Texz 670 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Teraz dostaniesz X360 w zamian. 2 Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 (edytowane) To niestety jest już od poprzedniej generacji u sony i microsoftu w warunkach gwarancji, że możesz dostać objechanego szrota po kimś po naprawie. Mój one miał fabrycznie uwalony napęd bluray i w miejsce mojego mint-condition odesłali mi zakurzoną konsolę z całkowicie obrysowanym plastikiem (ta gładka część), ale działa do dzisiaj. Po prostu trzeba to kupować jako hardware do grania, a nie do kolekcjonowania. Edytowane 14 kwietnia 2021 przez Wieslaw Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 1 minute ago, Texz said: Teraz dostaniesz X360 w zamian. Już raz dostałem od nich zajechanego X360 w zamian, jak widać nic się nie zmienia. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 One X jak mi siadł HDD to też odesłali nienaprawioną konsolę z tym samym HDD (mimo, że im wyraźnie zaznaczyłem w czym problem to zwyczajnie sformatowali u siebie dysk i nie zrobili nic więcej), dopiero za drugim razem przysłali refurba. Tak więc nie posiadam ani swojego One, ani One X. Series X póki co działa, ale kupując go wiedziałem, że jak mu się noga powinie to dostanę randomowego objechanego szrota po kimś więc nie jestem z nim w emocjonalnym związku ;-) Cytuj
łom 2 027 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Ale słaba akcja, myślałem że serwis działa tak jak na początku czasów X360. Jak wysłałem wtedy konsolę (RROD) to po 2ch tygodniach przyszła nowa konsola. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Czoperrr 5 240 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 14 kwietnia 2021 Dobra, napisali mi PMkę, zebym to zgłosił raz jeszcze do serwisu i podesłał im numer zgłoszenia to przypilnują sprawy. 4 9 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Ciekawe czy w tamtym serwisie w ogóle mają nowe konsole na stanie, czy robią przetasowania dostępnymi używkami. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 1 minutę temu, Czoperrr napisał: Dobra, napisali mi PMkę, zebym to zgłosił raz jeszcze do serwisu i podesłał im numer zgłoszenia to przypilnują sprawy. 1 4 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 1 minutę temu, łom napisał: Ale słaba akcja, myślałem że serwis działa tak jak na początku czasów X360. Jak wysłałem wtedy konsolę (RROD) to po 2ch tygodniach przyszła nowa konsola. Powinni w końcu ogarnąć ten szkopski serwis albo przenieść go w inne miejsce. Słabo to działa. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Just now, Texz said: Ciekawe czy w tamtym serwisie w ogóle mają nowe konsole na stanie, czy robią przetasowania dostępnymi używkami. Czytałem trochę na ten temat i w pierwszych tygodniach wysyłali nówki sztuki bo po prostu nie mieli dostępu do odświeżonych. Teraz, z biegiem czasu pula konsol w serwisie się powiększa więc wysyłają refurbished. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Trzymamy kciuki za pozytywny final. Kurwa ale jakby serwis nie odwalał fuszerki to paradoksalnie by oszczędzili a nie stracili 1 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Ja tego w ogóle nie pojmuję. Skoro nie da się awarii naprawić to wysyłamy nową konsolę i finito. Tak działają normalne serwisy realizujące tego rodzaju usługi. A tak co, odesłali konsolę z awarią z myślą, że klient po prostu odpuści? 1 Cytuj
łom 2 027 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Może w ramach zadośćuczynienia dostaniesz jakiś kodzik na GP i list z przeprosinami od Phila Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Jak wysyłałem 360 to jeździł do Czech i serwis u Pepika dobrze wspominam. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 1 minutę temu, Texz napisał: Ja tego w ogóle nie pojmuję. Skoro nie da się awarii naprawić to wysyłamy nową konsolę i finito. Tak działają normalne serwisy realizujące tego rodzaju usługi. A tak co, odesłali konsolę z awarią z myślą, że klient po prostu odpuści? Przecież obecnie nie ma nowych konsol a jak są to bardziej opłaca im się je sprzedawać niż rozdawać za free na lewo i prawo. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 kodów żadnych też już nie wysyłają, jak przy XoX straciłem miesiąc na tę ich podwójną naprawę to musiałem się prosić przez infolinie odsyłany 10 razy do kogo innego żeby mi oddali miesiąc GP (a i tak byłem w plecy bo naprawa trwała 35 dni) Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 2 minutes ago, łom said: Może w ramach zadośćuczynienia dostaniesz jakiś kodzik na GP i list z przeprosinami od Phila Niech mi po prostu dają normalną, zdrową konsolę. Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 1 godzinę temu, Czoperrr napisał: Szukam telefonu do polskiej obslugi ale nie umiem znaleźć. 00 8004411796 wspolczuje...odsylaja porysowana i jeszcze nie naprawiona Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Rozumiem male firmy, może nie maja dużego zaplecza finansowego itd. Ale tacy giganci jak Mircrosoft nie powinni sie jebac w gownie jakim jest naprawa sprzętu, strasznie to szkodzi wizerunkowi. Powinni brać przykład z Apple czy DJI. Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 44 minuty temu, Czoperrr napisał: Niech mi po prostu dają normalną, zdrową konsolę. Nie chcesz teraz zrobić jak wredny i zwrócić do sklepu? Xkom by się bał akcji na twitterze. Wtedy na bank dostaniesz nowy, zapakowoany sprzęt. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Jakby były otwarte sklepy to już bym tam był, z wysyłką już gorzej. Gadałem z nimi na czacie to mówią że tylko serwis producenta. Cytuj
iluck85 2 964 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 36 minut temu, eX4cT_PL napisał: Powinni brać przykład z Apple czy DJI. Apple PL- Nie! Apple w UK- tak. Słabo, ze konsola wraca w takim stanie, jeszcze słabiej jak serwisy wciskają, ze to nasza wina. Serwis Nikona na słynnej Żytniej w stolicy też tak działał. Jedno wymienili, drugie spierdolili. Jak dadzą nowa konsole, to się trochę wybronią. Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Generalnie serwis światowych marek w PL, a na szeroko pojetym Zachodzie to dwa rózne swiaty. Pod tym względem wciąż traktowani jestesmy jak kraje trzeciego świata. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Tak mi odpisali na tt: więc bedzie dobrze mordy. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Eh cyrki dalej, poprzednie zlecenie anulowałem bo nie można było dodać fot ani nic, później rozkręcił się temat na Twitterze. Zadzwoniłem na support by mi zrobili nowe zlecenie, to mówi, że zrobił ale nic nowego się nie pojawia. Wysłał maila z numerem anulowanego już zlecenia gdzie mam dodać zdjęcia konsoli to nie mogę bo file transfer error na 3 przeglądarkach, komputerze i telefonie zamiast pracować to się wkurwiam z serwisem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.