Gość lpcl Opublikowano 20 stycznia 2021 Opublikowano 20 stycznia 2021 8 minut temu, Wredny napisał: "There is a bomb in RTV EURO AGD you have 30 minutes" W ch#ju mam polityczną poprawność i że ktoś może odebrać to jako CW - nie będę przecież pisał "mam konsolę innej firmy, której nazwy nie mogę napisać, by nie urazić uczuć religijnych co bardziej wrażliwych jednostek" Raczej w sensie, że ofiara systemu, która ma wyjebane. Cytuj
emwusc 95 Opublikowano 20 stycznia 2021 Opublikowano 20 stycznia 2021 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2021 przez emwusc Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 6 godzin temu, Aleks napisał: Ja kiedyś reklamowałam telefon w Euro. Trochę inna sutuacja, bo po pierwszej naprawie kilka miesięcy działał. Ale za drugim razem - ten sam problem, nie zgodziłem się na naprawę i zarządałem zwrot kasy/wymiany na nowy (tak było wpisane w papierach). Po kilku dniach telefon/mail z propozycją, że albo naprawia, albo odsyłają wadliwy. O zwrocie mogłem zapomnieć. To tyle jeśli chodzi o drugą reklamacje i nasze prośby co do jej rozwiązania. Bo nie reklamowałeś z tytulu rekojmi. Zwyklą reklamacje mogą naprawiać do usranej snierci i nic z tym zrobić nie możesz. 1 Cytuj
Hubert249 4 286 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 @Wrednya to Halo to odpalasz z płyty czy jak człowiek digital? Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 5 godzin temu, easye napisał: Bo nie reklamowałeś z tytulu rekojmi. Zwyklą reklamacje mogą naprawiać do usranej snierci i nic z tym zrobić nie możesz. A ja reklamowałem z tytułu rękojmi i co im Pan zrobisz? 5 godzin temu, Hubert249 napisał: @Wrednya to Halo to odpalasz z płyty czy jak człowiek digital? Pisałem, że z GPU. Pudełko wciąż w folii Cytuj
Bzduras 12 775 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów. 1 Cytuj
Ukukuki 7 121 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 No też nie polecam EURO, pakują gierkę w kopertę i 50/50 czy pudełko będzie połamane. Proponują 30 zł zwrotu za to ,że dostałeś rozwalony towar w transporcie no złota firma, niech to już wreszcie padnie. Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 2 godziny temu, Bzduras napisał: No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów. A co to zmieni, skoro konsola była w "Autoryzowanym Serwisie Producenta" i tam sprawę olali? Cytuj
Bzduras 12 775 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 To da, że wyjaśnisz sytuację i wskażesz na to, że problem nie ustąpił. Ktoś do niej zajrzy, chagiewu co tam Euro powypisywało w reklamacji? Chyba, że wolisz się bujać z polskim sklepem, droga wolna Ja tam bym na supporcie z MS wyjaśniał, omijając ten januszex totalnie. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 2 godziny temu, Wredny napisał: A ja reklamowałem z tytułu rękojmi i co im Pan zrobisz? Pisałem, że z GPU. Pudełko wciąż w folii No to 2 reklamacja uprawnia Cie do zadania zwrotu pieniędzy. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 53 minuty temu, Wredny napisał: A co to zmieni, skoro konsola była w "Autoryzowanym Serwisie Producenta" i tam sprawę olali? Te serwisy to teraz wyglądają jakby ci tzw. fachowcy robili to co radzą na stronach supportu tj. odłączenie z prądu, hard reset, przywracanie ustawień fabrycznych no ale przecież nie o to chodzi. Jak jest wina hardware to powinni to jakoś sprawdzać i od ręki reperować. BTW kto tą kasę ma oddać? Sklep? Jak tak to bardzo w to wątpię. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Oni pewno tyle tego mają, że nie ma czasu na testowanie. Bashir zrobi reset, odpali coś na 2 minuty (albo i nie bo instalacja gry długo trwa), przyklei naklejkę i wyjazd - sprzęt sprawny. Dali chociaż jakaś rekompensatę w postaci miesiąca game passa lub coś w ten deseń? Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 10 godzin temu, Bzduras napisał: Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów. A masz jakiegoś konkretnego linka, żebym nie gadał z botami? Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 To chyba to https://support.xbox.com/pl-PL/contact-us Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 A idź Pan w ch#j z tą stroną - tylko przedefiniowane opcje z pytaniem "Czy to rozwiązuje twój problem?", albo opcja pogadania z "wirtualnym agentem". To ja już wolę w sobotę zawieźć to znowu do EURO i kontynuować wojnę w zakresie rękojmi - tam przynajmniej mogę wydrzeć mordę na żywego człowieka, a nie pisać z botem. Cytuj
Czoperrr 5 242 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Hellservice: The Wredny's Saga Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 (edytowane) 19 minut temu, Wredny napisał: A idź Pan w ch#j z tą stroną - tylko przedefiniowane opcje z pytaniem "Czy to rozwiązuje twój problem?", albo opcja pogadania z "wirtualnym agentem". To ja już wolę w sobotę zawieźć to znowu do EURO i kontynuować wojnę w zakresie rękojmi - tam przynajmniej mogę wydrzeć mordę na żywego człowieka, a nie pisać z botem. Wredny ty to jesteś oporny. Wchodzisz na https://support.xbox.com/pl-PL/ Tam wybierasz problem, potem wybierasz tego agenta skipujesz te farmazony i daje ci opcje gadania z człowiekiem. A i zaloguj się i zarejestruj konsolę jak tego nie zrobiłeś na swoim koncie ms. 3 minuty temu, Czoperrr napisał: Hellservice: The Wredny's Saga Wiatr w oczy wrednego, non stop. Jak nie euro to ten support. Edytowane 21 stycznia 2021 przez lpcl Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie? Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 (edytowane) 4 minuty temu, eX4cT_PL napisał: Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie? Za bardzo kocha sony. Saga wrednego, ciąg dalszy. Edytowane 21 stycznia 2021 przez lpcl Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Gdyby problem dotyczył mnie to już bym zapomniał ze była w serwisie, tyle razy było tłumaczone ze takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu w nawet gratisa się dostanie w ramach przeprosin. To tak jak z Apple i jego „autoryzowanymi” sprzedawcami, każda naprawę ZAWSZE zgłasza się u producenta. Teraz, Wredny napisał: Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale Tak, gadasz z botem na początku, ale jak kilka razy naciśniesz ze ten głupi bot nie rozwiązał Twojego problemu to łączy Cię z obsługa ŻYWĄ Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Teraz, Wredny napisał: Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale Wredny wybierasz bota a potem, ni, nie i daje opcje gadania z człowiekiem. Tylko nie zapomnij im napisać, że Twoja ksywa to bad motherfucker, żeby nie lecieli w chuja. Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Masz, na każde pytanie "czy to rozwiązało twój problem?" odpowiadałem "NIE" i jedyne co mam to opcja naprawy/wymiany (w sumie o to mi chodzi), ale nigdzie nie ma opcji, żeby pogadać z człowiekiem Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 21 stycznia 2021 Opublikowano 21 stycznia 2021 Teraz, Wredny napisał: Masz, na każde pytanie "czy to rozwiązało twój problem?" odpowiadałem "NIE" i jedyne co mam to opcja naprawy/wymiany (w sumie o to mi chodzi), ale nigdzie nie ma opcji, żeby pogadać z człowiekiem Dobra ale może zaloguj się wpierw i potem zobacz, bo ja się nawet poświęciłem i zalogowałem aby to sprawdzić czy działa i po 4 czy 5 nie dał o opcje gadania z konsultantem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.