Czoperrr 5 119 Opublikowano 7 lipca 2021 Opublikowano 7 lipca 2021 Tak, lepiej zrobić zdjęcia przed odesłaniem. Gdy dostałem replacement of Microsoftu to nawet filmowałem otwieranie pudełka żeby nie było później, że sam coś rozwaliłem. Cytuj
iluck85 2 902 Opublikowano 7 lipca 2021 Opublikowano 7 lipca 2021 Godzinę temu, maxoffe napisał: Czyli co, morał taki że najlepiej przed wysyłką udokumentować stan sprzętu, porobić fotki, filmiki itp. Dobrze wiedzieć bo nie pamiętam czy raz w życiu coś reklamowałem, miałem zazwyczaj jakiegoś farta, także też bym zdjęć nie porobił przed wysyłką do serwisu. Osobiście również bym się wqrwił bo dbam o sprzęt i jak bym odesłał obojętnie co ze sprzętu i wrócił by mi porysowany to nie odpuścił bym tym partaczom... Także kolega co mu porysowali konsole w serwisie niech domaga się wymiany itp... Skoro serwis nie szanuje to ich sprawa, a ja szanuje i sprzęt ma wrócić w stanie przy najmniej nie gorszym od tego który był. Wiem, wiem niektórzy mają na to wywalone graty czy coś że sprzętu po roku wygląda jak ze śmieci ale niektórzy lubią jak sprzęt także cieszy oko. Sam jestem także fanem dawnej szkoły audio i mam dużo klocków które mają po 20-30 lat, a wyglądają jak by były dopiero co wyjęte z pudełka, bo dbam o to. + protokół wydania sprzętu. Serwisy powinny też takowe robić- w jakim stanie przyjmują, co zrobili itp. Audio to ja ścieram specjalną szmatką, a Ps5 przecieram ręcznikiem papierowym I tak stoi za TV. Cytuj
boywrc 18 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Panowie czy wasze konsole się nagrzewaja? Chodzi mi o to czy jest jakaś ochrona przed przegrzaniem bo upchnalem swoją poziomo do szafki pod telewizorem. Cytuj
boywrc 18 Opublikowano 8 lipca 2021 Opublikowano 8 lipca 2021 Dzięki. Postawiłem pionowo na subwooferze i momentalnie przestała się grzać Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 12 godzin temu, boywrc napisał: Panowie czy wasze konsole się nagrzewaja? Chodzi mi o to czy jest jakaś ochrona przed przegrzaniem bo upchnalem swoją poziomo do szafki pod telewizorem. Upychanie do tych ciasnych przegródek we współczesnych meblach RTV jakiejkolwiek konsoli to jest mniej więcej tak jak zamknięcie swojego psa w aucie na pełnym słońcu. Swoje sprzęty zawsze kładę na wierzchu z maksymalną możliwą cyrkulacją powietrza i nigdy nie miałem problemów z przegrzewaniem sprzętu i wchodzeniem chłodzenia na najwyższe obroty. PS5 postawiłem pionowo na podłodze obok szafki RTV i jest elegancko, tylko trzeba pilnować odkurzania. 1 Cytuj
Czoperrr 5 119 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 Takiego bydlęcia nie można wciskać w szafkę pod TV, powietrze nie będzie miało gdzie cyrkulować. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 Konsola wróciła, nowka sztunia. Czy działa i jak dowiem sie dopiero jak wrócę na chatę 1 Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 No i git, że wymienili na nowy egzemplarz. Pytanie jak cewki, bo w tym starym chyba nie narzekałeś z tego co pamiętam. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 Tak, nie miałem problemu z cewkami. Cytuj
Red_Storm 1 Opublikowano 9 lipca 2021 Opublikowano 9 lipca 2021 W dniu 6.07.2021 o 23:22, HiS napisał: Serwis konsol Sony to żenada i najniższy możliwy poziom. Po 20 dniach wróciła konsola... Nikt na infolinii nie mówił by nie pakować w oryginalne opakowanie bo je wy(pipi)ią do utylizacji. No ale w czym najlepiej wysłać 5kg konsole jak nie w tym kartonie po jajkach. Karton straciłem, dostałem sprzęt w zastępczym mini kartonie i na styk upchanej w nim konsoli. Mniejsza z tym... Wysłałem konsole w stanie sklepowym, bez ryski. Co otrzymałem? Pobrudzona w niektórych miejscach na białych panelach, i rysach w pobliżu przedniego USB oraz otarciach tego czarnego plastiku typu piano. Myślałem, pewnie jakas refabrykowana. Zadzwoniłem na infolinię z o(pipi)em, to dwa razy gość się rozłączył choć nie przekroczyłem, żadnych granic w tym co mówiłem. Twierdziłem jedynie, że Sony potraktowało mnie jak śmiecia. Za trzecim razem inny gość stwierdził, że to ta sama konsola, która wysłałem. Nie mam możliwości jej teraz sprawdzić pod kątem naprawy ale jak na razie 2:0 dla Sony. Nie mam oryginalnego kartonu i praktycznie nowa konsole przetarta i z ryskami. Czuję się jak (pipi), bo tak Sony traktuje klientów. Jedynie co mogę to porobić zdjęcia i przesłać, to może zdecydują się na wymianę i kolejne 20 dni w plecy. Mam ochotę sprzedać zestaw w pizdu i na zawsze przejść do obozu MS. Nie dostałeś w mailu instrukcji pakowania? Ja miałem opisane wszystko, krok po kroku, jak spakować i czego nie wysyłać. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 10 lipca 2021 Opublikowano 10 lipca 2021 Dwie różne instrukcje wysyłają? Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 10 lipca 2021 Opublikowano 10 lipca 2021 Na karteczce miałem naprawa/podmiana sprzętu czyli w chuj ogólnikowo nr fabryczny się różnił od mojej, piano black miło rysy(od samego patrzenia ma) ale przy porcie usb nie miało takich jak samemu po pijaku zrobiłem próbując dongla od słuchawek wpiąć Po zdjęciu paneli wychuchana wydmuchana jak nówka z kartonu. No i chyba wygrałem los na loterii bo nie dość że cewek nie słychać(w tej którą odesłałem też nie było) to mam teraz z tym cichszym wentylatorem, bo z pół metra(jak w poprzedniej sztuce) go nie słyszę. Ogólnie to najważniejsze że działa i nie wygląda jak ze śmietnika resztę mam w pompie, jak wypuszczą to wymieni się na PRO, a tą może mejm weźmie A co do pakowania przez serwis to i tak jest spora poprawa bo PS4 pakowani tylko w karton bez żadnego zabezpieczenia. Ta koperta powietrzna daje lepszą ochronę jak zawinięcie w zwykłą folię bąbelkową. 2 1 Cytuj
madhunt3r 21 Opublikowano 11 lipca 2021 Opublikowano 11 lipca 2021 Może już coś ogarneli z tymi cewkami. Strach oddawać swoją aby nie wróciła w gorszym stanie. Cytuj
PabloPSX 0 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 (edytowane) Ktoś przerabiał odsyłanie i wymianę konsoli po błędzie 108255-1? Konsolę mam od listopada, a dopiero teraz zaczął mi ten błąd dokuczać. Wpierw na grze Ash of Gods freezowało mapę świata i pad nie działał, a po zamknięciu z kafelka wywalało właśnie ten błąd. Sony zwróciło mi kasę za tę grę. Kolejną grą był Titanfall 2. Skończyłem kampanię, chciałem pograć online i dupa, albo zawieszało gre na ładowaniu mapy, albo wchodziłem do gry po czym po chwili mogłem się jedynie rozglądać, a gracze z teamu stoją w miejscu, mogłem odpalić menu ale nic poza tym. W tej grze ten błąd wystąpił tylko raz gdy zamykałem gre z kafelka, a zamykałem ją po tym zwisie z 10 razy. Trzecią grą jest Sleeping Dogs, pograłem jeden dzień, kolejnego chcę kontynuować, ale niestety przy wczytywaniu wywala wspomniany wcześniej błąd. Takie coś się chyba nadaje na wymianę konsoli co? Każdą z gier instalowałem na nowo pobierając po kablu, robiłem również odbudowę bazy danych, nie robiłem tylko tego resetu co czyści cały system. Edytowane 16 lipca 2021 przez PabloPSX Cytuj
Snake_Plissken 913 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 17 minut temu, PabloPSX napisał: Ktoś przerabiał odsyłanie i wymianę konsoli po błędzie 108255-1? Konsolę mam od listopada, a dopiero teraz zaczął mi ten błąd dokuczać. Wpierw na grze Ash of Gods freezowało mapę świata i pad nie działał, a po zamknięciu z kafelka wywalało właśnie ten błąd. Sony zwróciło mi kasę za tę grę. Kolejną grą był Titanfall 2. Skończyłem kampanię, chciałem pograć online i dupa, albo zawieszało gre na ładowaniu mapy, albo wchodziłem do gry po czym po chwili mogłem się jedynie rozglądać, a gracze z teamu stoją w miejscu, mogłem odpalić menu ale nic poza tym. W tej grze ten błąd wystąpił tylko raz gdy zamykałem gre z kafelka, a zamykałem ją po tym zwisie z 10 razy. Trzecią grą jest Sleeping Dogs, pograłem jeden dzień, kolejnego chcę kontynuować, ale niestety przy wczytywaniu wywala wspomniany wcześniej błąd. Takie coś się chyba nadaje na wymianę konsoli co? Każdą z gier instalowałem na nowo pobierając po kablu, robiłem również odbudowę bazy danych, nie robiłem tylko tego resetu co czyści cały system. Jeśli zrobiłeś wszystko to co podają tutaj: https://www.playstation.com/pl-pl/support/error-codes/ps5/ce-108255-1/ no to pozostaje Ci ostatni punkt - zgłoszenie serwisowe. Cytuj
PabloPSX 0 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 3 godziny temu, Snake_Plissken napisał: Jeśli zrobiłeś wszystko to co podają tutaj: https://www.playstation.com/pl-pl/support/error-codes/ps5/ce-108255-1/ no to pozostaje Ci ostatni punkt - zgłoszenie serwisowe. Zrobiłem wszystko poza resetem z pkt 4, na dniach to będę robił i nie sądzę by pomogło więc będę zgłaszał Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 Do ludzi których odsyłali sobkę/pada - byliście w stanie śledzić paczkę przez tracking dpd? Ja za chuja nie mogę jej znskeźć u nich w systemie xd wczoraj oddałem pada w punkcie dpd, status z linku sony się nie zmienił, paczka u dpd nie istnieje Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 Tak byłem w stanie śledzić na stronie DPD, a status na stronie PlayStation wyświetlał się z opóźnieniem i sprawdź bez add blocka. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 Nie mam adblocka na telefonie. nie jestem upośledzony chyba i wpisuję ten 1316…88. W sumie sprawdzałem każdy xD nic to, jutro do punktu się przejdę i zapytam czy im się gdzieś niezawieruszyła czy coś Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 16 lipca 2021 Opublikowano 16 lipca 2021 Tak to ten numer 1316... Jak nie będzie do jutra to ewidentnie jest coś nie tak. Cytuj
iluck85 2 902 Opublikowano 18 lipca 2021 Opublikowano 18 lipca 2021 W dniu 16.07.2021 o 23:12, Grabek napisał: Nie mam adblocka na telefonie. nie jestem upośledzony chyba i wpisuję ten 1316…88. W sumie sprawdzałem każdy xD nic to, jutro do punktu się przejdę i zapytam czy im się gdzieś niezawieruszyła czy coś Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 19 lipca 2021 Opublikowano 19 lipca 2021 Nom w końcu wskoczyła w systemie, ale dopiero w sobotę xd trochę wolno dpd działa w tej kwestii. Nic to, teraz tylko czekanko pozostaje. Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 19 lipca 2021 Opublikowano 19 lipca 2021 14 godzin temu, HiS napisał: Wróciłem z wakacji więc znalazłem czas na sprawę z ps5 potraktowanym przez serwis. Zrobiłem foty, które wysłałem do Sony. Kilka poniżej: https://zapodaj.net/2b3539dda981f.jpg.html https://zapodaj.net/505b55058e62b.jpg.html https://zapodaj.net/712b07dd001dc.jpg.html https://zapodaj.net/5ced413d70b64.jpg.html https://zapodaj.net/c7ae185c3d8ec.jpg.html Ten ich serwis od początku śmierdział mi na odległość. Jakaś firma we Francji na zlecenie Sony najtańszym kosztem odwala chałture. Konsola wędruje 6 dni w jedną stronę. Śledzenie przesyłki to pic, statusy naprawy aktualizują się z kilkudniowym opóźnieniem. Całe Sony... , ta firma już na przykładzie Vaio lub Xperii pokazała, że systematycznie obniża loty. Jakościowo plejki wg mnie są gorszej jakości niż klocek. Nawet sam sposób pakowania sklepowych zestawów świadczy jak firma podchodzi do klienta i sprzedawanego sprzętu. Moim zdaniem Sony to obecnie nadęte i pewne siebie bufony. I coś udało się załatwić, daj znać jak Sony do tego podeszło i czy wymienią konsole lub ten porysowany piano black. Mnie by krew zalała jak by mi taka konsole odesłali... Cytuj
BieŃ 923 Opublikowano 19 lipca 2021 Opublikowano 19 lipca 2021 Nawet jak się jest największym fanbojem Sony na świecie,trzeba przyznać że poziom wykonania ich konsol to jakaś je.bana farsa xD 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.