eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 55 minut temu, Czoperrr napisał: Gościu też dostał strzaskaną konsolę. Trochę mam już namieszane w zgłoszeniach: jedno założyłem dzisiaj po 12 i otrzymałem etykietę. Anulowałem jednak jak gościu powiedział, że dostanę refurbished. Później zrobiliśmy akcję na TT i założyłem raz jeszcze zgłoszenie. Dostałem GPU i informację, że gwarantują mi konsolę bez skazy. Założyłem więc zgłoszenie. Nie dostałem do teraz etykiety, a gościu wysłał mi maila z prośba o wrzucenie fot uszkodzeń - przypisane były do zgłoszenia poprzedniego, które jest anulowane. Zadzwoniłem więc jeszcze raz i babka na linii o co mi chodzi i po co ja chce pokazać zdjęcia skoro i tak nikt tego nie obejrzy i nikt o to mnie nie prosił, etykieta ma być do 24 godzin a jak nei dojdzie to jeszcze raz anulują i stworzy się nowe zgłoszenie To odpisz do nich na priv ze maja burdel, i niech się ogarną. Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 (edytowane) Jutro będę dzwonił, na Twitterze gadka z nimi nie ma sensu. Szczerze, jak mi dają tego refurba to się serio zastanawiam czy nie opchnąć tego z niewielką stratą i wrócić do grania na emulatorkach bo trochę mi obyrzydzilo to granie. GPU na 27 miesięcy moja wykorzysta na granie w simy Edytowane 14 kwietnia 2021 przez Czoperrr Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 2 godziny temu, iluck85 napisał: W praktyce mogłeś oddać konsole do sprzedawcy- xcom? Nie jest producentem, tylko sprzedawca. Dostajesz konsole i możesz się ubiegać o zwrot kasy- i tutaj z tytułu rekojmi. Tylko nie pamietam czy już po 1 naprawie czy po 2 dopiero można wołać o kase. U mnie było po jednym razie. Sklep wysłał na serwis, sprzęt wrócił zepsuty jak był (plus też drobna ryska na obudowie), więc znów im to odniosłem, dołączając zażalenie na reklamację i gdzieś po tygodniu dostałem sms, że oddadzą kasę, albo nowy sprzęt. Rękojmia to fajna sprawa, ale ze sklepem trzeba na ostro (na granicy chamstwa i gróźb karalnych), bo inaczej też olewają i grają na czas. Tak czy siak ja właśnie poszedłem tą drogą, żeby uniknąć takich przebojów, jak ma Czoperr i każdemu polecam ten sposób. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Godzinę temu, Czoperrr napisał: Jutro będę dzwonił, na Twitterze gadka z nimi nie ma sensu. Szczerze, jak mi dają tego refurba to się serio zastanawiam czy nie opchnąć tego z niewielką stratą i wrócić do grania na emulatorkach bo trochę mi obyrzydzilo to granie. GPU na 27 miesięcy moja wykorzysta na granie w simy Na Twitterku piszesz zapewne z firmą robiącą PR, nawet może firmą wynajętą przez MS do obsługi serwisów społecznosciowych. Naprawdę zdziwiłbym się gdyby mieli większy wpływ na rozwiązanie problemu, niż Ty masz dzwoniąc na infolinię czy zalatwiając sprawę przez internet. No ale zawsze można się łudzić, że to Phil siedzi i pisze przez translator Google, i że mu zależy. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Czytając te przeprawy Wrednego czy Coperrra znając siebie to chyba wyjebałbym ten szrot przez okno, a na swojego pełnomocnika do kontaktów z MS mianowałbym usera dur. On by już wybrał odpowiedni sposób komunikacji! Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 3 minuty temu, balon napisał: Czytając te przeprawy Wrednego czy Coperrra znając siebie to chyba wyjebałbym ten szrot przez okno, a na swojego pełnomocnika do kontaktów z MS mianowałbym usera dur. On by już wybrał odpowiedni sposób komunikacji! Btw gdzie on jest? Dostał perm bana czy co? Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 No jest lipa czuję że ta saga się pociągnie jeszcze miesiąc lub dwa. Jestem zniesmaczony i już na pewno nigdy nie kupię konsoli Microsoftu bo to nie jest normalne by z kilkumiesięczną konsola się tak użerać. Mam pecha do Microsoftu bo żadna inna konsola poza tym klocem i 360 serwisu na oczy nie widziała. Żeby to jeszcze sprawnie poszło a nie takie cyrki to bym wybaczył, a tak to nie mam skrupułów. Spencer knur może co najwyżej 1 Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 1 godzinę temu, Wredny napisał: U mnie było po jednym razie. Sklep wysłał na serwis, sprzęt wrócił zepsuty jak był (plus też drobna ryska na obudowie), więc znów im to odniosłem, dołączając zażalenie na reklamację i gdzieś po tygodniu dostałem sms, że oddadzą kasę, albo nowy sprzęt. Rękojmia to fajna sprawa, ale ze sklepem trzeba na ostro (na granicy chamstwa i gróźb karalnych), bo inaczej też olewają i grają na czas. Tak czy siak ja właśnie poszedłem tą drogą, żeby uniknąć takich przebojów, jak ma Czoperr i każdemu polecam ten sposób. Rekojmia ma plus, bo stoi za tym kodeks cywilny. Różnica jest taka, ze to konsument wybiera dla siebie najlepsza opcje. Zwrot, rozwiązanie umowy, naprawa, wymiana na nowy. Gwarancja, to jest to co oferuje producent i na tyle on zechce. W regulaminie gwarancje albo warunkach trzeba przeczytać co MS napisał. Może oferuje naprawiane konsole. Ale kiedyś był dym u Apple z tym, bo tez tak robili i właśnie poszło o rękojmie. Jest zapis w ustawie, ze sprzęt musi być wydany nowy. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Teraz, iluck85 napisał: Rekojmia ma plus, bo stoi za tym kodeks cywilny. Różnica jest taka, ze to konsument wybiera dla siebie najlepsza opcje. Zwrot, rozwiązanie umowy, naprawa, wymiana na nowy. No kilka stron temu pytałeś co mam na mysli - to własnie to miałem na myśli. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 23 minuty temu, Czoperrr napisał: No jest lipa czuję że ta saga się pociągnie jeszcze miesiąc lub dwa. Jestem zniesmaczony i już na pewno nigdy nie kupię konsoli Microsoftu bo to nie jest normalne by z kilkumiesięczną konsola się tak użerać. Mam pecha do Microsoftu bo żadna inna konsola poza tym klocem i 360 serwisu na oczy nie widziała. Żeby to jeszcze sprawnie poszło a nie takie cyrki to bym wybaczył, a tak to nie mam skrupułów. Spencer knur może co najwyżej Czoper łatwo się poddajesz, będzie dobrze nie łam się. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Będzie grubo jak czoper kupi Sonke i ta pociągnie jeszcze krócej xD Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Opublikowano 14 kwietnia 2021 Wyslalem jeszcze pismo, rękojmię do sklepu z żądaniem wymiany na nową (raczej nierealne z uwagi na brak konsol) albo zwrot kasy, ale pewnie się na to wysrają. 1 Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Od tego trzeba było zacząć, bo teraz po "serwisowaniu" to sklep może mieć wyjebane. Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 9 godzin temu, Czoperrr napisał: Tylko sonka A masz wadę słuchu, bo niektórzy słyszą cewki. Do tego mega głośny napęd 2 Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Już mam 4 zlecenia pootwierane i każde anulowane bo nie przychodzi etykieta UPS dobrze, że jutro mam wolne to jeszcze z 10 razy zadzwonię do supportu może w końcu się uda Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 19 godzin temu, lpcl napisał: Ale pomijając to, czy uważasz, że siedzi tam jakiś rusek czy inny typ co nienawidzi Polaków? Ja obstawiam, że na serwisie xboxa siedzą klapy i robią to wszystko po złości Tym czasem mój pad padł na amen. Muszę kupić drugiego, a to berachło odeślę z nadzieją, że naprawią i wróci w jakimś akceptowalnym stanie Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Pada raczej dostaniesz nowego, nikt przy nim dłubać chyba nie będzie. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 2 minuty temu, 20inchDT napisał: Pady wysyłają nowe. O ile zapakowany w tę jakże bezpieczną folię bombelkową nie zostanie po drodze połamany. xd Nie no żartuję sam odsyłałem ze 3 pady. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 pamiętam jaki cebulowe akcje się odpyerdalały za czasów 360-tki, ludzie reklamowali sprawne pady, a Microsoftowi nie chciało się odbierać starych tylko od raz wysyłał nowego Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Dlatego w zemście teraz nawet nie naprawiają zepsutych konsol Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Mieliśmy balladę o wrednym, teraz czoper nam się trafił. Dobrze, że przynajmniej PiPoLiNiO nie ma problemów z cewkami w xsx. Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Ja już tylko myślę, jak się pozbyć tej konsoli i odzyskać pieniążki. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Opublikowano 15 kwietnia 2021 Też powoli mam takie myśli. Moja konsola w poniedziałek trafiła do serwisu i to w zasadzie tyle. Ciekawe czy jeszcze przed świętami mi ją odeślą. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.