Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
55 minut temu, Czoperrr napisał:

 

 

Gościu też dostał strzaskaną konsolę.

 

Trochę mam już namieszane w zgłoszeniach:

  • jedno założyłem dzisiaj po 12 i otrzymałem etykietę. Anulowałem jednak jak gościu powiedział, że dostanę refurbished.
  • Później zrobiliśmy akcję na TT i założyłem raz jeszcze zgłoszenie. Dostałem GPU i informację, że gwarantują mi konsolę bez skazy. Założyłem więc zgłoszenie. Nie dostałem do teraz etykiety, a gościu wysłał mi maila z prośba o wrzucenie fot uszkodzeń - przypisane były do zgłoszenia poprzedniego, które jest anulowane.
  • Zadzwoniłem więc jeszcze raz i babka na linii o co mi chodzi i po co ja chce pokazać zdjęcia skoro i tak nikt tego nie obejrzy i nikt o to mnie nie prosił, etykieta ma być do 24 godzin a jak nei dojdzie to jeszcze raz anulują i stworzy się nowe zgłoszenie :/

To odpisz do nich na priv ze

maja burdel, i niech się ogarną.

Opublikowano (edytowane)

Jutro będę dzwonił, na Twitterze gadka z nimi nie ma sensu. 

 

Szczerze, jak mi dają tego refurba to się serio zastanawiam czy nie opchnąć tego z niewielką stratą i wrócić do grania na emulatorkach bo trochę mi obyrzydzilo to granie. GPU na 27 miesięcy moja wykorzysta na granie w simy :frog:

Edytowane przez Czoperrr
Opublikowano
2 godziny temu, iluck85 napisał:

W praktyce mogłeś oddać konsole do sprzedawcy- xcom? Nie jest producentem, tylko sprzedawca. Dostajesz konsole i możesz się ubiegać o zwrot kasy- i tutaj z tytułu rekojmi. Tylko nie pamietam czy już po 1 naprawie czy po 2 dopiero można wołać o kase.

 

U mnie było po jednym razie.

Sklep wysłał na serwis, sprzęt wrócił zepsuty jak był (plus też drobna ryska na obudowie), więc znów im to odniosłem, dołączając zażalenie na reklamację i gdzieś po tygodniu dostałem sms, że oddadzą kasę, albo nowy sprzęt.

 

Rękojmia to fajna sprawa, ale ze sklepem trzeba na ostro (na granicy chamstwa i gróźb karalnych), bo inaczej też olewają i grają na czas.

Tak czy siak ja właśnie poszedłem tą drogą, żeby uniknąć takich przebojów, jak ma Czoperr i każdemu polecam ten sposób.

Opublikowano
Godzinę temu, Czoperrr napisał:

Jutro będę dzwonił, na Twitterze gadka z nimi nie ma sensu. 

 

Szczerze, jak mi dają tego refurba to się serio zastanawiam czy nie opchnąć tego z niewielką stratą i wrócić do grania na emulatorkach bo trochę mi obyrzydzilo to granie. GPU na 27 miesięcy moja wykorzysta na granie w simy :frog:

Na Twitterku piszesz zapewne z firmą robiącą PR, nawet może firmą wynajętą przez MS do obsługi serwisów społecznosciowych. Naprawdę zdziwiłbym się gdyby mieli większy wpływ na rozwiązanie problemu, niż Ty masz dzwoniąc na infolinię czy zalatwiając sprawę przez internet. 

No ale zawsze można się łudzić, że to Phil siedzi i pisze przez translator Google, i że mu zależy. 

Opublikowano

Czytając te przeprawy Wrednego czy Coperrra znając siebie to chyba wyjebałbym ten szrot przez okno, a na swojego pełnomocnika do kontaktów z MS mianowałbym usera dur. On by już wybrał odpowiedni sposób komunikacji!:problem::asax:

Opublikowano
3 minuty temu, balon napisał:

Czytając te przeprawy Wrednego czy Coperrra znając siebie to chyba wyjebałbym ten szrot przez okno, a na swojego pełnomocnika do kontaktów z MS mianowałbym usera dur. On by już wybrał odpowiedni sposób komunikacji!:problem::asax:

Btw gdzie on jest? Dostał perm bana czy co? 

Opublikowano

No jest lipa czuję że ta saga się pociągnie jeszcze miesiąc lub dwa. Jestem zniesmaczony i już na pewno nigdy nie kupię konsoli Microsoftu bo to nie jest normalne by z kilkumiesięczną konsola się tak użerać. Mam pecha do Microsoftu bo żadna inna konsola poza tym klocem i 360 serwisu na oczy nie widziała. Żeby to jeszcze sprawnie poszło a nie takie cyrki to bym wybaczył, a tak to nie mam skrupułów. Spencer knur może co najwyżej :xboxssie:

  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Wredny napisał:

 

U mnie było po jednym razie.

Sklep wysłał na serwis, sprzęt wrócił zepsuty jak był (plus też drobna ryska na obudowie), więc znów im to odniosłem, dołączając zażalenie na reklamację i gdzieś po tygodniu dostałem sms, że oddadzą kasę, albo nowy sprzęt.

 

Rękojmia to fajna sprawa, ale ze sklepem trzeba na ostro (na granicy chamstwa i gróźb karalnych), bo inaczej też olewają i grają na czas.

Tak czy siak ja właśnie poszedłem tą drogą, żeby uniknąć takich przebojów, jak ma Czoperr i każdemu polecam ten sposób.


Rekojmia ma plus, bo stoi za tym kodeks cywilny. Różnica jest taka, ze to konsument wybiera dla siebie najlepsza opcje. Zwrot, rozwiązanie umowy, naprawa, wymiana na nowy. 
Gwarancja, to jest to co oferuje producent i na tyle on zechce. W regulaminie gwarancje albo warunkach trzeba przeczytać co MS napisał. Może oferuje naprawiane konsole. Ale kiedyś był dym u Apple z tym, bo tez tak robili i właśnie poszło o rękojmie. Jest zapis w ustawie, ze sprzęt musi być wydany nowy. 

Opublikowano
Teraz, iluck85 napisał:


Rekojmia ma plus, bo stoi za tym kodeks cywilny. Różnica jest taka, ze to konsument wybiera dla siebie najlepsza opcje. Zwrot, rozwiązanie umowy, naprawa, wymiana na nowy. 
 

 

No kilka stron temu pytałeś co mam na mysli - to własnie to miałem na myśli. 

Opublikowano
23 minuty temu, Czoperrr napisał:

No jest lipa czuję że ta saga się pociągnie jeszcze miesiąc lub dwa. Jestem zniesmaczony i już na pewno nigdy nie kupię konsoli Microsoftu bo to nie jest normalne by z kilkumiesięczną konsola się tak użerać. Mam pecha do Microsoftu bo żadna inna konsola poza tym klocem i 360 serwisu na oczy nie widziała. Żeby to jeszcze sprawnie poszło a nie takie cyrki to bym wybaczył, a tak to nie mam skrupułów. Spencer knur może co najwyżej :xboxssie:

Czoper łatwo się poddajesz, będzie dobrze nie łam się. 

Opublikowano
19 godzin temu, lpcl napisał:

Ale pomijając to, czy uważasz, że siedzi tam jakiś rusek czy inny typ co nienawidzi Polaków? 

 

Ja obstawiam, że na serwisie xboxa siedzą klapy i robią to wszystko po złości :sapek:

 

Tym czasem mój pad padł na amen. 

Muszę kupić drugiego, a to berachło odeślę z nadzieją, że naprawią i wróci w jakimś akceptowalnym stanie 

Opublikowano
2 minuty temu, 20inchDT napisał:

Pady wysyłają nowe.

O ile zapakowany w tę jakże bezpieczną folię bombelkową nie zostanie po drodze połamany. xd

Nie no żartuję sam odsyłałem ze 3 pady. 

Opublikowano

pamiętam jaki cebulowe akcje się odpyerdalały za czasów 360-tki, ludzie reklamowali sprawne pady, a Microsoftowi nie chciało się odbierać starych tylko od raz wysyłał nowego :obama:

Opublikowano

Mieliśmy balladę o wrednym, teraz czoper nam się trafił. Dobrze, że przynajmniej PiPoLiNiO nie ma problemów z cewkami w xsx. :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...