Czezare 1 450 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 W sprawie o której pisałem powyżej. Tak jak radził kolega @Square wyłączyłem konsolę ręcznie przyciskając na niej przycisk sieciowy przez 3 sekundy, po czym włączyłem ją w trybie awaryjnym. Wybrałem opcję Odbudowanie bazy danych. W poradnikach pisze, że powinno to trwać ok 5 minut. Tymczasem u mnie trwa już ok 20-tu i niestety dzieje się rzecz dziwna, bo pozostały czas do zakończenia operacji miast się zmniejszać to się powiększa. Doszło do 38 sek, a od tego momentu wartość stale się zwiększa tj 38 sek, 42....72 sek, 3 min., 4 min., a teraz 5min...To jest normalne? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 U mnie to zawsze była kwestia kilkunastu sekund czy tam minuty. Niby zanim odpalisz to jest info, że może zająć nawet kilka godzin. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 3 minuty temu, Square napisał: U mnie to zawsze była kwestia kilkunastu sekund czy tam minuty. Niby zanim odpalisz to jest info, że może zająć nawet kilka godzin. To co radzisz, czekać? Tylko ile? Teraz jest juz 8 min, a mieli od prawie godziny Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 Ostatnio czekałem 25 minut na wyłączenie konsoli po tym jak mi się gra zwiesiła, ostatecznie musiałem wyciągnąć kabel. Przy jakimś błędzie na dysku jak u ciebie to nie wiem ile to może trwać. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 4 minuty temu, Square napisał: Ostatnio czekałem 25 minut na wyłączenie konsoli po tym jak mi się gra zwiesiła, ostatecznie musiałem wyciągnąć kabel. Przy jakimś błędzie na dysku jak u ciebie to nie wiem ile to może trwać. Ok, a jakby trwało to dajmy na to 10 h i dalej czas zamiast się zmniejszać i będzie narastać to wówczas będę mógł jakoś zatrzymać ten proces bez groźby, że zbrickuję konsolę? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 Nie wydaje mi się aby była opcja przerwania tego procesu, nie inna niż wyłączenie konsoli poprzez trzymanie przycisku power ponad 10 sekund czy wyciągnięcia kabla (efekt jest ten sam da obu opcji). 1 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 Ostatecznie pomógł całkowity reset konsoli w trybie awaryjnym. Po po ponownym zassaniu systemu i Horizona 2 wszystko hula. Tyle tylko, że będę musiał teraz zainstalować całą bibliotekę co miałem na dysku, ale w sumie...Najważniejsze, że mogę dalej kontynuować H2. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 To ta odbudowa po jakim czasie się skończyła? No tak jak pisałem za pierwszym razem, jak nie pójdzie po odbudowie to pełen reset załatwi sprawę. Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Witam.Chcę odeslac swojego niesprawnego pada dualsense na gwarancje do sony.Uzupelniam caly ten formularz zgloszeniowy i mam jeden problem,chodzi o adres do wysylki. Gdy wybieram swoj adres to mogę wybrac tylko ul.i nr bloku np.lub tez mieszkania.Nie mogę wpisac np. 15/8. Tylko 15 lub 8.Dalszy adres czyli kod pocztowy i miasto mozna normalnie wpisac.Jak to zakonczyc?. Przeciez nie podam samego adresu bez podania nr. mieszkania,czy tez nr.bloku. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 6 minut temu, BlessedBlack napisał: Uzupelniam caly ten formularz zgloszeniowy Ja zgłaszałem przez telefon i poszło bez problemów. Może spróbuj tak zamiast przez www. Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 (edytowane) 10 minut temu, Square napisał: Ja zgłaszałem przez telefon i poszło bez problemów. Może spróbuj tak zamiast przez www. No wlasnie wczoraj przez smartfon to robilem i bylo to samo,dzisiaj specjalnie przez laptop odpalilem i lipa,to samo. Edytowane 26 czerwca 2022 przez BlessedBlack Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Przez telefon w sensie zadzwoniłem do nich. Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 1 minutę temu, Square napisał: Przez telefon w sensie zadzwoniłem do nich. A mozesz mi podac ten nr.Bo ja za cholere nie mogę znaleźć,wszedzie odsyla mnie do formularza,ewentualnie jakis czat mają? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Centrum Obsługi Klienta: +48 22 397 89 24 Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 1 minutę temu, Square napisał: Centrum Obsługi Klienta: +48 22 397 89 24 Dziekuję,niestety dzisiaj nie czynne,ale lipę mają z tym serwisem.Chyba do sklepu mediaexpert dzisiaj zawiozę i tam oddam na gwarancję? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Zadzwoń jutro, na maila dostaniesz etykietę i wysyłasz tego samego dnia bez dodatkowych kosztów. Oddając do sklepu cały proces zajmie dłużej. Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 19 minut temu, Square napisał: Zadzwoń jutro, na maila dostaniesz etykietę i wysyłasz tego samego dnia bez dodatkowych kosztów. Oddając do sklepu cały proces zajmie dłużej. Chyba tak zrobię.Mam tylko jeden dylemat.Za 2 tygodnie zaczynam urlop i wyjezdzam z miejsca zamieszkania na 3 tygodnie i nie bedzie mnie na miejscu.Czy w ciagu 13 dni zdąży do mnie dotrzeć pad?.Kurde sam nie wiem jak to załatwić,akurat teraz jak okres urlopowy.Jakim kurierem to nalezy wyslac dpd,dhl,mogę w placowce wyslac? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Ja dostałem nowego pada po 8 dniach. U mnie było to DPD, dzwonisz i kurier przychodzi odebrać paczkę, albo zanosisz do punktu. Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 1 minutę temu, Square napisał: Ja dostałem nowego pada po 8 dniach. U mnie było to DPD, dzwonisz i kurier przychodzi odebrać paczkę, albo zanosisz do punktu. A wysylam w opakowaniu zastepczym,czyli jakis swoje pudelko kartonowe odpowiednio zabezpieczone,czy w oryginalnym? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Obojętnie jakie pudło. Poinformują o szczegółach na infolinii co i jak. Cytuj
BlessedBlack 0 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 15 minut temu, Square napisał: Obojętnie jakie pudło. Poinformują o szczegółach na infolinii co i jak. Ok.Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pomoc.Pozdrawiam. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Jest problem Od kiedy zacząłem grać w Horizona drugiego, nie mogę wyłączać w uśpienie z tą gierkà, bo robi się zielony ekran i zawieszka. Muszę normalnie wyłączać sprzęt i wtedy jest ok. Dodam, że mam tak tylko z H2. Mocno się obawiać? Dojedzie do PS5pro czy już lepiej polować na kolejny egzemplarz? Cytuj
LiŚciu 1 329 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 Jak to tylko z H2 to może tylko reinstal wystarczy Cytuj
LansVansDans 7 Opublikowano 26 czerwca 2022 Opublikowano 26 czerwca 2022 2 godziny temu, balon napisał: Jest problem Od kiedy zacząłem grać w Horizona drugiego, nie mogę wyłączać w uśpienie z tą gierkà, bo robi się zielony ekran i zawieszka. Muszę normalnie wyłączać sprzęt i wtedy jest ok. Dodam, że mam tak tylko z H2. Mocno się obawiać? Dojedzie do PS5pro czy już lepiej polować na kolejny egzemplarz? 1 Cytuj
Mazda 0 Opublikowano 28 czerwca 2022 Opublikowano 28 czerwca 2022 W dniu 19.12.2021 o 19:08, Goldie napisał: I niestety problem się powtarza. Konsola działa koło 30 minut. Lepiej zgłaszać się do sklepu czy bezpośrednio do Sony? Sorka za odkopanie tematu. Jak rozwiązałeś problem? Pytam bo od pewnego czasu mam podobnie i ciekawi mnie diagnoza. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.