RadkoR 44 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 W PS5 nie da się zgrać sejwów na pendrive'a jak w PS4? Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rash 244 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 1 minutę temu, RadkoR napisał: W PS5 nie da się zgrać sejwów na pendrive'a jak w PS4? Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Wygląda na to że właśnie nie... Cytuj
suchy262 0 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 13 minut temu, Rash napisał: Nie jestem posiadaczem plusa... Tak z ciekawości poratuje ktoś namiarami na stronę z 14 dniowym ps plusem? Dzięki z góry https://allegro.pl/listing?string=playstation plus 14 dni&order=n&strategy=NO_FALLBACK Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 Tylko sejwy z gier PS4 da się skopiować na USB, te z wersji na PS5 tylko do chmury. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 4 grudnia 2020 Opublikowano 4 grudnia 2020 Serio stać Cię na PS5 a na ps+ za 15zł/miesiąc już nie? Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Chopcy jak odinstaluje grę z dysku i zanlinstaluje ponownie to save zostanie na dysku tak jak przy ps4? Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Godzinę temu, Rash napisał: Chopcy jak odinstaluje grę z dysku i zanlinstaluje ponownie to save zostanie na dysku tak jak przy ps4? Dobra walić. Poleciał twardy reset.. Parenascie godzin gry poszło w (pipi)ec.Jak krowa dalej będzie się tak zachowywać to trzeba będzie już myśleć chyba nad gwarantem... Tfu tfu. Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 14 godzin temu, Koleś88 napisał: Serio stać Cię na PS5 a na ps+ za 15zł/miesiąc już nie? Nie każdy gra przez neta, a płacić 200 zł za trzymanie save? Mało opłacalne. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 No i pięknie, po resecie do fabrycznych wysypała się całkiem. Tzn przy odpalaniu obojętnie jakiej gry zwyczajnie po chwili się zawiesza i wyłącza.Pozostaje gwarancja? Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 A po restarcie dociagneło update? Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 15 minut temu, LiŚciu napisał: A po restarcie dociagneło update? Masz najnowszą wersję oprogramowania... Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Zrobiłeś pełny reinstall większym plikiem z update?Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 2 minuty temu, RadkoR napisał: Zrobiłeś pełny reinstall większym plikiem z update? Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Eh wygląda na to że nie... Jeszcze raz, czyli pełen reinstal polega na wybraniu z awaryjnego opcji usb z najnowszą aktualką? Jeśli tak poproszę o linka... Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Ściągnij plik z tej strony https://www.playstation.com/en-us/support/hardware/ps5/system-software/, ten pod przyciskiem "PS5 reinstallation file". W Safe Mode wybierasz opcję 7. Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Tu po polsku: https://www.playstation.com/pl-pl/support/hardware/reinstall-playstation-system-software-safe-mode/ https://www.playstation.com/pl-pl/support/hardware/ps5/system-software/ Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Chlopaki mój błąd.Wielkie dzięki!!! ostatnia szansa ratunku hyh! Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Daj znać koniecznie czy pomogło.Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 3 godziny temu, RadkoR napisał: Daj znać koniecznie czy pomogło. Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Eh niestety, tym razem pojawił się inny problem przynajmniej jeśli chodzi o demon souls. Po instalacji i pathu gra w momencie tworzenia postaci chodzi ok... Do chwili kiedy klikam na zakładkę nazwy postaci. Za każdym razem w tym momencie następuje zwiecha konsoli zupełnie jak przed przywracaniem systemu. https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/jur5ch/ps5_instantly_crashes_when_i_try_to_enter_demons taka sama sytuacja jak w linku powyżej.Powoli zaczyna mi już brakować sił na to. Sprawdzę wieczorem jak w innych grach. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 35 minutes ago, Rash said: Eh niestety, tym razem pojawił się inny problem przynajmniej jeśli chodzi o demon souls. Po instalacji i pathu gra w momencie tworzenia postaci chodzi ok... Do chwili kiedy klikam na zakładkę nazwy postaci. Za każdym razem w tym momencie następuje zwiecha konsoli zupełnie jak przed przywracaniem systemu. https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/jur5ch/ps5_instantly_crashes_when_i_try_to_enter_demons taka sama sytuacja jak w linku powyżej.Powoli zaczyna mi już brakować sił na to. Sprawdzę wieczorem jak w innych grach. A Oprócz Demon Souls, nie masz innej gry, na której mógłbyś sprawdzić konsolę. Bo może to nie defekt software ale hardware. Żaden patch wówczas nie pomoże. Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 27 minut temu, u55r napisał: A Oprócz Demon Souls, nie masz innej gry, na której mógłbyś sprawdzić konsolę. Bo może to nie defekt software ale hardware. Żaden patch wówczas nie pomoże. Ghosta zainstalowałem właśnie full i spathowalem. Eh,zawiesza się za każdym razem na logo sucker punch. Tyla się poprawiło że krowa się już hardo nie wyłącza tylko wywala z błędem do menu. Pozamiatane chyba... Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Moja rada taka. Zwróć PS5 i żądaj zwrotu pieniędzy, bo drugiej konsoli nie dostaniesz gdyż nigdzie nie ma na stanie. Innego wyjścia nie widzę. Nie ty jeden masz ten poważny problem z konsolą gdzie hardware nie radzi sobie z grą. Ja czekam aż sytuacja się poprawi gdy sony wyeliminuje błędy modelu CFI-1015A/B Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 (edytowane) 14 minut temu, u55r napisał: Moja rada taka. Zwróć PS5 i żądaj zwrotu pieniędzy, bo drugiej konsoli nie dostaniesz gdyż nigdzie nie ma na stanie. Innego wyjścia nie widzę. Nie ty jeden masz ten poważny problem z konsolą gdzie hardware nie radzi sobie z grą. Ja czekam aż sytuacja się poprawi gdy sony wyeliminuje błędy modelu CFI-1015A/B Konsola kupiona w mm. Hyh a nie ma cienia szansy na to że znajdzie sie u nich jakaś wolna sztuka w grudniu na wymianę? Bo szczerze brać kasę a potem zaś bawić się w te całe łowy to jakaś masakra... Tak wogóle to ile oni jako sklep mają rzeczywisty czas na wymianę wadliwego towaru w przypadku takiej ps5? Edytowane 5 grudnia 2020 przez Rash Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 Oddaj po prostu na niezgodność z umową i zażądaj wymiany na nową. Ok 15.12 MM powinno mieć konsole bo będą wysyłać do zamówień. Myślę, że zamawiają trochę więcej niż sprzedają, ze względu właśnie na ewentualne wymiany.Mam nadzieję, że trafię dobrą sztukę w MM...Powoli chyba zaczynam żałować, że zamówiłem, czytając jakie są problemy z tymi pierwszymi partiami. :-/Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rash 244 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 3 minuty temu, RadkoR napisał: Oddaj po prostu na niezgodność z umową i zażądaj wymiany na nową. Ok 15.12 MM powinno mieć konsole bo będą wysyłać do zamówień. Myślę, że zamawiają trochę więcej niż sprzedają, ze względu właśnie na ewentualne wymiany. Mam nadzieję, że trafię dobrą sztukę w MM... Powoli chyba zaczynam żałować, że zamówiłem, czytając jakie są problemy z tymi pierwszymi partiami. :-/ Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Czyli oddając ją i wypełniając formularz gwarancyjny co mam wpisać? Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 5 grudnia 2020 Opublikowano 5 grudnia 2020 (edytowane) Nie na gwarancję producenta. Korzystaj z rękojmi gdzie możesz żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy. Zajmuje się tym sprzedawca a nie producent. Gwarancja to ostateczność. A jeśli nie minęło 14 dni od zakupu to po prostu ładnie zapakowujesz i oddajesz do sklepu i kasa wraca - jeśli kupiłeś na odległość i nie odbierałeś osobiście. Edytowane 5 grudnia 2020 przez RadkoR Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.