Plugawy 3 684 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Odebrać osobiście mógł, ale kasa musiała iść przelewem przez net a nie w sklepie. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 17 minutes ago, Rash said: Czyli oddając ją i wypełniając formularz gwarancyjny co mam wpisać? Możesz zbrickować konsolę, ale do tego potrzebujesz Call of Duty Black OPS Cold War na PS5, ta gra potrafi załatwić nie tylko PS5 ale brickuje też Xboxy Series X, wówczas mógłbyś oddać konsolę bo przestała działać. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Znam sposób bez kupowania Call Of Duty - wrzucić do wanny, wysuszyć i wtedy oddać. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 ce-108255-1. Ludziska na reddicie czy yt którzy kontaktowali się bezpośrednio z sony piszą że japońce twierdzą że to software i problem zostanie wkrótce wyeliminowany... Jo już jestem głupi w tym wszystkim. Oddawać, nie oddawać. Problem taki ze przez pierwszy tydzień poza jednym czy dwoma błędami konsola śmigała aż milo no może poza głośnością... Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 There is an error occurred on the application (error code CE-108255-1)If you attempted to start a game and received the error code CE-108255-1 along with the message "There is an error occurred on the application", there may be an issue with the application or your console. Sony recommends taking these steps:If this error occurs after launching a game, delete the game in which the error occurs and reinstall the game.Start your PS5 in Safe Mode and select Rebuild Database.If the error occurs again, reset your PS5 and try installing the application again. (Please take a backup of all sorts of your data in advance.)If the above means do not work, please contact PlayStation Support.Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Donatello1991 1 423 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Zdarzza się wam czasem, że uruchomicie jakąś grę i na obrazie co jakiś czas mignie zielony paseczek tak szybko? Normalnie uruchomienie ponownie konsoli pomaga, ale często się zdarza. Chyba wina stabilności konsoli i aktualizacje przyszłe powinny załatawić problem, bo chyba to nie jest wina, że sprzęt uszkodzony, bo śmiga aż miło. Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 To może być problem z kablem, z TV albo hardware konsoli. Raczej nie software.Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Dawid30 2 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 3 godziny temu, u55r napisał: Możesz zbrickować konsolę, ale do tego potrzebujesz Call of Duty Black OPS Cold War na PS5, ta gra potrafi załatwić nie tylko PS5 ale brickuje też Xboxy Series X, wówczas mógłbyś oddać konsolę bo przestała działać. Sugerujesz zeby w ogóle nie grac w Black ops Cold War? bo brickuje konsole? Przecież to bez sensu,konsola jest po to,zeby grac w to,na co ma sie ochotę.Ja od premiery PS5 gram praktycznie codziennie w tą gre (wersja cyfrowa,bo mam digitala) i nie miałem żadnych problemów. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 (edytowane) 13 godzin temu, RadkoR napisał: There is an error occurred on the application (error code CE-108255-1) If you attempted to start a game and received the error code CE-108255-1 along with the message "There is an error occurred on the application", there may be an issue with the application or your console. Sony recommends taking these steps: If this error occurs after launching a game, delete the game in which the error occurs and reinstall the game. Start your PS5 in Safe Mode and select Rebuild Database. If the error occurs again, reset your PS5 and try installing the application again. (Please take a backup of all sorts of your data in advance.) If the above means do not work, please contact PlayStation Support. Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Sony twardo że to software... Eh zadzwonię z przypadku jutro do centrali, pewnie nic sie nie dowiem ale... Sry tak wogóle jeśli dla kogoś zaśmiecam ten topic... Po drugiej reinstalce z pena zainstalowałem astro, pograłem godzinę i git. Hyh może rzeczywiście coś z chociażby GPU.Pytanie co i w jaki sposób będą w stanie coś z tym zrobić. Edytowane 6 grudnia 2020 przez Rash Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 W dniu 4.12.2020 o 07:27, Ehq napisał: Tak, to nie ta odklejająca się naklejka, niestety. Mam ten głośniejszy wentylator. Teraz po rozkręceniu mam wrażenie że jeszcze głośniej chodzi. Mam słuchawki założone, jestem metr od konsoli i dalej ten dzwięk słyszę. Coś jest ewidentnie nie tak skoro tak wszyscy chwalił że konsola jest cicha Wspomnę o tym, ale może nikt mnie qrwa nie zlinczuje! Nikt o tym nie pisał wcześniej, ale wygląda na to, że są już dwie rewizje konsoli: CFI-1015 i CFI-1016. Literki A/B oznaczają naped/digital i obie rewizje trafiły na premiere. Co masz napisane na pudełku lub boku konsoli? Ja mam 1016 i wentylator z większą ilością łopatek czyli ten cichszy - może tym się różnią właśnie - nie wiem. Na allegro po opisie widziałem pare ofert z oznaczeniem 1015, ale po zdjęciach ciężko poznać. Tu zdjęcia z neta Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 6 minutes ago, Fanek said: Wspomnę o tym, ale może nikt mnie qrwa nie zlinczuje! Nikt o tym nie pisał wcześniej, ale wygląda na to, że są już dwie rewizje konsoli: CFI-1015 i CFI-1016. Literki A/B oznaczają naped/digital i obie rewizje trafiły na premiere. Co masz napisane na pudełku lub boku konsoli? O zaczyna się, czekałem na początek dyskusji o rewizjach 4 Cytuj
Rash 240 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 22 minuty temu, Fanek napisał: Wspomnę o tym, ale może nikt mnie qrwa nie zlinczuje! Nikt o tym nie pisał wcześniej, ale wygląda na to, że są już dwie rewizje konsoli: CFI-1015 i CFI-1016. Literki A/B oznaczają naped/digital i obie rewizje trafiły na premiere. Co masz napisane na pudełku lub boku konsoli? Ja mam 1016 i wentylator z większą ilością łopatek czyli ten cichszy - może tym się różnią właśnie - nie wiem. Na allegro po opisie widziałem pare ofert z oznaczeniem 1015, ale po zdjęciach ciężko poznać. Tu zdjęcia z neta U mnie model 1016-A przy czym głośny jak cholera... Cytuj
Ehq 4 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 54 minuty temu, Fanek napisał: Wspomnę o tym, ale może nikt mnie (pipi) nie zlinczuje! Nikt o tym nie pisał wcześniej, ale wygląda na to, że są już dwie rewizje konsoli: CFI-1015 i CFI-1016. Literki A/B oznaczają naped/digital i obie rewizje trafiły na premiere. Co masz napisane na pudełku lub boku konsoli? Ja mam 1016 i wentylator z większą ilością łopatek czyli ten cichszy - może tym się różnią właśnie - nie wiem. Na allegro po opisie widziałem pare ofert z oznaczeniem 1015, ale po zdjęciach ciężko poznać. Tu zdjęcia z neta U mnie tak samo 1016. Znalazłem coś takiego na innym forum (patrzcie spojler). Wydaje się to być prawdą, ponieważ ja swój wentylator dokręciłem dość mocno i słychać go bardziej. Spoiler OK, rozwiazalem calkowicie problem z buczeniem wentylatora Nidec (model B)Kupilem zgodnie z filmikiem ktory linkowalem podkladki gumowe na allegro, uzylem "Oring , O-ring 4x2 70NBR"Zamontowalem podkladki, nie montowalem grilla i podlaczylem otwarta konsole na biurku.Byla lekka poprawa ale tez bylo pole do regulacji.Okazalo sie ze turbina wpada w wibracje. Dzieki gumowym podkladkom o wiele latwiej bylo sie pozbyc tych wibracji poprzez umiejetne dokrecanie/odkrecanie srubek montujacych turbine podczas odpalonej gry.Ogolnie to u mnie sprawdzilo sie lekkie/luzne dokrecenie 3 srub i poluzowanie calkowicie jednej ktora tak naprawde powodowala wpadanie turbiny w dziwne wibracje i generowanie tego halasu.Wiec u mnie umiejetne dokrecenie srubek pozwolilo calkowicie wyeliminowac problem slyszalnosci konsoli z kilku metrow.Sprobujcie - trzeba to regulowac na zywo i nasluchiwac Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 Fanek na PS4 ekspert od rewizji, na PS5 widać również będzie aspirował do tego tytułu, szanuje. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 1 godzinę temu, Ehq napisał: U mnie tak samo 1016. Znalazłem coś takiego na innym forum (patrzcie spojler). Wydaje się to być prawdą, ponieważ ja swój wentylator dokręciłem dość mocno i słychać go bardziej. Pokaż ukrytą zawartość OK, rozwiazalem calkowicie problem z buczeniem wentylatora Nidec (model B)Kupilem zgodnie z filmikiem ktory linkowalem podkladki gumowe na allegro, uzylem "Oring , O-ring 4x2 70NBR"Zamontowalem podkladki, nie montowalem grilla i podlaczylem otwarta konsole na biurku.Byla lekka poprawa ale tez bylo pole do regulacji.Okazalo sie ze turbina wpada w wibracje. Dzieki gumowym podkladkom o wiele latwiej bylo sie pozbyc tych wibracji poprzez umiejetne dokrecanie/odkrecanie srubek montujacych turbine podczas odpalonej gry.Ogolnie to u mnie sprawdzilo sie lekkie/luzne dokrecenie 3 srub i poluzowanie calkowicie jednej ktora tak naprawde powodowala wpadanie turbiny w dziwne wibracje i generowanie tego halasu.Wiec u mnie umiejetne dokrecenie srubek pozwolilo calkowicie wyeliminowac problem slyszalnosci konsoli z kilku metrow.Sprobujcie - trzeba to regulowac na zywo i nasluchiwac Było dwie strony o tym tak, gość grilla z powrotem też założył, daj znać gdybyś coś kombinował Godzinę temu, Wooyek napisał: Fanek na PS4 ekspert od rewizji, na PS5 widać również będzie aspirował do tego tytułu, szanuje. Nie, moja PS5 chodzi cicho nie mam z tym problemu, jedynie cewki słychać przy niektórych tytułach, ale są zagłuszone wystarczająco przez odgłosy gry. Trafiłem na to przypadkiem, pare osób narzekało w temacie, to wrzuciłem. ok kończymy temat Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 @Rash wywal wszystkie gry i zainstaluj je od nowa ; miałem coś podobnego po crashach Spidera (które był winą gry, przyznał to sam dev) mianowicie Spider wyłączył mi 2x konsolę i miała problem z wybudzeniem, potem się udało ją odpalić ejectem, zrobił się rebuild i wszystko chodziło ok poza jednym - freezowało inne gry (te z PS5, te PS4kowe chodziły ok) w różnych momentach np Demons Souls na ekranie tytułowym ; więc zrobiłem czystkę na dysku bo pewnie popsuło się wiele plików ; gry od nowa zainstalowane, odpalone na czystym save - wszystko hula bez problemu ; twoje problemy to ewidentnie kiepski firmware, oddawanie konsoli z tego powodu to jakaś abstrakcja dla mnie @Fanek CFI-1016A to najlepsza rewizja? poproszę o info eksperckie :p Cytuj
Rash 240 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 (edytowane) 23 minuty temu, nero2082 napisał: @Rash wywal wszystkie gry i zainstaluj je od nowa ; miałem coś podobnego po crashach Spidera (które był winą gry, przyznał to sam dev) mianowicie Spider wyłączył mi 2x konsolę i miała problem z wybudzeniem, potem się udało ją odpalić ejectem, zrobił się rebuild i wszystko chodziło ok poza jednym - freezowało inne gry (te z PS5, te PS4kowe chodziły ok) w różnych momentach np Demons Souls na ekranie tytułowym ; więc zrobiłem czystkę na dysku bo pewnie popsuło się wiele plików ; gry od nowa zainstalowane, odpalone na czystym save - wszystko hula bez problemu ; twoje problemy to ewidentnie kiepski firmware, oddawanie konsoli z tego powodu to jakaś abstrakcja dla mnie @Fanek CFI-1016A to najlepsza rewizja? poproszę o info eksperckie :p Najgorsze jest to że tak już próbowałem z mizernym skutkiem. Dzisiaj zrobiłem ponownie reupa za pomocą usb i niestety dalej to samo. Dziwne jest to że sciagnolem astro bota, pograłem w niego parę godzin bez żadnej zwiechy po czym sciagnolem hollow knighta i zwiecha po paru minutach gry...Kolejna dziwną rzeczą jest fakt że instalowałem różne gry z ps4 i w każdej wywala do menu w momencie kiedy przy pierwszym uruchomianiu gry pojawia się suwak regulacji jasności lol.Przypomniala mi się kolejna dziwna rzecz... W tamtym tygodniu jak już wcześniej wspominałem konsola chodziła bez zwiechy na demon soulsach w sumie do momentu... Jak podpiolem pod usb z frontu sluchawy pulsy. Od tamtej pory zaczęła swirowac pawiana... Edytowane 6 grudnia 2020 przez Rash Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 ta czytałem o bugu że gościu zmienił głośność pada z 90% na 100% to przestało mu się wieszać :p przejrzyj reddit r/PS5 może wynajdziesz jakieś tymczasowe rozwiązania zwalony firmware, szybciej dadzą nowy update niż Ty otrzymasz wymienioną konsolę (w kwietniu?) Cytuj
Rash 240 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 10 minut temu, nero2082 napisał: ta czytałem o bugu że gościu zmienił głośność pada z 90% na 100% to przestało mu się wieszać :p przejrzyj reddit r/PS5 może wynajdziesz jakieś tymczasowe rozwiązania zwalony firmware, szybciej dadzą nowy update niż Ty otrzymasz wymienioną konsolę (w kwietniu?) Na redditku naczytałem się az za wiele i takie głupawe rozwiązania gdzieś tam utwierdzają a zarazem cholera pocieszają człowieka że to kwestia softu a nie samej konsoli eh.Narazie postanowiłem wstrzymać się z oddaniem krówki tym bardziej że bajtle póki co w astro coś tam zawsze pograją... Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 a patrzyłeś odpalanie na innym koncie? bo mi po reinstalce gry Demon się freezował na koncie z sejwem, a na innym przestał. i potem wszystko wróćiło do normy ale errory typu CE-* zazwyczaj poprawiają w kolejnych firmware'ach Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 22 godziny temu, Rash napisał: Eh niestety, tym razem pojawił się inny problem przynajmniej jeśli chodzi o demon souls. Po instalacji i pathu gra w momencie tworzenia postaci chodzi ok... Do chwili kiedy klikam na zakładkę nazwy postaci. Za każdym razem w tym momencie następuje zwiecha konsoli zupełnie jak przed przywracaniem systemu. https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/jur5ch/ps5_instantly_crashes_when_i_try_to_enter_demons taka sama sytuacja jak w linku powyżej.Powoli zaczyna mi już brakować sił na to. Sprawdzę wieczorem jak w innych grach. Próbowałeś zmienic język konsoli na np hiszpański? Cytuj
Rash 240 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 34 minuty temu, mozi napisał: Próbowałeś zmienic język konsoli na np hiszpański? No właśnie nie, sproboje wieczorem. Czytałem też coś o tym... Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 Pytam bo kiedyś na ps4 miałem tak że sypał mi się Shadow warrior. Zmiana na angielski rozwiązywała problem. Tutaj czytam że komus pomoglo na hiszpański. Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 lub zmiana konta na gość, być może pliki profilowe są corrupt ogólnie trzeba robić pełny troubleshooting, czyli eliminowanie potencjalnych przyczyn błędu, ten przypadek jest ciężkawy ; sprawdzaj jakie gry działają, czy appki chodzą itp itd.. Daniel Jefferson3 weeks ago I've done quite a few tests to eliminate some root causes. In all cases I've done a factory reset and reproduced the error without introducing the aforementioned variables below. Here are my findings so far: a) Not linked to a user account b) Not linked to external drive c) Not linked to account transfer d) I have the disc version e) all PS4 games work off external f) all apps work of PS5 and PS4 g) disabling internet connectivity from the system settings gets you further but eventually still crashes h) not even Bugsnax (sp?) works for me i) both downloaded and disc ps5 games don't work j) rebuilding the database and factory reset does not resolve the problem k) all current patches have been applied l) shutting off the system and unplugging the power cord does not fix the problem m) if you toggle NBA2K21 ps4 version it works flawlessly. If you toggle NBA2k21 ps5 version it freezes. n) streaming games on PS Now work fine o) HDR option does not appear to be the problem either Cytuj
Rash 240 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 2 minuty temu, nero2082 napisał: lub zmiana konta na gość, być może pliki profilowe są corrupt ogólnie trzeba robić pełny troubleshooting, czyli eliminowanie potencjalnych przyczyn błędu, ten przypadek jest ciężkawy ; sprawdzaj jakie gry działają, czy appki chodzą itp itd.. Daniel Jefferson3 weeks ago I've done quite a few tests to eliminate some root causes. In all cases I've done a factory reset and reproduced the error without introducing the aforementioned variables below. Here are my findings so far: a) Not linked to a user account b) Not linked to external drive c) Not linked to account transfer d) I have the disc version e) all PS4 games work off external f) all apps work of PS5 and PS4 g) disabling internet connectivity from the system settings gets you further but eventually still crashes h) not even Bugsnax (sp?) works for me i) both downloaded and disc ps5 games don't work j) rebuilding the database and factory reset does not resolve the problem k) all current patches have been applied l) shutting off the system and unplugging the power cord does not fix the problem m) if you toggle NBA2K21 ps4 version it works flawlessly. If you toggle NBA2k21 ps5 version it freezes. n) streaming games on PS Now work fine o) HDR option does not appear to be the problem either Wielkie dzięki chlopaki za wsparcie no nie pozostaje właśnie nic innego jak metoda prób i błędów. Sproboje na pewno też z kontem gościa. Jedna rzecz ciągle mnie zastanawia jeśli chodzi i te sluchawy czyli o ten port USB. Pierwszego dnia jak przywiozłem krowę pierwsze co włączyliśmy astro i pograliśmy z dzieciakami parę godzin. Wieczorem włączyłem demona, pograłem z dwie godziny po czym podłączyłem sluchawy i po jakimś czasie system wysypał sie pierwszy raz. Zrobiłem rebuilda po czym zaś grałem bez słuchaw pare dni bo już wtedy pojawiały sie opinie że usbki potrafią swirowac. Zas ta sama sytuacja potem w sensie grane bez słuchaw dobry tydzień po czym podpiąłem słuchawki po najnowszej aktualce i zas się posypało tym razem na dobre. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.