Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 godzin temu, liteon4 napisał:

A moze przywrócenie ustawień fabrycznych pomoże? Nie chciałbym się bawić w takie rzeczy ponieważ się na tym nie znam, spotkałem się z kilkoma takimi samymi przypadkami i każdy z nich dotyczył pierwszych modeli konsoli. Mój egzemplarz także jest od premiery.

spróbować możesz, ale wątpię, że to coś da

 

19 godzin temu, liteon4 napisał:

Nie chciałbym się bawić w takie rzeczy ponieważ się na tym nie znam

KLIK ;)

Opublikowano

Dzięki za pomoc, od dwóch lat mi sie tak dzieje i nic złego z tego nie wynika, czytałem na ten temat na zagranicznych forach i dużo osób to ma także chyba zignoruje ten temat

Opublikowano
16 godzin temu, Wredny napisał:

No jak nie ma paragonu to raczej odpada w sklepie :reggie:

Jeśli płacił gotówką, to sklep będzie pewnie robił problem, bo wtedy musi jakimś sposobem udowodnić, że zakupił towar u danego sprzedawcy. Jeśli kartą - spokojnie może zanosić. Wystarczy, że przyniesie wydruk z konta lub inne potwierdzenie wydane przez sprzedawcę.

 

Opublikowano

Dobra rzecz niebywała. Nagle dostałem wiadomość (dziś 27.01) że już do mnie ps5 zostało wysłane, ale! Wchodzę na stronę sprawdzam, PS trafiła do nich 4 stycznia, nie odznaczyli, nie napisali co się stało co naprawiali i dlaczego tak długo, nie napisali co wysyłają w zamian (czy naprawioną ps5 czy zastępczą). Takie to trochę słabe :O... Będę bardzo wk***..rzony jak wróci nienaprawiona. Chyba się przerzucę na xbox'a ;x

Opublikowano

Pad wrócił z naprawy. Są plusy i minusy. Zacznę od minusów. Wysłałem w oryginalnych pudełkach  odesłali w napompowanej paczuszce (wiem, czytałem, że jest możliwość iż nie będzie odesłane tak jak odbierali), no trudno. Kolejny minus, przy zgłaszaniu na stronie playstation przy wpisywaniu adresu było tylko imię, nazwisko, nazwa ulicy i jej numer. Mimo, że wpisywałem z ukośnikiem nr mieszkania to niestety nie przechodziło więc w uwagach wpisałem kompletny adres + nr telefonu do kontaktu dla nich czy kuriera. Mimo zapewnień w mailu od obsługi klienta, że listy przewozowe zostały zmienione na te z uwag to nie zostało to zrobione. Normalnie powinno być imię nazwisko, ulica i numer a tu było trochę pokićkane no ale nie ważne bo pad doszedł do serwisu. Później poprosiłem o zmianę adresu zwrotu, bo w sumie po co mają wysyłać do domu jak mogą do firmy, w której pracuję żeby odebrać bezpośrednio. Oczywiście dostałem maila, że etykieta została zmieniona i zwrot dojedzie na drugi adres. No i myślę super i podziękowałem. Dziś dostałem maila z UPS, żebym podał kompletny adres bo oczywiście nie dość, że był pokićkany to jeszcze nie było wpisanego mojego numeru telefonu, który podawałem w zgłoszeniu i dodatkowo w mailach. Koniec końców kurier zostawił w punkcie odbioru w tym jakby nie patrzeć nawet solidnej dmuchanej grubej folii.

Plusy? Oczywiście. Pad nie został naprawiony ani nie wysłany refubrish. Wysłałem im V1 a odesłali V2 nówkę funkiel nie śmiganą. Żadnych rysek, wytartych miejsc, przebarwień itp. Teraz zostaje już tylko testowanie, mam nadzieję, że dziś się uda o ile żona nie będzie oglądać głupot w tv.

Ogólnie mimo wywodu i bez testu, z wizualiów otrzymanego pada jestem zadowolony, szkoda tylko, że mimo zapewnień o zmianie adresu była wtopa. Oby więcej przygód nie było.

Opublikowano
12 godzin temu, mitra napisał:

 

Plusy? Oczywiście. Pad nie został naprawiony ani nie wysłany refubrish. Wysłałem im V1 a odesłali V2 nówkę funkiel nie śmiganą. Żadnych rysek, wytartych miejsc, przebarwień itp.

Na stronie reklamacyjnej, jak wpisywałeś numer sprawy i email, miałeś na bieżąco wpisywane informacje? Ja czekałem ponad miesiąc, żeby 27.01.23 wszystkie etapy reklamacji odznaczyli w jeden dzień. Okazało się że paczka dotarła 4 stycznia, a przez cały ten czas stresowałem się że może zaginęła, albo coś się z nią stało... Druga sprawa, skąd wiesz że dostałeś nówkę sztukę, moja PS5 już do mnie wraca dostałem już od Posten informację że będzie w poniedziałek, żałuje że nie idzie przez PostNord bo bym paczkę ze slajdów zabrał osobiście a jak by były uszkodzenia bym zgłosił xD... 

Opublikowano

 

Godzinę temu, Dev3ko napisał:

Na stronie reklamacyjnej, jak wpisywałeś numer sprawy i email, miałeś na bieżąco wpisywane informacje? Ja czekałem ponad miesiąc, żeby 27.01.23 wszystkie etapy reklamacji odznaczyli w jeden dzień. Okazało się że paczka dotarła 4 stycznia, a przez cały ten czas stresowałem się że może zaginęła, albo coś się z nią stało... Druga sprawa, skąd wiesz że dostałeś nówkę sztukę, moja PS5 już do mnie wraca dostałem już od Posten informację że będzie w poniedziałek, żałuje że nie idzie przez PostNord bo bym paczkę ze slajdów zabrał osobiście a jak by były uszkodzenia bym zgłosił xD... 

Na stronie reklamacyjnej wciąż jest adnotacja, że nadal naprawiają 

 

A czy dostałem nówkę? Tak jak pisałem wyżej. Nr pada jest v2, żadnych śladów zużycia, rys, przebarwień itp rzeczy. Gumki na analogach również nie tknięte zużyciem, za i pod  triggerami wszystko się błyszczy. Mam porównanie z moim drugim DS (czarnym), który był bardzo mało używany, głównie teraz jak pierwszy był w naprawie. Czarny wygląda ok ale nowy biały wygląda jak fabrycznie wyjęty z pudełka. Czarny jest w wersji V1. 

Opublikowano

Witam,

Zakupiłem PS5. Mam pytanie: gdy obracam od poziomu wyłączoną konsolę o około 30 – 45 stopni słyszę, jak coś przesuwa się w środku w okolicach napędu płyt. Czy to normalne?

Opublikowano

U mnie cisza i nic się nie przesuwa ale akurat nie mam płyty włożonej, może z płytą w środku by coś było. Jeśli działa to graj jeśli Ci to przeszkadza to daj na gwarancję.

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Parę stron temu pisałem o zepsutym hdmi - okazało się, że rozwiązali ten problem i dzisiaj dostałem maila z trackingiem ups i z tego co widzę to idzie to z Francji czy to znaczy, że wysłali nową konsolę?

Edytowane przez AikumaN
Opublikowano
Godzinę temu, vip77 napisał:

Tyle wiemy co i Ty, może wymienili gniazdo, może dali nową..

Każda z tamtąd wraca, to nie ma znaczenia.

Aha, generalnie myślałem, że serwis jest w Polsce, bo kazali tutaj do Wrocławia wysłać, teraz się zdziwiłem..

Opublikowano

Dzień dobry piszę w nietypowej sprawie. Cztery dni temu kupiłem nowy telewizor Samsung, po podłączeniu go do konsoli PS5 ( HDMI 2.1 nowy kabel) strasznie lagowała konsola, wręcz okropnie. Postanowiłem zwrócić telewizor bo myślałem że jest zepsuty. Wymieniłem na droższy OLED z LG, sytuacja analogicznie powtórzyła się. Próbowałem już podłączyć konsole przez kabel internetowy bezpośrednio, przez wi-fi, zmieniałem kable HDMI, resetowałem konsole, resetowałem pady,  zmieniałem ustawienia w telewizorze i nic. Miałem podłączony jeszcze kabel optyczny który podłączyłem do konwertera i z konwertera do wzmacniacza. Odpiąłem ten zestaw z telewizora, ale problem nie ustąpił.  Czy miał pan kiedyś taki problem i czy można go jakoś rozwiązać? Konsola normalnie się zachowywała na starym telewizorze. Aktualizację pobrane wszystkie najnowsze, oraz tryb "GRA" na telewizorze włączony. Pad podłączony po kablu zachowuje się tak samo jak bez kabla. 

Dziękuję z góry za pomoc i podpowiedzi :) 

Opublikowano

Trzeczy komuś konsola? Zauważyłem w swojej, ze jak się nagrzeje to panele(chyba) trzeszczą. Sytuacja powtarza się jak wyłącze konsole i stygnie. Na mój chłopski rozum to plastiki trzeszczą od temperatury. Spotkał się ktoś czymś takim? Nie jest to nagminne ale jest :/ .

Opublikowano
2 hours ago, Szajka said:

Trzeczy komuś konsola? Zauważyłem w swojej, ze jak się nagrzeje to panele(chyba) trzeszczą. Sytuacja powtarza się jak wyłącze konsole i stygnie. Na mój chłopski rozum to plastiki trzeszczą od temperatury. Spotkał się ktoś czymś takim? Nie jest to nagminne ale jest :/ .

To jest normalne, na PS4 było to samo.

Opublikowano
12 godzin temu, Szajka napisał:

Trzeczy komuś konsola? Zauważyłem w swojej, ze jak się nagrzeje to panele(chyba) trzeszczą. Sytuacja powtarza się jak wyłącze konsole i stygnie. Na mój chłopski rozum to plastiki trzeszczą od temperatury. Spotkał się ktoś czymś takim? Nie jest to nagminne ale jest :/ .

Zawsze po dłuższej sesji na PS5 strzeli mi plastikiem.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...