

Edytowane przez Czoperrr
  • WTF 3
  • Smutny 10
Opublikowano
28 minut temu, Czoperrr napisał:

OK wrócił właśnie Xbox, coś tam robili bo jest naklejka serwisowa no ale konsola ma uszkodzoną obudowę, na dole rysy a u góry uwalony róg :/ Wiedziałem, że tak będzie bo partacze X360 też mi zniszczyli. Kupiłem nową konsolę a mam już szrot. Czy naprawiony napęd nie wiem, nie sprawdzałem bo mi się odechciało jej odpalać.

 

 

 

 

 

 

IMG_20210414_113503.jpg

IMG_20210414_113447.jpg

 

EDIT: No podłączyłem konsolę i jak nie czytał płyt tak nie czyta dalej.

 

Serio jak jest opcja to zagadaj przez chat (jakiş Zachodni, uk czy tam usa) i skorzystaj z wymiany na nową. Ja tak zrobiłem po tym jak mój xox 3 razy wracał z ich "naprawami". 

Opublikowano
33 minuty temu, Czoperrr napisał:

OK wrócił właśnie Xbox, coś tam robili bo jest naklejka serwisowa no ale konsola ma uszkodzoną obudowę, na dole rysy a u góry uwalony róg :/ Wiedziałem, że tak będzie bo partacze X360 też mi zniszczyli. Kupiłem nową konsolę a mam już szrot. Czy naprawiony napęd nie wiem, nie sprawdzałem bo mi się odechciało jej odpalać.

 

 

 

 

 

 

IMG_20210414_113503.jpg

IMG_20210414_113447.jpg

 

EDIT: No podłączyłem konsolę i jak nie czytał płyt tak nie czyta dalej.

 

a już miałem pytać czy przypadkiem nie odesłali Ci innej konsoli  "refurbished" ale skoro dalej nie działa to to musi być ta sama i ewidentnie ją zniszczyli. Masz jakieś foty konsoli przed tym jak ją wysłałeś? 

Opublikowano
3 minuty temu, Czoperrr napisał:

Ten czat to jest jakaś porażka, po co mam gadać z "Gamerem". Szukam telefonu do polskiej obslugi ale nie umiem znaleźć.

Spróbuj przez zachodni tj. zaloguj się na xbox uk i podobno tam można pogadać z kimś z obsługi. 

A jak chcesz przez telefon to tutaj masz opcję. 

https://support.xbox.com/pl-PL/contact-us

Opublikowano
3 minutes ago, PanKamil said:

a już miałem pytać czy przypadkiem nie odesłali Ci innej konsoli  "refurbished" ale skoro dalej nie działa to to musi być ta sama i ewidentnie ją zniszczyli. Masz jakieś foty konsoli przed tym jak ją wysłałeś? 

To jest ta sama konsola, numer seryjny się zgadza. Mam zdjęcia sprzed wysyłki. Dzwoniłem teraz do supportu to mówi, że może mi zaoferować wymianę konsoli na inny egzemplarz "refurbished". Nie wiem czy się na to zgadzać?

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

To jest ta sama konsola, numer seryjny się zgadza. Mam zdjęcia sprzed wysyłki. Dzwoniłem teraz do supportu to mówi, że może mi zaoferować wymianę konsoli na inny egzemplarz "refurbished". Nie wiem czy się na to zgadzać?

A nie ma opcji, żeby na nową wymienili? Tj. blokują ci kasę do czasu odesłania starej of course. Z xox była taka możliwość ale tutaj mogą być braki konsol. 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Czoperrr napisał:

To jest ta sama konsola, numer seryjny się zgadza. Mam zdjęcia sprzed wysyłki. Dzwoniłem teraz do supportu to mówi, że może mi zaoferować wymianę konsoli na inny egzemplarz "refurbished". Nie wiem czy się na to zgadzać?

Szczerze to chyba nie masz wyjścia bo albo weźmiesz co dają albo zostaniesz z tym co masz. Ja osobiście zawsze muszę mieć nówkę sprzęt i nie gustuje w używkach. Uzywki "zregenerowane" to w ogóle dla mnie abstrakcja ale każdy ma inny próg tolerancji.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

No spoko ale mam zostać z konsolą, która dalej nie działa? Jak widać wyżej też nie gustuje w używkach i nigdy ich nie kupuję ale co mam zrobić w tej sytuacji? Chyba rozjebie tą konsole młotkiem i kupie PS5.

w sumie może w okolicy masz jakieś serwisy i jakiś Pan od komputerów podejmie się naprawy ale to dosyć świeży sprzęt i nie wiem jak serwisanci do tego podchodzą i czy wiedzą ocb lub jak jest z częściami.

Opublikowano

Tak, sprzęt na gwarancji oddam do Mirka.

 

1. obudowa przyszła uszkodzona więc tym samym mnie wkurzyli i obrzydzili

2. usterka (nie czyta płyt) nie została naprawiona

 

Już sam ten fakt obniżył mi wartość konsoli i nawet gdybym się chciał jej pozbyć to nikt tego nie kupi albo stracę wiele bo obudowa nie wygląda jak nowa i sprzęt był serwisowany.

Dostanę refurbished nie wiadomo po kim i po jakiej usterce i w jakim stanie, to też nie jest dobra opcja bo tak samo konsola jest "serviced"

 

masakra, ale mi obrzydzili granie.

  • Smutny 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...