Opublikowano 17 stycznia 20232 l Cześć, Dzisiaj zostało uszkodzone HDMI w moje ps5, podczas wyjmowania kabla, lekko ukruszył się plastik w środku i nie daje obrazu, z tego co czytałem na reddicie i innych forach to jest to bardzo częsta usterka w PS5. Przerabiał ktoś z was ten temat? Jutro wysyłam plejke do serwisu, ale gościu mi powiedział, że mogą tego nie uznać i wtedy będzie to koszt 1250 zł, co kompletnie jest nie adekwatne do rodzaju uszkodzenia. Myślicie, że serwis to uzna, czy będzie trzeba pisać rękojmie i walczyć z nimi?
Opublikowano 17 stycznia 20232 l uszkodzenia mechaniczne z reguły nie są uznawane, rękojmia i walka w udowadnianie że to wada fabryczna raczej tylko wchodzi w grę
Opublikowano 17 stycznia 20232 l 2 minuty temu, Figuś napisał: uszkodzenia mechaniczne z reguły nie są uznawane, rękojmia i walka w udowadnianie że to wada fabryczna raczej tylko wchodzi w grę Czyli tak jak myślałem. Generalnie z tego co się orientuje to serwis musi udowodnić, że jest to uszkodzenie mechaniczne... No cóż, nigdy mi się takie coś nie zdarzyło w PS4 lub w X360 - czym nowszy next gen to coraz gorsze wykonanie. Może jednak się uda i uznają to za wade produktu, bo gniazdo jest lekko uszkodzone
Opublikowano 17 stycznia 20232 l Gniazda hdmi w obu next genach są bardzo lichej jakości, ja bym walczył o naprawę gwarancyjną.
Opublikowano 17 stycznia 20232 l 28 minut temu, mattaman napisał: Gniazda hdmi w obu next genach są bardzo lichej jakości, ja bym walczył o naprawę gwarancyjną. Jasne, taki jest plan - nie mam zamiaru płacić im 1250 złotych za zwykłe wlutowanie gniazda hdmi... gdzie w serwisach pogwarancyjnych kasują 300 złotych.. Trzymajmy kciuki, żeby się udało.
Opublikowano 18 stycznia 20232 l Szybkie pytanie. Wie może ktoś do jakiego serwisu i w jakim kraju leci z Norwegii PS5 do naprawy? Wysłałem 27 grudnia, a na stronie nie ma żadnego update. Dostałem wiadomość z etykietą do wydrukowania, było napisane że mam włożyć do paczki PS5 (sama konsola, bez kabla i padów), ale to już ponad 20 dni i jeszcze nie dotarła do serwisu i trochę się martwię. Czy powinienem wydrukować coś jeszcze i włożyć do środka (ogólnie bylo napisane w mailu że etykieta wysyłkowa zawiera wszystkie informacje)... Ogólnie ciężko wgl dostać jakiekolwiek inforacje na temat paczki. Info dotyczące paczki zatarło się w momencie gdy opuściła Norwegię...
Opublikowano 18 stycznia 20232 l Z tymi serwisami to w ogóle jakieś kwiatki wychodzą. Ja wysłałem pada na serwis 09.01, ze strony kuriera jest info, że dotarł 11.01, a na stronie Sony, że dopiero wczoraj. A co do etykiet to mi wysłali jedną do serwisu kurierem DPD, a teraz dostałem drugą ze zwrotem do mnie przez UPS. Nadanie i odbiór w to samo miejsce.
Opublikowano 20 stycznia 20232 l Do Francji dają. Ja mam 300km do serwisu i najkrócej 11 dni nie miałem konsoli. Ale to jak już nówkę wysyłali, bo innych się naprawić nie dało. 14 dni max. Także z innych krajów trzeba obstawiać z miesiąc.
Opublikowano 20 stycznia 20232 l W dniu 18.01.2023 o 17:25, Square napisał: Zapewne też do Francji. Na wsparciu PS i przewoźnika co mówią? Nie ogarniam ;x... Nie wiem gdzie wgl mam pytać. A przewoźnik, niestety ten w Norwegii jak oddał paczkę do następnego nie uzyskał numeru śledzenia mojej paczki, więc nie wiem.
Opublikowano 20 stycznia 20232 l Zadzwoń na wsparcie PlayStation i niech się wypowiedzą co jest z przesyłką.
Opublikowano 21 stycznia 20232 l Witam podczas uruchamiania konsoli Playstation 5 albo wybudzania jej z trybu uśpienia wydobywa się z niej taki oto dźwięk: https://youtu.be/wrWPAMGsQXg Co się dzieje? Czyżby konsola była jakaś wadliwa? Dodam, że prócz tego dźwięku podczas uruchamiania wszystko działa bez problemowo. Dziękuję za wszelką pomoc.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Brzmi jakby płyta ślizgała się w napędzie, jeśli nie masz w środku płyty, to nie wiem.
Opublikowano 24 stycznia 20232 l W dniu 21.01.2023 o 14:20, liteon4 napisał: Witam podczas uruchamiania konsoli Playstation 5 albo wybudzania jej z trybu uśpienia wydobywa się z niej taki oto dźwięk: https://youtu.be/wrWPAMGsQXg Co się dzieje? Czyżby konsola była jakaś wadliwa? Dodam, że prócz tego dźwięku podczas uruchamiania wszystko działa bez problemowo. Dziękuję za wszelką pomoc. odłącz wentylator i sprawdź - będziesz wiedział czy to wentylator czy napęd
Opublikowano 24 stycznia 20232 l To napęd, czytałem o tym problemie i okazuje się, że dużo osób go ma, pisałem także do sony i okazuje się, że niby to nic groźnego i to normalne, napęd na starcie sprawdza czy wewnątrz jest płyta. Ciekawi mnie tylko dlaczego niektóre konsole to mają, a nie które nie.
Opublikowano 25 stycznia 20232 l Tak podejrzewałem po tym nagraniu z YT, że może właśnie chodzić o napęd próbujący rozkręcić płytę, której nie ma w konsoli. Sądzę, że nie masz się czym na razie przejmować. Pewnie któryś z update'ów systemu w końcu rozwiąże tę niedogodność.
Opublikowano 25 stycznia 20232 l Mam to już kupę czasu i prócz tego nic się nie dzieje, pytanie dlaczego tylko nie które egzemplarze to mają?
Opublikowano 25 stycznia 20232 l 20 godzin temu, liteon4 napisał: To napęd, czytałem o tym problemie i okazuje się, że dużo osób go ma, pisałem także do sony i okazuje się, że niby to nic groźnego i to normalne, napęd na starcie sprawdza czy wewnątrz jest płyta. Ciekawi mnie tylko dlaczego niektóre konsole to mają, a nie które nie. sprawdzałeś poprzez odłączenie wentylatora? problemy z napędem to były, ale chodziło o to, że konsola cyklicznie szukała płyty w napędzie pomimo grania w wersję cyfrową - to naprawili updejtem firmweru... ponieważ w napędzie są dwa czujniki wskazujące na to czy płyta jest w środku czy nie (tak jak w ps4) jeśli faktycznie jest to dźwięk napędu (niekoniecznie, bo wentylator też potrafi na starcie wydać z siebie podobny metaliczny dźwięk) - spróbuj użyć mechanizmu do awaryjnego wyciągania płyty - wyłączyć konsole z płytą w środku i później ją manualnie wyjąć - to powinno wyzerować ustawienie mechanizmu i czujników w napędzie
Opublikowano 25 stycznia 20232 l A moze przywrócenie ustawień fabrycznych pomoże? Nie chciałbym się bawić w takie rzeczy ponieważ się na tym nie znam, spotkałem się z kilkoma takimi samymi przypadkami i każdy z nich dotyczył pierwszych modeli konsoli. Mój egzemplarz także jest od premiery.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Witam. Czy da się ogarnąć naprawy gwarancyjne nie posiadając żadnego dokumentu zakupu? Sony sprawdza okres gwarancyjny po kodzie seryjnym, czy bez paragonu nawet nie przyjmą sprzętu?
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Oddaj przez sklep w którym kupiłeś albo zadzwoń na infolinię PlayStation.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l 11 minut temu, Wredny napisał: No jak nie ma paragonu to raczej odpada w sklepie Wystarczy że pamięta datę zakupu. A jak płacił kartą to już w ogóle jest w domu... Kiedyś brak paragonu to może był problem ale nie teraz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.