vip77 247 Opublikowano 3 marca 2021 Opublikowano 3 marca 2021 3 godziny temu, paweltpb napisał: Ale o jaką paranoje chodzi ? Przeżyłem trzy premierowe PS i jestem z ludzi akceptujących wycia jak w ps4 pro etc ale tutaj obawiałem się ze to defekt napędu. Byłem przed chwila u kolejnego znajomego i u niego tez słychać normalna prace napędu. To piszczenie bym olał, ale obecnie jest już to dość słyszalne i coraz częstsze a wiec leci na serwis. Serio myślisz że Ci głośny napęd naprawią (wymienia)? Jak dział, czyta płyty, to obstawiam że wróci taka jak poleciały, czytaj bez zmian. Cytuj
Rash 240 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 7 godzin temu, electronic_punk napisał: Za przeproszeniem - wasze problemy z głośnością to nic Serio. Mnie dźwięk PS4pro nie przeszkadza nawet. Kupiłem przez internet niecały tydzień temu w Neonecie zestaw z Sackboyem (na szczęście nie otwierałem tej gry), Last of Us i PS+ na 12 miesięcy. Konsola włączona, logowanie startowe, aktualizacje, bla bla. Chcę uruchomić Astro, wciskam X na planszy - konsola przez jakieś 30 sekund siedzi na tej niebieskiej planszy z robocikami, gdzie po 3 sekundach powinna już przejść do pierwszego filmiku z Astro. Twarde wyłączenie PS5. Włączyć można dopiero po jakiejś niecałej minucie, na ekranie odbudowa pamięci (czy coś takiego). Potem mi się chyba wczytała, pograłem, ok. Po kolejnym uruchomieniu... Loteria z przewagą zawieszek i to właśnie takich, jakie opisałem powyżej, na jedno uruchomienie przypadają trzy zwiechy. 1. Usunięcie gry i ściągnięcie od nowa - znów loteria. 2. Przestawianie opcji, wyłączenie sieci, wyłączenie trybu uśpienia itp. itd. - znów loteria. 3. Zainicjowanie konsoli od nowa (opcja nr 7 w menu serwisowym) - znów to samo Na mniej więcej 15 prób uruchomienia gier (próbowałem też Maquette i to samo, raz się uruchomiła) te wczytały się może ze 4 razy! Tragedia. Chcę zwrócić tę konsolę. Miałem to samo.Wysyłaj śmiało na serwis. 1 Cytuj
Przemo 6 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 Ten napęd tak chodzi i nic z tym nie zrobią. Mogą co najwyżej jakąś aktualizacją opóźnić czas, kiedy konsola sprawdza płytę. Tak aby jak najrzadziej uruchamiał się napęd podczas grania. Mi to nie przeszkadza bo i tak ta konsola jest cicha porównując jej prace do PS4 pro, a nawet do PS4. Cytuj
electronic_punk 4 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 (edytowane) 7 godzin temu, Rash napisał: Miałem to samo.Wysyłaj śmiało na serwis. Rękojmia sklepu czy pisać do Sony? Przyznam, że nigdy nie składałem reklamacji na zasadach rękojmi ani też nie pisałem do serwisu Sony, doradźcie proszę co lepiej. Jeśli chodzi o rękojmię - opisać, że nie jestem w stanie normalnie uruchomić gier, generalnie opisać cały problem i mogę wskazać, że oczekuję albo wymiany na nowy, albo zwrot pieniędzy? Będzie to miało ręce i nogi? Czy neonet może mnie jakoś "zniechęcać" do pieniędzy i oferować naprawę zamiast tego albo sugerować, bym zgłosił to do Sony? Edytowane 4 marca 2021 przez electronic_punk Cytuj
Rash 240 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 51 minut temu, electronic_punk napisał: Rękojmia sklepu czy pisać do Sony? Przyznam, że nigdy nie składałem reklamacji na zasadach rękojmi ani też nie pisałem do serwisu Sony, doradźcie proszę co lepiej. Jeśli chodzi o rękojmię - opisać, że nie jestem w stanie normalnie uruchomić gier, generalnie opisać cały problem i mogę wskazać, że oczekuję albo wymiany na nowy, albo zwrot pieniędzy? Będzie to miało ręce i nogi? Czy neonet może mnie jakoś "zniechęcać" do pieniędzy i oferować naprawę zamiast tego albo sugerować, bym zgłosił to do Sony? Najlepiej dzwonić do sony, twardo przy swoim że próbowałeś wszystkich możliwych sposobów. Wysła kuriera i za 2,3 tygodnie wróci najpewniej nówka sztuka. Pozdro Cytuj
electronic_punk 4 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 (edytowane) 35 minut temu, Rash napisał: Najlepiej dzwonić do sony, twardo przy swoim że próbowałeś wszystkich możliwych sposobów. Wysła kuriera i za 2,3 tygodnie wróci najpewniej nówka sztuka. Pozdro Wydawało mi się, że ktoś tu pisał, że miała ku przyjść nowa konsola od Sony, a dostał tą samą z takimi samymi błędami... Chyba że źle coś zrozumiałem. Dzięki za podpowiedź w każdym razie, przemyślę to. A powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz. Jeśli ten zestaw był jako jedna pozycja na stronie internetowej, ale potem na fakturze wszystkie te zawarte w zestawie rzeczy (oddzielnie gra, oddzielnie konsola, oddzielnie ps plus itp.) są wyszczególnione, mają konkretne pozycje i ceny, to czy można zwrócić tylko część zamówienia w ramach 14 dni na zwrot? To tak z innej beczki. Edytowane 4 marca 2021 przez electronic_punk Cytuj
Aegir79 5 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 9 minut temu, electronic_punk napisał: Wydawało mi się, że ktoś tu pisał, że miała ku przyjść nowa konsola od Sony, a dostał tą samą z takimi samymi błędami... Chyba że źle coś zrozumiałem. Dzięki za podpowiedź w każdym razie, przemyślę to. A powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz. Jeśli ten zestaw był jako jedna pozycja na stronie internetowej, ale potem na fakturze wszystkie te zawarte w zestawie rzeczy (oddzielnie gra, oddzielnie konsola, oddzielnie ps plus itp.) są wyszczególnione, mają konkretne pozycje i ceny, to czy można zwrócić tylko część zamówienia w ramach 14 dni na zwrot? To tak z innej beczki. Jak masz problemy z konsolą a nie minęło jeszcze 14 dni od zakupu to się nie zastanawiaj tylko zwracaj. Mówię to ze swojego doświadczenia. Cytuj
electronic_punk 4 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 19 minut temu, Aegir79 napisał: Jak masz problemy z konsolą a nie minęło jeszcze 14 dni od zakupu to się nie zastanawiaj tylko zwracaj. Mówię to ze swojego doświadczenia. No nie, konsolę przywiózł kurier w poniedziałek. Ale w ramach rękojmi czy zwrotu czternastodniowego? I czy mogą mi odpisać, że muszę zwrócić komplet? Last of Us rozpakowałem, kod na ps plus zużyłem. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 Ludzie piszą że nie przyjmują rakich zwrotów że mają swój wewnętrzny regulamin.Niby to nie do końca fair no ale.Zresztą grę otworzyłeś plusa użyłeś.To już jest utrata wartości zestawu .Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
electronic_punk 4 Opublikowano 4 marca 2021 Opublikowano 4 marca 2021 7 minut temu, Schranz1985 napisał: Ludzie piszą że nie przyjmują rakich zwrotów że mają swój wewnętrzny regulamin. Niby to nie do końca fair no ale. Zresztą grę otworzyłeś plusa użyłeś. To już jest utrata wartości zestawu . Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Ok, rozumiem. W sumie to dużo nie straciłem, jeśli chodzi o te dodatki. Last of Us był za 1 zł na fakturze. PS+ był standardowo za 240 zł. Jedynie Sackboy trochę boli - 320 zł Ale mówię, trochę się wyrównało z tym Lastem. Ok, czyli albo rękojmia, albo serwis. Cytuj
sosek0001 0 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 W dniu 13.02.2021 o 23:10, sosek0001 napisał: Witam posiadam Playstation 5 zakupione przez internet w Neonet w premiere Niestety od wczoraj cos nie tak ze zlaczem hdmi w konsoli brak obrazu dziala tylko wtedy gdy bardzo mocno docisne do srodka i musze tak mocno docisniete trzymac czasami jest taki snieg. zakupilem nowy przewod nie pomoglo. od zewnacz nie widac sladow uzytkowania w srodku zlacze nie lata Pytanie moje brzmi gdzie wyslac na gwarancje przez sony (poprosilbym linka) czy przez neonet gwarancja albo rękojmia. ewentualnie moze czyms tam do srodka psiknac ? dzis otrzymałem odpowiedz ze nie naprawia oO Cytat Dziękuję za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation w związku z serwisem PS5. Przepraszam za przedłużający się okres oczekiwania na odpowiedź.Uprzejmie informuję, iż ta jednostka nie może być przetworzona w ramach gwarancji, ponieważ uszkodziłeś (wymusiłeś) złącze HDMI i urządzenie jest teraz uszkodzone.Opłata za serwis pogwarancyjny, w przypadku PS5 wynosi 1250 zł.Jeżeli chcesz kontynuować, daj nam znać, a prześlemy Ci link do naszego partnera - Worldpay - umożliwiający dokonanie płatności za pomocą karty.Jeżeli nie otrzymamy od Ciebie odpowiedzi w ciągu 7 dni, zwrócimy urządzenie w stanie nieprzetworzonym.Liczę, że się wkrótce odezwiesz.Pozdrawiam, MarlenaEkspert WsparciaCentrum Obsługi Klienta PlayStation No z ta cenna przesadzili Cytuj
Square 8 618 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 A co napisałeś w zgłoszeniu? Bo jeżeli to, że na siłę podłączałeś przewód to taka odpowiedź jakoś nie dziwi. 2 Cytuj
iluck85 2 932 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 Dokładnie. Jak wspomniałeś o dociskaniu, to po ptakach. Możesz oddać do Neonetu na gwarancje. Cytuj
sosek0001 0 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 4 godziny temu, Square napisał: A co napisałeś w zgłoszeniu? Bo jeżeli to, że na siłę podłączałeś przewód to taka odpowiedź jakoś nie dziwi. Godzinę temu, iluck85 napisał: Dokładnie. Jak wspomniałeś o dociskaniu, to po ptakach. Możesz oddać do Neonetu na gwarancje. zgłoszone przez telefon suport Playstation brak obrazu. Wydaje mi sie ze neonet to wysyla do suportu playstation . 1250 zl za naprawe to jakas kpina, tym bardziej ze naprawde tam nie ma sladow uzytkowania , jutro tam napisze o jakieś dowody w postaci zdjęcia ze jest to uszkodzenie mechaniczne z mojej strony oraz skad taka wygorowana cenna za naprawe. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 Ogladales ta złącze przed wysłaniem konsoli? Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 Ale jak można hdmi uszkodzić? Pchałes tam kabel usb nocą po pijaku czy co?Trzeba by niezłe szarpać kablem, ciężko to uszkodzić.Ja mialem podobna sprawę z 10 letnim ps3.Sprzedałem koledze za grosze, sam gniazdo hdmi wymienił działa do dziś.Nie wiem jak to jest z ps5 ale jak gwary nie uznają to pewnie ktoś to ogarnie niewielkim nakładem finansowym.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
iluck85 2 932 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 (edytowane) Zależy, bo HDMI w X jest problematyczne. Na teraz nie kupisz gniazdka, trzeba wymontować z laptopa jakiegoś. Możliwe, że problem polega na zimnym lucie. Wystarczy poprawić lutowanie albo zamontować nowe gniazdko. Żaden kosmos cenowy. Ten mail Malwiny dziwnie brzmi- Google tłumacz. Daj konsole do Neonetu, niech oni wyślą do Sony. Najwyżej zostanie walka z neonetem. Strzel fotę wyjścia HDMI jak konsola wróci. Edit Złącza HDMI są do kupienia. https://youtu.be/7jP99BW5uJE Edytowane 7 marca 2021 przez iluck85 Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 15 godzin temu, Schranz1985 napisał: Ale jak można hdmi uszkodzić? Pchałes tam kabel usb nocą po pijaku czy co? Trzeba by niezłe szarpać kablem, ciężko to uszkodzić. Ja mialem podobna sprawę z 10 letnim ps3. Sprzedałem koledze za grosze, sam gniazdo hdmi wymienił działa do dziś. Nie wiem jak to jest z ps5 ale jak gwary nie uznają to pewnie ktoś to ogarnie niewielkim nakładem finansowym. Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka No są wadliwe po prostu. Masz filmik do kanału goscia co naprawia konsole https://youtube.com/user/VirtualFutureTV Ostatni film jest o naprawie złącza hdmi w nowych xboxach. W jednej z nich po 5 krotnym przepieciu konsoli uszkodziło się gniazdo zresztą gość dokładnie pokazuje co jest problemem i może dokładnie to samo jest 2 tej ps5 wyżej w której odmówiono naprawy. Cytuj
iluck85 2 932 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 Za dużo nie wyjaśnia. Dlaczego konsole nie pojechały do serwisu ms? Jak były i ms odmówił naprawy, to jaki był powod? No i jakby był problem, to już by było o tym głośnie w necie. Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 Dlatego uważam, że mimo wszystko najlepiej bawić się w rękojmię ze sklepem - jasne, trwa to dłużej, ale przynajmniej mam pewność, że jak sklep wyśle do serwisu, który nic nie zrobi (tak jak w moim przypadku z XSX) to za drugim razem już jest wymiana sprzętu/zwrot gotówki bez gadania. A z serwisem mającym wszystko w dupie to można się przepychać bez końca i odsyłać sobie nawzajem wadliwy sprzęt. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 Jeszcze się okaże że ta Twoja gehenna nazwana "wredny gate" będzie lepszym rozwiązaniem niż kontakt bezpośrednio z serwisem producenta. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 Jednym słowem - nikomu nie życzę wadliwego sprzętu na starcie, wiem z doświadczenia. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 Ale port hdmi nie psuje się sam z siebie, to raczej zawsze traktowane jest jako uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika?Serwis raczej zawszę odrzuci taką reklamację.Może się nie znam.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 7 marca 2021 Opublikowano 7 marca 2021 To już zależy od serwisantów czy uwzględnią to jako reklamację. Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 9 marca 2021 Opublikowano 9 marca 2021 Pisałem że ta konsola jest gównem od razu po premierze jak dostałem swoją sztukę. Ale dziś kupiłem kolejną. Po cichu liczyłem, że pierwsza była jakaś wybrakowana, coś źle złożyli, dali przypadkiem cewki za które producent im jeszcze dopłacił.Ale nie, druga nowa konsola w odstępie kilku miesięcy, i tu cewki znowu dają koncert jak tylko musi przeliczać grafikę. Bo w samym menu konsoli jest okej.Dla mnie to jest nie śmieszny żart. Natomiast obok stoi series x i znowu ma beke totalną patrząc na upośledzonego kuzyna.I niech nikt nie wierzy, że to słychać tylko przy konsoli. To słychać 2 metry od niej jak jest się w grze i wyłączy się audio. Wiadomo, jak dźwięk jest nawet cicho to już nie słychać, ale niesmak pozostaje, bo czasem w grze robi się cisza i wtedy słychać ceweczki aż miło. 4 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.