stoodio 2 075 Opublikowano 14 grudnia 2022 Opublikowano 14 grudnia 2022 Miał ktoś ostatnio doświadczenia z naprawą w EuroRTVAGD? Od uznania reklamacji do odbioru urządzenia daleka droga w praktyce? Cytuj
Honife 0 Opublikowano 14 grudnia 2022 Opublikowano 14 grudnia 2022 (edytowane) Witajcie, mam ps5 w wersji B-Chassis od marca. Po zdjęciu paneli zauważyłem że w mojej konsoli zainstalowali jest głośniejszy wiatrak (nidec). Zawsze była delikatnie słyszalna z 2 metrów podczas gry, z odległości jedmego metra słyszę ją już wyraźniej, nie jest to może hałas, ale jednak nie da się stwierdzić że jest "niesłyszalna". Dzisiaj podczas gry w fife 22 (objaw występuje też w innych tytułach gier przygotowanych na ps5), z ciekawości posłuchałem sobie mojej konsoli i trochę mnie zaniepokoil dźwięk (trudno go określić, ale porównam go do cichego metalicznego terkotania. Tak jakby coś ocierało się o wentylatorek i wywowywalo wspomniany dźwięk). Jak myślicie, czy to normalne? Czy spotkaliście się z tym, a jeśli tak, i nie jest to rzecz normalna czy reklamacja ma tutaj sens a moze jednak niczego nie zdziałam? Na koniec dodam, że konsola poza omawiana przypadłością (jeśli to przypadłość) nie sprawia żadnego problemu. W systemie bez uruchomionej gry konsola jest prawie niesłyszalna Dorzucam nagranie by lepiej przekazać Wam, to co co wywołuje u mnie wątpliwości. Na drugim nagraniu wyłączyłem fife a konsola pracowała tylko w systemie. Na 3 dźwięk jest trochę inny i tyczy się remastera gta vice city. Edytowane 15 grudnia 2022 przez Honife Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 Najprawdopodobniej to cewki. U niektórych występuje a u innych nie. Cytuj
Honife 0 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 Piszczenie przy tym głośnym wiatraku mi nie przeszkadza. Tylko czy ewentualną zmianą na deltę jest na tyle zauważalna ze oplacalna? Wydaje mi się, że podmieniając wiatrak na inny oryginalny nie zrywa się plomby, więc serwis nie stwierdziłby ingerencji w sprzęt w razie zgłoszenia awarii dysku bądź innego komponentu. Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 W dniu 14.12.2022 o 15:37, stoodio napisał: Miał ktoś ostatnio doświadczenia z naprawą w EuroRTVAGD? 1 1 Cytuj
kika-92 0 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Cześć, mam problem z nowo kupioną konsolą PS5 na razie tylko w Assassin's Creed pojawiły mi się artefakty na obrazie takie że nie da się grać, gdzieś wyczytałam że to trafiona konsola. Jak złożyć w reklamacje na to? A może ktoś już się z tym zmierzył i poradził sobie bez reklamacji? Będę wdzięczna za odpowiedź. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 W jakim assassin's, sindicate? Cytuj
kika-92 0 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 36 minut temu, Kolos28 napisał: W jakim assassin's, sindicate? W (3) Valhalla mam z płyty ale zainstalowana ze sklepu wersja PS5, Odyssey i Origins - te mam ze sklepu. I tylko w tych grach. Bo sprawdzałam na Horizon Forbidden West, Watch dogs Legion, Wiedźmin, Dying light i wszystko jest ok. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 To dziwne bo w tych częściach AC nie powinno być problemu. Cytuj
Hakubar 0 Opublikowano 22 grudnia 2022 Opublikowano 22 grudnia 2022 (edytowane) Witam wszystkich! Szukam na różnych "stronach" rozwiązania i trafiłem na forum... Mój problem polega na: Tym, że konsola po każdym uruchomieniu wyświetla obraz "tak jak jej się chce"... czyli raz jest idealny ostry przy każdym ruchu przez 10h grania. Następnie ja wyłączę i wrócę ponowie to nagle obraz jest poszarpany, dziwnie "smuży: czy wyświetla podwójnie przedmioty podczas ruchu Wtedy wyłączam konsole, włączam ponownie Tryb Gry i może "zaskoczy" i będzie wyświetlać obraz poprawnie i tak za każdym razem. Kable próbowałem już trzy, fakt... najlepiej i najmniej to występowało na oryginalnym kablu. A i dodam, że w trybie innym niż "wydajność" obraz wręcz skacze i chodzi poklatkowo i jest niegrywalny. Co do konsoli to wersja: CFI-1216B Telewizor to: Samsung QLED 67" Q90T Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym bądź ma rozwiązanie? Czy jednak zostaje gwarancja i serwis? Konsola kupiona miesiąc temu Edytowane 22 grudnia 2022 przez Hakubar Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 Mam pytanie, jak po okresie gwarancji wysiądzie dysk wewnętrzny to jest opcja wymiany czy konsola jest spisana na straty?Bo rozumiem, że systemu nie można wgrywać na dysk wymienny? Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 7 minutes ago, Kolos28 said: Mam pytanie, jak po okresie gwarancji wysiądzie dysk wewnętrzny to jest opcja wymiany czy konsola jest spisana na straty? Bo rozumiem, że systemu nie można wgrywać na dysk wymienny? Jest to możliwe, aczkolwiek nie takie proste: Here's how to upgrade PS5 internal storage | Tom's Guide (tomsguide.com) Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 Jest to możliwe, aczkolwiek nie takie proste: Here's how to upgrade PS5 internal storage | Tom's Guide (tomsguide.com)Z rozszerzeniem pamięci to nie problem, bo po ściągnięciu obudowy i wykręceniu 2 śrubek łatwo włożyć kompatybilny dysk. Pytanie czy w razie jak oryginalny dysk padnie, to na tym rozszerzonym będziemy mogli działać, wgrać system i używać konsoli bez tego fabrycznego? Cytuj
krzysiek923 1 658 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 Nie. Jest lutowany i niewymienny. Kwestia wytrzymałości TBW. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 Dobra uporządkujmy troszkę:Nie mam na myśli wymianę dysku fabrycznego , a chodzi mi o to czy jak po gwarancji wysiądzie taki dysk, to czy jest możliwość korzystania z konsoli bez dysku fabrycznego, zastępując go tym rozszerzonym, w sensie czy na tym dysku rozszerzonym jest możliwość wgrania systemu, tak by pełnił rolę tego oryginalnego wewnętrznego? Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 3 minutes ago, Kolos28 said: Dobra uporządkujmy troszkę: Nie mam na myśli wymianę dysku fabrycznego , a chodzi mi o to czy jak po gwarancji wysiądzie taki dysk, to czy jest możliwość korzystania z konsoli bez dysku fabrycznego, zastępując go tym rozszerzonym, w sensie czy na tym dysku rozszerzonym jest możliwość wgrania systemu, tak by pełnił rolę tego oryginalnego wewnętrznego? Raczej nie, pozostaje serwis. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 No to trochę kiepsko, bo w sumie uwalony dysk po okresie gwarancji równa się nowa konsola. Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 3 minutes ago, Kolos28 said: No to trochę kiepsko, bo w sumie uwalony dysk po okresie gwarancji równa się nowa konsola. Skąd w ogóle te obawy? Raczej nie powinieneś się martwić o dysk, mało prawdopodobne, że się zepsuje. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 Skąd w ogóle te obawy? Raczej nie powinieneś się martwić o dysk, mało prawdopodobne, że się zepsuje. No dyski raczej są podatne na uszkodzenia. W poprzedniej generacji wystarczyło wymienić dysk HDD, wgrać system i grać dalej.Nie wiem, tak dziś mnie naszła taka myśl o dysk po okresie gwarancji Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 4 minutes ago, Kolos28 said: No dyski raczej są podatne na uszkodzenia. W poprzedniej generacji wystarczyło wymienić dysk HDD, wgrać system i grać dalej. Nie wiem, tak dziś mnie naszła taka myśl o dysk po okresie gwarancji Tamta generacja miała inne dyski Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 Wystarczyło by jakby w nowej generacji dysk fabryczny był wpinany, tak jak ten który możemy sobie rozszerzyć.No nic dzięki za odpowiedzi! Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 W xboxach ssd masz wpinane i podmianka w domowych warunkach nie jest prosta bo nie wystarczy wypiąć stary i wpiąć nowy oraz zainstalować software. Póki co tylko serwis jest to i tak w stanie ogarnąć. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 grudnia 2022 Opublikowano 23 grudnia 2022 No to trochę polecieli z fantazją w tych nowych konsolach. Ale w razie co serwis pogwarancyjny jest w stanie to ogarnąć w obu konsolach? Cytuj
Dev3ko 0 Opublikowano 27 grudnia 2022 Opublikowano 27 grudnia 2022 (edytowane) Cześć wszystkim, szukałem informacji wszędzie ale niestety nie uzyskałem odpowiedzi na ten błąd (a w sumie bardzo krytyczna usterka). Ogólnie sprawa wygląda tak, że z ps5 nie było żadnych problemów (zakupione było w maju 2022 roku, w polsce w mediamarkt, wersja ze stacja na plyty), niedawno zakupiłem grę Dragon Ball Z : Kakarot i po tym jak przegrane zostało w grze jakieś 20h wyłączyła mi się ps5 (oczywiście nie 20h pod rząd, sesje po 4-5h) były w grze problemy typu utknięcia w ścianie, czy w jakimś innym miejscu ale to błędy same w sobie w grze i teleportacja na inną mapę rozwiązywała problem. Z tym że po tych 20h podczas gry wyłączyła się całkowicie PS5, po odpaleniu pojawił się ekran "Naprawianie pamięci konsoli" po naprawie konsola się znowu uruchomiła i dostałem informację żeby nie wyłączać konsoli od zasilania gdy jest włączona. Ale nic z tych rzeczy się nie wydarzyło, TV podłączone do tego samego gniazdka, i działało więc ani bezpieczniki ani brak dostawy prądu, nic z tych rzeczy (uprzedzam po prostu domysły co mogło się stać, po prostu to wykluczyłem). PS nie wymaga czyszczenia, miejsce w którym się znajduje jest w miarę chłodne, do tego jest odpowiednia cyrkulacja i kurzu mało (jestem osobą która raczej dba o czystość i w domu znajduje się specjalne urządzenie które pochłania kurz z powietrza), nawet jak próbowałem czyścić ps5, to nie ma kurzu nawet na "żeberkach". Wracając, myślałem że to może od tej konkretnej gry i zacząłem szukać (gdzieś tam na zagranicznych forach znalazłem że komuś ta gra spowodowała podobny problem, z tym że nie bardzo mogłem doczytać rozwiązania), po całym incydencie przestałem grać w nią, uznałem że wina leży w grze i może jest zbyt wymagająca dla sprzętu. Ale grając w takie tytuły jak Fall Bous czy Two crowns, doczekałem się podobnej sytuacji, konsola wyłączała się i znowu naprawa pamięci konsoli i informacja by nie wyłączać jej z gniazdka :x... Wszedłem na stronę ps5,wykonałem wszystkie polecenia zgodnie z instrukcją (czyli odłączenie kabla zasilania na kilka minut i ponowne uruchomienie konsoli, aktualizacja była zrobiona do najnowszej, aktualizuje się na bieżąco wraz z nową łatką, więc po tej stronie nie było problemu). Nic z tych czynności nie pomogło, ostatecznie wpisałem numer modelu i numer seryjny konsoli i mam ją odesłać na serwis. Mam problem z tym bo akurat przebywam na urlopie, i serio chciałem wyczilować z ps5 i zakupionymi grami (kto rozumie, ten wie jaki ból przechodzę) a konsola w naprawie, po tym jak otrzymają produkt, będzie do 15 dni roboczych (3 tygodnie), plus odesłanie konsoli i niestety, urlop spędzony bez niej, to dla mnie cios. Może jest ktoś kto miał podobny problem i udało się może go rozwiązać? Wiem tyle, że gdy szukałem jakichkolwiek informacji na necie, to może to być jeden z 5 krytycznych błędów (ale jakoś mam nadzieję że jednak nie jest) i jeden z 2 głównych które jeszcze w niektórych modelach nie został rozwiązany i dosyć często występuje, i jeżeli to jest to, to niby wada produkcyjna i brak zasilania wewnątrz konsoli, który występuje po 3-8 miesiącach użytkowania (i ogólnie by się zgadzało). Nawet czytałem że gdzieś w stanach Sony ma zaserwowany pozew właśnie z tego tytułu, od bardzo dużej ilości użytkowników (całe szczęście, też jest wpisane to w ramach gwarancji, gdzie wymieniają sprzet na nowy). Ale dalej iczę że ktoś miał podobną sytuację i udało mu się ją naprawić bez angażowania serwisu i używania gwarancji... @edit udało mi się pograć w DBZ 2,5h i znowu wyłącza konsolę. Chyba nie ma wyjścia, trzeba oddać na gwarancję. Doczytałem że może być to problem z zasilaczem (bezpiecznik) i może randomowo wywalać ps (tak jak by w sieci wykrył zwarcie i żeby nie zpesuć konsoli zatrzymuje dopływ prądu). Zastanawiam się czy to nie przez ostatnią aktualizację, ma ktoś może podobny problem? Edytowane 27 grudnia 2022 przez Dev3ko Cytuj
Goldie 2 Opublikowano 29 grudnia 2022 Opublikowano 29 grudnia 2022 Położenie pionowe czy poziome? I kiedy ją dokładnie czyściłeś (w środku)? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.