Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, MaiorZero napisał:

Dostałem w prezencie Series S plus pad w kolorze Shock Blue.

 

Wszystko fajnie oprócz pada dodawanego do konsoli. Chodzi o to, że bumpery, a zwłaszcza lewy, przy naciśnięciu dają dźwięki sprężyny i czuć w rękach miniwibracje od sprężynki. Mam porównanie do Shock Blue przy którym takiego problemu nie ma i słychać tylko klik na każdym z bumperów. 
 

Czy reklamować coś takiego? I robić to przez MS czy mediaexpert gdzie było kupione? Wiem głupie pytanie ale odkąd kiedy gram na PC czy konsolach to pierwszy raz korzystałbym z reklamacji :D.

Nic nie powinno sprężynować, ktoś na linii źle poskładał pada. Reklamuj prosto w MS, bo z tego co wiem, to sklep i tak wyśle do MS, a to może przedłużyć proces reklamacji. Pomoc Ci w zgłoszeniu? Mam to qrwa w małym palcu :rayos:

  • Dzięki 1
  • Haha 1
Opublikowano
Godzinę temu, ProstyHeker napisał:

Nic nie powinno sprężynować, ktoś na linii źle poskładał pada. Reklamuj prosto w MS, bo z tego co wiem, to sklep i tak wyśle do MS, a to może przedłużyć proces reklamacji. Pomoc Ci w zgłoszeniu? Mam to qrwa w małym palcu :rayos:


Nie wiem czy dzisiaj będę to robił. Może jutro. Jak to zrobić? Przez infolinie czy czat? Jak wygląda proces?

Opublikowano (edytowane)

@MaiorZero Możesz przez infolinię, ale szkoda czasu na połączenie z konsultantem. Raz zgłaszałem telefonicznie i jedyna różnica była taka, że kurier przyjechał odebrać paczkę, a "normalnie" nadajesz ją w punkcie UPS.

 

1) Zaloguj się na https://account.microsoft.com

2) Kliknij tu (przy logowaniu dwuskładnikowym prosi mnie o potwierdzenie tożsamości)
obraz.thumb.png.054da742096f5e8168adbafbd8b0b272.png

 

3)

obraz.thumb.png.291da1f0171a283dc9facf282745757e.png

 

4)

obraz.thumb.png.3a14df506e70d01a3d76f7410345964e.png

 

5) Krok po kroku uzupełniasz informacje (będzie też możliwość udzielenia szerszej odpowiedzi, co jest skopane) i tak jakby składasz "zamówienie" na wymianę pada za 0zł.

obraz.thumb.png.54807b686198b13af5fd4bdadb11d470.png

 

6) Po około 15 minutach dostajesz na maila etykietę, którą drukujesz, naklejasz na pudełku i wysyłasz w punkcie nadań UPS. Wysyłka bezpłatna, a cały proces wymiany trwa około 7 dni.

 

Możesz też rozpocząć rozmowę na chat-bocie, który Cię poprowadzi, ale szkoda czasu. Powyżej IMO najszybszy sposób.

Edytowane przez ProstyHeker
  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
7 minut temu, ProstyHeker napisał:

@MaiorZero Możesz przez infolinię, ale szkoda czasu na połączenie z konsultantem. Raz zgłaszałem telefonicznie i jedyna różnica była taka, że kurier przyjechał odebrać paczkę ode mnie, a "normalnie" nadajesz ją w punkcie UPS.


Super dzięki!

 

Mam tylko problem, że konsole mam na koncie jak i komputery z Windowsem ale pada nie ma.

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, MaiorZero napisał:


Super dzięki!

 

Mam tylko problem, że konsole mam na koncie jak i komputery z Windowsem ale pada nie ma.

Jeśli mnie pamięć nie myli, to przy pierwszym zgłoszeniu w tej rozwijanej liście wybierasz całą konsolę, a dalej pada i rodzaj jego usterki. Dopiero później kontroler pojawi się osobno :)

Edytowane przez ProstyHeker
  • Lubię! 1
Opublikowano
W dniu 18.06.2021 o 10:40, MaiorZero napisał:

OK pewnie jutro będę to robił i dam znać jak poszło. :D

 

EDIT: Nie dawało mi to spokoju. Mam etykietę i jutro idę do UPS. :) Jeszcze raz wielkie dzięki.

Super! Daj znać, jak dostaniesz nową sztukę. Do mnie wczoraj dotarł piąty już egzemplarz i na ten moment jest wszystko dobrze. Wibracja cichutka, LT i RT odbijają bezproblemowo - wydają ten sam dźwięk przy maksymalnym wciśnięciu. Mam nadzieję, że to już koniec moich perypetii padowych.

Opublikowano

Jak to dobrze, że przez te wszystkie lata zawsze miałem jakaś konsolę od Sony. Nauczyło mnie to majsterkowania przy nich i teraz pada od Xboxa naprawiłem sobie sam. Dodam, że wystarczy to rozkręcić, wyczyścić i dokładnie poskładać ;)

 

Nawet chyba są jakieś tutki na jutubach, więc nawet największą lepierda to ogarnie :). Na kopanie się z serwisami szkoda nerwów. 

Opublikowano

No, za piątym razem może bym dostał sprawny xD. 

Jednak nie mam czasu i nerwów na użeranie się z przesyłkami itp. 

Wolałem poświęcić te 15 minut i ogarnąć to samemu. 

Tym bardziej, że te problemy tyczą się nie wady fabrycznej czy kiepskich materiałów, tylko raczej pośpiechu i braku dokładności przy składaniu. Nad chińczykiem pewno siedzi jakiś kapo z batem i na dokładność już nie ma czasu. 

 

 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Figuś napisał:

To pomyśl teraz że wymienili by ci na nowy, a teraz jak całkowicie by padł to mogą nie uznać bo było przy nim grzebane. Jak jest na gwarze to niech wymieniają. Co nie @ProstyHeker :)

A oni w ogóle sprawdzają te stare pady? Jak haker 5 razy wysyłał to nie wydaje mi się, pewnie nic innego by nie robili tylko rozkręcali je całymi dniami. xd

Stary idzie na recycling i wrzucają nowego do wysłania i tyle. 

Sam swojego elite pewnie mógłbym wysłać mimo, że po gwarancji już ale tam idzie się dogadać o ile na czat wbiłbym. Ale na cholere skoro odeślą mi takiego z driftem a też sam naprawiałem lb i dziada trudniej się rozbiera bo poklejony jest. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano

@Figuś 100% racji, ja zamierzam korzystać z mojego prawa do gwarancji. Ale jest też taka nutka niepewności, czy ta nowa sztuka nie będzie bardziej spieprzona od poprzedniej :rayos:

 

Co do samego serwisu, to nie wiem, czy recyklują, czy siedzi jakiś Pajeet i naprawia je żeby w przyszłości wysyłać refuby. Żaden z dotychczasowych padów nie miał jakichkolwiek śladów używania.

Opublikowano

Problem zapewne znany przez MS dlatego jak dostają zgłoszenie o wadliwym padzie odrazu wysyłają nowego a tych wogóle nie sprawdzają pytanie tylko czy MS coś z tym robi i kolejne sztuki już są pozbawione tych wad tym bardziej że problem jest nie od dzisiaj. Kupując XBSX to trochę loteria z padem, może się trafi dobrze poskładany albo trzeba będzie reklamować, trochę lipa bo właśnie się przymierzam do kupna XBSX, pytanie jaki pad się trafi.

Opublikowano

Ja odnosiłem się do tego, że Michał straci gwarancję bo jakby teraz wysłał to go rozkręcą i zobaczą, że tam grzebał. Tiaaaa. xd

Opublikowano

To czy nie było ingerencji z zewnątrz to w 99% przypadków serwisy sprawdzają, śrubokrętem zawsze zostawisz ślad jak będziesz plastiki podważał żeby zatrzaski puściły.

dlatego zawsze dobrze jest mieć w domu taki zestaw otwieraków

OTWIERAK-DO-TELEFONOW-OBUDOW-SPUDGER-ZES

 

Znacznie zmniejsza szanse na zostawienie śladów widocznych na pierwszy rzut oka

 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Obawę o utratę gwarancji na samą konsolę jeszcze jestem w stanie zrozumieć, choć gdy miałem PS4, to też ją olałem i nówka sztuka już po tygodniu używania została przeze mnie rozbebeszona, bo nie szło znieść tego hałasu. Ludzie swego czasu te konsole odsyłali na gwarancję, wymieniali, a i tak w 90% przypadków dostawali takie same lub gorsze odrzutowce. 

Moja konsola po wymianie pasty i termopadów służyła mi cichutko do samego końca. Z prosiakiem było podobnie i już na drugi dzień leżał na stole rozkręcony :laugh:

 

Jeśli zaś chodzi o samego pada, to prócz uszkodzeń mechanicznych, których gwarancja i tak nie obejmuje, to tam raczej nie ma co paść. Jeśli są jakieś problemy np z pływającymi analogami, to są one raczej od samego początku i takie coś należy reklamować.

Natomiast problemy z przycinającymi się przyciskami/spustami wolę sobie naprawić sam. Zresztą to nie pierwszy pad z którym mam/miałem tego typu problemy. To samo zresztą z kierownicami... zawsze gdzieś coś tarło, zacinało się czy hałasowało i śrubokręt szedł w obroty. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Witam, od pewnego czasu dzieją mi się takie problemy jak nagrałem na poniższym filmiku. Robiłem reset fabryczny, nic to nie dało niestety, dzieje się tak co jakiś czas, wyskakują errory microsoft store, youtube nie chce się wlaczyc, gry z opóźnieniem sie dodają do kolejki i nie chcą instalować ani anulowac instalowania.

Wczesniej tak nie miałem, jak myślicie to normalne bugi systemu czy coś w środku uszkodzone?

Edytowane przez gloryboy
Opublikowano

Też mam podobne problemy z dashem. Gry nie chcą się instalować lub dodają się po bardzo długim czasie do kolejki. Potrafi to czasem konsole zwiesić i w nic nie mogę wejść. Prawdopodobnie coś nie tak po wcześniejszej aktualizacji konsoli.

Opublikowano
W dniu 1.07.2021 o 03:43, gloryboy napisał:

Witam, od pewnego czasu dzieją mi się takie problemy jak nagrałem na poniższym filmiku. Robiłem reset fabryczny, nic to nie dało niestety, dzieje się tak co jakiś czas, wyskakują errory microsoft store, youtube nie chce się wlaczyc, gry z opóźnieniem sie dodają do kolejki i nie chcą instalować ani anulowac instalowania.

Wczesniej tak nie miałem, jak myślicie to normalne bugi systemu czy coś w środku uszkodzone?

Chyba problem z netem masz, zobacz jak to działa u znajomego z innym netem.

 

Na wiosnę wyjechałem na domek daleko poza miasto gdzie net był tragiczny, to podobnie wyglądało.

Opublikowano
W dniu 19.06.2021 o 13:09, ProstyHeker napisał:

Super! Daj znać, jak dostaniesz nową sztukę. Do mnie wczoraj dotarł piąty już egzemplarz i na ten moment jest wszystko dobrze. Wibracja cichutka, LT i RT odbijają bezproblemowo - wydają ten sam dźwięk przy maksymalnym wciśnięciu. Mam nadzieję, że to już koniec moich perypetii padowych.


Pada już miał dostarczyć kurier w poniedziałek ale odebrałem dopiero w środę. Wygląda na to, że wszystko jest ok w porównaniu do shock blue. Dzięki jeszcze raz. Faktycznie bardzo sprawnie to poszło. 

  • Lubię! 1
Opublikowano
9 godzin temu, Daddy napisał:

Chyba problem z netem masz, zobacz jak to działa u znajomego z innym netem.

 

Na wiosnę wyjechałem na domek daleko poza miasto gdzie net był tragiczny, to podobnie wyglądało.

Właśnie chodzi o to ze mam na kabel i jak tak się dzieje to na innych urządzeniach wszystko git

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...