Figuś 21 173 Opublikowano 3 maja 2021 Opublikowano 3 maja 2021 tak jest, konsola w czuwaniu świeci na pomarańcz do czasu wybudzenia Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 4 maja 2021 Opublikowano 4 maja 2021 Ale zależy czy ustawisz zasilanie USB na 3h w czuwaniu czy na stałe. Jeśli po 3h czuwania wyłączy zasilanie USB to konsola nadal świeci na pomarańczowo do czasu jej włączenia.Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 4 maja 2021 Opublikowano 4 maja 2021 W trybie czuwania zawsze świeci na pomarańczowo. Cytuj
chodznaspacer 4 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 (edytowane) I stało się, przerobiłem kilka konsol w życiu i żadna mi do tej pory nie siadła. Piąteczka dwa miesiące od zakupu zaledwie z +/- 90 godzinami na liczniku… Człowiek chciał pograć w Returnala po urlopie. Ekran migocze (raz jest menu raz nie ma) pojawiają się czarno białe glicze. Gdzie tam uderzać żeby w miarę sprawnie poszło? Włączyłem i wyłączyłem 5 razy i jest dobrze Edytowane 10 maja 2021 przez chodznaspacer Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Gwarancja producenta door 2 door, zgłoszenie robisz przez stronę albo telefonicznie. Cytuj
chodznaspacer 4 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 8 minut temu, Soul napisał: Gwarancja producenta door 2 door, zgłoszenie robisz przez stronę albo telefonicznie. Dzieki Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Godzinę temu, Soul napisał: Gwarancja producenta door 2 door, zgłoszenie robisz przez stronę albo telefonicznie. A nie czasem 1 rok gwarancja producenta, a 2 lata ew. rękojmi? Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Przez pierwszy rok masz gwarancję producenta, więc do niego uderzasz, no chyba, że kupiłeś konsole, która dokonała żywota w pierwszych 14 dniach. Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 11 maja 2021 Opublikowano 11 maja 2021 (edytowane) 23 godziny temu, Soul napisał: Przez pierwszy rok masz gwarancję producenta, więc do niego uderzasz, no chyba, że kupiłeś konsole, która dokonała żywota w pierwszych 14 dniach. Nie koniecznie do producenta, może skorzystać z rękojmi wtedy chyba do sklepu. Ale mogę się mylić bo to trochę poje....bane z tą rękojmią. Edytowane 11 maja 2021 przez maxoffe Cytuj
niunias101 17 Opublikowano 12 maja 2021 Opublikowano 12 maja 2021 Z rękojmi możesz skorzystać od razu, nie trzeba czekać roku aż skończy się gwarancja producenta Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 13 maja 2021 Opublikowano 13 maja 2021 Panowie mówiliśmy kiedyś że PS5 ma słaby wentylator, znaczy chodzi mi o jego jakość itp... Zobaczcie na tym filmiku 0.40 sek. gościu wymontował i okazuje się że to jeden z najlepszych wentylatorów na rynku... Firmy DELTA gdzie w Chinach wołają za niego ponoć 550zl!!! Także Sony nie po szczędziło kasy jeśli chodzi o wentylator. Uczą powoli się na swoich błędach, to dobrze... 1 Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 13 maja 2021 Opublikowano 13 maja 2021 bylo juz o tym ze poczatkowa partia miala 3 rodzaje wiatraczkow. Ten z filmiku byl najrzadziej spotykany wiec akurat typ mial farta. Cytuj
KILER79 1 Opublikowano 15 maja 2021 Opublikowano 15 maja 2021 Witam.Nie wiem czy już było ale mnie się przytrafiło.. Moja PS 5 sprawowała się wzorowo aż do wczorajszego dnia.Grając do końca w Residenta po napisach końcowych zadowolony z gry chciałem odpalić Returnal.Niestety ale płyta z Residentem nie chciała wysunąć się z napędu, tylko jakieś zgrzyty,terkotanie i dupa blada.Wsparcie Sony po telefonie do nich według instrukcji ręcznego odzyskania płyty nie zadziałał..Wtorek kurier i prawdopodobnie do Francji.. 1 Cytuj
WisnieR 2 733 Opublikowano 15 maja 2021 Opublikowano 15 maja 2021 Kolego upewnij się że odeślą ci płytę. Serio. Znajomy wysłał konsole z tym samym problemem i do tej pory od nich nie odzyskał Demon Souls, które było w konsoli, mimo że na zgłoszeniu mają o tym wspomniane. 1 Cytuj
KILER79 1 Opublikowano 15 maja 2021 Opublikowano 15 maja 2021 Podczas zgłoszenia też zaznaczyłem,że w napędzie konsoli została gra Resident i nie można żadnym sposobem jej wydostać.A kolega dostał nową konsolę czy naprawioną??No i co z grą??Zrekompensowali w jakiejś formie?? Cytuj
ichaer92 0 Opublikowano 17 maja 2021 Opublikowano 17 maja 2021 U mnie też leci na reklamacje. Konsola z pierwszego premierowego rzutu. Ostatnio któregoś dnia zauważyłem że po włączeniu przyciskiem na konsoli czy to na padzie, z napędu coś trzeszczy. I tak za każdym razem teraz, tak jakby czujnik się spieprzył i za każdym razem z włączeniem konsoli napęd automatycznie chcial wciągać płytę... Ogólnie mimo tego wszystko działa ale jednak tak być nie powinno i wolę nie ryzykować że się całkiem zepsuje. Jutro umawiam odbiór konsoli i wypad na serwis... Cytuj
KILER79 1 Opublikowano 19 maja 2021 Opublikowano 19 maja 2021 Pytanie ponawiam do WisnieR pisałeś,że kolega miał taki sam problem z konsolą co ja.Wymienili mu na nową czy tylko naprawa napędu? Pozdrawiam. Cytuj
KILER79 1 Opublikowano 19 maja 2021 Opublikowano 19 maja 2021 Nie wiem czy tylko u mnie taka awaria wystąpiła.Przeglądałem forum i nic nie przeczytałem. Cytuj
RadkoR 44 Opublikowano 2 czerwca 2021 Opublikowano 2 czerwca 2021 Miło patrzeć, że temat awaryjności ucichł. Wszyscy nauczyli się żyć z cewkami a i chyba stabilność jest już OK po aktualizacjach softu. Oby jak najmniej wpisów było w tym wątku. Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 20 godzin temu, RadkoR napisał: Miło patrzeć, że temat awaryjności ucichł. Wszyscy nauczyli się żyć z cewkami a i chyba stabilność jest już OK po aktualizacjach softu. Oby jak najmniej wpisów było w tym wątku. Temat głośnych cewek raczej nie ucichł tylko ludzie zaczęli w końcu grać w gry (bo od tego w końcu jest konsola), a nie siedzieć z uchem przyłożonym do Pleyki i nadsłuchiwać stukań lub pisków z wnętrza sprzętu... Stąd cisza w temacie :-) Cytuj
niunias101 17 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Odpaliłem swoje wczoraj na YT test czarnego ekranu na mojej PS5, link poniżej: Filmik I na dole i boku telewizora pojawił się zielony pasek. Próbowałem na innym kablu hdmi, na innych wejściach HDMI w telewizorze, ale efekt ten sam. Podłączyłem laptopa i tych pasków nie ma. Czy ma ktoś z Was podobnie? Zastanawiam się czy zgłaszać to na gwarancję Cytuj
Snake_Plissken 912 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Godzinę temu, niunias101 napisał: Odpaliłem swoje wczoraj na YT test czarnego ekranu na mojej PS5, link poniżej: Filmik I na dole i boku telewizora pojawił się zielony pasek. Próbowałem na innym kablu hdmi, na innych wejściach HDMI w telewizorze, ale efekt ten sam. Podłączyłem laptopa i tych pasków nie ma. Czy ma ktoś z Was podobnie? Zastanawiam się czy zgłaszać to na gwarancję Jaki to TV? Też to mam, ale tylko na YT i nie w każdym filmiku (xD) - ja olałem temat, gry na konsoli tego nie mają a to najważniejsze. Cytuj
niunias101 17 Opublikowano 3 czerwca 2021 Opublikowano 3 czerwca 2021 Godzinę temu, Snake_Plissken napisał: Jaki to TV? Też to mam, ale tylko na YT i nie w każdym filmiku (xD) - ja olałem temat, gry na konsoli tego nie mają a to najważniejsze. Sony Xf9005. Ja też tego nie widzę w grach, obawiałem się że po prostu coś złego zaczyna się dziać z konsolą, ale jeśli to powszechne to faktycznie nie ma co się spinać Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 4 czerwca 2021 Opublikowano 4 czerwca 2021 11 godzin temu, niunias101 napisał: Sony Xf9005. Ja też tego nie widzę w grach, obawiałem się że po prostu coś złego zaczyna się dziać z konsolą, ale jeśli to powszechne to faktycznie nie ma co się spinać TV cały czas wypas na topie więc obraz musi być cacy. Natomiast skoro w grach i np. filmach z BD ten efekt nie występuje to olej to z góry i ciesz się dobrym obrazem... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.