Wredny 9 460 Opublikowano 14 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2022 Heh... dwa tygodnie konsola się kurzyła, bo grałem na klocuchu i chyba z zazdrości nak#rwia cewkami Wcześniej tego nie miałem i w ogóle zastanawiałem się, czy jak będę miał to będę potrafił to wyłapać, ale tu nie ma wątpliwości - mocno słyszalny szajs. Gram w słuchawkach, więc kij z tym, ale ciekawe, że tak się znikąd odpaliło, mimo wcześniejszej nieobecności. Cytuj Odnośnik do komentarza
melman 0 Opublikowano 17 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2022 Witam, jestem posiadaczem ps5 i lokalnego swiatłowodu "kol-net" od przynajmniej roku. W ostatnim czasie sie pojawiac powazne problemy w grach sieciowych. Mianowicie mimo dobrych wyników na speed i ping testach(udostepnie ponizej) w niektórych grach dzieją się dziwne rzeczy. Np. Apex Legends(też bedzie klip) mam pernamenty lag przy obracaniu postacią/kamera FPP i czasem pojawiaja sie ikony wysokiego pingu. Problemy pojawiaja sie takze w Black Desert Online (MMO) gdzie potrafi zamrozic wszystkie postacie na 2-3 sekundy. Co ciekawe, w Fortnite nie widać zadnych zaklocen, tak jak w Rogue Comany (testowałem różne gry). Nie wiem czy ma to zwiazek, ale nie moge też np. wysyłać klipów z gier nagranych za pomoca playstation na imprezy grupowe. Proces zatrzymuje sie na przesyłaniu/ konwertowaniu co widac na czacie. Dzwoniłem do supportu ps5 gdzie dowiedziałem się, że nie jest to usterką konsoli i problemem byłoby dopiero gdybym w ogole nie mogl sie polaczyc z Playstation Network, a jesli wysle to na gwarancje to sprawdza zaledwie czy takie polaczenie da sie uzyskac i odesla konsole za 3 tygodnie. https://www.speedtest.pl/wynik/329903005 https://zapodaj.net/f3d2ddd38a85b.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 17 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2022 Spróbuj ustawić DNS w konsoli na google'owy. IPv4 8.8.8.8 lub 8.8.4.4 Albo jakiś inny ogólnie dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 610 Opublikowano 17 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2022 Mam zagwozdke z infolinia sony. W pudle z konsola dostalem zjebany kabel HDMI. Po prostu nie puszczał sygnału. Infolinia, mówi ze no problem wyślemy nowy. Tylko, że temat ciągnie sie juz ponad miesiąc. Po dwóch tygodniach od zgłoszenia, wysłali maila potwierdzającego przekazanie do serwisu i oni wyślą. Kilka dni temu napisałem, ze nadal kabla nie ma i odpisali mi ze mam czekac, ale niewiedza ile xd bo problemy operacyjne maja. Mógłbym kupić nowy, ale chyba nie o to chodzi, bo niby czemu mam wydać choc zlotowke. No i jedyny kabel 2.1 mam od xboxika, a wszystkie inne sa zajęte innymi sprzętami. Czy ja moge cos zdziałać? Dla mnie to praktycznie cala konsola nie działa bez kabla. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 17 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2022 (edytowane) Kabel HDMI 2.1, 3 metry, którego używam to koszt 40 zł. Sam oceń czy twój czas z konsolą jest tyle wart. https://allegro.pl/oferta/kabel-hdmi-2-1-premium-ultra-high-speed-8k-60hz-3m-8589922030 Edytowane 17 maja 2022 przez Shankor 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 038 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 Miesiąc prosić się o kabel Kup nowy, będziesz miał dwa Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 460 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 11 godzin temu, Shankor napisał: Kabel HDMI 2.1, 3 metry, którego używam to koszt 40 zł 34 minuty temu, Czoperrr napisał: Kup nowy, będziesz miał dwa Chyba nie doczytaliście: 11 godzin temu, MichAelis napisał: Mógłbym kupić nowy, ale chyba nie o to chodzi, bo niby czemu mam wydać choc zlotowke. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 Z tego co rozumiem, przepiąl sobie kabel od Xboxa, bo na raz na obu nie gra, więc konsola nie leży z powodu braku przewodu. No i po co bulic za kolejny kabel, który będzie tylko zaśmiecał graty, jak w końcu ten reklamowany dojdzie. Pytanie bylo jak wymusić na Sony reakcje, a nie gdzie sobie kupić nowy HDMI. Super podejście, producent jebie was na częściach to kupcie nowe xd Dualsensow z reklamacji tez wam niech nie odsyłają, nowy tylko 319 zł a na OLX i za 200 się wyhaczy. No to odpowiadając na pytanie może UOKIK? Jak mnie jeden sklep na V*** robił z reklamacja przez 2 miesiące to napisałem na ich formularz po poradę konsumecką, w końcu się udało załatwić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 322 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 No swiczowcy od 5 lat kupują co miesiąc nowe pady za 3 bomby bo się rozlatują w rękach to kupno kabla nie brzmi tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 038 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 Podłączenie kabla HDMI z Xboxa pewnie nie wchodzi w grę bo jeszcze się Sonka zarazi wirusem braku gier Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 610 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 No chyba Uokik zostanie. Fajna ta obsluga w sony na odpowiedzi po kilka dni sie czeka. moge i sto kabli kupic ale chyba nie o to chodzi. I wolalbym lepszej jakosci niz taki za 40 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 (edytowane) Ja oczywiście rozumiem, że kabel ma być sprawny i to bez zbędnych ceregieli oraz dodatkowych kosztów, że jest on integralną i niezbędna częścią w zawartości pudełka. Ale z mojej perspektywy: mój czas, "nerwy", telefoniada z infolinią, pisanie maili do Sony i instytucji jest wart więcej niż 40 zł. A kabel jest bardzo dobrej jakości i działa bez problemów . A jeśli masz już sprawny kabel i grasz oraz cieszysz się życiem... to tym bardziej byłoby mi szkoda na to czasu. Edytowane 18 maja 2022 przez Shankor Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 To spróbuję tak. Znika Ci z konta 40 zł w banku z powodu buga systemu. Wisisz na słuchawce z wyjaśnieniem, czy ignor, bo przecież masz więcej na koncie, zresztą posiedzi się w pracy i zarobi kolejne 40 zł? No nie wiem, ja bym domagał się swojego przy minimalnym nakładzie effortu, czyli 1 telefon z reklamacja, moze 1 mail przypominający (do sądu bym pewnie nie szedł ani nie spędzał 8h dziennie na przeglądanie forów prawniczych). Zasady qrva, nawet po 2 zł wracam do kasy jak się pomylą, dzięki czemu złotówka do złotówki i uzbiera się miliard Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 460 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 5 godzin temu, _Red_ napisał: No to odpowiadając na pytanie może UOKIK? Jak mnie jeden sklep na V*** robił z reklamacja przez 2 miesiące to napisałem na ich formularz po poradę konsumecką, w końcu się udało załatwić. Viktorgames? Słyszałem, że właściciel to cygan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 Ja to pewnie już pierwszego dnia bym kupił zapasowy kabel wiedząc że mam być bez konsoli xD A druga sprawa to oczywiście że nie odpuszczać im głupiego kabla. Miesiąc plusa niech dajom. Cytuj Odnośnik do komentarza
mitra 1 787 Opublikowano 18 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2022 W dniu 14.05.2022 o 23:46, Wredny napisał: Heh... dwa tygodnie konsola się kurzyła, bo grałem na klocuchu i chyba z zazdrości nak#rwia cewkami Wcześniej tego nie miałem i w ogóle zastanawiałem się, czy jak będę miał to będę potrafił to wyłapać, ale tu nie ma wątpliwości - mocno słyszalny szajs. Gram w słuchawkach, więc kij z tym, ale ciekawe, że tak się znikąd odpaliło, mimo wcześniejszej nieobecności. Z ciekawości odpaliłem swoją plejkę chyba po 3 tygodniach (a kupiłem jakoś tydzień po Tobie jeśli się nie mylę) i sprawdzałem czy cewki nie piszczą. I co? Spoiler Nie piszczą Mam 3 koty brykają przy konsoli, ganiają się i w ogóle akrobacje. Nie wiem czy ma to znaczenie ale u mnie PS5 jest horyzontalnie a nie wertykalnie postawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza
LukeSpidey 928 Opublikowano 19 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2022 Czyli mówicie, że nowe konsole to lepiej na HDMI 2.1 podłączać? Ten w pudle od PS5 jest jakoś opisany, że to 2.1, bo jak przeglądałem zawartość to rzucił mi się tylko, że jest cały czarny? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 19 maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2022 jest 2.1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
marcinwks 1 002 Opublikowano 10 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2022 W dniu 2.04.2022 o 19:26, mcraczek napisał: Panowie wczoraj w nocy podczas grania w moim mieście był zanik prądu na grubszą skalę. Dzisiaj kiedy światłość ponownie nastała moja PS5 nie chce się włączyć. Sprawdzałem możliwość uruchomienia na innym kablu zasilającym ( od PS3 ) co nie dało żadnego efektu. Podpinałem kablem pada do konsoli i również nie idzie jej włączyć takim sposobem. Jedyny dźwięk jaki wydaje konsola jest w momencie wyjęcia i ponownego włożenia kabla zasilającego ( piknięcie ). Jak myślicie szlag ją trafił? Serwis ci już zrobił konsolę? Jeśli tak, to ile czekałeś? U mnie 3 tyg. temu przestała się włączać. Nie reaguje na nic. Powiedzmy, że było ehm, przepięcie w gniazdku. Od poniedziałku po tym incydencie, konsola na gwarancji sklepowej leży w serwisie Sony i jedyne co słyszę od tego czasu, że jest diagnozowana. Nie wiem czy przez ponad 2 tyg. można diagnozować spalony zasilacz, ale najwyraźniej mózgi w serwisie myślą, że naprawi się siłą woli albo leżakowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 10 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2022 Panowie mam problem z grą Horizon Forbidden West. Bardzo długo w nią nie grałem. Dziś po kilkumiesięcznej przerwie postanowiłem wznowić rozgrywkę. Pograłem z godzinę bez żadnych problemów, ale po wyjściu z gry zauważyłem, że mam do zainstalowania najnowszy update do gry. Kliknąłem więc "Aktualizuj". Konsola pomieliła chwilę, po czym się...wyłączyła i nie wstała. Próbowałem ją włączyć ponownie, ale bez rezultatu. Dopiero po odłączeniu i ponownym podłączeniu kabla sieciowego udało się ją uruchomić, po czym dostałem czarny ekran z napisem, że uszkodzeniu uległa pamięc konsoli i następuje proces jej naprawy. Po wszystkim konsola wstała, ale Horizona nie dało się już urochomić. Wszedłem do sekcji błędów w ustawieniach i wyszło, że to błąd CE-107622-8. Wyguglałem, że należy usunąć zawartość gry i zainstalować ją ponownie. niestety u mnie doopa. Pisze, że nie można usunąć zawartości i również dostaję info, że gry nie mogę uruchomić. Proszę o pomoc co mogę zrobić? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 10 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2022 Może spróbuj odpalić ręcznie odbudowę bazy i sprawdź czy masz ostatnią wersję Horizona zainstalowaną albo czy idzie zaktualizować (1.0.16). Jak dalej nic to pewnie format całego dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 10 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2022 6 minut temu, Square napisał: Może spróbuj odpalić ręcznie odbudowę bazy i sprawdź czy masz ostatnią wersję Horizona zainstalowaną albo czy idzie zaktualizować (1.0.16). Jak dalej nic to pewnie format całego dysku. Tylko dziwne, że inne gry odpalają bez problemu. Jak tą bazę ręcznie odbudować? Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 10 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2022 Wyłącz konsole, potem odpal trzymając przycisk power chyba przez 7 sekund do drugiego piknięcia. https://www.playstation.com/pl-pl/support/hardware/safe-mode-playstation/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mcraczek 3 Opublikowano 11 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2022 19 godzin temu, marcinwks napisał: Serwis ci już zrobił konsolę? Jeśli tak, to ile czekałeś? U mnie 3 tyg. temu przestała się włączać. Nie reaguje na nic. Powiedzmy, że było ehm, przepięcie w gniazdku. Od poniedziałku po tym incydencie, konsola na gwarancji sklepowej leży w serwisie Sony i jedyne co słyszę od tego czasu, że jest diagnozowana. Nie wiem czy przez ponad 2 tyg. można diagnozować spalony zasilacz, ale najwyraźniej mózgi w serwisie myślą, że naprawi się siłą woli albo leżakowaniem. Ostatecznie mój egzemplarz został naprawiony, ale nie udało mi się uzyskać informacji co dokładnie uległo awarii... Najważniejsze, że ogarneli. Od zgłoszenia reklamacji do momentu odbioru naprawionego sprzętu minęło jakieś 1,5 miesiąca, także trzeba być bardzo cierpliwym. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcinwks 1 002 Opublikowano 11 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2022 33 minuty temu, mcraczek napisał: Ostatecznie mój egzemplarz został naprawiony, ale nie udało mi się uzyskać informacji co dokładnie uległo awarii... Najważniejsze, że ogarneli. Od zgłoszenia reklamacji do momentu odbioru naprawionego sprzętu minęło jakieś 1,5 miesiąca, także trzeba być bardzo cierpliwym. To rzeczywiście się spieszą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.