Opublikowano 28 listopada 20204 l Mi sie raz konsola wyjebala przy DS takze faktycznie to nie jest kwestia gry. Przy Spidermanie to przez 20h ani chrupniecia a prawie caly czas w fidelity mode. W kazdym razie po tej nowej aktualizacji zadnych problemow. Przy graniu z plyty prawie jej nie slychac, minimalnie glosniejsza jest przy cyfrowkach XD
Opublikowano 29 listopada 20204 l Dane z płyty tylko zgrywa, a potem leci z dysku. Płyta jest używana tylko i wyłącznie do weryfikacji. To już nie czasy PS2, że płyta mieli non stop w napędzie [emoji14]
Opublikowano 29 listopada 20204 l Ale na uj mają weryfikację w trakcie grania? Jakie są logiczne przesłanki? Myślą, że ktoś by pożyczał grę do odpalenia, a potem oddawał płytę właścicielowi? I tak codziennie, albo kilka razy dziennie? Największy debilizm...
Opublikowano 29 listopada 20204 l Chodzi Ci o to, ze co jakiś czas nagle zaczyna wirować w trakcie? Tez mnie to wnerwia.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Dokładnie o to mi chodzi. Żeby to jeszcze raz na nie wiem, 2 godziny. Ale to robi co kilkanaście minut chyba.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Przy Demonsach mam to raz na 30min, raz na 1h - nie jest to jakoś bardzo często, ale fakt troche denerwuje. na PS4 nie było tego - raz test czy płyta w napędzie przy uruchomieniu gry.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Problem switcha w dualsensie? https://www.gamingbible.co.uk/news/playstation-dualsense-controllers-are-already-suffering-from-drift-apparently-20201128?source=facebook
Opublikowano 29 listopada 20204 l Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał: Dokładnie o to mi chodzi. Żeby to jeszcze raz na nie wiem, 2 godziny. Ale to robi co kilkanaście minut chyba. U mnie napęd się potrafił załączyć nawet, gdy oglądałem jakiś film na Netfliksie - i to kilka razy. No... Ale mam nadzieję, że licencję na oglądanie mi pan Sony przyznał.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Konsoli jeszcze nie mam, ale pierwsze co zrobię po jej włączeniu to przejście od razu w tryb awaryjny i zrobienie pełnej inicjalizacji systemu większym plikiem update wraz z formatem dysku. Później pierwszy setup konsoli i ściągnięcie Astro z PSN. Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 29 listopada 20204 l 19 minut temu, iluck85 napisał: Problem switcha w dualsensie? https://www.gamingbible.co.uk/news/playstation-dualsense-controllers-are-already-suffering-from-drift-apparently-20201128?source=facebook Czy jest jakiś pad z analogami, w którym ten problem nie występował?
Opublikowano 29 listopada 20204 l 18 minut temu, l33t napisał: U mnie napęd się potrafił załączyć nawet, gdy oglądałem jakiś film na Netfliksie - i to kilka razy. No... Ale mam nadzieję, że licencję na oglądanie mi pan Sony przyznał. Nie jesteśmy sami https://www.vg247.com/2020/11/23/ps5-disc-spinning-randomly/
Opublikowano 29 listopada 20204 l 9 minut temu, Chmielinski napisał: Czy jest jakiś pad z analogami, w którym ten problem nie występował? Nie kojarzę żebym miał kiedyś z tym problem
Opublikowano 29 listopada 20204 l A teraz masz? Normalnie takie coś w mniejszym bądź większym stopniu pojawiało się po kilku latach. Jeżeli problem Switcha, i teraz DS pojawił się po dwóch tygodniach to trochę słabo.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Ja to bardziej bym się martwił tym przegrzewaniem GDDR6 na spodzie płyty głównej. Cholera wie co będzie w cieplejsze dni, a problem niby jest co potwierdziły pomiary temp. i kilka zgłoszeń userów z artefaktami. Jeśli konsola potrafi łapać artefakty na prostych grach jak Astro to co będzie za 2 lata (po gwarancji) jak wyjdą pierwsze porządne tytuły AAA tworzone tylko z myślą o PS5?Pewnie SONY w międzyczasie znajdzie jakieś rozwiązanie jak np. dodatkowa taśma miedziana od tych kostek BGA do radiatora albo coś innego.Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 29 listopada 20204 l 9 minut temu, RadkoR napisał: Ja to bardziej bym się martwił tym przegrzewaniem GDDR6 na spodzie płyty głównej. Cholera wie co będzie w cieplejsze dni, a problem niby jest co potwierdziły pomiary temp. i kilka zgłoszeń userów z artefaktami. Jeśli konsola potrafi łapać artefakty na prostych grach jak Astro to co będzie za 2 lata (po gwarancji) jak wyjdą pierwsze porządne tytuły AAA tworzone tylko z myślą o PS5? Pewnie SONY w międzyczasie znajdzie jakieś rozwiązanie jak np. dodatkowa taśma miedziana od tych kostek BGA do radiatora albo coś innego. Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Kości GDDR mają paste i docisk to aluminiowej płyty do której jest podłaczony jeszcze heatpipe - co zbiera ciepło. Kości SSD też mają swoją paste, te 3 czy 5 przypadków z latajacymi texturami może być równie dobrze związane z grzaniem się GPU, za mało pasty czy cokolweik na kilka milionów sztuk. Na video zaznaczyłem odpowiednie momenty, dobrze wygląda system odprowadzania ciepła imo
Opublikowano 29 listopada 20204 l 48 minut temu, Square napisał: A teraz masz? Normalnie takie coś w mniejszym bądź większym stopniu pojawiało się po kilku latach. Jeżeli problem Switcha, i teraz DS pojawił się po dwóch tygodniach to trochę słabo. Nie, bo nie gram jak małolat dzisiaj. Do tego dochodzi fakt, ze ja nie trzymam wszystkich konsol pod jednym dachem. Mam jedna główna, a drugimi wafluje. Wiec rotacja sprzętowa jest. Do tego jak wychodzi nowa wersja/slim to wymieniam. Ale takie coś po 2 tyg trochę słabo.
Opublikowano 29 listopada 20204 l @Moldar U mnie jest okej jak wychodzi z trybu uśpienia. Dziwne te dźwięki.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Godzinę temu, iluck85 napisał: Nie kojarzę żebym miał kiedyś z tym problem No widzisz, ja też nie. Nie miałem tego problemu z Dualshockiem 3, Dualshockiem 4, padem od Xboxa One i teraz nie mam problemu z DualSense. Jak wygooglujesz odpowiednią frazę to znajdziesz filmiki z dryfującymi analogami we wszystkich tych padach. Nie wiem, może za mało gram, może za lekko ruszam analogami, może osoby z problemami miały po prostu pecha. Pamiętaj, że te sprzęty idą w dziesiątkach milionów i nawet 1000 filmików z problemami to przy tej skali nic.
Opublikowano 29 listopada 20204 l Godzinę temu, Fanek napisał: Kości GDDR mają paste i docisk to aluminiowej płyty do której jest podłaczony jeszcze heatpipe - co zbiera ciepło. Ale nie zmienia to faktu, że grzeją się do ponad 93 stopni. Z drugiej strony Micron podaje temp. graniczną dla tych kości na ponad 100 stopni, więc kij wie czy te artefakty są faktycznie od pamięci. Może być GPU jak piszesz. Albo typy trzymali konsole w zamkniętej wąskiej szafce i teraz zgłaszają, że niby im się psują. Edytowane 29 listopada 20204 l przez RadkoR
Opublikowano 29 listopada 20204 l No cóż. Jest 2 lata gwarancji. Ciekaw jestem czy jeśli SONY faktycznie przyzna, że jest problem z chłodzeniem pamięci i wyda jakąś lekko zmodyfikowaną rewizję to czy będzie wymieniać na gwarancji konsole które zaczną artefaktować. Bo nie sądzę aby wymieniali wszystkie kilka milionów. Edytowane 29 listopada 20204 l przez RadkoR
Opublikowano 29 listopada 20204 l Gwarancja jest na rok. Możecie zapodać filmik z tym pomiarem temperatury?
Opublikowano 29 listopada 20204 l Nie bójcie się tak o te sonki. To normalne że po premierze dużo jest zgłaszanych awarii przerabialiśmy to z xboxem już ludzie pisali że jest drugi RROD itp. Wszystko się rozeszło oczywiście. Zacytuje też Hendrixa co by was uspokoić: Cytat Przy okazji warto pamiętać, że failure rate w przypadku elektroniki jest naturalnie wpisany w produkcję, za normalny uznaje się 1%-3%, więc na każdy 1mln danego produktu, 10 do 30 tysięcy sztuk wadliwych. Jednocześnie launch sprzyja ilości raportów, bo to w zasadzie jedyny czas w życiu danej konsoli, gdy w bardzo krótkim odstępie czasu zostanie uruchomionych tak duża liczba nowych maszyn, dodać to tego social media i voila.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.