sewek1988 2 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 Czy jak dobieraliście się do wentylatora w swoich PS5 wasz tez tak wyglądał ? Wyglada jak jakieś wyważenie wentylatora, bo jest twarde i mocno przyklejone. Podkładałem gumki pod mocowanie wentylatora żeby go trochę wyciszyć, co w sumie nic nie dało. Ale ciekawi mnie jak było u Was.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 6 grudnia 2020 Opublikowano 6 grudnia 2020 (edytowane) @Rash sprawdziłem sobie historię błędów (ustawienia->system->oprogramowanie->historia) i oho - miałem ten sam błąd CE i dotyczył zwiechy z Demon's Souls na ekranie tytułowym tak jak Ci opisałem, tak naprawdę chodziło o to że wcześniej crashował Spider (w fidelity mode) i to on rozwalił pliki na SSD czyli da się wyjść z tego kibla :p u mnie się naprawiło w taki sposób : - gra złapała freeze, ale mogłem ją zamknąć jako aplikację, tak zrobiłem - skasowałem pliki gry - zainstalowałem grę od nowa, spatchowałem - odpaliłem grę od nowa na swoim koncie głównym, dalej zwiecha - nie dotykałem safe mode, nie robiłem nic z firmware, żadnych rebuild - zmieniłem na konto gościa (czyli czysty save), poszło gładko - nie było problemów już nigdy później generalnie crashowanie gry powodujące wyłączenie PS5 robi burdel na SSD, ale (wg Insomniac) nie zbrickuje konsoli, mimo wszystko fajnie by było jakby popatchowali (Spidermana oraz firmware) bo strachu też się najadłem Edytowane 6 grudnia 2020 przez nero2082 Cytuj
zagul 326 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 U mnie patent z gumowymi uszczelkami nic nie dał, mam ten wiatrak, który według ekspertów jest cichszy. Są dwie teorie, albo coś mam nie tak, albo i ku tej teorii się bardziej skłaniam od tego czytania forum na temat głośności mi odyebało. Cytuj
McDrive 3 097 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Ja mam inne pytanie. Ile ta konsola ma lat gwarancji? Dwa czy rok? Cytuj
zagul 326 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Teraz, McDrive napisał: Ja mam inne pytanie. Ile ta konsola ma lat gwarancji? Dwa czy rok? Rok. 2 lata to rękojmi u sprzedawcy. 1 Cytuj
Square 8 599 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 26 minut temu, zagul napisał: ku tej teorii się bardziej skłaniam od tego czytania forum na temat głośności mi odyebało. Jest bardzo możliwe. Ja na szczęście nie narzekam, ale z nowych gier to tylko Astro ograłem, więc nie wiem jak będzie np przy MM czy innych nowościach. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Ja zdążyłem ograć Astro, Mafię we wstecznej, sprawdziłem Bugsnaxa z Plusa, teraz na zmianę gram w NFS HP we wstecznej i Worms Rumble(swoją drogą świetna gierka), w piątek po ściągnięciu Day One Patcha wjedzie CP2077 i do tej pory żadnych problemów z konsolą oprócz tak jak wspominałem napędu w momencie gdy czyta płytę. Nasłuchiwałem tylko przez pierwsze kilka dni i stwierdziłem że to nie ma sensu bo nic nie piszczy i nie wyje, co do kultury pracy porównałbym do Xboxa One X bo Series X jest praktycznie niesłyszalny i poza zasięgiem chyba wszystkich możliwych sprzętów do grania Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Mam tak samo. To co słychac przy przyłożeniu ucha do konsoli to normalna praca sprzetu elektronicznego tego typu. To co XsX prezentuje to coś nadzwyczajnego w tej kwestii co nie zmienia faktu że kultura pracy piątki jest na piątke z plusem. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 19 godzin temu, nero2082 napisał: @Rash sprawdziłem sobie historię błędów (ustawienia->system->oprogramowanie->historia) i oho - miałem ten sam błąd CE i dotyczył zwiechy z Demon's Souls na ekranie tytułowym tak jak Ci opisałem, tak naprawdę chodziło o to że wcześniej crashował Spider (w fidelity mode) i to on rozwalił pliki na SSD czyli da się wyjść z tego kibla :p u mnie się naprawiło w taki sposób : - gra złapała freeze, ale mogłem ją zamknąć jako aplikację, tak zrobiłem - skasowałem pliki gry - zainstalowałem grę od nowa, spatchowałem - odpaliłem grę od nowa na swoim koncie głównym, dalej zwiecha - nie dotykałem safe mode, nie robiłem nic z firmware, żadnych rebuild - zmieniłem na konto gościa (czyli czysty save), poszło gładko - nie było problemów już nigdy później generalnie crashowanie gry powodujące wyłączenie PS5 robi burdel na SSD, ale (wg Insomniac) nie zbrickuje konsoli, mimo wszystko fajnie by było jakby popatchowali (Spidermana oraz firmware) bo strachu też się najadłem Nero jeszcze raz wielkie dzięki za wszystkie sugestie i rady. Niestety krowa zaczęła dodatkowo sypac błędem ce-108262-9... Nic to udało mi się dodzwonic na infolinię sonego dzisiaj. W ciągu trzech dni mają się odezwać z administracji po czym najpewniej opcja kurier na serwis do sonego... Pograne Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 https://www.playstation.com/pl-pl/support/contact-us/?smcid=gwo#systemhardware na ten próbowałeś dzwonić? Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Ten błąd jest związany z funkcjami sieciowymi:https://www.psu.com/news/guide-ps5-error-code-ce-108262-9-how-to-fix/https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/ju51pc/ce1082629/Może załatwi to kolejny update?Sony nie ogarnia własnego OS-a...Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rash 240 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 10 minut temu, RadkoR napisał: Ten błąd jest związany z funkcjami sieciowymi:https://www.psu.com/news/guide-ps5-error-code-ce-108262-9-how-to-fix/https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/ju51pc/ce1082629/ Może załatwi to kolejny update? Sony nie ogarnia własnego OS-a... Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Przecież to są jakieś cholerne jaja.. Problem software z którym nie radzi sobie hardware w wyniku czego następuje ostry crashing.dzieki temu konsola zwiesiła się już z dziesiąt razy i jest całkowicie niegrywalna. Ciekawe jakie piętno odcisnęło tę kilkadziesiąt zwiech na sam głupi ssd. Paranoja. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 40 minut temu, Fanek napisał: https://www.playstation.com/pl-pl/support/contact-us/?smcid=gwo#systemhardware na ten próbowałeś dzwonić? Dzwonilem właśnie na ten i jak wspominałem dodzwoniłem się i to o dziwo po paru minutach oczekiwania. Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Wstrzymaj się z tą wysyłką na serwis.Sony aktualnie pracuje nad updatem odnośnie CE-108262-9.Info z wczoraj: 1 Cytuj
Rash 240 Opublikowano 8 grudnia 2020 Opublikowano 8 grudnia 2020 12 godzin temu, RadkoR napisał: Wstrzymaj się z tą wysyłką na serwis. Sony aktualnie pracuje nad updatem odnośnie CE-108262-9. Info z wczoraj: Jo się wykończa wielkie dzięki raz jeszcze za info!!!! Cytuj
PabloPSX 0 Opublikowano 8 grudnia 2020 Opublikowano 8 grudnia 2020 Godzinę temu, Rash napisał: Jo się wykończa wielkie dzięki raz jeszcze za info!!!! Hej, tak z ciekawości, bo śledzę te Twoje przygody z nową konsolą i mam pytanko, czy jak konsola do Ciebie przyszła, to od razu ją podłączyłeś czy dałeś nabrać pokojowej temperatury? Cytuj
Rash 240 Opublikowano 8 grudnia 2020 Opublikowano 8 grudnia 2020 (edytowane) W dniu 8.12.2020 o 09:57, PabloPSX napisał: Hej, tak z ciekawości, bo śledzę te Twoje przygody z nową konsolą i mam pytanko, czy jak konsola do Ciebie przyszła, to od razu ją podłączyłeś czy dałeś nabrać pokojowej temperatury? Pół dnia stała nie włączana w temp. Pokojowej... Edit: Nowa aktualka wjeżdża dzisiaj widzę, sprawdzimy po robocie chociaż cudów nie oczekuje. Sony na maila napisali ze moja sprawa trafiła do inżynierów lol i odezwa się najszybciej jak się da... Edytowane 9 grudnia 2020 przez Rash 1 Cytuj
Rash 240 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Widzę że jak biedny rodzynek wiode prym w tym temacie. Trudno,widocznie musiało na kogoś trafić. Dzwoniłem dziś do sony raz jeszcze i stanęło na tym na czym widocznie stanąć musiało. Jutro przyjeżdża dpd, zabiera krowę najpierw na Wrocław a potem się okaże. Lekko szoklo mnie tylko w momencie kiedy usłyszałem o możliwej podróży do Francji... 2 Cytuj
C0LI83R 1 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 1 godzinę temu, Rash napisał: Widzę że jak biedny rodzynek wiode prym w tym temacie. Trudno,widocznie musiało na kogoś trafić. Dzwoniłem dziś do sony raz jeszcze i stanęło na tym na czym widocznie stanąć musiało. Jutro przyjeżdża dpd, zabiera krowę najpierw na Wrocław a potem się okaże. Lekko szoklo mnie tylko w momencie kiedy usłyszałem o możliwej podróży do Francji... Pewnie wymienia ci na nową sztukę i po problemie. Tyle że trzeba będzie czekać że 3 tygodnie... Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 2 godziny temu, Rash napisał: Widzę że jak biedny rodzynek wiode prym w tym temacie. Trudno,widocznie musiało na kogoś trafić. Dzwoniłem dziś do sony raz jeszcze i stanęło na tym na czym widocznie stanąć musiało. Jutro przyjeżdża dpd, zabiera krowę najpierw na Wrocław a potem się okaże. Lekko szoklo mnie tylko w momencie kiedy usłyszałem o możliwej podróży do Francji... Tam serwis pewnie najbliższy, mój amplituner Onkyo pojechał kiedyś do Holandii na serwis. Rozumiem że nowy firmware nic nie pomógł? u Ciebie crashe przy grach były tak i restarty konsoli? 1 Cytuj
Rash 240 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 19 minut temu, Fanek napisał: Tam serwis pewnie najbliższy, mój amplituner Onkyo pojechał kiedyś do Holandii na serwis. Rozumiem że nowy firmware nic nie pomógł? u Ciebie crashe przy grach były tak i restarty konsoli? Aktualka nie pomogla zupełnie nic. Crashe Fanek to mało powiedziane. Zbrikowana franca nic więcej. Nie dało się na niej włączyć zupełnie nic. Czy to gry z ps4 czy z 5tki wszystko twardo wieszało konsole na etapie samego uruchamiania gry. Jedyne co chodziło bez zwiech to o zgrozo astro bocik czego już zupełnie nie rozumiem... Cytuj
kiseki 757 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Może nie awaria ale złapałem zawieche w Spidermanie. Po kilkudziesięciu sekundach konsola sama się zresetowała, odbudowała bazę i zaskoczyła ponownie. Dziwny dla mnie ten auto-reset. Jak na ps4pro zdarzyła się zawiecha to nic się samo nie działo dopóki sam nie resetowałem. Tak swoją drogą, prosiak przez ostatnie 3 lata zawiesił się może 2-3 razy, a PS5 już pierwsza zawiecha w pierwszych 3 godzinach grania Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 @kiseki po wszystkich patchach zrobionych nadal zwiechy są? zmień na performance mode bo tam ich nie ma, z fidelity to loteria była, dużo osób łapało w tym ja ; to jest wina gry jakby co, Insomniac o tym wie doskonale Cytuj
kiseki 757 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 59 minut temu, nero2082 napisał: @kiseki po wszystkich patchach zrobionych nadal zwiechy są? zmień na performance mode bo tam ich nie ma, z fidelity to loteria była, dużo osób łapało w tym ja ; to jest wina gry jakby co, Insomniac o tym wie doskonale Podłączyłem konsole, jak chciało coś aktualizować to pozwalałem, więc wszystko jest up to date. Nie narzekam bo później grałem 3 kolejne godziny i nic złego już się nie działo. Jedyne co mnie zastanowiło to czy ten automatyczny reset jest normą jak system złapie zawieche. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.